**LOKALAISTEN MAANANTAIMURINAT**
Kommentit (81)
Kiitoksia kovasti kaikille onnitteluista mitä asuntokauppoihin tulee!!!! Oli kyllä suorastaan onni että löytyi näin nopsasti, koska kuten sanottu, viiden hengen perheen on " suhteellisen" hankala asua pikkuisessa kaksiossa :) Juu ehdottomasti PULLERONAH pidät teille kaikille sitten virtuaalituparit :P Hyvä idea!! Ja vielä vastatakseni muutamaan esitettyyn kysymykseen niin asuntohan on ihan upo uusi. Miehellä oli vaatimus että 2000-luvulla pitää olla valmistunut, joten kun löydettiin suht edullinen (kaikki on suhteellista) vastavalmistunut rivari, joka vielä näytti mahtavalta niin päätös oli nopea. Tosin mulle tulee olemaan outoa varmaan aluksi sillä talo löytyi Nurmijärveltä ja mä olen ikäni Helsingissä kerrostalossa asunut :) Onneksi ei ole pitkä matka " kotipuoleenkaan" sitten :)
Jokos NELLIINA on kotiutunut Teneriffalta?? Alahan tilittää miten meni reissu pikkuisen kanssa :) *odottelee mielenkiinnolla*
ANDROMEEDALLE syvä osanotto ja lämmin halaus!!!!!
NUUSKIS mulla tuli mieleeni että oletko kokeillut Pint Shop Pron ilmaista kokeiluversiota?? Jos et niin suosittelen lataamaan. Se on ainakin mun mielestä HUOMATTAVASTI helpompi kuin Adobe Photoshop ja lisäksi löytyy suomenkieliset nettisivut, jotka neuvoo miten ohjelmaa käytetään. Googlettaa vaan sanalla " psp-vinkit" . Niin ihan vinkkinä muillekin, jotka haluaa kokeilla kuvankäsittelyä!!
Niin ja sitten laihispinkkaan..näin maanantain kunniaksi!! Eli tänä aamuna VMP oli 57,1kg!!! Siis lähtenyt 900g!!! Saa onnitella ja antaa vaikka ruusujakin ;) Ihanaa kun paino tippuu tasaisesti. Enää 2,1kg tavoitepainooni, jolle olin asettanut takarajan huhtikuun loppuun!!
Juhana voi kaikin puolin hyvin. Vähän on kitisevämpi kuin ennen, mutta oletan että johtuu hampaiden teosta!? Ja öisin meillä menee nykyisin niin että poju nukahtaa 21 aikaan ja nukkuu sellaisen 6 tunnin pätkän. Sitten on heräillyt sen jälkeen tunnin välein syömään. Liekö joku tiheän imun kausi hänelläkin?? Ei onneksi äiti oo mitenkään erityisen väsynyt kun nukkuu kuitenkin muuten suht hyvin mielestäni :)
Mutta nyt aamuhommiin... Sinilainen ja Juhana kohta 3kk
Moi moi moi moi moi moi moi moi moi !!!!!!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiso halirutistus kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa olla taas täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Apua, muistaakohan kukaan enää minua? 2 viikkoa kanarialla nyt takana ja tuntuu kyllä hyvältä olla kotona ja aivan mahtavalta tuntuu palata keskuuteenne =)
Kanarialla oli lämmintä, ainakin +20. Aurinko paistoi enimmäkseen. Oli tietysti kivaa olla lämpimässä, mutta meijän Lotta nukkui niin huonosti siellä päivisin, että siksikin kiva palata kotiin ja arkeen. Voipi olla et menee jonkin aikaa et oma rytmi taas palautuu. Muuten Lotta oli kiltisti, varmasti nautti lämmöstä. Lentomatkatkin (6 tuntia) sujuivat ilman raivareita, tissiteltyä tuli ahkerasti silloin. Ei me mitään kummosia tehty matkalla, shoppailtiin ja käveltiin ja ihmeteltiin...Kerran Lotta kävi lastenaltaassa pulikoimassa, kun oli allas niin lämmin. Ihanasti typy meni nukkumaan iltaisin, jo 8-9 aikaan ja heräili aamuisin 8 aikoihin.
