Mitä kotityötä inhoat eniten?
Minä vaatteiden lajittelua. Taas olen lajitellut myytävät, lahjoitettavat, sisarukselle kiertoon laitettavat ja mökkivaatteiksi vielä kelpaavat.
En tiedä mikä tässä niin tympiikään.
Toinen kestoinhokkini on imuroiminen.
Kommentit (43)
Pesualtaan hajulukon ja poistoputken puhdistus.
Silittämisestä. Toisaalta pidän esimerkiksi ikkunoiden pesemisestä, käsin tiskaamisesta (tiskikonekin kyllä on) ja vessan putsaamisesta. M60
Mä imuroin nykyään kuulokkeet korvilla ja tanssien se imuroiminen menee. Vaatteita en enää edes tunnista kaikkia,kolme miestä taloudessa. Pesen ja heitän kuivumisen jälkeen kasan miesten eteen, et ettikää omanne. Mukisematta sen tekevät. