Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Marrasmasujen viikko 6~~

06.02.2006 |

Huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta kirpeän kylmää viikkoa! Täällä meneillään kp 16/24-31 ja jänskättää jo. Yritän koko ajan seurata, nippaako missään ja tuntuuko miltään... Esikoisesta muistan 6-7vrk oletetusta oviksesta tunteneeni pientä nippailua, silloin ajattelin sen olevan kiinnittymiskipua... Joten nyt täällä hysteerisenä odotan, että alkaako nippailemaan vaiko eikö... Voi kun osasi vaan odotella rauhassa!

Mitäs muuta marraskuiset, kenellä on tärppipäivät meneillään? Ja ilmottautuuko joku muu ensi viikolle mun kanssa piinailemaan?

Marrastoive kp 16/24-31

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kp 13/22-28. Oviksesta en osaa sanoa... Ainakaan mitään hirmuisia limoja en ole vielä bongannut... Yordayssin kalenterin mukaan tärppipäivät olisi 4-8.2, eli vielä ehtii pupuilla = ).

Vierailija
2/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas pakkasta :o/ nenä palelee...

omassa navassa varmaankin kp12, jos oikein laskeskelin. Yourdays -kalenterissa on sydän 4:lle seuraavalle päivälle, joten pitänee käyttää nämä päivät hyväksi ;o) Meillä kun yritellään sitä typykkää niin siellä on aina sydämet ennen ovista ja rastit oviksen jälkeen. Aiemmin on touhuttu miten sattuu kunhan nyt edes kerran ennen ovista, mutta nyt maksimoidaan ja touhutaan tällä viikolla joka päivä ;o)

Pahoinvointi ja rintojen aristus edelleen riesana, mutta johtuisivatko oviksesta? Tai mielikuvituksesta...

Plussaonnea ja tärppisäteitä kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mennään kp10/30-34 pupuilu harjoitukset aloitettu ;) Oli aivan ihanan romanttinen viikonloppu [color=E066FF][size=1]♥[/size][/color]. Saatiin miehen kanssa olla aivan rauhassa ja nauttia vain toisistamme. Meillä on niin harvoin yhteistä aikaa, saatika sitten yhtäaikaa vapaa viikonloppu. Your dayssin mukaan meidänkin pitäisi kohta aloittaa pupuilut " tosissaan" . Harmittaa se laskettelureissu juuri oviksen aikaan, mutta toivotaan että simpat pysyvät hengissä siihen asti =)

Hyvää päivänjatkoa... saatan vielä palailla illalla kirjoittelemaan =)

-anzq kp10-

Vierailija
4/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon omituisen näköisen pisteen pitäisi olla [color=E066FF][size=3]♥[/size][/color]

[B]Marrastoiveelle[/B] vielä sanoisin... elä liikoja odottele niitä nippailuja. Ihmismieli on omituinen ja kehittelee itselleen juuri niitä oireita mitä haluaa :P Ainakin itselle on joka kierrolle tullut jotain " oireita" . Vaikka helppohan on sanoa tässä vaiheessa kiertoa että ottaa rauhallisesti...oottakaas kun mä alan piinailee ;)

Vierailija
5/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan uskaltautuis matkaan? Koin km:n reilu viikko sitten ja nyt vuoto loppunut ja uusi vauva tulkoon! Ajattelimme ettemme pidä mitään taukoa yrittämisessä kun lääkärikään ei kieltäny. Täällä todella kylmää mittari -30.

Vierailija
6/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle jos kelle toivon pikaista tärppiä. Voimia uuteen yritykseen. *halaa*

Vierailija
7/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki!

Me tosiaan jätettiin kondomit pois tammikuun alusta ja ajateltiin, että kyllä tässä aikaa menee. Nyt on kp 35 ja yleensä kuun alussa alkavia menkkoja ei näy. Pissalla pitää käydä vähän väliä ja ihan kuin alavatsa olisi muuttunut hieman vähemmän pehmeäksi, jos se olisi vaikka kohonnut kohtu...

Tein lauantaiaamuna raskaustestin ja siinä tuli sellainen olemattoman haalea vaalea viiva. Tänään kävin sitten yths:llä ja huomenaamulla kuulee tulokset. Jännittää, jännittää... Olisko se voinut napata niin nopeasti? Laskeskelin ovulaatiopäivänkin ja silloin me ei ainakaan pupuiltu. Olis kyllä melkoinen tärppi, oikeastaan niin, ettei ihan odotettu näin nopeaa raskautta. Tai jos se ei olekaan sitä, niin mikä pettymys...

Hui!

Vierailija
8/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en millään malta olla pois täältä;)

[color=6959CD]MUT iiks... alkoi menkkamaiset jomotukset vasemmalla puolella :P Tuleekohan ovis sittenkin aikaisemmin,mitä luulin... Pitää vaan toivoa, että on sitä itteesä, kun oletin oviksen olevan myöhemmin ja sillon olen juuri reissussa. Pitää koittaa kellistää mies illalla... voi tosin olla vaikea tehtävä, kun on ollut pitkän päivän töissä. Jos ei luonaa, niin sitten vaan toivottava, että viikonloppunen simppa armeija säilyy hengissä =) Harmittaa kun en tälle kierrolle tilannut ovistikkuja :P Nyt vain pitää arvuutella...[/color]

Vierailija
9/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tää mieli on aika haikea mutta ei se auta. Yksi hyvä puoli tässä kuitenkin on että päästään tutkimuksiin toukokuun lopussa koska nyt on tullu 3 keskenmenoa lyhyellä ajalla. alkavat tutkimaan mistä johtuu. Uusi km pelottaa jos tulen raskaaksi. kesäkuussa tulee vuos yrittämistä. Onko kellään muulla tullu ovis ennekuin ekat menkat on tullu km:n jälkeen? Mulla nimittäin persona näytti vuodn kolmantena päivänä ovista. Tulee maailman lyhyin kierto mulle.

Vierailija
10/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä hetkeen ovistakaan. Tylsää aikaa. Kp8/n.28. Nyt mua rupesi pelottamaan, että voisiko mulla olla endometrioosi. Kun luin tuolla yhdellä olleen, ja mulla on samanlaiset oireet :( Eli jonkin aikaa on ollut niin, että oviksesta kuukautisiin on ollut kohtukipuja, mutta nyt tuntuu kipristelevän koko ajan. Siis nytkin, kun kuukautiset juuri loppui. En sitten tiedä, miten nopeasti sellainen voi kehittyä, ja miten helposti se todetaan. Kohtu ja munasarjat mulla on ultrattu kesällä 2003, kaikki ok. Ja viime syksynä normaali " käsikopelolla" kaikki ok.

Kaikkea sitä täytyykin pelätä...

Vierailija
11/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]Alia:[/B] itse epäilen, että minulla olisi endoa tai jotain vastaavaa. Tiputteluvuotoa ennen menkkoja, kivuliaat ja runsaat menkat :P Muutenkin kipuilen kovasti koko kierron ajan. Sanoit että sinut on ultrattu... minä olen kuullut että endoa ei pystytä toteamaan ultraamalla...en sitten tiedä onko oikeaa tietoa.

[B]nipsu:[/B] siis näyttikö persoona oviksen sen km vuodon aikana? voisiko se persoona ottaa häiriöö km takia? mutta kaikkihan on mahdollista. Toivottavasti tärppäisi sinulla pian :)

mulla on jotenkin kamalan levoton olo... tekisi mieli lähteä lenkille, mutta on niin kamalan kylmä ulkona. Taitaa jäädä lenkkeily väliin nyt. Roikun netissä sen takia :P

Vierailija
12/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, yleensä se on ymmärtänyt pakata kamansa alta viikossa ja nyt viipyy jo niin, että on 9. päivä menossa. Arvatkaa ottaako päähän??? Millaiset oireet tuossa endometrioosissa on? Mulla kyllä ultrattiin joulukuussa paikat ja ei se lääkäri mitään ainakaan maininnut moisesta, kai se olis jotain sanonut?! Olen kyllä vähän epäillyt syyksi sitä greippimehua, musta sen juomisen aikana menkat on olleet runsaammat ja kestäneet pidempään. Nyt en sitä juo. Ei ole auttanut tärppiin ja yhtään pidempiä tai runsaampia menkoja en halua!

Vuosi alkaa olla yritystä takana, tai itse asiassa onkin jo... näinköhän on, että meidän lapsiluku on täynnä??? Vähän masentaakin jo tämä tilanne!

Vierailija
13/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin kanssa, että greippimehu saa menkat runsaammaksi :( en ole nyt tällä kierrolla sitä jonutkaan. Toisaalta on harmi,kun ne limat vaan oli paremmin tunnistettavissa. No kokeilen nyt olla ilman g-mehua ja koitan bongata limat muuten :)

Vierailija
14/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]äsken kävin vessassa ja mitä homasinkaan!!! vaaleanpunaista tuhrua TAAS!!!! nyt palaa jo pinna. Sitähän se päivällä oleva " menkkakipuilu" tiesikin... No taitaa tulla historian lyhin kierto nyt. Vasta on kp10. Toivottavasti ei tuhruta montaa päivää :( Taidan suosiolla varata gynelle ajan...ei jaksas tuhlata enään siteitä[/color]

Vierailija
15/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flinssassa ollaan no toisaaltaa hyvä että nyt kun ulkonakin on niin kylmä ettei siellä kauan viihdy.

Taas aloitan näistä testeistä mutta mun on huomenna taas pakko tehdä testi kun oireet alkaa niin viittamaan siihen että olisin raskaana tai sitten vain kuvittelen no josko se testi sitten neljännellä kerralla sattuisi jo plussan näyttämään.

