Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKALAISTEN MAANANTAIMURINAT**

06.02.2006 |

I´m back!!!!!!!!

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr.... Kauhia miten kylmä siellä on! Kotiuduttiin rokotusreissulta ja äidillä meinaa korvanlehdet tippua :( Sanni vetelee unta tyytyväisenä piikitys itkujen jälkeen..

Kiinteät maistuvat täälläkin jo oikein hyvin, päärynä ja persikka on niin namia että ihan suu napsaa kun purkinkin jo näkee :) Ja se kakka... jestas että se osaa haista jo pahalle! :)

LAIHIS etenee ottaen uutta vauhtia: Äidin paino on kivunnut 100g ylöspäin näyttäen tänään 56,9 kg..

SINILAISELLE onnittelut asuntokaupoista ja uuden kodin löytymisestä! Nurmijärvi on varmasti kivaa seutua asustella, sieltä mekin katseltiin asuntoa kun Helsinkiin muuttoa suunniteltiin.

NELLIINAlle tervetuloa takaisin tänne pakkashuuruihin! Pikku-Lotalle onnittelut uudesta taidosta, ihana katsella kun ovat niin tohkeissaan uusista taidoista. Meillä opittiin ottamaan kiinni omista varpaista ja nyt pyllytelläänkin sitten koko ajan suu virneessä :)

ANDROMEEDAlle osanotto suruviestin vuoksi *halaa*

ROM kyseli kylpemisestä. Meillä nautitaan kylvyistä täysin rinnoin. Harmi vaan kun iho tuntuu kuivuvan näillä pakkasilla niin ei viitsi täyskylvettää kuin kerran viikossa. Saunassa ei sitten niin hyvin viihdytäkään.. AMMEEN pesustakin oli puhetta ja täällä se pestään ihan perussaippualla aina käytön jälkeen, kylpyveteen lorautetaan kylpyöljyä.

*Hoilaa LOKAKUU-05:n porukalle lentsun karkoitusloitsua* Ei löydy täältäkään sairasvakuutusta, esitteitä tilailtu pitkin poikin mutta vielä mietitään ottaako vai eikö.

MUSKARISTA... Me aloitettiin muskarointi kolmisen viikkoa sitten ja tykätty ollaan kovasti. Ihana katsella näin pienten lasten muskarointia :) Enemmän kun ovat kiinnostuneita jo toisistaan..

KIELOlle kiitokset sammaksen poisto-ohjeista.. Meillä tytsin suu meni niin pahaksi, että lääkäriltä saatiin tänään daktarin resepti :( Toivottavasti lähtee mokoma sammas!

NUUSKIKSElle hauskaa mummola-reissua, toivottavasti auto pelittää kiltisti!

Musiikistakin olitte galluppia tehneet. Täällä iskee INXSn " Never tear us apart" ja se laulajakin oli niin söpö... Yhyy... Lastenohjelmista pelle hermanni ja luppakorva olivat suosikkeja. Jakia ja Nukaa en muista minäkään vaikka kuinka yritän muistella.

Voi SUZU minkä teit! :) Tuota ohjetta ei voi olla kokeilematta *maistaa jo nyt pätkiksen maun suussaan*

No eiköhän tässä tätä löpinää taas tullutkin tarpeeksi... Nyt pyykin pesuun ja tähtäämään ruokaa ääntä kohti :)

- Minski & rokotuksesta pöllähtänyt Sanni -

Vierailija
42/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin äiti pääsi koneelle :)

Kävin tossa aikasemmin tuolla odotus puolella ja haikeana muistelen :(

Siellä ne uudet lokakuulaiset on jo pinon alottanut...Aatella siitä on jo yli vuos ku alettiin kaikki odottaan pikkusiamme ;)

Toista lasta haluisin jo mut mies toppuuttelee vähn et odotellaan nyt vie jonkin aikaa ja naatiskellaan tästä meitin esikois neitistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzu:

PÄTKISKAKKU

5 dl vehnäjauhoja

3 dl sokeria

2 tl vaniljasokeria

1 rkl leivinjauhetta

4 rkl kaakaojauhetta (esim. van houten)

150 g sulatettua voita tai margariinia

2 dl maustamatonta jogurttia

4 patukkaa pätkistä

3 munaa

Sekoita kuivat aineet keskenään.

Lisää paloitellut pätkikset sulaneen rasvan joukkoon ja sekoita.

Lisää rasvan sekaan jogurtti ja munat. Lisää vielä kuivat aineet.

Sekoita seos huolella, taikinaa ei kuitenkaan tarvitse vatkata koneella.

Laita taikina jauhotettuun kakkuvuokaan ja paista n.45 minuuttia 175 asteessa.

Kuorrutus:

170g suklaata

100g voita

Sulata aineet varovasti liedellä ja valuttele jäähtyneen kakun päälle.

Voit ripotella pinnalle vaikka suklaahippuja koristeeksi.

Juu, vois jäädä hiilaridieetti jos tollanen kakku ilmaantus pöydän kulmalle *huoh!*

Meillä yö alkoi SUPERaikasin, neiti kellahti petille 21 aikoihin ja oli virkkuna aamusella 8.30. Yön aloitteli ekaa kertaa pinniksessä ja tuli tissittelemään 23-24 aikoihin (jäi äitilaiskimuksen vuoksi viereen).

On nukkunu aamusella yhet pikatirsat ja vetelee taas pitempiä tirsoja.

Meille noi pakkaset ei vaikuta neitin unenlahjoihin millään lailla. Nukkuu minne sattuu nukahtaan tai nukutetaan...voi siirrellä kesken unienki eikä saa hemeliä. *omituinen on ...myönnän*

ANDROMEERALLE (?) Halaukset ja osanottomme!!

KYLPYG:

Meillä neiti suihkuttelee ja välillä pulahtaa ammeeseen kun ollaan saunomassa.Oon peruslaiska laittamaan niitä vesiä :( Neiti kyllä kylpäsee iltaisin syvässä altaassa pikaseen (mahtuu just ja just

istumaan siihen eikä rasita äitin selkää niinpaljon kuin amme jossa ei ole jalkoja)

Rakastaa ylikaiken saunomista ja suihkuttelua =) Loppuajan oottelee kiltisti sitterissä katsellen kun muut peseytyy.

Vannaa en oo käyttäny ku kerran ja sillonkaan en ollu isompien jäljiltä muistanu pestä...

Jahas!

Huomenna ois sitten se OULULAISTEN TAPAAMINEN. *kukahan tulis siivoomaan meille ;) *

Toivottavasti että pökerry...en meinaa jaksa ihan tiptop tätä kämppää laittaa! Meillä ei oo sitte eläimiä ku ollaan moisille karvaturreille allergisia :(

Toivotaan ettei pakkasta ole paljoa!!

Waimo72 *menee hakemaan TAAS kaffeeta*

Vierailija
44/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kans vierailin tuolla odottajien puolella ja ajatukset siirty vuoden takaisiin tunnelmiin..;) Poju on jo niin " iso mies" että pikkaisen haaveilee vauvasta. Jota tosin meille ei enää tule. Ainakin mies sanoo niin. Kolmessa kuulemma on ihan riittämiin. Mutta entäs tälle pikkuselle kaveri, kun nuo vanhemmat lapset on jo niiiiin isoja....

Pikkuisen on jo pakkanen hellittänyt täällä oulussa ja kohtapuoliin lähden neuvolaan. Onkos teillä oululaisilla tapaaminen???? vai onko se vain teille jotka olette ns. rekisteröytyneet " sinne mistä ei enää täällä puhuttu" ? mut nyt pitää kiirehtiä. onneksi neuvola on tuossa vajaan 500 metrin päässä.

-messam-

Vierailija
45/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie koneen kohta... Joten ihan pikaisesti tulin ilmoittamaan että vaaka näytti tänään samaa kun Empulla eli 64,6kg!!

Nelliinalle tervetuloa takaisin : )

Mutta nyt täytyy lopetella, palailen uudestaan illemmalla...

Vierailija
46/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylvettämisestä: Tyttö tykkää kylpemisesta ja meillä käydään kylvyssä joka toinen päivä. Veteen en pane mitään, mutta päähän pitäisi varrmaan laittaa ennen pesua jotain karstan takia, jos äiti vain muistaisi.

Ammeen peseminen ja säilytyspaikka: Pesen pelkällä vedellä ja sitten vaan saunan lauteille, tai lauteiden alajakkaralle.

