Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKALAISTEN MAANANTAIMURINAT**

06.02.2006 |

I´m back!!!!!!!!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis sulle Kielo vaan eikös pinon otsake ollut jotain tuollaista :))

VMP 69 kg on ja pysyy :( Syytän pakkasia ja herkuttelua....

Nelliina: Teretulemas takasin!

Kylpeminen maistuu Juholle, nyt on alkanut räiskytellä vettä ja kiljahdella kylvyssä, joten hauskaa on. Eikä ole moksiskaan edes kuivailuista ja pukemisesta.

Meillä ei ole sairauskuluvakuutusta.

Blacka; poimin sun osoitteen tuolta eilisestä pinosta ja laitan postia!

Nyt hyppään taustalle!

Päippy

Vierailija
22/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 62 kg, saanko ruusuja?Kheh kheh....

En ehdi pinoa nyt lukemaan, palaan myöhemmin. Täällä mietiskelen tilaanko Janetelle lääkärin vai en. Kuumetta ei ole, mut toi neiti ei nuku, huutaa vaan. Yölläki herättiin tunnin välein, mut ei syöty ku neljä kertaa. Mies käski varata, mut ku en turhaan viitsis lähteä. Ehkä odottaisin huomiseen, voi pee, ku en osaa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tehnyt reiän siihen reunaan ja laittanut narulenkin. Meillä on niin pieni kylpyhuone eikä saunaa lainkaan, että ihan pakko oli panna seinälle.

Päippy edelleen

Vierailija
24/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se lojuu pesuhuoneen seinää vasten, samoin kuin jalakset. Toinen Gallup: kuinka tiheään pesette ammeen? ja mitä käytätte (tai käytättekö lainkaan) pesuaineena kylpyvedessä?

Meillä laitetaan kylpyveteen öljyä, olen kyllä kuullut että kosteusvoide (se natusan, joka oli äippäpaketissa) ois kans hyvä. Karstan vuoksi käytetään välillä myös öljypohjaista vauvan shampoota.

*ja taas pakenee taustalle päivittään sivua*

p.s. *kuiskaa* Roope nukkunut jo yli tunnin khh:ssa! Jes!

Misuli the palstahäirikkö

Vierailija
25/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuu-05;meillä on Juliuksella sairaskuluvakuutus,otettiin siis jo odotusaikana se vauvavakuutus Pohjantähdeltä.Onhan se kallis,mutta mieluummin vien yksityiselle lääkärille kuin lähden noihin hiton päivystyksiin!

Muskari ei oo meillä vielä alkanu kun ei ole tarpeeksi osallistujia...mutta ehkäpä jo ensi viikolla,jos saisin tänään houkuteltua yhden äitin sinne mukaan!Tavataan tänään eka kertaa,tulee poikansa kanssa meille...neuvolan tätin kautta ollaan oltu yhteyksissä:)

Mutta nyt pitääpi mennä taas!

Vierailija
26/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin sitte toiseen kyssäriini itse vastaamatta... eli ammeen pesen joka toisen käyttökerran jälkeen sebamedin saippualla. Öljy pakkaa tarttumaan muoviin aikas hyvin...

No nyt häivyn ihan aikuisten oikeesti

Vierailija
27/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tulla tänne kiroilemaan, kun on tuo keskimmäinen lapsonen kotona.

Voi prkl....... just otin jääkaapista eilisen hernekeittokattilan ja arvatkaapas mitä tapahtui? Aivan se kaatu keittiön tummanruskealle matolle ja sitä keittoa roisku jokapaikkaan keittiössä. Naurakaa vain vahingonilo on parasta..Tiedän sen. putsasin sit keittiötä ja sen maton niin huomasin et, kun oisin älynny viedä maton ulos niin se keitto ois varissu parin tunnin päästä itekseen pois. Nyt pitää pestä koko matto....

-messam

Vierailija
28/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta tulin vain pikaisesti toivottamaan. Ollaan lähdössä mummua katsomaan Vilppulaan mikäli tuo meitin auto suostuu käynnistymään. On perjantaista asti seissyt paikoillaan, mutta isäntä kävi laittaan sen tolppaan lämpiämään. Eli peukut pystyssä täällä ollaan päästäänkö mihinkään lähtemään.

Kiitokset vinkistä Sinilaiselle. Tuota ohjelmaahan se Coppolakin taisi suositella, mutta minä hataralla päällä en sitä muistanut. Taidanpa ladata sen illalla kun kotiin tullaan. Tuo Adobe on ihan pyllystä (ja vikahan ei suinkaan ole minussa...)

Jos alkais pakkaan tavaroita siinä toivossa, että auto käynnistyy. Mutta palailen viimeistään illalla.

T:nuuskis ja kälkättävä pikkumies

Vierailija
29/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskis: Pisti silmääni tuo sana Vilppula:) Se on syntymäkuntani ja olen asustellut siellä elämäni ensimmäiset 3.5 vuotta siinä apteekin talossa..tai no enhän mä tiedä onko se enää apteekin talo:)

Kylpygallupista: Meillä kylvetään kerran viikossa nyt talvisaikaan kun meinaa olla sen verran kuiva tyttö. Kylpyveteen lorautetaan vauvaöljyä. Ja kovastiha Aada nauttii. Ammetta säilytetään seinää vasten kylppärin nurkassa ja se pesastaan aina käytön jälkeen ihan vaan vedellä.

Nyt pitää mennä on niiiiin nälkäinen tyttö tässä sylissä tohottamassa.

Vierailija
30/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas pitkäst aikaa.. Meillä on nyt alotettu toi maissi vellin anto ja hyvin on Mimosalle kelvannu (onneks)...Ens viikonloppuna olis tarkotus antaa hiukka perunaa maistiaisiksi ja innolla odotan niitä ilmeitä ;)

Meillä löydettiin eilen nauruun ääni ja voi että miten hauskan kuulosta oli oikein kyyneleet silmissä naureskeltiin mun miehen kanssa ku tyttö " hekotteli" pitkät pätkät sylissä :)

Ottaa oikein pattiin toi pakkanen ku ei ulos pääse :( Mimosa nukkuu tuol sängyssänsä kaverina riepu,hyvin on nyt nukahtanu päikkäreille sen kanssa ehkä jotenkin helpomminkin..

Sitten galluppiin...meillä amme saunan puolella ja jalat pesutornin vieressä..

Mut aurinkoista päivää kaikille,ulkona olis niin nätti ilma mut sisällä ollaan pattina :(

Pulina ja Mimosa

Vierailija
31/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andromeedalle osanottoni, koita jaksaa.

Sinilaiselle onnea vanhan asunnon myymisestä ja uuden ostamisesta!

Nelliina, tervetuloa takaisin kylmään koto-Suomeen, hrrr.

Kaisa, nyyh, saat pitää mun painolukeman samana. Paino ei oo tippunu YHTÄÄN!!! No ei se mikään yllätys ollu ku koko ajan sortuu, eilenkin söin pitsaa... Hyihyi *lätkii itseään sormille*

KYLPYG: Meillä poika tykkää kylpeä, mut usein on mun kans saunas ja sitten suihkus. Kylvyssä oon käyttäny kylpyöljyä. Ammeen oon sitten putsannut niin, kun vesi on kuivunut, niin oon öljyn pyyhkinyt pois paperilla. Amme on saunas ja ammeen jalat pesutornin vieres. Millähän pesuaineella amme olis hyvä pestä? Oon välillä pessyt sen vauvasaippualla.

Musiikista, mä oon ollut aivan hillitön Dingo-fani ja tykkään toki edelleen. Sitten oon diggaillu mm. Samuli Edelmannia. Mut Dingo on ollut aina yli muiden :D . Lastenohjelmista muistan ja tykkäsin juuri noista mitä ootte muistelleet. Inhoan kans näitä nykyajan pokemoneja yms. Onneksi esikoinenkaan ei niistä niin piittaa. Nalle Luppakorva on niin ihana!

Sais jo loppua nää pakkaset, esikoiset uudet sukset odottaa hiihtäjäänsä, mut ku ei tuonne voi lasta paleltumaan viedä. Mietin et onkohan raukka saanu pissatulehduksen ku ramppaa jatkuvasti pissalla. Pitää käydä ostamas karpalomehua kun ei heti viittisi mitään lääkkeitä ottaa.

Muuten tänne ei kuulu ihmeempiä, harmittaa kun toi paino ei putoa ja ei tahdo löytyä itsekuria tarpeeksi. *haaveilee farkuista*

Eilen muuten tuli vuosi siitä kun tein plussatestin. Voi kun se olikin jännää...

Nyt poistun takavasemmalle,

Emily ja kakarat ;)

Vierailija
32/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjuva Emppu! :D

AMMEESTA: saunanlautella napottaa, pesen joka käytön jälkeen, kylvyssä käytetään vauvaöljyä

VAKUUTUS otettiin jo odotusaikana Pohjolasta

Mitähän huijauksia sitä tänään yrittäis et sais netsykän nukkumaan päikkiä? Inhottavia nää pakkaspäivät :(

Vierailija
33/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla viel otettu vakuutusta Neealle mut tarkotuksena olis täs nyt lähiaikoina sellanen ottaa.Kun vaan sais aikaseks...oon välillä vähän hidas :)

Kylpeminen menee meillä ihan mukavasti.Neea ei itke eikä naureskele...joten ihan tavallinen juttu ilmeisesti tytön mielestä :)

Ja pesuvedessä en oo käyttäny mitään pesuaineita ja ammettakaan en pese huuhtelu on riittäny.Niin ja ammeen säilytyspaikkana on meijän vierashuone,kun wc on tosi pieni eikä saunaakaan oo.

Nelliinalle tervetulotoivotus täältä kans! :)

mä oon ihan kateellinen sulle kun sait olla siel lämpösessä :)

Muuta ei nyt sit taas tälläkertaa!

[color=8470ff]Spica+Neea 3kk ja 1vko[/color]

Vierailija
34/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs eihän tuo kottero suostunut käynnistyyn. Kunpa joskus olis sen verta rahaa, että saisi uudemman auton, joka ei olis noin pakkasherkkä. Noh, eikun lisäaikaa lämppärille ja uusi yritys parin tunnin päästä.

MariJo: Se apteekki sijaitsee nykyään kunnantalon vieressä tien toisella puolella. Semmonen matalahko vaalea talo, jos en nyt ihan väärin muista.

Taidanpa nyt sitten kokeilla ladata sen ohjelman. Jos musta ei kuulu pariin päivään mitään, niin mää oon saanu tänkin romiskon sekaisin.

Mites muuten Nasulin perheessä voidaan? Joko alkaa taudit helpottaan?

T: ei niin hyvällä päällä oleva nuuskis

Vierailija
35/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans puhuttiin eilen siitä että tuli 1v täyteen siitä kun pikkuherra ilmoitti itsestään viivana, heh.

Meillä on myös vakuutus, otettiin ennen lapsen syntymää ja onneksi...kun nyt tämä sydänvikakin sitten todettiin. Saa kaikki kulut laitettua vakuutukseen.

Meillä poju nukkuu vaunuissa eteisessä, saas nähdä kuinka kauan menee ennen kuin tajuaa että hei ei me ollakaan ulkona. Lauantaina kokeilin ekaa kertaa tällaista ' huijausta' . Yleensä vetelee tähän aikaan vaan 30 min päikkärit, ja ulkona sitten pidemmät iltapäivällä. Jospa tuo pakkanen kohta hellittäisi.

Mikähän mahtaa meidän herraa siinä kylpemisessä ahdistaa, kun ei tykkää. Monella näyttää tykkäävän. Hmrph!

Vierailija
36/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin alan sählätä tän koneen kanssa, niin pitähän mun viä jotain kirjotella.

Tosta kylpemisestä. Meillä herra kylvetetään noin kaksi kertaa viikossa. Yleensä tuo siitä tykkää, mutta jos on vähänkään liian väsynyt, niin ei oikein innostu koko asiasta. Kylpyvedessä käytän sitä Bedtime Bath kylpyöljyä. Ei tiä olisko niinkään tarpeen, mutta pojusta tulee niin ihanan tuoksuinen sen jälkeen. Niin ja se amme on meillä koko ajan tossa pesukoneen päällä kylpyhuoneessa. Ennen ja jälkeen kylpemisen huuhtelen sen niin kuumalla vedellä kuin hanasta vaan tulee. Eikä mun mielestä sitä öljyä oo siihen takertunut, mutta täytyypi tarkistaa.

Sit noista muisteloista. Täytyy tunnustaa, että en saa mieleen sitä Jakia ja Nukaa, vaikka kuinka oon yrittänyt muistella. Mutta muistatteko Pikku kakkosesta Kössi Kengurun ja Käytöskukkasen. Hi hii... Ja niistä biiseistä ja bändeistä. Muistatteko New kids on the block:in, niitten hittibiisi oli muistaakseni Hanging tough (tai jotain sinne päin). Sittenhän oli se Sabrina ja Mel&Kim. Hi hii, ihanaa kasariaikaa.

Mutta nyt alan sen sähläämisen.

T:nuuskis

Vierailija
37/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Vakuutus:[/b] Meidän molemmilla lapsilla on Tapiolan lapsivakuutus eli se, joka otettiin jo ennen lapsen syntymää. Se on ollu mielettömän hyvä siksi, että kun tyttö on sairastanut toooosi paljon korvatulehduksia, on voitu aina viedä yksityiselle (myös jälkitarkastukseen). Samoin kun korvat putkitettiin ja kitarisat poistettiin, pääsimme leikkaukseen parin päivän sisällä leikkauspäätöksestä. Tämäkin tehtiin yksityisesti tuossa Botniassa ja hintaa tuollekin opereissuunille jäi vain 80 euroa. Että meillä se on ollu tarpeen ja en kyllä ois uskaltanut olla Eemilille ottamatta tytön sairasteluhistorian vuoksi ;).

Ja taas tuli jaaritukset :D...

[b]Kylvettämisestä:[/b] Eemil tykkää ihan super paljon!!! Pitäs vaan alkaa opettaan tuo suihkussa käyminenkin kun vauvauinti alkaa jo 18pv. Saunassa ollaan käyty, mutta suihku on vielä jäänyt väliin :-O. Kylpyveteen laitan äp:n kylpyöljyä.

[b]Ammeen peseminen[/b]: Pestään astianpesuaineella, mutta en tiedä kuinka usein, koska en ole koskaan pessyt. Mies hoitaa sen aina. Ei se ainakaan koskaan ole öljyssä...likköhän tuo niin ahkera, että joka kerta pesis... ;D

[b]Ammeen säilytyspaikka[/b]: Saunan lauteilla, en tiedä minne sen rohjakkeen sullois..

Mutta siinäpä ne. Nyt yrittään josko neitiki suostus treffaan nukkumattia - puuh...

*pyyhkii hikeä*

-Vallu-

Vierailija
38/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄTKISKAKKU

5 dl vehnäjauhoja

3 dl sokeria

2 tl vaniljasokeria

1 rkl leivinjauhetta

4 rkl kaakaojauhetta (esim. van houten)

150 g sulatettua voita tai margariinia

2 dl maustamatonta jogurttia

4 patukkaa pätkistä

3 munaa

Sekoita kuivat aineet keskenään.

Lisää paloitellut pätkikset sulaneen rasvan joukkoon ja sekoita.

Lisää rasvan sekaan jogurtti ja munat. Lisää vielä kuivat aineet.

Sekoita seos huolella, taikinaa ei kuitenkaan tarvitse vatkata koneella.

Laita taikina jauhotettuun kakkuvuokaan ja paista n.45 minuuttia 175 asteessa.

Kuorrutus:

170g suklaata

100g voita

Sulata aineet varovasti liedellä ja valuttele jäähtyneen kakun päälle.

Voit ripotella pinnalle vaikka suklaahippuja koristeeksi.

Vierailija
39/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, muistan.. oi oi niitä aikoja:)

Muuten tuo nalle luppakorva on kyllä ihana, opettavainen tarina aina.

Vakuutusta ei meillä ole hankittu ainakaan vielä.

Tuolla ylhäällä tuo Ainu pupu on söpö!!

Vierailija
40/81 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyseessä on kuivakakku, joka säilyy jääkaapissa pitkään ja oikeastaan vain paranee vanhetessaan :) Itse olen tehnyt sellaiseen pitkänomaiseen vuokaan. Kuorrutuksen olen tehnyt suolattomaan voihin, koska normaalisuolaiseen tehtynä maistui mielestäni suolaiselta...makuasia kai. Ajattelin tehdä muuten valkosuklaasta tänään tuon kuorrutuksen. Tein jouluksi pätkiskakkua ja sillä kaupan tuupissa olevalla sokerikuorrutuksella sai kätevästi tekstitettyä kakun päällisen. Et silleen...

KYLPEMISESTÄ meillä kylvetään mielellään ja 2-3 krt vkssa. Oikeen muuten ei tahdo saadakkaan noita kaulapoimuja kunnolla puhtaaksi. Natusanin siitä isosta pumppupullosta laitan vähän pesuainetta joukkoon. Pitäisi olla mietoa kuin vesi. Kylpyamme meillä on katonrajassa hyllyllä, vessa/suihkutila kun on aikas pieni. Saunaa meillä ei ole :(

Suzu