***JOULUISTEN uusi viikko 6***
Kommentit (22)
No niin jos nyt ehtis taas pikkusen kirjotteleen kun eilen jäi vähän kesken, vaik en kyl muista mitä mun eilen piti kirjotella:P
Meillä tytöt nukkuu alkuyön omissa pinniksissä, mihin siirtyi viikko sit (sitä ennen samassa pinniksessä), ja sit ekan kerran kun heräävät 4-6 aikaan syömään niin jäävät viekkuun. Meilläkin mies häädetty sohvalle nukkumaan ja mä nukun tyttöjen kans meidän jenkki sängyssä;) Tytöt keskellä ja mä sivuilla sen mukaan kumpi syö;) Näin mä saan ite eniten nukuttua kun vaan vaihdan puolta ja tissi suuhun ja unet jatkuu sekä tytöllä että äitillä! Nyt on kaksi yötä ollu aivan upeita klo 22-23 tytöt alkaa nukkumaan, 23.30 aina toinen huutanut hetken aikaan (vuoropäivät;)) ja siitä nukuttu tuonne 4-5 asti ja jatkettu unia 6-7 asti. Mä oonkin sit noussu 7-8 aikaan ylös ja tytöt nukknunu 9asti. Eli niin sanotusti yhdellä syötöllä/tyttö menty kaksi yötä (kun mulle tuo 6-7 syöttö ei enää oo yö), toivottavasti vaan jatkuu, mut taidan vaan manata ja ens yö valvotaan :( hope not!!
mä oon alkanut jo oikein kuntoilemaan vaik ulos ei oo päässy, kuntopyörää oon polkenu melkein joka päivä jo muutaman viikon!! Eilen poljin jo 30min (aikasemmin 15min/pv) ja sit kun ulkona kelit sallii on käyty 1-2h lenkkejä;) Toivottavasti nuo kilot nyt alkais kariseen!! Kun oon kyl -1kg lähtöpainoon, mut kun esikoisen odotus ajoilta jäi ihan liikaa ylimäärästä:/
Täällä on ihanan rauhallista kun esikoinen lähti mummun kans mummulaan, ollaan miehen kans ihan kahestaan tyttöjen kanssa:) Vilma nukkuu sitterissä ja Aada kitisee sitterissä, pitäis varmaan vähän viihdyttää;) No nyt on sylissä kitisemässä.
Ainii piti uudet toivottaa tervetulleeksi;)
Mulle ainakin kävis päiväpino, kun tuppaa nämä viikko pinot oleen aikas pitkiä!
Vaikee kirjottaa yhellä kädellä joten palailen taas joku toinen kerta!
R-P JA TYTÖT 7VKO 6PV
...vastailen kun luin pinon läpi!
UUSILLE TERVETULOA!!!!
rytmi?no,sen verran Juholla on rytmiä että öisin nukkuu heräämättä kertaakaan eli yöunille menee klo 22-23 yleensä,joskus ennemmin eli vaihtelee vähän.eilen illalla söi klo 20 ja uudelleen jo 21.30 ja nukahti melkein heti(heräsi 8.15)
päivisin joskus nukkuu 2-4 h putkeen ja joskus vaan 1-1,5h putkeen.
vauva nukkuu omassa pinnasängyssä joka on meidän sängyn vieressä,esikoinen omassa huoneessa mutta lähes joka yö tai viimeistään aamulla kömpii meijän väliin nukkumaan.
hoitopaikkaa jo vähän mietitty vaikka vasta 1.8.07 menen töihin mutta esikoinen menee sitten eskariin(kääk....)ja täällä keskustassa yksi ryhmis jossa eskari joten sinne varmaan haetaan niin saa lapset olla samassa paikassa hoidossa/toinen eskarissa.
hiihtolomasuunnitelmia ei ole.Mies aikoi opettaa esikoisen kunnolla luisteleen sillä viikolla=)
ulkoilua ja kyläilyä varmaan!