Tällä enää -16 astetta eli ei ihan niin kylmää. En kuitenkaan ulos viitsi lähteä.

Sain muuten vaunujen renkaat (3 kpl) korjattua 14 eurolla. Uudet (4kpl) olisi maksaneet varmaan 100 erkkiä. Oli emmajungkorjaaja paikalla lauantaina lastentarvikkeessa ja parin minuutin päästä toi renkaat takaisin korjattuina. Hyvä oli palvelu.

jahas tyttö veti vain 20 minutin tirsat. Ja keuhkoaa jo sängyssään.... ei kun menox

j

Vierailija
47/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo ulkoillut poijan kanssa ja siellä se vällyjen alla on ulkona. Etupihalle paistaa arska ja luulisis tarkenevan. Kohta haen kumminkin sisälle...

KYLPEMINEN: tykkää kylpeä, joskus ilme on vähän siinä ja siinä, et alkaiskos itkemään. Pari kertaa viikossa kylvetän pojan ja en käytä mitään öljyä. Ihan vaan vedellä pesen. Ja amme on saunassa.

MUSKARIssa emme käy vielä. Ehkä sit jossain vaiheessa vois mennäkin. Mutta en ole vielä ajatellut viedä mihinkään. Jotenkin tuntuu, ettei muka kerkeis.

NELLIINA:Kiva kun tulit takaisin! Mä saatan tentata sua joskus matkastanne...nimittäin vinkkejä. Mut nyt ei kerkee.

Joo, suklaakakun ohjetta näytti olevan *vesi herahtaa kielelle* en ottanut sitä kiusallanikaan ylös. Parempi ettei leivo tommosia herkkuja, syön ite kumminkin kaikki.

Mitäs vielä. En muista. No, meen kahvin keittoon nyt ja saatan ehkä palata illan mittaan...tai sitten en. Jokatapauksessa mukavaa päivänjatkoa!

Hemulii_i

Vierailija
48/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Jaki ja Nuka[/b] ei sano mullekaan yhtään mitään. Mieskään ei muistanu kyseistä ohjelmaa.

[b]Ammetta[/b] meillä säilötään vaan typerästi suihkun alla siinä lattialla. Mutta kiva idea oli laittaa se seinälle roikkumaan, pitääkin koittaa kehitellä tänne sama juttu!!

Eipä ole mitään [b]vakuutuksia[/b] meidän lapsilla.. joku sellanen kyllä mikä on samassa kotivakuutuksen kanssa tms. mutta ei siis mitään niitä vauvavakuutusjuttuja olla otettu.

[b]Wal[/b], saitko tytön nukkumaan? Meillä ei poitsu suostunu nukkuun, kun heräsi aamulla vasta 8.45! Nyt se tuossa touhuaa ja anelee että pitäs askarrella....

liimaamista ja... huoh, mikä sotku siitäkin taas tulee ;D

No, kai se on mentävä. Jatkanpa myöhemmin!!

Vierailija
49/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kait se on pakko kertoo et vaaka näytti kamalat 82,5 kg!!!! Elikkäs 2,5 killoo tullu matkalta mukaan, yöks! Nyt vaan taas herkut pois ja kilot alas!

Sain Lotan nukkuu hetki sitten, nukahti tisulle ja siirsin sit rattaisiin, jos heräilee ni on helppo hyssyttää takas uneen. Heräs aamulla vasta 10 jälkeen ni siks nukahti näin myöhään, rytmi todella vielä hakusessa, ja kaiken lisäks teneriffal oli -2 tuntii aikaero!

Nyt onkin kiva rauhassa taas pyöriä täällä ja laittaa kohta pyykit kuivumaan ja uutta koneellista päälle.

Nelliina

Vierailija
50/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä koneella toppatakki päällä valmiina singahtamaan tuonne kodinhoitohuoneeseen heiluttelemaan vaunuja. Meillä siis kodinhoitohuoneen ovi auki ja suht hyvin näyttää tyttö tuolla nukkuvan vaunuissaan. Koottiin eilen Minealle pinnasänky, on nukkunut aikaisemmin sellaisessa ensisängyssä. Laitettiin peittoja ja tyynyjä sivuille, että olisi mahdollisimman turvallisen oloinen kolo. Hyvin tyttö nukkui yönsä siinä ja tapahtuipa vielä ihmekin; nukkui aamupäikkärinsäkin siellä. Taitaa tyttö tykätä uudesta sängystään :)

Meillä kylvetään kolme kertaa viikossa ja amme roikkuu meilläkin kylpyhuoneen seinällä. Se on kyllä tosi kätevä siinä, ei vie yhtään lattiatilaa. Taidettiin Ikeasta keksiä se tai jotain. Niin, ja kyllä Minea ihan tykkää kylpemisestä, on vain aina ihan kummissaan siellä. Ei siis koskaan hymyile, mutta ei kyllä huudakaan.

Hmm. Mitäköhän muuta vielä... Niin, mäkin jo tulostin tuon pätkiskakun, kun kuulosti niiin herkulliselta. Nam ja nam :)

Jeps, eipä tällä kertaa muuta kuin mukavaa maanantain jatkoa kaikille.

-piipi ja Minea-

Vierailija
51/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tapaaminen on HUOMENNA 7.2.06 Allekirjottaneen luona!

Jos haluat tulla, sähköposti tavoittaa ;) seawind@luukku.com

Tavataan nyyttäri periaatteella, suolasta ovat tuomassa ainaki ja nameja ellen väärin muista ;)

Waimo72

Vierailija
52/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen ohjelman asennettua. Paria kuvaakin muokkailin, jipii, mä osasin. Mutta tulostus ei tahdo onnistua. Mun mustavalkoisista kuvista (tulosteet) tuli ihan sinertävänvihertäviä ja värillisistä kellertävänvihertävänsinisiä. Aargh! On se kiva kattella mun ja pojan ensimmäistä yhteistä kuvaa, jossa me ollaan ihan maksasairaiden näkösiä. Ei oo näköjään mua luotu osaamaan näiden koneiden käyttöä. Tampio, mikä tampio...

Ai niin, kiitos Suzu reseptistä. Heti alkoi kuola valuun suupielestä kun ton ohjeen luin. Täytyypi kokeilla.

Ja Nelliinalle tervetuloa takaisin koto Suomeen.

T:nuuskis hermot riekaleena

Ps. Ei too rottelo oo viekää suostunut käynnistyyn.

Vierailija
53/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROM:lle vielä et juu meillä oli huoneistohotelli, hyvä niin, et sai itsekin tehtyy välil ruokaa ja ostettuu jääkaappiin kaikkee. Itse en oikeen lastenruokahyllyjä katsellu ku ei Lotta viel syö muuta ku tisumaitoo, mut oli isossa marketissa paljon purkkeja, hintaa en tiiä. Lisäks lastenkeksej

ä, puhdistusliinoja ja vaippoja. Vaippamerkkejä tic tac ja dodot. Dodot=Pamppers, ostin itsekin niitä, 100 kpl oli muistaakseni 16-17e. Hotellin kauppa sikakallis, mut sielt löyty pikkupaketteja ihan Pamperseja, hintaa en taaskaan huomannu kattoo. Korvikkeitakin näky olevan mut ei tutun merkkisiä. En siis kovin paljoo apua voi antaa. Itse vein vaipat mukanani Suomesta mut ostin viimisiä päiviä varten niitä dodot-merkkisiä ja pistin miehen matkaan ylimääräset ku hän oli vain viikon reissussa, me naiset jäätiin lasten kanssa toiseks viikoks mut sanon kyl ettei enää ikinä, mieskin ihan itki ku joutu lähtee. Ikävä oli kova ja karseeta oli yksin kantaa kaikki laukut ja siinä vielä väsynyt vauvakin kainalossa! Varattiin matka jo kesän alussa ni eihän sitä silloin tullu aatelleeks minkälaista isillä olis olla erossa viikon pienestä vauvastaan (ja tietty vaimostaankin!).

Vierailija
54/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitit, että teillä ei ole oikeita lemmikeitä ollenkaan? Et meinannut pölypalloja tms..? Mulla meni vähän ohi tuo.. ai miten niin olen tyhmä :/ Mutta sitä vaan rupesin tiedustelemaan, että kuin pahasti ootte allergisia? Meillä nimittäin kaksi kissaa ja niitten karvoja on JOKA PAIKKA täynnä. Vaikka vaatteetkin siistin aina lähtiessä sellaisella teippiharjalla niin silti niitä karvoja on vaatteissa. Aiheuttaako oireita? (mun yksi kaveri on niin allerginen, ettei voi tulla meille ennen kuin vetää kunnon Zyrtec-dropit muuten hinkuu punaisena)

Vierailija
55/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä häiriköimään. Juhana vetelee hirsiä ja äipällä taas ihana rauha maassa.

SUZU tottahan toki Alexia muistetaan...mitenhän se silleen pääs unohtumaan. Tulee ihan mielen vuoden 97 Juhannus Kuopiossa kaverin luona!! Voi miten paaaaljon ihania muistoja *huokailee* Juu ja Tottahan toki myös NKOTB.... kuuntelin please don' t go girliä, katselin Joen kuvaa ja itkin *voi kiesus*

KIELO ja joo olipa kerran elämä oli ihan huippu kanssa! Pitääkin hommata omille lapsilleen että saavat katsoa. Oon koulussa huomannu että justiin olipa kerran elämästä muistaa monia juttuja mitä hoitsuksi opiskelussa opetellaan :)

AMME GALLUPIIN vastaan että meillä säilytetään myös saunan lauteilla. Mitään suihkusaippuoita en ole Juhanalle käyttänyt paitsi baby-oilia päähän karstan hoidossa. Samaten vedellä vaan olen ammeen huuhdellut.

PULINA eikös vaan olekin ihana tunne huomata kun oma lapsi nauraa äneen!! Meillä koettiin sama " ihme" kanssa ekan kerran lauantaina eikä voinut kuin itsekin nauraa...aivan LUMOAVAN kuulloista!!!!

Mutta nyt on hattava vettä.... palataan taas astialle

Vierailija
56/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuson nukkumaan OMAAN SÄNKYYNSÄ sisälle TUTTI SUUSSA puoli tuntia sitten, tämä on jotain ennenkuulumatonta!!! Eli nyt parina viime yönä on alkanut tutti kelpaamaan pikkuherralle ja sen avulla nukahdetaan uudestaan tosi nopeasti, vielä nukkuu perhepedissä mutta vakaa tarkoitus olisi alkaa siirtämään omaan sänkyyn viimeistään kun tuo 4 kk tulee täyteen. Nyt tuntuu jo hiukan helpommalta ajatella tuota siirtoa kun tuttikin kelpaa eikä ole enää siis niin " tississäkiinni" .

Kyselyihin; meillä kylvetään nyt kerran vkossa, aikaisemmin 2-3kertaa mutta lääkäri oli sitä mieltä että koska on niin kuivahko iho niin kerran viikossa on riittävä ja nyt sitten aina sunnuntaisin on kylpypäivä. Juuso tykkää aivan mielettömästi kylvystä, loiskuttelee vettä ja naureskelee. Aikaisemmin tuli itku aina siinä vaiheessa kun kylvystä oli tultava pois, mutta nyt ei enää sitäkään. Veteen laitetaan öljyä ja ammeen huuhtelen käytön jälkeen kuumalla vedellä. Säilytyspaikka on tuossa pesuhuoneessa yhden jakkaran päällä nurinpäin.

Nuuskisko se muisti tuon New Kids On The Blockin jonka harras fani minä olin aikoinaan. Julisteita oli huoneen seinät väärällään ja kaikkea muutakin rekvisiittaa aiheeseen liittyen. Dingo on myöskin ollut aina lähellä sydäntä, siihen oikeastaan tutustuin jo aika penskana kun minulla on 10 vuotta vanhempi isosisko, joka oli teini juuri silloin kun Dingo oli pinnalla.

Pääsisinkö minäkin mukaan tuohon laihisjuttuun?! Kaisako sitä pitää ylhäällä tuota listaa? Olen tuolla TeamPP:ssä ollut mukana, mutta haluaisin tulla myös tähän lokalaisten omaan laihisryhmään mukaan! Mulla aloituspaino oli 75kg ja tavoitepaino on 65 kiloa!!! Tänään puntari näytti 71,6 kiloa eli viimeisen viikon aikana on pudotusta tullut 800g kun viime maanantaina painoin 72,4kg. Pikkuhiljaa tuo ensimmäinen 70 kilon rajapyykki alkaa häämöttää! Tosin kun täällä tuo Suzu jakeli niin ihanaa kakkuohjetta että tällainen herkkupeppu ainakin sortuu sellaisen lähiaikoina tekemään....

