~~Marrasmasujen viikko 6~~
Huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta kirpeän kylmää viikkoa! Täällä meneillään kp 16/24-31 ja jänskättää jo. Yritän koko ajan seurata, nippaako missään ja tuntuuko miltään... Esikoisesta muistan 6-7vrk oletetusta oviksesta tunteneeni pientä nippailua, silloin ajattelin sen olevan kiinnittymiskipua... Joten nyt täällä hysteerisenä odotan, että alkaako nippailemaan vaiko eikö... Voi kun osasi vaan odotella rauhassa!
Mitäs muuta marraskuiset, kenellä on tärppipäivät meneillään? Ja ilmottautuuko joku muu ensi viikolle mun kanssa piinailemaan?
Marrastoive kp 16/24-31
Kommentit (92)
mulla on aivan selkeät ovis oireet, mutta tikutin silti negaa :P Onkohan noi mammaksin tikut ollenkaa luotettavia? haamua vaan näyttää :(
mulla on kuitenki ollu jo muutaman päivän ovisoireita, mutta nyt ne on aivan selkeet. Tissitki tuntuu taas aroilta... Onkos jollain kokemusta näistä tikuista? voiko näyttää väärää negaa?
ja sit vielä lämmöt on kohonnu 36.9 eli onko ovis ollu ja tikut on näyttäny väärin :( ihan outoo...
Hyvää viikonloppua kaikille marrasmasuille! Mulla on vielä ensi yö töitä. Sitten upea yksi vapaa ja taas töihin. Elämä on... Kumpa saisi jäädä tuossa syksyllä äitiyslomalle = ). Heinäkuussa kolme viikkoa kesälomaa onneksi. Nyt meni herneet nenää ukon kanssa, joten lopetan kyhyeen ja palaan vaikka yön pimeinä tunteina.
KP 17/22-28
en ole koskaan itse tikutellut, joten en tieda tuosta etta voiko nayttaa vaaraa negaa. Mutta tuli vain mieleen, etta mitas jos nuo onkin raskausoireita :o) ?
Täältä työpaikan rauhasta raapustan teille.
Omaa ( . ) sen verran vielä, että ovis taitaa olla ohi, kun limat on hävinneet. Pupuiltiin ainaskin kaksi kertaa oikeaan aikaan ja nyt ei auta muuta kuin odotella työn tuloksia = ). Joku tuossa ihmetteli, että miten jaksan testin tekoa odotella, mutta testiä ei ole edes kotona. Ainakaan vielä. Jännä henkinen kutina jotenkin, että NYT! Ei siis mitään oireita vielä, mutta jotenkin. Mutta nyt taas " sorvin" ääreen. Oletteko muuten käyneet tuolla Online-keskustelun puolella joskus juttelemassa meidän marrasmasujen kesken? Mesehän voisi olla kanssa ihan hauska paikka, jois haluaisi melkein livenä jutella. Jotkuthan olivatkin oman yhteisön tuonne MSN:n puolelle perustaneetkin. Mutta ei muuta kuin plussaonnea kaikille ja tarrasukkia jo plussanneille!
KP 17/22-28
eli töissä :(vielä ois tämä ja huominen yö ja sitten yksi vapaa :P Äitiyslomallekkun pääsis... No onneksi ensiviikolla ei ole kun 2 päivää töitä ja sitten lähden lasketteleman =)
Nyt unohtu jo nick... kuskas ehdottelikaan raskausoireita... töötsikö? No jokatapauksessa en jaksa uskoa että näillä kierroilla olisi vielä raskausoireita. Uskoisin, että ovis ennemmin... kun limatkin on sellaiset venyvät.
ai niin ja vielä Marrastoiveelle... mussa on samaa vikaa kun sinussa...eli saatan testata liian aikaisin. Tuli nimittäin 3 r-testiä ovistestejen mukana ja varmaan tulee testailtua ajoissa ;)
Nyt varmaan pitää alkaa kahvin keittoon, että jaksaa valvoo koko yön :)
voisiko joku aina välillä nostella tuota meidän ilmottautumis pinoa? kun se välillä katoaa ja sitten ihmiset ilmottautuvat vanhaan listaan, josta on jo päivitetty versio olemassa. Menee vähän sekaisin sitten ja joku saattaa puuttua sitten koko listalta jos en huomaa. Aina ei itse kerkee nostella. Varsinkin kun olen reissuun lähdössä ensi viikolla, niin tarviin apuja :)
Pitäisikö meidän Anzqu ja muut yökyöpelit joskus käväistä tuolla Online-keskustelun puolella rupattelemassa? Silloin ennen kuin täällä Vauvan puolella oli se keskustelu, niin tuli usein yövuorossa rupateltua muiden äitien kanssa. Meillä ollut aikas vauhdikas yö, mutta välillä ehtii onneksi huokaistakin = ).
täällä taas tosi hiljainen yö (onneksi). Pitää joskus kävästäkkin siellä keskustelemassa...harmi vaan, että nyt alkaa " aamu" kiireet...eli lääkkeiden jakoa jne. Voisi kyllä joskus terffatakkin siellä :)
En huomannut, että olis ollut uutta pinoa viikonlopulle....? =)
Olen viikonlopun töissä ja nyt ruokatauolla ja samalla luin parin päivän jutut, kun en ole tänne oikein ehtinyt...
Voi Ansq... Toivottavasti sun tilanne jotenkin ratkeais. Ovistesteistä sen verran, että yhdessä kierrossa tikutin, aloitin niin etei tullu ku kontrolliviiva ja viikon tikutin ja sit sainkin tasapaksut viivat yhtenä päivänä ja oikeaan aikaan kiertoon nähden. Pupuiltiinkin oikeaan aikaan, mut ei tullu tärppiä... =( Mut nyt mun kierrot on venähtänyt kai jo tästä odottamisen odottamisesta, etten enää jaksa muuta kuin mennä päivä kerrallaan. Mut tsemppiä Sinulle kuin myös Marrastoiveelle! ++bd++
ON: Eilen tuntui arkuutta rinnoissa, ihan kipuilua, joten olisko mulla nyt ovisaika... Ja ukko reisssussa, tulee ens yönä..... pitääpä käskeä herättää minut kun kotiutuu... =) Ressukka, jos se nyt ei sit simahda sänkyyn päästyään. JOS mulla nyt olis ovis (yourdays.comin mukaan on...), niin tää kierto jäis kai lyhyemmäksi, nyt on kp 14/30-34, eli vois olla jotain 30 tää kierto. Mene ja tiedä... =) Mitään limoja en ole bongannu, mut en ole kyl vissiin ennenkään. Joten mutu- tuntumalla jatketaan!
Nyt kaffekupillinen ja sit takas töihin!
Muksaa viikonloppua kaikille toivottelee
KJ25
ANZQU79 Minähän se taisin olla, joka sulle ehdotteli, että ovis on ollutta ja mennyttä ja olet raskaana. ;)) Olen sitä mieltä edelleen sillä tuo kuulostaa tasan siltä mitä minulla oli kun tulin raskaaksi ja ovistestinkin tein ja siis kaikki meni prikulleen noin.Elikkäs pitähän testaillen. ;))) Markettejen Pregent on mulle näyttänyt hyvin varhaisessa vaiheessa plussan ja silloin oli Aconin10 hailueli *bd bd bd bd* =D
Itsellä oli ovis jo tosi varhain, tai ainakin oletan niin(testin perusteella, mikä oli vähän hankala tulkita---> mammaksin testi). Nyt on tosi vaikea tulkita oireita sillä flunssa on iskenyt meidän poppooseen ja siis olo senkin vuoksi huono.
Oksettaa, on hiki ja jatkuva nälkä.Saas nähdä, mutta luulenpa, että liittynevät tähän sairasteluun. =/
Nyt on vasta kp 10/25 ja oviksesta nyt muutama päivä...viimeksi plussasin kp19, joten te jotka hätähousuilette niin ette ole suinkaan ainoita. ;)) Mä vähän veikkaan, että en saa minäkään pidettyä näppejäni erossa tuosta R-testistä mikä kaapissa odottelee. =P
On tää melkoista kun ei aikunen ihminen tämän pitkäjänteisempi osaa olla. =o
Mutta on tosiasia, että plussa ei todellakaan välttämättä näy kovin varhain ja sitten se piina vasta yltyykin ja päivät kuluu valuen ja venyen.
Kaikille siis pitkää mieltä ja paaaljon plussaonnea!
Palailen taas kun kerkinen...on hiukan kiirusta ja puhumattakaan lepäämisen tarpeesta. =)
Mua rupesi kanssa himottamaan toi testeily ajoissa... Kertaalleen viimeksi pääsin testailemaan, kun oli täti myöhässä, mutta negaa näytti ja sitten kierto olikin taas tasoittunut tuohon 28, minkä oli pillereilläkin. Tänään siis kp 16/(22)28 ja piina yltyy. Ajattelin kyllä sitkotella tuonne 25-26.2 viikonloppuun. Saas nähdä kuinka käy. Testiä ei tällä hetkellä kaapista löydy = ). Tässä sepustuksessa nyt ei ollut päätä eikä häntää, mutta...
Nyt eikun sohvalle köllölleen.
Tule meidan kanssa kimppatestailuun ensi lauantaille! Nain ainakin itse (luultavasti :o) ) valtyn testailemasta liian aikaisin, kun tiedan etta on sovittu paiva, jolloin testataan.
olemme marrastoive ja meikalainen :o)
aina yövuoron jälkee on ihan krapulainen olo... no vielä ois tämä yö.
[color=blue]Töötsi ja Marrastoive[/color] ja ehkä [color=blue]efficakin[/color] Toivottelen teille onnea kimppa testaukseen. Harmi etten ole täällä sitten lukemassa niitä :) Mutta toivotaan, että kun päivitän seuraavaa listaa, niin saan laittaa teidät plussanneisiin =) Sitten huhuilen [color=blue]Caritaa[/color]!!! Mikä on testaus tilanne?
Tein tänään taas ovistestin,mutta negaa näytti. Taas tuli vaan sellainen haamujen haamu...eli sai valoa vasten oikein tihrustella. [color=blue]Only1:[/color] miten sinulla tarkalleen ottaen kävi? siis oli tuhruilua ja muuta tällästä??? Ei jaksas odottaa enään, että saisi varmuuden. Mietiskelin sitten sitäkin, että jos olisin aloittanut tuhrusta laskemaan kierron, niin nyt olisi jo kp20(kait?) mutta normaalista vuodosta laskettuna se on vasta kp15. Ottaa nyt tuostakaan selvää. Tämä stressailu ei oikein ole hyväksi :P
Äsken palelti ihan kauheesti ja ajattelin mitata lämmön. oli vaivaiset 36.1 eli kamalan alhaalla. Mietiskelin vaan, että oviksen jälkeenhän minulla kyllä on 36.8-37.2 välillä lämmöt. Tosin eihän tuohon lämpö juttuun voi luottaa, kun yövuoro on voinut laittaa kehon sekaisin. Mittasin yöllä huvikseni verenpaineen ja verensokerin. RR 106/68 ja VS 6.7 aika korkealla oli verensokeri vaikka en ollut pahemmin syönyt.
