***ELOISAT ja helmikuun tapaaminen***
Tapaamme perjantaina 2. päivä helmikuuta klo 12 Töölön Chicosin kapsussa ja teemana on ystävänpäivä.Jokainen voisi tuoda mukanaan ystävyyteen liittyvän runon tai ajatelman,joka sitten laitetaan " säkkiin" pikkujoululahjojen tapaan.Jokainen nostaa vuorollaan ja jos halukkuutta, luetaan saatu runo toisille. Ilmottautukaahan mukaan!
Kommentit (26)
Mitäs tehdään jos tulijoita ei ole tämän enempää? Näemmekö Chicosissa kuten on sovittu vai jossain muualla? Nostelen jos kiinnostuneita vielä löytyisi.
Mielessä välkkyy joku ihana ruoka-annos ja jälkkäri.. ;))
Mennään syömään vaan ja kokeillaan kapsun toimivuutta pienellä porukalla. Yritetään ahkeraan pinoa nostella, varmaan tulee vielä muutama mukaan. Elo? Air? Ode? Bikkuruinen? Oliko Peeveli jo mukana? Entä Vaaga, Töppönen, Bikkuruinen ja kaikki muut tutut?
Ja Pepper, sinua odotetaan =)
Tulkaahan mukaan!
Sillä varauksella tosin, että saan tuon pikkumiehen hoitoon. Tällä hetkellä näyttää lupaavalta ;)
Ihanaa Air, kiva nähdä teitäkin!!!!
Valitettavasti me joudutaan perumaan Aavuskan kanssa. Lupauduin töihin just siksi päiväksi.. :(
Calathea
Maaliskuussa sitten jookos?
Täytyykin alkaa runosuonta virittelemään, jotta saan jotain paperillekin.
esikoisella on samana päivänä kipsin poisto ja sen jälkeen lekuri jonne siis matka mulla tällä kertaa käy.
Pitäkää muut oikein mukava tapaaminen!
Peeveli ja Toivo
Nostelen josko vielä löytyisi innokkaista osallistujia tapaamiseen. Ode pääsetkö sinä tapaamiseen?
meillä on nyt vähän epävarmaa tulomme. Kun esikoinen on huomenna kotona. Kolmen veijarin kanssa en lähde yrittämään. Katsotaan saanko jonkun ratkaisun kehiteltyä.
Elisalla on räkätauti, onneksi ei muuta vaivaa. En viitsi kuitenkaan tuoda niiskuttamaan sinne joten jäämme pois. Harmi =(
Uusi yritys maaliskuussa.
t.tuuli ja nuhainen Elisa
Minä olen ääni maassa eikä pojankaan falsetti ole kirkkaana, joten ensi kertaan joudumme mekin jättämään :(
Hei!
Me olemme vihdoinkin menossa tapaamiseen. Molemmat terveinä! Mutta hurja kato on käynyt. Onhan sinne varmasti tulossa muitakin, ettemme ihan kaksistaan Veeran kanssa ole?
puppe
Ja jo on kumma, jos ei taaskaan onnistu! Nyt peukut pystyyn, että olemme terveinä ja pääsemme tapaamiseen.
Aleksi ja Nallukka tulevat myös ;)
Koitan Veetin saada jonnekkin hoitoon,
Öttis
opemamman runovaatimus aiheuttaa lievää paniikkia!!! Toivottavasti saa käyttää viisaampien ihmisten ajatuksia / runoutta. Meikäläisen suoni kun sykkii vähän ja harvoin:
tuli lumi, pois suli, lapset sanoo pulipuli...
tasolla ollaan täälläkin...minkäs teet kun ei tuo runosuoni syki kuin kiukkuisena ja silloinkin metrin päässä :) Ei siis paniikkia,ei tarvi alkaa itse väkertää:)
Ajattelin minäkin tätä nostaa, ettei kokonaan vaivu nyt tuon kesäjutun varjoon. Tapaamme vielä monta kertaa ennen kesäkinkereitä, eli mukaan vaan ystävänpäivän merkeissä lounastapaamiseen!
Elokuisilla on nyt monta rautaa (=pinoa) tulessa, ihanan aktiivia ollaan!