Kerro joku outo fakta itsestäsi
Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.
Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt terveyssiteitä väärin päin jo 35 vuotta! Siis silleen, että teippipuoli on pimppakarvoissa kiinni!!!!!!!!!!
Mihin se vuoto sitten imeytyy, kun siellä on se muovi vastassa?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 11:49"]Pystyn irtaantumaan ruumiistani. Taito on ollut minulla n. 15 v. Tiedän, että juuri kukaan ei usko tätä ja minua pidettäisiin hulluna, siksipä en siitä viitsi julkisesti puhua.
Varmasti kätevää asua valitessa :)
Ei ikävä kyllä käy ihan niin näppärästi :D. Pitää maata hiljaa sängyllä ja keskittyä voimakkaasti ja samalla myös rentoutua. (En tee sitä koskaan illalla tai yöllä tai väsyneenä, koska aluksi selitin tapahtumaa itselleni niin että "se on vain unta", vaikka tiesin tasan tarkkaan, että unta se ei ollut.) Ja kun olen poissa kehostani, kehoni ei voi toimia, eikä se edes kiinnosta minua mitenkään, se on vähän kuin katselisin jotain vierasta ihmistä, ei se tunnu minulta ollenkaan. Mutta sen minkä olen itseäni ulkoapäin tarkkaillut, niin näytän oudolta, en ollenkaan peilikuvaltani. On jännä nähdä itsensä joka puolelta, paitsi tietysti selkäpuolelta. Mutta yleensä lähden vähän kauemmaksi reissaamaan, kauan en kuitenkaan uskalla olla pois, pelkään, etten pääse enää takaisin.
Sinun pitää jättää mahasi päälle lappu, jossa lukee: "Minennoo kuollunna", jotta kulaan ei luulisi sinua kuolleeksi.
Asun pienessä yksiössä, joka on kuin romuvarasto! Ihmiset kuitenkin luulevat minua erittäin -tai jopa liian siistiksi ihmiseksi. Minä nimittäin tykkään PUHTAASTA. Olen kova pesemään vedellä. Kotonakin siirtelen tavarakasoja nurkasta toiseen ja pesen paljastuneet kohdat, järjestelemättä tavaroita paikoilleen.
Tavarakasoissa on vaatteita, liinavaatteita, koriste-esineitä, keittiötarvikkeita, kirjoja, lehtiä yms. Osalle tavaroista ei edes ole paikkaa. Kirjani eivät mitenkään mahtuisi hyllyihin (jotka nyt ovat täynnä kaikkea roinaa). Astioitakin on ihan liikaa, varsinkin kun asun yksin.
Kaaoksen keskellä kuitenkin tarkkaan tiedän, missä mikäkin tavara -ainakin noin suurunpiirtein- sijaitsee.
Mutta tosiaan. Kun menen kylään mielelläni puunaan paikkoja, joita ihmiset ei yleensä pese. Putsaan viemäreitä, pyyhin ovia ja karmeja. Saatan pestä ulko-oven tai keittiön laatikot tai jääkaapin hyllyt tai pesukoneet.
Kesämökeillä pesen AINA saunan läpikotoisin. Myös lauteiden alapuolet.
Järjestyksen ihmiset ovat joskus uskomattoman huolimattomia puhtauden suhteen.
Osaan ottaa vasemmalla kädelläni oikeanpuoleisesta lapaluustani kiinni niin että peukalo menee lapaluun alle.
Lopetin (tutkittuna ja diagnosoituna) laktoosi-intolerantikkona olemisen. Laktoosillista maitoa en juo janooni, mutta kaikki muu menee (kahvimaito, hapanmaitotuotteet, kermat, voit jne.). En vaan jaksanut enää.
Maha on jatkuvasti löysällä, mutta ei yhtään kipeä. Paino pysyy hyvin kurissa.
Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Leipä on mielestäni parempaa kun se pilkkoo pieniksi paloiksi
Varsinkin kaupan maistiaiset!
Pelkään automaattivaloja vessassa. En vaan pysty menemään sinne. Pelottaa että valot sammuu tai alkaa välkkymään kun istun pöntölle. Automaattivetäsy on kans aika karmiva :/
En ole ikinä lukenut Harry Potter -kirjoja tai katsonut niistä tehtyjä elokuvia.
Minua kummeksutaan myös siksi, että en pidä lainkaan siidereistä vaan oluista.
Juon sekä kahvia että teetä. Tämä hämmentää usein ihmisiä, koska yleinen oletus on että sitä juo joko kahvia tai teetä.
Pidän sekä kissoista että koirista valtavasti. En siis ymmärrä tätä, että ihmiset olisivat järjestään joko kissa- tai koiraihmisiä.
Pidän sekä räväköistä vaatetyyleistä että klassisesta tyylistä.
Kuuntelen sekä thrash metallia, hc-punkkia, klassista että syntikkapoppia.
En viihdy palmujen katveessa hiekkarannalla vaan koukeroisilla kujilla, kun matkustan.
Näitä kaikkia minussa siis aina ihmetellään. Itse en ymmärrä, mitä outoa näissä jutuissa muka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku puhaltelee korvaani, kuiskaa minulle jotain tms. niin minua alkaa kutittaa pakarasta. Tämä on tosi outoa, enkä tiedä mistä se johtuu.
Mulla sama!
Googleta ASMR.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin (tutkittuna ja diagnosoituna) laktoosi-intolerantikkona olemisen. Laktoosillista maitoa en juo janooni, mutta kaikki muu menee (kahvimaito, hapanmaitotuotteet, kermat, voit jne.). En vaan jaksanut enää.
Suosittelen!
Mulla vähän samaa. En juo maitoa, enkä käytä kahvissa maitoa, mutta muuten en kamalasti joka kerta katso, onko tuote laktoositon. Maha on välillä älyttömän kipeä. Sekaisin se ei mene kuijn osasta tuotteita. Mutta olen huomannut, että osa laktoosittomaksi merkityistä maitotuotteista pistää mahan sekaisin joka tapauksessa ja osa ei-merkityistä taas ei aiheuta mitään vaivaa. Syön maitosuklaata, tavallista jäätelöä yms. Ingmannin laktoosittomat jäätelöt = maha kuralla. Pienten meijerien tavalliset jätskit, kohtuullisessa määrin = ei oireita.
Tykkää päästää hieman kakkaa ja vetää sitä taas sisälle. siten et se liikkuu edes takas. niin menee vessassa joskus puolikin tuntia.
En voi nukkua hiljaisuudessa. Eli aina on oltava päällä tuuletin, musiikkia, tai jotain kohinaa. En myöskään voi kuunnella näitä ääniä kuulokkeista vaan niiden pitää tulla kaiuttimista. Tästä syystä minulla ei ikinä ole ollut ketään "yökylässä" ja luulenkin etten puolisoa löydä varmaan koskaan...
Vierailija kirjoitti:
"ai perkele, luulet sie tosissais, jot miun vieter vennyy loputtommii."
Tuntematon sotilas. Voisi olla myös Elämänmeno.
:-D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti leikkinyt samaa leikkiä aina kun tylsistyn automatkoilla. Kuvittelen, että auton sivuun on liitetty pitkä terä, joka leikkaa tienpientareen kasvustoa. Välillä mielikuvitusterä kaataa myös lamppupylväitä, viiltää tien sivuun pysähtyneitä autoja jne.
Minäkin teen välillä tuota samaa! Sitten joskus kuvittelen siihen auton viereen juoksemaan jonkun pitkäjalkaisen eläimen, joka juoksee yhtä nopeasti kuin auto ja hyppiikin vaivatta vaikka kuinka pitkiä loikkia ja kulkee vaivatta auton vieressä vaikka kuinka vaikeakulkuisissa paikoissa.
Waaat! Mä teen näitä myös. Erityisesti takapenkillä mulla on aina mielikuvitusterä mukana ja joskus myös pomppijat. En ois uskonut, että meitä on muitakin!
mä oon harrastanut tätä todella kauan, varmaan jo 15v, ja oon nyt 31v.
Mulla on yleisöä.. Kuvitteellista tosin, mutta olen välillä asian kanssa haudanvakavissani. Joskus häiritsee elämistä, tyyliin en voi kaivella nenääni, kun olen päättänyt, että esim. joku uus tuttavuus "kattoo mua". vähän siihen Truman Show leffan malliin, mutta mä voin aina ite päättää, kuka kattoo, kuinka kauan jne. esim Nyt anoppi ja appiukko kattoo mua vartin ajan. Voi olla joku tilanne, että puen lapsia ulos (4v ja pahassa uhmassa oleva 2v) hermot pysyy kurissa paremmin, ku kuvittelen, että appivanhemmat näkisivät, jos suuttuisin lapsille jostain.. mä luulen, etten oo koskaan kertonu tästä kellekään, en edes miehelle, ollaan kuitenkin 11v oltu yhdessä..
Vierailija kirjoitti:
:-D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti leikkinyt samaa leikkiä aina kun tylsistyn automatkoilla. Kuvittelen, että auton sivuun on liitetty pitkä terä, joka leikkaa tienpientareen kasvustoa. Välillä mielikuvitusterä kaataa myös lamppupylväitä, viiltää tien sivuun pysähtyneitä autoja jne.
Minäkin teen välillä tuota samaa! Sitten joskus kuvittelen siihen auton viereen juoksemaan jonkun pitkäjalkaisen eläimen, joka juoksee yhtä nopeasti kuin auto ja hyppiikin vaivatta vaikka kuinka pitkiä loikkia ja kulkee vaivatta auton vieressä vaikka kuinka vaikeakulkuisissa paikoissa.
Waaat! Mä teen näitä myös. Erityisesti takapenkillä mulla on aina mielikuvitusterä mukana ja joskus myös pomppijat. En ois uskonut, että meitä on muitakin!
Mulla on aina "orava" pomppimassa auton vierellä.
olen tosi huono katsomaan ihmistä silmiin, jos puhun heidän kanssaan.
muuten tykkään kovasti katsella ihmisten silmiä, eikä katsekontakti ole mikään ongelma.
jos hän puhuu minulle, voin aivan hyvin katsoa häntä silmiin kun kuuntelen.
mutta jos itse puhun ja hän kuuntelee minua, en vain millään saa otettua katsekontaktia. en pysty siihen. katse lähtee automaattisesti kiertämään huonetta. jos on oikein läheinen ihminen saatan jopa sanoa että "älä kato mua ku selitän"
en ymmärrä mikä tämä on, milloin on tullut ja miksi???
todella ärsyttävää ja vaikutan epäkohteliaalta tämän takia.
Minäkin inhimillistän tavaroita. Äitini esimerkiksi haluaisi eroon isosta kirjahyllystään, joka on ollut meillä ihan mun syntymästä asti. Minä en vaan anna hänen heittää sitä pois, ku mulle tulee paha mieli, että se joutuisi johonkin muualle, kun on ollut meidän kanssa 27 vuotta ja nähnyt mun kasvavan. :D Samoin on vaikeaa heittää mitään muutakaan pois, koska säälin kaikkea.
Mulla on myös joka ilta sama nukahtamiskuvio. Olen ensin oikealla kyljellä miettimässä asioita, sitten käännyn vasemmalle kyljelle miettimään asioita ja lopulta menen vatsalleni, otan kaulakoruni käteen ja kuukahdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen!
Mulla vähän samaa. En juo maitoa, enkä käytä kahvissa maitoa, mutta muuten en kamalasti joka kerta katso, onko tuote laktoositon. Maha on välillä älyttömän kipeä. Sekaisin se ei mene kuijn osasta tuotteita. Mutta olen huomannut, että osa laktoosittomaksi merkityistä maitotuotteista pistää mahan sekaisin joka tapauksessa ja osa ei-merkityistä taas ei aiheuta mitään vaivaa. Syön maitosuklaata, tavallista jäätelöä yms. Ingmannin laktoosittomat jäätelöt = maha kuralla. Pienten meijerien tavalliset jätskit, kohtuullisessa määrin = ei oireita.
Onnea syöpätulevaisuuteen!
Suolistosyöpä tuolla pelleilyllä teille iskee. Suoli ei jaksa tuota loputtomiin. Jos maha on löysällä, on asiat pielessä. Asia on korjattava ja maha saatava kuntoon. Pitkäaikasella oireilulla altistatte itsenne syövälle.
Mulla sama. Joskus olen ahdistavassa unessa sanonut itselleni, että tämä on vaan unta.