Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Marrasmasujen viikko 6~~

06.02.2006 |

Huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta kirpeän kylmää viikkoa! Täällä meneillään kp 16/24-31 ja jänskättää jo. Yritän koko ajan seurata, nippaako missään ja tuntuuko miltään... Esikoisesta muistan 6-7vrk oletetusta oviksesta tunteneeni pientä nippailua, silloin ajattelin sen olevan kiinnittymiskipua... Joten nyt täällä hysteerisenä odotan, että alkaako nippailemaan vaiko eikö... Voi kun osasi vaan odotella rauhassa!

Mitäs muuta marraskuiset, kenellä on tärppipäivät meneillään? Ja ilmottautuuko joku muu ensi viikolle mun kanssa piinailemaan?

Marrastoive kp 16/24-31

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrossa oli jo ovis mulle suht aikaisessa vaiheessa, eli kp14 (yleensä ollut n. kp17). No tietenkin kiertokin lyheni samassa suhteessa. Tänään sitten huvikseni tein ovistestin, ja melkein täysvahva plussa, ja nyt on kp10 :O. Eli ovis on luultavasti kp12. Aina vaan lyhentyy. Noh, ei muuta kun hommiin sitten :D

Hirveästi viestejä lukematta... Kunhan nyt laitoin omani jonon jatkeeksi. Täytyy vilkaista muut. Tasapuoliset tsempit kaikille!

Vierailija
42/92 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][B]lillamaar ja amanita[/B][/color] Käyttekö laittamassa Marrasmasujen listalle nimenne ja toivotut la:t?? päivitin juuri uuden ja en huomannut että siellä olis ollut teidän nimiä... voin sitten lisätä ne kun taas päivittelen :) Mutta jos oon katsonut väärin niin pahoittelen :) Lista on se jossa lukee *MarrasMasut* (8.2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kysyin:

Tulenko tässä kuussa raskaaksi?

Oraakkeli vastasi:

Joo.

minä kysyin:

Onko se tyttö?

Oraakkeli vastasi:

Ei sitä koskaan tiedä...

Minä kysyin:

Onko se poika?

Oraakkeli vastasi:

Kai se ukko on.

Minä kysyin:

Syntyykö se marraskuussa?

Oraakkeli vastasi:

Kysyin parilta kaverilta ja yleinen mielipide oli ei.

minä kysyin:

Entä sitten lokakuussa?

Oraakkeli vastasi:

Se on kylmä tosiasia

minä kysyin:

Syntyykö liian aikaisin?

Oraakkeli vastasi:

Totta mooses, kuinkas muuten?

Minä kysyin:

Meneekö kaikki hyvin?

Oraakkeli vastasi:

Riippuu tähtien asennosta

Minä kysyin:

Menenkö koskaan naimisiin?

Oraakkeli vastasi:

Jos olisimme kahden kesken, vastaisin kyllä.

Minä kysyin:

Menenkö vuonna 2007?

Oraakkeli vastasi:

Ehdottomasti kyllä.

Semmosta pikku leikkiä :D No toivottavasti pitää paikkansa...paitsi en halua, että lapsi syntyisi liian aikaisin...muuten passaa melkeimpä nuo ennustukset :D

http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/index.php

Vierailija
44/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tein testin ja tulos oli nega:(

On se kumma kun oireet viittaisi ihan muuhun muta kaipa se on nyt uskottava pitää kuitenkin tarkkailla tilannetta.

Aika hauska tuo oraakkeli juttu ja päätin myös itsekkin kokeilla:)

Ei kai anzq79 haittaa vaikka otin vähän mallia sun kysymyksistä kun oli vaan sen verran hyvät kysymykset sulla niin päätin koittaa:)??

Mulle se vastasi näin:

Kysyin:Olenko raskaana? v:Tietääkseni olet mutta en nyt ehdi tätä asiaa tarkemmin selvittää.

Kysyin:Onko se tyttö? v:Hän vaihtoi juuri sukupuolta.

Kysyin:Syntyykö se lokakuussa? v:Ei hyvältä näytä.

Kysyin:Syntyykö se marraskuussa? v:Voit luottaa siihen, toivottavasti tämä totuus ei sinua satuttanut.

Kysyin:Meneekö kaikki hyvin? v:Vastaukseni on kyllä.

Voikun nuo pitäisikin paikkaansa!!:)

Oli sen verran hyvät vastaukset.

Hyvää torstai päivän jatkoa!

Vierailija
45/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]Carita:[/B] voi harmi ettei se testi näyttänyt plussaa? Millä testillä teit sen? Kannattaa soittaa terkkarille ja sanoa tuosta. jos vaikka pääsisit verikokeisiin. Meillä olikin sitten molemmilla kivat ennustukset :)

Vierailija
46/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumies on toipilaana.

Tänään olisi pitänyt käydä siinä verikokeessa, mutten menekään. En jaksa ja tänä aamuna testi näytti jo negaa, eli taitaa alkuraskauden keskenmeno olla se oikea vastaus mun tilaani. Kummitteli vaan sitten noissa plussatesteissä. Ja kropassa..

Taitaa olla liian monta pettymystä takana, vaikka pää sanoo kaiken jo menetetyn sydän pitää silti kiinni siitä menetetystä :o( Noh nyt vaan uutta yritystä..

Eikös sanota, että keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin?

Ovisonnea kaikille ovisaikaisille, tärppiliimaa oviksen jo ohittaneille ja onnea myös plussanneille!!

Vierailija
47/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan = ). Kohta lähdössä raskaana olevan kaverin ja hänen esikoisensa kanssa Hesburgeriin syömään. Ja omat muksut mukaan siis! Siellä on tosi kiva leikkipaikka, joten äidit saa rauhassa juoruilla ja lapset leikkiä. Illalla sitten vielä mennään toisen kaverin luo leikkimään. Ja yöksi töihin... = (. Yök! Omaa (.) vielä sen verran, että pupuiltu on kolme kertaa oletetun oviksen aikana ja aina olen jäänyt makoilemaan sen jälkeen. Toivottavasti tärppää! Kauhea jännitys päällä eikä meinaa jaksaa enää odottaa. Naurattaa, että ennenkuin hörähdin tähän palstaan en tiennyt oviksista mitään ja nyt kun niitä kyttää niin olo on niin LIMAINEN kuin vain voi olla = ). Hih!

Onnea kaikille jo plussanneille tai haamun saaneille! Monilla on kohta jännät paikat käsillä. Mulla pitäisi tädin tulla kylään joskus parin viikon päästä ja jos (ja kun!) ei tule, niin ajattelin testata vasta silloin 25-26.2 viikonloppuna. Silloin olisi jo kp 31-32/22-28.

Anzqu79: Joko tilanteesi on selventynyt?

Vierailija
48/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä selvinnyt mistä se vuoto johtui. Tikuttelin eilen pari kertaa ovistikuilla, mutta ei näyttänyt ainakaan et olisi ollut ovis. Mistä lie sitten johtui :/

[B]Vilijonkka:[/B] sullakin sama juttu, kun caritalla :( toivottavasti molempien tilanne selviäisi. Oliko sinulla normaali vuoto? vai niukka?

Nyt pojua viemään eskariin...

Vierailija
49/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tirsk* ensin kun kysyin että tulenko raskaaksi vastasi kaikkihan sen tietävät että et tule. Sitten kysyin että olenko raskaana, no et todellakaan oraakkeli vastasi. Kysyin sitten että tulenko ikinä enää raskaaksi siihenkin tuli vastaus että tuskin tulet. Kun kysyin uudestaan, että olenko raskaana sain vastauksen että tottakai sehän on ihan päiväselvä. Ja sukupuolet: Saanko tytön? No et saa. Saanko pojan? Et todellakaan jos vielä viivyttelet.

Hassu oraakkeli!

Vierailija
50/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kp29 vähän tuhrua, kp30 samoin, kp30 testasin ekan plussan. Hurja vuotoryöppy tuli kp31 aamulla, jonka jälkeen pientä tiputtelua. Kävin gynellä viikko sitten kun aamulla testissä plussa. Silloin siis kp8 tai kp36 jos vuotoa ei laskettaisi, ultrassa kohtu ei näyttänyt raskautuneen kohdulta, mutta gynen mielestä siitä ei voinut olla varma. Kp 40 tai kp13 testasin vielä aamulla plussan ja tänään siis negaa. Eli taisi olla tosiaan km silloin kp31, näkyi vain testeissä jonkin aikaa vielä jälkeenpäinkin. Itse uskon näin ja luulen siinä niin käyneenkin. Alkaa epätoivo vallata vaikka gyne lohdutti, että onhan se nyt hyvä kun tietää että tulee raskaaksi, niinpä niin, mutta millä sitten pysyisi myös raskaana??

Vierailija
51/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi marrasmasu ilmoittautuu.

E-pillerit jätin pois tammikuun alussa, mut viel ei tammikuussa yritetty. odotettiin yksi luomukierto. Nyt sitten kp 7/28 ja oivsta aletaan odottelemaan. Esikoista toivotaan kovasti, kun molempien opiskelut alkaa olla ohi.

En viel tarkemmin ole lukenu noita teidän juttuja, mut lupaan myöhemmin paneutua tarkemmin! Toivottavasti huolitte minut seuraanne.

-KAKTUS-

Vierailija
52/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas vahasen meidan pinkkaa!

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Kaktus!

Vilijonkka: mulle kanssa gyne sanoi keskenmenon jalkeen samaa ja samat oli fiilikset, etta onhan se hyva joo, raskautuminen onnistuu, mutta miten sen pikku pavun saisi siella pysymaan??? No, onhan meilla tuo pikkuherra todistamassa etta kylla olen saanut raskauden loppuunkin asti vedettya, mutta silti vahan hermostuttaa...

Omaa napaa: tanaan on jonkin verran nippaillut tuolla kohdun seutuvilla, vasemmalla puolella. Kp 17 menossa, puolisentoista viikkoa siis viela piinaa :o)

Vierailija
53/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin meikäläinenkin kerkiää jonkun sana kirjottaa tänne! Eli änkesin mukaan teitin kanssa kuumeilemaan marrasvauvasta. Kotoota löytyy pojat 7, 5 ja 4 vuotta. Ja olis kiva jatkaa sarjaa vielä yhdellä vauvelilla =) Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo 2002 loppuvuodesta asti, mutta vieläkään ei vauvaa kuulu. (pojat on saanu alkunsa kertalaakista) Nyt on jonkin aikaa ollu taas aika hiljasta tuolla makuukammarissakin, eikä kauheesti olla yritetty. Nyt olis tarkotus taas alkaa yittää vähän aktiivisemmin. Ovikseen on vielä reilu viikko aikaa, eli vielä ei oo piinavaihe päällä.

Vierailija
54/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve taas:)

Minä palloilen nyt lokamasujen ja marrasmasujen välillä;)

Kp 26/30-50... tällä hetkellä menossa. Tällä kertaa ovis pupuilut jäivät väliin eli minulla ei taida olla mitään toivoa saada lokavauvaaaaa.... Nyyyh! Nyt toivon, että ede täti tulisi ajoissa, että pääsisi marrasmasua kasvattamaan:)))

Mitään tuntemuksia ei ole... Vielä...;)

Esikoiselta (poika) kyselin eilen ja veljen kuulemma haluaa:)

Ansqun oraakkeli lupaa tyttöä:))))

Haleja kaikille!

Vierailija
55/92 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconit tuli ja olen täällä ihan tulisilla hiilillä jo... Vähän on sellainen tunne, että eka testi tulee tehtyä jo huomisesta aamupissasta... Ohje kun lupasi näyttää raskauden (tai että yleensä näkyy...) jo 7-11 päivää hedelmöittymisestä ja jos se oli silloin viime tiistaina niin kuin toivoisin, niin huomenna olisi jo kymmenes päivä... Että ehkä jotain haamun tynkää voisi näkyä, jos nyt olisi tärppi heti tullut.

Niin ja oireitakin olen toki keksinyt, huimaa, väsyttää (mutta mua kyllä väsyttää aina muutenkin) ja hengästyttää, samoja oireita oli esikoisestakin samoihin aikoihin. Eli olin jo silloin samanlainan pöhlö, joka kyttäää jokaista nipsauksen napsausta ;)

Tänään on vissiin oma napa paras napa :) Ei vaan, tervetuloa vaan kaikki uudet marrasvauvaa toivovat mukaan!

Töötsi taitaa olla pian kanssa näillä samoilla tulisilla hiilillä...

effica, olen kyllä vähän kade että sulla on noin hillitty asenne :) Itse en pystyisi millään hillitä itseäni, että testaisin vasta jos menkat olisi reilusti myöhässä... Hyvä kun malttaisin edes niihin menkkojen oletettuun alkamispäivään. Sehän olisi mulla vasta ensi keskiviikkona...

No mutta jos nyt riittäisi tältä päivää.

Marrastoive kp 19/24(-31)

Vierailija
56/92 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olishan se pitänyt arvata, kun kp on vasta 20/24(-31). Mutta ei nyt kyllä kovin pitkä kierto voi olla, jos ovisoireet yhtään paikkaansa pitää... 24-25 päivää varmaan. Että olishan se Acon 10 teoriassa voinut jotain näyttää... Mutta ei. Joten en ainakaan kovin raskaana ole... Nyt kyllä laitan sen toisen testin hevon kuuseen ja testaan seuraavan kerran JOS menkat joskus on myöhässä. Että katsotaan joko ensi viikon lopulla tai sitten seuraavasta kierrosta.

Mutta nyt ei sitten muuta tälle aamulle, kerään itsekunnioitukseni rippeet ja poistun ;)

Hyvää viikonloppua kaikille toivottaa hätäisistä hätäisin ja epätoivoisista epätoivoisin Marrastoive kp 20/24(-31)

Vierailija
57/92 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olikin vielä vähän aikaista plussan näkyä?

Minä olen samanlainen malttamaton testailija, jos vain ostankin varoiksi ja valmiiksi testipaketin en malta olla sitten kuitenkaan testaamatta. Vaikka tiedostaisinkin sen, että välttämättä ei vielä plussa näkyisikään..

Peukut ovat pystyssä, että ensi viikolla se plussa tulisi +db+

Omaa napaa: kp tiesmitä en jaksanut tänään laskea tai ihmetellä kalenteria. Voisi olettaa oviksen olevan päällä - oireista ja limoista päätellen siis. Tosin normaaliin ovikseen nämä tuntemukset ovat paljon voimakkaampia. Olisko menossa superovis ;o)

Mukavaa perjantaita kaikille!!

toivottelee työntekoeihuvita -tuulella oleva Viltsu

Vierailija
58/92 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

julitta hyppäsi mukaan! kierrot on niin epäsäännöllisiä että varmemmin kuulun marraskuisiin kuin lokakuisiin....ja vaikka la sattuiskin olemaan lokakuun puolella, synnyttäisin vasta marraskuussa.(esikoinen 17 pv yliaikainen)laskujen mukaan ovis päivät on just mennyt tai mistäpä siitäkään voi olla varma kun kierto on vaihdellut usealla viikolla!mutta ei auta kun jännäillä mitä elämä tuo tullessaan!

Vierailija
59/92 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena mukaan tänne marrasmasuihin.. Toiveissa oli lokamasut, mutta sieltä tipahdettiin eilen, kun kp31 vaihtui tädin tullessa kp1. Toivoa jatkossa on esikoisen imetyksestä huolimatta. Kierrot olleet sen 30päivää.

Esikoinen on pian 10kk ja toista kuumeillaan kovasti. :)

Nyt menossa kp2/30, aikaahan tässä on ennenkuin seuraavat aktiivipupuilut edessä. Nyt voi keskittyä pikkuiseen neitiin. Ei tarvitse piinailla ja jännittää vielä pitkään aikaan. Sitä kun tuntui viimekin kierrossa löytävänsä, vaikka mitä raskausoireita..

Vierailija
60/92 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa julitta ja simppu06!!!

Voi tylsa marrastoive... Toivotaan etta olit vaan liian aikaisin liikkeella! Sait mutkin eilen funtsimaan etta koittasinko jo mita testi sanoisi :o). Mutta en nyt sitten taidakaan viitsia, sa kun olet kumminkin pikkiriikkisen mua edella :o)... Testataanko yhdessa ensi viikon lopulla? Esim. la aamuna? Mulla silloin kp 27, enta sulla?

Eilen kohtua tosiaan juili moneenkin otteeseen, olisikohan ollut kiinnittymiskipuja... Voi kun olisi ollut!! Onko kenellakaan sellaisesta kokemusta? Tanaan on vahan pyorryttanyt, mutta voi johtua myos vasymyksesta, silla en ole monen iltana saanut unta kun pohdiskelen kaiken maailman juttuja.

Mukavaa perjantaita kaikille ja tsemppia viikon viimeiseen tyopaivaan varsinkin Vilijonkalle :o)

:o) Töötsi kp 18/27