Nyt vetää sikeitä, puoli kuudelta otin viereen ja syötin. Saas nähdä moneen nukkuu ku puolilta öin saatiin hänet nukkumaan ku tultiin vasta niin myöhään kotiin.
No mutta....Kertokaahan nyt kuumimmat juorut ja uutiset mistä olen missannut nämä kaksi viikkoa! Sinilainenko se oli ostanut kämpän? Ihan pikaseen lueskelin eilistä pinkkaa enkä aio ettiä muita pinkkoja ku te kirjottelette niin pitkiä aina etten kerkiäis millään niitä lukea, hih. Niin, ja mikäs se semmonen paikka on mistä vois TEIDÄN PÄRSTÖJÄ KÄYDÄ KATTOO???
LAIHIS, niin MIKÄ LAIHIS??? Voi kökkö sentään ku 2 viikkoo on täs naatiskeltu etten kehtaa puntarille pomppasta!!!!! Nooh, ehkä tos myöhemmin päivällä tuun kertoo uuden paksun luvun...Sen mistä sit loppujen lopuks on lähettävä alaspäin...Voin siis varmaan alottaa ihan alusta koko laihiksen? Te muut varmaan ootte kilpaa täällä 2 viikkoo pudottanu ihan sikana!!! Mut siis palaan asiaan myöhemmin kunhan kehtaan.
Kauankohan nää kirpeet pakkaset kestää? Ku ei voi uloskaan lähtee, tylsää. Tulee varmaan tosi iisi päivä ku ei pääse vaunuttelee, jaiiiks!
Kertokaahan nyt tosiaan kuulumisia kaikki. ANNU: Meneekö teillä nyt miehen kanssa paremmin? Toivottavasti! ANDROMEEDALLE voimia ja osanottoni.
Täytys varmaan mennä yrittää tuliska uni vielä silmään, en oo nukkunu ku muutaman tunnin, ei vaan jostain syystä nukuta. Oli varmaan niin kiire tulla tänne taas notkuu, hihihiii!
AINIIN, tärkein meinas unohtua, Lotta oppi kääntymään reissulla mahalteen!!!! Ikää silloin n.3 1/2 kk. Voi sitä oppimisen iloa!
Nelliina ja Lotta viikon päästä 4kk
Ihan meinas kyynel vierähtää poskelle ku muistit mua! Piru ku ootte niin ihania, niisk!!! =)
Johan oli taas yö. Jesselle on vissiin tulossa joku tauti, kun on vähän räkänen. Siitä johtuen varmaan ähisi koko yön ja syöttelin sit vähän väliä. Ennen seitsemää se sit turautti kurat housuun, niin että koko sänky tärisi. ja ei kun ylös vaipan vaihtoon. Nukahti kyl heti tissille, mut heräs kun siirsin omaan sänkyyn. Ja eiköhän toi isompikin poju sit hipsinyt omasta huoneestaan mun viekkuun kylmien varpaidensa kanssa. Nyt tulee onneks hetken vielä nelosen lastenohjelmat, kohta pitää kerätä ittensä ja lykätä aamupalaa pöytään. *haukotus*
Vielä kun tietää, et on taas sisäpäivä tiedossa pakkasen takia, niin jokseekin ketuttaa, että yöunet meni taas läskiks. No, eiköhän tästäkin taas selvitä.
huomenna ois esikon 3.v hammaslekuri jo klo 8.40! Millähän saan pojat ja itteni ulos niin aikasin. Onneks se on ihan tos kulmilla, mut kuitenkin...
Viikonloppuisista HERKUTTELUISTA, kun täällä näytti " vakijengi" niillä " retostelevan" , niin kannampa minäkin korteni kekoon. Viikonlopun aikana meni (miehen avustuksella): 1l Aino uuniomenajädeä, 2*Mcfeast Jr,2*El Maco-ateriat, 400g Megalakupussi,200g herkkusipsejä+dippi,saunasiideri,porkkanapiirakkaa, oma tekemää pitsaa pellillinen....
Et semmosia sapuskoja. Eikä silti ois kun 1kg lähtöpainoon. Tosin tällä viikolla ei vissiin paino laske...;p Meil on siis aina lauantai herkkupäivä.
KÄÄNTYMISESTÄ meillä päästään vasta kyljelleen ja mahalta selälleen.
Jaahas, tällä viikkoo pidän yhdet tupperit, ens viikolla pojan 3.v syntsät ja sit 1kk:n päästä miehen ylläri 3-kymppiset. Kiva, kun on puuhaa. Vaikka välillä onnistun noistakin stressiä pukkaamaan. *ihme!*
Nonni! Nyt loppui Tuomas-veturi, ei muuta kun keittiöön. Lueskelen kyl koko päivän taas tätä pinoa, kun ei juuri muutakan ole...Palataan!
Tänään olisi tarkoitus leipoa urakalla. Pätkiskakun ja suklaamuffinsseja ajattelin tehdä. Suklaamuffinssit siskonpojan huomisille synttäreille ja pätkiskakun...mjaa...taitaa mennä taas omaan pyllyyn pehmikkeeksi...
Vknloppuna sain " omaa" aikaa eli mies lähti esikoisen kanssa mummulaan. Minä siis Topsun kanssa kotona. Alkaako menemään sairauden puolelle, kun liki viisi tuntia SIIVOSIN kämppää ja vielä NAUTIN siitä..? Topsu nukkui kypärämyssy päässä ja tumput kädessä tyytyväisenä kolme tuntia vaunuissaan viileässä huoneessa. Suorastaan ihanaa siivota, kun saa tehdä sen rauhassa. Sainpa sitten lisäksi ottaa pienet päikkärit. Sitä ei ole sitten tullut harrastettua ainakaan kahteen kuukauteen. Eli hyvä hyvä hyvä päivä lauantai.
Sunnuntaina kyläiltiin ja esikoisella oli taas uhmapäivä, kaksi vartin huuto-kiukku-kohtausta, plaah...nukahti siiten kuitenkin helposti niin vie tuo kiukkuaminen voimat myös lapselta eikä vaan vanhemmilta:( Ja illalla oli missikisat. Mun suosikki se Julita Airaksinen ei sijoittunut sitten mitenkään. Ihmeellistä ku musta se oli ehdottomasti kaunein!
MUSIIKISTA; kun mä täytin 18 pinnalla oli Alexia, muistaako muut " this is a dream" ? Sitten kolahti Apulanta eli joskus vuonna 1997. Dingosta tykkäsin myös 80-luvulla (ja vieläkin). Meillä oli siskon kans dingohuivit, -rintaneulat, -t-paidat ja mitähän vielä... Meillä iskäkin tykkäs Dingosta, mullahan ikää oli sillon noin 7 vuotta.
Nyt aamupalalle, kun vielä sais syödä rauhassa.
Suzu
Kohti uutta viikkoa. Meillä on herätty jo ennen seiskaa ja pakko taistella tänään tyttö päikkäreille, se tulee olemaan hankalaa. Koko ajan on JO NYT kulkee alahuuli pitkällä ja tippa silmäkulmassa :(. Eemil onneksi laittoi uudestaan tirsoille.
[b]NELLIINA[/b]: Tervetuloa takaisin! Johan sua on odotettukin!!! Tosi kiva kuulla, että matka sujui lentoineen hyvin. Me perustettiin yhteisö, mihin kaikki jäsenet laittavat liittyessään kuvansa sekä itsestään että vauvastaan. Että tervetuloa vaan mukaan sinnekin! [b]Blacka[/b] on meidän virallinen valvoja, joten hän varmaan heittää sua ossalla ja hyväksyy sut mukaan :).
