Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
521/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ja ahdistaa jos vaikka jossain elokuvassa rutataan hienoja autoja paskaksi, tai hienossa talossa sotketaan ja heitellään tai rikotaan tavaroita, niin että tulee hirvee sotku! Hirveetä rahan tuhlausta :D 

Itseäni ärsyttää sikana jos elokuvissa tai sarjoissa ei juoda drinksuja loppuun. Se vasta on tuhlausta.

Vierailija
522/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias eikä minulla ole koskaan ollut ystäviä. Minussa on joku ilmeinen vika, jonka vuoksi muut eivät halua ystävystyä minun kanssani, mutta en vain ymmärrä, että mikä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin monta vuotta, että Max Mara on vaatekauppa lihavanpuoleisille ihmisille. Vähän niinkuin Ahtisaaren Mara, mutta vielä isompi.

Aina ei sytytä. En ole mikään iskelmäfani, ja minulle selvisi viime viikolla, ettei Virve Rosti laulakaan, että "minä turvaan vien tämän rakkauden ja me löydämme Uudenmaan". Olinkin ihmetellyt miksi Uusimaa on niin tärkeä 😯

Vierailija
524/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka säälitte leipiä ja tavaroita, säälittekö myös usein muita ihmisiä?

Kyllä kovalla pakkasella auto säälittää enemmän kuin ihmiset. Valitettavasti.

Vierailija
525/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dystonia.

Vierailija
526/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sipseistä, majoneesista, enkä kovin paljoa limsasta. (käsittääkseni moni tykkää) Lapsena en tykännyt esim limsasta, mehusta, kaakaosta, jäätelöpuikon suklaakuorrutteesta, ketsupista... Syön ja lapsenakin söin ihan normaalia kotiruokaa, useimmiten juon vettä, nyt aikuisena myös kahvia.

527/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällöttävää että ihmiset pyyhkivät persiinsä vain kuivalla paperilla paskomisen jälkeen. Miettikää nyt, jos saatte paskaa naamanne ette taatusti tyydy vaan paperilla pois pyyhkäisemään vaan pesette huolellisesti vedellä pois. Jos vessassa ei ole käsisuihkua en voi tehdä isoja tarpeita. Jää niin likainen olo.

Olen usein haaveillut että tulisi jokin uusi oppiaine kaikille kouluun nimeltä 'hygienia' ja kaikkia testattaisiin jotenkin jotta voisin olla varma etteivät ole likaisia, tai siis että hygienian hallitsevat saisivat jonkin todistuksen josta tietäisin. 

En uskalla luottaa juuri keneenkään tai kunnioittaa, koska epäilen että eivät huolehdi hygieniastaan. Vaikea olla totaalisen ihastunut/olla täysin estoton/luottaa naisiin. Niin monta olen tavannut jotka eivät välitä tippaakaan tai ovat totaalisen tietämättömiä biologiasta/kemiasta. En tiedä kuinka moni edes pyyhkii edestä taakse.

528/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin 😂

Mitäs muuta tulisi mieleen...no ainakaan auton taustapeiliin en pimeällä ajaessa katso ikinä, ellei ole aivan pakko.

Niin, siis toivottavasti tarkoitat että pimeällä kuljet vain julkisilla?

529/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen istualtani ja olen mies.

Ei, tuo on kylläkin paradoksi.

530/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole ikinä ymmärtänyt, miksi joku haluaa panna ihmistä, jota ei tunne.

Paneminen on hyvä tapa murtaa jää.

Vierailija
531/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kiusattu todella rankasti ulkonäön (kasvojen alueella) syystä. Tästä on tullut aivan hirvittävä itseinho, ja laajentunut jostain syystä seksuaali-identitenttiin. Pidän itseäni ällöttävänä ja en kykene koskemaan itseeni, ja olen neitsyt enkä pysty edes ajelemaan itseäni, joka lisää vastenmielisyyttäni. Ja kun nykymaailma pyörii seksin ympärillä, minä olen täysin arvoton ihmisenä, kun olen päästäni sairas. :(

Musta tuntui sun puolestas tosi pahalta. Yritä hakea itselles apua esimerkiksi mielenterveystoimistosta. Me ollaan kaikki ainutlaatuisia yksilöitä.

