Apua oon miesystävän sukumökillä ja täällä kaikki saunoo ja ui alasti keskenään!
Siis mun oikeasti oletetaan menevän appivanhempien ja miehen siskon perheen kanssa yhtäaikaa alasti saunaan ja uimaan. Mies meni jo, eikä ymmärtänyt yhtään, kun vastustelin. Meille tuli ihan riitaa. Olen kuulemma pikkusieluinen ja turhantärkeä. Kaikkihan saunoo aina keskenään, eikä siinä ole mitään outoa. Sen sijaan minä olen outo ja herätän käyrökselläni negatiivista huomiota. Mikä neuvoksi. Ollaan täällä koko juhannus. Kumpi meistä on oikeassa? En ole tottunut tällaiseen estottomuuteen.
Kommentit (26)
Nyt on hyvä kesä opetella normaalia mökkeilyä. Ylihuomenna et huomaakaan koko porukan alastomuutta. Muista aurinkovoide.
Jos et halua mennä alasti uimaan, laita uikkarit päälle. Minä tekisin niin enkä välittäisi mitä muut sanovat.
Mikä estää aikuista laittamasta uimapukua päälle jollei halua mennä alasti veteen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää aikuista laittamasta uimapukua päälle jollei halua mennä alasti veteen?
Saisit muut miettimään omaa käytöstään, kun teet itse miten parhaaksi näet eli toisin.
Meillä osaa jo lapset sanoa, jos eivät halua jotakin. Onko sinut kasvatettu alistumaan miehen tahtoon?
Ei ole mitään ongelmaa; laitat uikkarit päälle kun menet uimaan ja saunassa ollaan alasti. Jos nyt todella häveliäs olet, niin saunassa laita pyyhe ympärillesi. Outoa sekin tosin on, olethan uimahallissakin alasti saunassa tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ongelmaa; laitat uikkarit päälle kun menet uimaan ja saunassa ollaan alasti. Jos nyt todella häveliäs olet, niin saunassa laita pyyhe ympärillesi. Outoa sekin tosin on, olethan uimahallissakin alasti saunassa tuntemattomien kanssa.
Samaa sukupuolta olevien, toim. huom. Helppoa saunoa naisena ventovieraan naisen kanssa alasti, kuin siskon miehen kanssa.
Taitaa olla pervo suku. Iltaa kohden muuttuu vielä tiedä millaiseksi irstailuksi 🥶
Ymmärrän täysin, ikimaailmassa en saunoisi sekasaunasa /uisi alasti. Uikkaria päälle vaan.
Kummallista että Suomessa oletetaan että kaikki haluavat estottomasti esitellä kroppaansa muille.
Vierailija kirjoitti:
No mut sekametelisoppa! En suostuisi menemään saunaan edes oman isäni kanssa, niin koko suku! Huh!
Älä riisu. Jos tulevat riisumaan väkisin kyseessä on rikos.
En minäkään menisi (alasti) saunaan äitini kanssa, enkä oleta, että vaimoni menisi isänsä tai mun isäni kanssa (alasti) saunaan. Samoin lapsemme on teini-ikäisestä asti saanut käydä saunassa yksin ja ui aina esimerkiksi mökillä tai isovanhempien luona uimapuku päällä, vaikka muut saattavat käydä alasti uimassa. Molemmissa suvuissa ymmärretään, mikä on saunarauha. Tämä tarkoittaa sitä, ettei tungeta rantaan tekemään jotakin, jos joku on saunassa/uimassa. Aikuinen ihminen osaa sanoa, ettei halua tehdä jotain. Viimeinen "vieras" nainen, jonka kanssa olen ollut saunassa edes uimapuku päällä, jos ei lasketa kylpylöiden höyrysaunoja, on mummoni. Tämä tapahtui joskus vuosituhannen vaihteessa, kun mummo välttämättä halusi saunaan ja minä olin ainoa paikalla oleva ihminen, joka oli sellaisessa fyysisessä kunnossa, että jaksoin hänet saunaan kantaa. Myös pappani oli tuolloin saunassa ja hän sitten pesuhuoneen puolella sai autettua mummoa peseytymään suihkutuoleissa istuivat molemmat 🙂
Ovatko kaikki serkkunsa kanssa aviossa?
Nyt ap äkkiä silmät kiinni, mielellään myös korvat ja nenä! Mieti mitä voi palaa verkkokalvoillesi jos kuljet siellä silmät auki!!!