Kun en tiedä laskeetaanko niitä mun tiputtelu menkkoja oikeiksi menkoiksi kun oli niin ihmeelisetkin no toisaaltaan sitä on paha sanoa kun ei tiedä vielä olisiko tässä raskaana mutta jos niitä ei lasketa niin kp olisi tänään 35 luulisi se testissä jo näkyvän??

Vierailija
16/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jospa minäkin jotain itsestäni kertoisin... Paljon käyn täällä taustalla teidän juttuja lukemassa, mutta vähän laiska oon itse kirjottelemaan. No jokatapauksessa kakkosta ollaan kuumeiltu nyt 5 kk, toistaiseksi huonolla menestyksellä. Heinä- ja elokuisten listoilla tuli syksyllä jonkin verran pyörittyäkin, kunnes otettiin vähän etäisyyttä tähän kuumeiluun kun tuntui niin ahdistavalta ajatus, että mitä jos tässä taas menee yli vuosi... Siispä heitettiin kalenterit nurkkaan ja päätettiin, että tulee jos on tullakseen... vaan eipä ole halunnut tulla :( No nyt on taas täysi yritys päällä ja jos ei tässä muutaman seuraavan kuukauden aikana tärppää, niin kai se on taas lääkäriin mentävä. Tällä kertaa lisää haasteellisuutta tähän hommaan tuo vielä se, että ollaan miehen kans aina eri vuoroissa viikolla eli ei juuri nähdä kuin viikonloppuisin...

Esikoista yritettiin ja toivottiin 14 kk ja just kun ehdin käydä gynen juttusilla ja sain lääkkeet ovuloimattomuuteen seuraavaa kiertoa varten niin tärppäsikin yllättäen luomusti. Eli kai se ovis mullakin joskus ainakin luonnostaan tapahtuu. Pirun pitkiksi on kyllä kierrot viime aikoina venyneet (30-50pv). Täytyis kai niitä ovistestejä hankkia? Ja myös mulla sama juttu kuin joku muukin täällä ihmetteli (ansq?) eli aina ennen menkkoja tuhruttaa 4-5pv, sit kunnon vuoto, jonka jälkeen vielä tuhrua eli rätti pöksyissä yhteensä about 10pv. Mistä lie hormonin puutteesta johtuu....?

Vierailija
17/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myös tuon ukon kellistys suunnitelmissa tälle illalle. Ovista tuntuu pukkaavan, kun limoitus lisääntyy. Yordayssin mukaan todella 4-8.2 olisi hedelmällistä aikaa = ). Töistä pääsin puoli kymmeneltä ja huomenna vapaa päivä. Kaveri lapsineen tulee heti aamusta leikittämään minun muksuja. Ihan kivaa ajanvietettä näin pakkaspäivien kuluksi. Voimahaleja vaan kaikille kuumeilijoille! Toivottavasti tämä on meidän kuukausi = ).

Vierailija
18/92 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ajattelin etten enaa tule tanne pyorimaan ja unohdan koko vauvahankkeen ja alan tjot-meiningin, kun stressi vaan yltyy... Mutta ihmeesti sita taalta itsensa aina loytaa :o). Tanaan kp 14 ja oviskalenterin mukaan oviksen piti tulla huomenna, mutta luulenpa etta se oli jo lauantaina, silla sellaiset tuntemukset mahan seutuvilla oli. Puuhailtu on keskiviikosta sunnuntaihin joka paiva, harmi vain ettei aloteltu pikkasen aikasemmin, kun se ovis nyt tuli jo noin aikasin... Nyt siis alkaa tama tylsin osio, eli odottelu :o)

Mukavaa alknutta viikkoa kaikille!

:o) Töötsi

Vierailija
19/92 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi tuota sinun kiertoa Haavekuva,kyllähän naisen ruumis on kummallinen yleensäkkin,kantsii varmaan käydä gynellä että kattoo että onko missään vikaa,ite pyörin haahuissa,en uskalla mennä odotus puolelle,jos vaikka 20 vko.n jälkeen :)

Vierailija
20/92 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yönaikana oli hieman taas tullut tuhrua... vaaleanruskean sävyistä. En oikein tiedä mitä ajattelisin. Jotenkin on niin epävarma olo...alkaako menkat vai eikö ne ala. Mietiskelin sitäkin, että jos olisin aloittanut kierron laskemisen viimeksi tuhruista, niin kp olisi nyt 16. ja jos kp olisi 16 niin voisi olla ovis. Nyt siis kunnon vuodosta laskettuna kp 11. No nyt taas pitää odotella :( Tilasin eilen ovistikkuja ja raskaustestejä... jos saisi vaikka varmistuksen ovikselle. Huomenna pitäisi niitten tulla :)

Lueskelin että keltarauhasen vajaatoimintakin voi aiheuttaa välivuotoja. Onko kellään tietoa estääkö se raskaaksi tulemisen? Lääkäriinkään ei vielä kehtaisi mennä, kun ei yritystäkään ole vielä pitkään takana.

No oli taas niin omanapainen pinoutuminen...anteeksi siitä =)

-anzq kp11-