jaahas...siinähän tuota omaa napaa taisi ollakkin ihan tarpeeksi. Tulen varmaankin yöllä taas turisemaan omiani ;)
-anzqkp15/30-34
Juu no tein taas vaihteeksi eilen testin oli peräti 6 testi minkä olen tässä lähiaikoina tehnyt ja negaahan se näytti taas:(
Olo olisi kun raskaana siis oireet ja tämä kamala mahan pömpötys jota on jo varmaan 2viikkoa jatkunut , rinnatkin näyttäisi turvonneen hiukan ja herkentyneet aikalailla, sitten tossa yhessä vaiheessa särki päätä monta päivää,särki alaselkää niin ja vielä se kun on kylmä jatkuvasti tänäänkin olen jo 3 kertaa käynyt suihkussa lämmittelemässä:)
On kyllä kummallista tekisi mieli mennä terveyskeskukseen verikokeeseen mutta mietin vain miten se onnistuu kahden villin muksun kanssa:) no ehkä odotan vielä ensi viikon ja teen loppu viikosta testin ja jos se on vielä nega niin sitten menen siihen verikokeseen vaikka olis mikä:)
Pitääkö muuten saada lääkäriltä se lähete siihen verikokeeseen vai millälailla se hoituisi?
No eiköhän tässä taas ollut tarpeeksi omaa napaa harmittaa kun en oikein pysty teidän noihin ovis kyselyihin vastaamaan kun en itse ole niitä koskaan kokeillut siis sitä tikku systeemiä tai seuraillut millon ovis olisi ehkä jos ei nyt olisi tärpännyt niin voisin ehkä sellastakin kokeilla:)
Hyvää viikonloppua kaikille!
mutta oon kyllä kuullut tarinoita, että on tehnyt monta nega testiä ja vielä veritestikin oli näyttänyt negaa. Sitten vasta viikolla 10 oli näyttänyt plussaa. Älä heitä kirvestä vielä kaivoon :)
Hei pieni kyssäri Your Dayssin käyttäjille... eli mikä on se staattinen kalenteri? kun se näyttää enemmän hedelmällisiä päiviä, kun se tarkka? Staattisen mukaan minulla olisi ollut hedelmällinen päivä jo viime pe,la ja su (eli kun miehen kanssa pupuiltiin). Ja sitten ma tuli sitä tuhrua. Mutta sen tarkan mukaan hedelmälliset päivät alkavat myöhemmin. Kumpaa kalenteria te käytätte?
En tiedä yourdaysissa siitä staattisesta kalenterista, mut käytän sitä tarkkaa kalenteria. Mietin samaa itsekin, että mitä niillä on eroa, muuta kuin näyttää eri hedelmällisyysajat.
Lauantai-illan jatkoja! bd =)
Minusta tais tulla sun kohtalotoveri... Ihan tässä tunti sitte luulin, että ovislimoja se nyt pukkaa, niin mitä, ei kun rusehtavaa vuotoa. Ihan vain vähän, mut niin että sen tunsin. Mulla ei ole ollu koskaan välivuotoja tai tällaista valkovuotoa. Että täs nyt pähkään, mitä tää on. Mahaa on nippaillu olemattoman vähän, joten ei ole oikein mitään oireita... AArgh!
No, pitää katsella mitä tulevat päivät tuo tullessaan. ++bd++
Juu, toivotaan... Vaan vähän kyllä toivo laski, sen myönnän. Voin testata ensi lauantaina sun kanssa, jos nyt silloin tarvetta enää on. Kp olisi silloin 28/24(-31), mutta tosiaan se 24-25 on todennäköinen kierto. Kyllä silloin pitäisi plussan jo näkyä, JOS siis ne menkat ei tule. Voipi tosin olla, että tulevat ihan ajallaan.
Kiinnittymiskivusta, esikoisesta ainakin luulin tunteneeni sellaista! Noin 5-7 päivää oviksesta muistaakseni. Sellaista nippailua (selvästi havaittavaa, tuntui saman päivän aikana muutaman kerran ihan selvästi). Nyt tässä kierrossa ei ole ollut mitään vastaavaa, sekin vettä toivoa alas... Vaikka mua edelleen huimaa, väsyttää ja hengästyttää.
Mutta sinun oireet kuulostaa hyvältä, etenkin tuo nippailu :)
Marrastoive