[b]SINILAISELLE[/b]: Onnea asuntokaupoista, molemmista :)! En yhtään oo kade, että saitte isomman asunnon ;-P....Vitsi ku pääsis itekki isompaan, mutta pakko vielä sinnitellä tässä kolmiossa. Ainakin näin voin sitten olla sillä hoitovapaalla vähän pidempään (jos tästä nyt jotain hyvää pitää hakea), kai. Mutta kovasti on haaveissa omakotitalo, jospa joskus...
[b]ANDROMEEDALLE[/b]: Halaus ja voimia surunkeskelle.
Muutapa en muistakaan, joten nyt hakemaan toinen kuppi kahvia. Mukavaa maanantaita! Oulussa ei pääse vieläkään ulos, pakkasta
Niin ulos ei päästä, pakkasta tosiaan -25.
Mutta ny kaffen hakuun! MOOOOOI!
*Vallu*
[b]Nelliina:[/b] Lämmin tervetulotoivotus takaisin tänne meidän hyvään seuraan :)
Vaikkei täällä ehkä yhtä lämmin olekaan... ;)
Blacka loi meille oman yhteisön jonne jokainen laittaa kuvia itsestään ja vauvastaan (ainakin!! Muistakin perheenjäsenistä tietty saa laittaa :D) Sä voit laittaa hakemuksen menemään, niin Blacka hyväksyy sut sitten mukaan. Tästä pääset laittaa hakemuksen
http://groups.msn.com/Lokamammat-05
Joo, nyt alkoi uusi viikko ja uudet kujeet. Nyt loppui herkuttelu kun ei se paino tietenkään ollu pudonnu yhtään. Samaa tais näyttää ku viimeksikin, eli [b]Kasia, mulla VMP 64,6kg[/b].....!!
Puhku: No kiva :D Mää jo pelästyin :D
[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinato [color=red]♥[/color]
Painosta ekaksi. nyt pudonnut 400g viikossa eli VMP=63,6.
Sinilainen: tervetuloa Nurmijärvelle.
Tyttö nukkui taas rauhattomasti. En taaskaan muista montako kertaa syötin yön aikana. Päivällä ei nuku kuin 15-30 minsan päikkäreitä, mikä on ihan liian vähän.
Meillä ei kääntyillä muuta kuin äidin avustuksella. Yritän kääntää lelukaarta sivulle jos se innostaisi yrittämään.
kohta alkaa sydämmen asialla joka on paakko katsoa. päivän jatkoja kaikille.
Mitä teidän vauvelit tykkäävät kylpemisestä?
Meillä ei juuri lainkaan, aiemmin meni hyvin mutta oli varmaan sen verran pienempi ettei hiffannut mikä oli juttu, mut nyt aina huudetaan joten jää pikaiseksi pesuksi yleensä.
Nelliina: oliko teillä huoneistohotelli siellä Kanarialla? Oliko paikallisissa kaupoissa minkälaisia vauvanruokia?
Nyt aamumaitoa lämmittämään.
p.s Andromeedalle osaanotto.
Mä oon niin iloinen,meillä herättiin yön aikana vaan 3 kertaa!En edes muista millon viimeks ois menny näin hyvin.Puol kymmeneltä Julius nukahti,pari kertaa piti kyllä käydä hyssyttelemässä kun meinas olla levotonta.Herättiin 8.30,sitä ennen neljäs syönti:)
Eilen tehtiin tosiaan suursiivous,koko päivä meni.Pyyhin pölyt joka puolelta,siivosin keittiön ihan läpikotaisin,mies kopisteli matot ja imuroi,minä kuivamoppasin ja luuttusin lattiat.Kaikki vuodevaatteet(myös vieraille tarkoitetut)sai tuulettua pakkasessa koko päivän!
Muutakin pientä siivoilua tehtiin ja sen verran pitäs tänään jatkaa että pesen pyykinpesukoneen jne....
Saas nähdä tuleeko Juliuksella leikkikaveri käymään täällä...
Tervetuloa ihanasta lämmöstä tänne kotomaan kamaliin pakkasiin Nelliina!
Huomaa että tullu syötyä miten sattuu viime viikon,paino ei ollu tippunu yhtään:( mut ei kyllä noussukaan,onneks!Eli listalla pysyy siis sama paino edelleen...
Suzu;toi pätkiskakku kuulostaa syntisen hyvältä!Voisitko laittaa ohjeen tänne näkyviin,voisin itekin testata....;)
ROM;meillä tykätään kylpemisestä kunhan se ei kestä liian kauan.Kovasti läiskyttää vettä jaloilla ja käsillä,äiti on ihan miss märkä t-paita kun vieressä seisoo;D
Blacka ja sylissä hermostuva Julius
Ai niin,on muuten niin hauskan näköistä kun poitsu ottaa molempien jalkojen varpaista kiinni ja koettaa saada ne yhtäaikaa suuhun!:)
Köhinää ja kähinää, nenä vuotaa kuin sulhaspojalla ja Juholla kova yskä. Nenä pysyy kuitenkin suht hyvin auki että saa nukuttua mutta lima menee kurkussa edestakas ja kovasti yskittää.
Onneksi ei ole kuumetta noussut, varmuuden vuoksi kävin eilen apteekista hakeen suppoja.
Tästä sairastelusta tuli mieleeni, että kuinka monella lokalahjalla on sairauskuluvakuutus ??? Meillä on esikoisella ja tälle kuopuksellekin pitäisi ottaa; tarjoukset lojuu tossa pöydällä..... en ole ehtinyt paneutua asiaan....
Nyt täytyy lähteä vällyjen alle lämpimään, kun Juhokin nukkuu !!
Andromeedalle osanotto ja jaksamista !!!
Lokakuu-05 ja Juho
ANDROMEEDA: Otan osaa!
NUUSKIS: Nyt on itselläkin hetki Photoshopin käytöstä, joten en yhtäkkiä muista miten siinä nuo rajaukset ja häivytykset toimii. Pitäisi vähän vilkaista ja verestää muistia, mutta ei meinaa taas olla yhtään liikaa aikaa tuon junnun kanssa.
Messuilut meni kivasti eilen, vaikka pelkäsin, että antaako Luka mun yhtään katsella mitään. Sen verran oli kuitenkin ihmisvilinää ja mielenkiintoisia tavaroita, että poikaakin kiinnosti ja katseli uteliaana välillä vaunuista, välillä sylistä. Ja nukkui suurimman osan matkoista. Kiva päivä kaikenkaikkiaan.
*haukotus* Josko sitä pukisi päälleen, että voi sitten mennä kohta ottamaan päikkärit. Lukan tuntien sitä alkaa ramaista piakkoin uudestaan, kun tunti sitten pönkäsi ylös. Enkä minä pane pahakseni jatkounia ;)
Mukavaa päivää kaikille!
-Nukkuvat Coppolat
[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]
LP 65,0kg
TP 60,0kg
VMP 63,6kg ***
[b][color=blue]blacka[/b]
LP 87kg
TP 65-70kg
VMP 85,0kg ***
[b][color=green]Emily78[/b]
LP 106,4kg
TP 90,0kg
VMP 101,8 kg ***
[b][color=red]Emppu[/b]
LP 67,0kg
TP 60,0kg
VMP 64,6kg ***
[b][color=brown]hennajo[/b]
LP 62,1kg
TP 55,0kg
VMP 61,4 kg kg ***
[b][color=violet]Kaisa1977[/b]
LP 82,0kg
TP 65,0kg
VMP 84,3kg ###
[b][color=orange]mamiko[/b]
LP 66,1kg
TP 55,0kg
VMP 62,0kg ***
[b][color=green]Minski-78[/b]
LP 60,0kg
TP 55,0kg
VMP 56,8kg ***
[b][color=pink]Nelliina05[/b]
LP 81,0kg
TP 65-68kg
VMP
[b][color=darkyellow]NikkeH[/b]
LP 66,3kg
TP 60,0kg
VMP 65,4kg ***
[b][color=darkred]Päippy71[/b]
LP 70,0kg
TP 65,0kg
VMP 69,0kg ***
[b][color=darkblue]Sinilainen[/b]
LP 62,8kg
TP 55,0kg
VMP 57,1kg ***
[b][color=darkgreen]Vallu[/b]
LP 72,0kg
TP 60,0kg
VMP 69,2kg ***
[b][color=black]Waimo72[/b]
LP 85,0kg
TP 65,0kg
VMP 82,6kg ***
[b][color=fuscia]äitikolmelle[/b]
LP 68,0kg
TP 60-63kg
VMP 62,5kg ***
[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]
Just sain Roopen ekoille päikkäreille vaunuihin kodinhoitohuoneeseen. Toivottavasti nukkuu hyvin :)
Andromeedalle osanotto suuressa surussasi, *halii*
Lokakuu-05: meillä ei ole sairauskuluvakuutusta. On pitäny kyllä ottaa, mutta on unohtunut yksinkertaisesti.
ROM: meillä tykätään kylpeä kovastikin, ei kyllä poika valittele. Samoin saunasta nauttii kovasti.
Nelliinalle tervetuloa takaisin, suht kova lämpötilaero... paleltaako?? :)
Niin, ja tosi kiva et reissu meni hyvin kaikinpuolin.
Sinilaiselle onnittelut asuntokaupasta... minä täällä odottelen koska pääsis muuttamaan siihen jota rakennetaan. Ei näillä pakkasilla paljo mieskään viitsi raksalla olla, sinne jäätyy. Lauhempia ilmoja odotellessa.
Nyt tyhjeni pää, noh palailen myöhemmin...
Misuli ja tukkonenä Roope
Voi video mikä yö taas. Hiemanko heräiltiin! No se siitä, pitää äkkiä kirjoittaa ennen kuin kirppu herää aamutorkuiltaan.
ANDROMEEDALLE lämmin osanotto surussasi *halaus*
SUZU voisitko tosiaan laittaa sen pätkiskakun ohjeen? Kirjoitin sen kerran ylös jonnekin ja hukkaanhan se meni. Minttusuklaa on mun ihan ehdotonta lempparia :)
LOKAKUU-05 paranemisia teille!
SINILAINEN onnittelut asuntokauppojen johdosta!
Mitähän galluppeja täällä olikaan, en viikonloppunakaan ehtinyt kirjoitella.. no ainakin
MIEHEN JUOMISESTA: meillä onneksi tuo mies osaa ottaa kohtuudella. Ainoastaan kahdesti meidän reilun viisi vuotisen historian varrella se on ollut aivan kaatokännissä.
TUUTULAULUISTA meillä lauletaan Nuku nuku nurmilintua, Pieni tytön tylleröinen (oli mun oma lemppari pienenä) ja Lapin äidin kehtolaulua (tätä vaan hyräilen kun en muista sanoja)
VANHOJA LASTENOHJELMIA: lemppareita olivat ainakin Tao tao, Barbababa, Olipa kerran elämä ja sitten se muovailuvahasta tehty lohikäärme Pikku kakkosessa (kuka muistaa nimen?)
ROM: kylpemisestä meillä tykätään, mutta ei siitä kuivaamisesta ja pukemisesta..
Kuinka monta meitä nyt on tulossa sinne OULULAISTEN TAPAAMISEEN?
Kielo (nyt kuuluu kutsu!)
Pakkanen tosiaan paukkuu oulussa, tosin enää ei ole niin hurjasti kuin ysin maissa. koululainen tuumas vain, että äiti mun on hankala liikkua, kun on näin paljon vaatetta. Enkä taivu kunnolla (mennyt oman äidin neuvot perille, siis että pakkasella paljon vaatetta).
Meillä poju tottunut olemaan sisällä vain ns, vähissä vaatteissa eli body ja housut/sukkikset. Mummo tuli kylään ja pukaisi heti lisää vaatetta päälle.Oli neulonu sisämyssynkin. Ettei vain pakkasella palellu SISÄLLÄ.(?)
No kivaahan se on, kun mummo touhottaa. (onneksi asutaan eri kaupungissa, ettei kyläile niin usein..;)
Tänään meillä on eka muskarikerta. Onkos joku jo aloittanut muskarissa olon? Lääkärineuvolakin on parin tunnin päästä, saas nähdä kuinka paljon on poju kasvanut. Painoa on kyllä tullut lisää, hartiat on tällä mammalla kipeät. Nyt sopan keittoon ennen kuin koululainen tulee takaisin. Ellei ole kaatunut, eikä pääse ylös kun äiti pukenut niin paljon vaatetta päälle..;)
-messam-
Alissa istuu nyt tässä mun sylissä ja lähettää teidän Alinalle " IUIUIUIUIU" -terkkuja ;)
PÄIPPY: meillä tytöllä oli sammasta ja annoin parin päivän ajan puolukka- tai karpalomehua kolmesti päivässä syönnin jälkeen. Oli poissa muutaman viikon ja tuli uudestaan, toistin tuon " kuurin" ja ei ole nyt enää tullut.
Kielo! Kiitos terkuista:D, täällä kans toinen sylissä *vilkuttaa teille* ;)
Kylpemisestä meillä tykätään kovasti nykyään, ihan alkuun se ei ollut yhtä kivaa...
ja siitä aasinsilta seuraavaan galluppiin: Missä teillä säilytetään vauvan ammetta? Meillä se tuolla lauteiden päällä köllöttelee :)
Nelliina: Tervetuloa takaisin! Blacka on meidän Aulis :D :D *hyvää iltaa*
Missäs muuten Rooibos piileksii? Olisi kiva kuulla sinusta:)
Ja nyt kahveeta!
Pulle
Hyrr ku on pakkasta -30 näyttää nyt mittari! Kämpässä oli lämmintä hurjat 18 astetta kun tulimme kotiin. Jiihaa! No ei ku puita takkaan ja mökkiä lämmittään. Siksi olen yhä hereillä ja Roopekin ihan äsken vasta nukahti. Nukkui koko tulomatkan *hiukka ylpee*
Viikonloopuna oli kyllä järkyt pinot, lueskelin ne kyllä, mutten kerenny kirjuuttelemaan lain. No tuskinpa kukaan kaipasikaan :)
Täällä oli muisteltu nuita lapsuudenajan ohjelmia ja nuoruuden musaa. Mulle kyllä oli tuttuja melkein kaikki mitä luettelitte. Musa kolahtaa edelleen, eli siis ne joita sillon pikkulikkana jo kuuntelin. Jason Donovanin Sealed with a kiss!
Kiinteiden maistelua ollaan jatkettu ja hyvin maistuu pojalle jo perunaporkkanasose. Masu toiminut ihan ok, väh. kerran päivässä on tullut kakkakin, tosin tänään ei kakannu ku yhen pikkukakan. Toivottavasti masu jatkaa hyvää toimintaansa. Tällä viikolla ajattelin maistattaa sitten sitä perunaa ja parsakaalta joku päivä. Voi vaan tulla melkoset ilmeet, on se hajukin jo sen mukainen ettei se kovin hyvää voi olla.
No, mutta jos lähtisin nukkumaan, jaksaa aamulla taas pojan kanssa heräillä.
Misuli ja Roope