Mutta eipä enempiä tällä haavaa, pari kertaa olen joutunut nyt välissä käydä laittamassa pojalle tuttia suuhun, mutta tämä on kyllä jo saavutus sinänsä että on kohta tunnin nukkunut omassa sängyssään sisällä....on siitä siis jotain hyötyä ollut tuosta jatkuvasta tutin tyrkyttämisestä. Eli näköjään reilu 3kk vauvakin voi vielä oppia syömään tuttia. Jotenkin tuntuu helpottavalta, että saa pojan rauhoittumaan nukkumaan jollain muullakin tavalla kuin tissillä :)

TA1KA ja tuttipoika Juuso

Vierailija
57/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinasi tärkein jäädä raportoimatta, eli Juuso oppi tänään aamulla kääntymään selältä masulleen!!!! Ikää on nyt siis sen 3,5 kuukautta eli aivan samoihin aikoihin oppi kuin oliko se Nelliinan tyttö?! Perjantaista lähtien on ollut jo yritystä pelissä mutta vasta tänään kolmannella yrittämällä sai " vauhtia" sen verran että kiepsahti ympäri. Oli itsekin aika hämmentynyt tapauksesta ja selvästi innoistui jutusta kun huomasi onnistuvansa.

Helppo muistaa tuo päivämäärä kun tänään on minun kummityttöni nimipäivä!

Palaillaan taas;

TA1KA

Vierailija
58/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa tehny mieli kirjoittaa, että tsuptsuptsupeja ;D..

[b]EM:[/b] Juu, sain nukkuun, onnex!!!!!!!!!!!!!! Meillä se kans aina ruinaa " anna liimaa - haluan liimata, anna sakset - haluan leikata, anna maalit - haluan maalata (tark. vesivärejä)..." Just kaikkee pikkukivaa, mikä äitistä on oikein superkivaa ;-/ . Tuleekohan tuo Muumi-kiintiö koskaan täyteen, pitäs aina noiden ed.jutskujen välissä saada kattoo " äitiiiiiiiiii, määäääääääääää HALUAN kauhian pikku-myyyyyyyyyn" - :D

Ja nyt tissiä vilauttaan...

*poistuu salamana*

Vierailija
59/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINILAINEN: Kyllä se oli aivan ihanan kuulosta ja tuntuu et kokoajan opitaan uusia asioita ja ei ollakaan enää pieniä :( Mut on se ihana katsella ku pieni ihminen kasvaa ja kehittyy ja niin pienistä asioista voi ite olla onnellinen :)

Meillä yritetään nukkua taas ku noi pätkät on vaa 20-30min Mitä Mimosa nukkuu,kovasti tuntuu tänään väsyttävän ja jos ei nukuta ni sit kyl kiukutellaan sitäkin enempi...

Vierailija
60/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo77:

Siis tarkoitit, että teillä ei ole oikeita lemmikeitä ollenkaan? Et meinannut pölypalloja tms..? Mulla meni vähän ohi tuo.. ai miten niin olen tyhmä :/ Mutta sitä vaan rupesin tiedustelemaan, että kuin pahasti ootte allergisia? Meillä nimittäin kaksi kissaa ja niitten karvoja on JOKA PAIKKA täynnä. Vaikka vaatteetkin siistin aina lähtiessä sellaisella teippiharjalla niin silti niitä karvoja on vaatteissa. Aiheuttaako oireita? (mun yksi kaveri on niin allerginen, ettei voi tulla meille ennen kuin vetää kunnon Zyrtec-dropit muuten hinkuu punaisena)

Juu ei oo mittään oikeita lemmikkejä...vain niitä villakoiria satunnaisesti sänkyjen alla piilossa ;) Porukasta ku yli puolet on allergisia kissoille ja/tai koirille. Otamma troppia ennenkuin vieraita tulee tai sitten ku mamma muistaa (allergiareaktion tultua) doupata lapset =) Ei olla jätetty vierailematta vaikka ois elikoita...mä ku RAKASTAN suunnattomasti kissoja *kaiholla muistelee omia kisuleja... sniff! Joista luovuin kun tapasin nykyisen mieheni* Onneksi allergia lääkkeet on keksitty!!!!

Teretulemasta vaan!

Waimo72