Vierailija
532/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty juomaan kahvia heti herätessä. Juon aamulla vihreää teetä ja pitää heräämisestä olla kulunu 2 tuntia että voin juoda kahvia. Maha on muuten ihan kuralla.

En voi sietää auki jätettyjä ovia esim. keittiönkaappien, käyn niitä lasten ja miehen jäljiltä sulkemassa. Oon aatellu et oon kuoleman jälkeen sellanen poltergeist joka käy sulkemassa ovia eikä avaamassa ;)

Joskus oon täysin taivaanrannanmaalari ja laittelen työhakemuksia ympäri maailmaa.

Vierailija
533/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tupakan ja bensan hajua :) bensa tosin on varmaan aika monen muunkin mielestä hyvä haju

Mä rakastan kerosiinin hajua ja suihkumoottorin ääntä.

Mutta tikittäviä kelloja en voi sietää enkä saa nukuttua jos huoneessa tikittää kello.

Vierailija
534/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan alapeukuta.

Vierailija
535/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pidin aina huoneeni siistinä, niin pienestä asti kun muistan. Minulle ei koskaan tarvinnut sanoa että siivoa huoneesi, siivosin itse vapaaehtoisesti ja järjestin laatikoita ja kirjahyllyä pakkomielteisesti; kirjat pituusjärjestykseen, lelut ojennukseen, pehmolelut seinää vasten kokojärjestyksessä jne. Järjestin myös olohuoneen kirjahyllyn kirjoja joskus väreittäin joskus kokojärjestykseen.

Vierailija
536/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jos hernekeittoa ja piereskelen.

Vierailija
537/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin parisuhdedraamaa yksin ollessani, yleensä puhun englantia ja näyttelen loukattua, pahoinpideltyä tai pulassa olevaa naista. Käyn dialogia itseni kanssa näissä leikeissä. Tätä teen lähes päivittäin, aamulla meikkaillessani ja illalla itsekseni ollessa, päivän vietän johtotehtävissä jakkupuku päällä kamalan vakavassa  ja talouspainotteisessa ilmapiirissä, joten ehkä tämä on joku tapa irtautua siitä, ehkä jopa jonkun sortin fantasia, sillä muuten koen olevani vahva ja erittäin itsenäinen ihminen..

Vierailija
538/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla tykkään selata omistamani automerkin foorumeita ja erityisesti ratkottavat viat kiinnostaa (esim.mikä vika autossani, kun kuuluu tämmöinen ja tämmöinen ääni...). Myös jos autoon tulee joku outo vika, niin heti innoissani selvitän asian netistä :D Käytännön työt tosin jääkin sitten jonkun muun hoidettavaksi..

Vierailija
539/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mikä venäläinen surisee eikä mahdu perseeseen? No venäläinen perseensuristin.

Vierailija
540/579 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai asialinjalla.. no ei tämä kyllä ole, mutta yritän paikata asian kirjoittamalla asiani asiallisesti.

Olen mies. Nuorena murrosikäisenä hävetti vasemmalle kaartuva penikseni. Jossain vaiheessa vaihdoin masturbointikäteni vasempaan, koska sillä tuntui aiheuttavan ikäänkuin vastakkaispainetta käyrään penikseen ja liike ns. pakotti penistä suoristumaan. Ehkä noin viisi vuotta meni ja kun eräänä päivänä oivalsin että penikseni on hyvin pitkälti suora nykyisin. Nyt jo 36v ja varmaan olisin sinut käyremmänkin yksilön kanssa. Suorahan tuo on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi