Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
501/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistelen aina hississä yksin ollessani peilikuvalleni. Nyt pienet lapset aina mukana ja tuijottavat monttu auki irvistelevää äitiään XD

Jos olen sohvalla ja pitää nostaa jotakin, kurottaudun ja "ryömin" mahdollisimman pitkälle ja luultavasti näen enemmän vaivaa kun jos vain nousisin sohvalta hakemaan esineen.

Kerään roskat ja biojätteet omiin kasoihinsa/kuppeihinsa ennen kuin laitan kaikki kerralla roskiin. Saatan kerätä kokopvän roskia tiskipöydälle..

Vierailija
502/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka irtaudut ruumiista - oletko ikinä pelännyt, että et pääse takaisin? Luulitko olevasi kuollut ensimmäisellä kerralla kun ruumiista irtautuminen tapahtui? Meneekö sinulla "ajatukset ja mieli" ylöspäin ensin hitaampaa ja korkeuden mukana vauhti kiihtyy kunnes se menee ihan älyttömäksi & tapahtuuko kohtisuoraan vai voitko edetä muihin suuntiin kuin ylös ja alas? Oletko kokenut muuta epänormaalia, jota et kertoisi muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea pestä vain toista kättä, jos siinä on likaa ja pitää huuhdella se veden alla. Tunne siitä, että toinen käsi on märkä ja toinen kuiva on ärsyttävä. Laitan puhtaankin käden siis pesuun.

Jos treenaan pohkeita, niin minulle tulee heti virtsaamisen tarpeen tunne. Jos menen vessaan, niin hätää ei kuitenkaan ole. Pohjelihakseni ja virtsarakkoni ovat jotenkin omituisesti siis yhteydessä :D

Vanha viesti mutta jäi vaivaamaan, miten pestään vain toinen käsi? siis käyttämättä toista kättä... itse pesen aina kummatkin kädet samalla kertaa...

Vierailija
504/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sydämeeni on koskettanut toinen mies tuntuvasti. En ole myöskään homoseksuaali.

Vierailija
505/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan aivan kaikesta sähköiskuja. Olen se tyyppi, joka seisoo rappukäytävässä ja avaa ovea slowmotionilla sydän takoen sähkärin pelossa. Joskus saatan vittuuttani heilutella käsiäni ja ladata säkärin ärsyttävälle ihmiselle "vahingossa". Tämä tapahtuu heti, jos minulla on mitään keinokuituista päällä.

Aikoinaan kun opiskelin niin koulussa oli eräs ovi mistä minä AINA sain sähköiskun ja ne sattuivat! Kukaan muu ei saanut siitä ovesta ikinä sähköiskua.

Vierailija
506/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea ihmisten ilmeitä erinomaisesti ja näen aika nopeasti, onko ihminen tutustumisen arvoinen.

Vierailija
507/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ole ikinä ymmärtänyt, miksi joku haluaa panna ihmistä, jota ei tunne.

Vierailija
508/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina tavarat takaisin paikoilleen heti, kun en enää käytä niitä. Esim jos syön karkkia, vien pussin heti takaisin kaappiin kun lopetan syömisen. Jos mieli tekee hetken päästä lisää, haen pussin uudestaan kaapista. En halua jättää sitä vaikkapa olkkarin pöydälle koko illaksi, vaan saatan kuljettaa sitä kaapin ja olohuoneen väliä useamman kerran illassa. :D

Vierailija
509/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias enkä ole eläessäni juonut yhtäkään kupillista kahvia tai teetä.

Vierailija
510/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun sen takia aina pitkät housut jalassa, usein myös on pitkähihainen ohut paita tai jopa huppari, koska olen vilukissa! :) 

Vierailija
511/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä kuukautisia enkä kuukautisverta, ja yksin asuvana minulla saattaa olla käytettyjä tamponeja tai kuukautissiteitä jokseenkin satunnaisissa paikoissa. En vaan koe niitä mitenkään kamalan saastaisina, enkä myöskään verta. Samaa vertahan se kuukautisveri on kuin mitä suonissa virtaa.Sitäpaitsi veren rautainen tuoksu on minusta jopa miellyttävää.

Tästä on ollut joskus hämmennystä kun joku vieras on tullut kylään, ja olenkin opetellut vähän sosiaalisesti hyväksytymmän suhtautumisen tähän tabuun. Siis jos vieraita on tulossa.

Vierailija
512/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka säälitte leipiä ja tavaroita, säälittekö myös usein muita ihmisiä?

Vierailija
513/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ja ahdistaa jos vaikka jossain elokuvassa rutataan hienoja autoja paskaksi, tai hienossa talossa sotketaan ja heitellään tai rikotaan tavaroita, niin että tulee hirvee sotku! Hirveetä rahan tuhlausta :D 

Vierailija
514/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin karvoja joka puolelta kehoa. Eli kaikki tummat pois. En tiedä miksi teen niin. Se on varmaan jotenkin rauhoittavaa. Olen väritykseltään vaalea, joten tummat karvat näkyvät.

Lisäksi pidän itselleni terapia istuntoja. Taustalla surkea liitto jota haluan käsitellä, mutta rahaa ei ole terapiaan. Lisäksi en oikein uskalla luottaa terapeuttien vaitioloon, koska joutuisin kertomaan exän minuun kohdistamasta väkivallasta ja puheista. Joten puhun itselleni, ja pyörittelen asioita. Etsin myös ääneen ratkaisuja miten käyttäytyä, kun jouduin tapaamaan tai hän yrittää ottaa yhteyttä. Minusta tuntuu, että itseterapia toimii. Jotenkin asiat ovat selkeämpiä, kun ääneen pohtii.

Vierailija
515/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen aina uidessani uimahallin uima-altaaseen. Aina kun siellä käyn.

Syön toisinaan muiden eväitä jääkaapista töissä.

Kaivan nenääni ja syön räkäni. Mieluiten kova klöntti mutta veteläkn käy jos se niin on.

Puhun usein paskaa.

Vierailija
516/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Vierailija
517/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
518/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensimmäisen kerran elämässäni baarissa 34-vuotiaana. 

Vierailija
519/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin monta vuotta, että Max Mara on vaatekauppa lihavanpuoleisille ihmisille. Vähän niinkuin Ahtisaaren Mara, mutta vielä isompi.

Haha, hauska :D

Vierailija
520/579 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen jotenkin ahdistunut tai elämässäni on tapahtunut jotain ikävää, tulee minulle tunne, että minulla on kanssani ystävä, joka tukee ja lohduttaa minua. Tämä ystävä on tavallaan osa minua itseäni. Tätä on vaikea selittää, ihan kuin minussa olisi itseni lisäksi joku lempeä olento, joka auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi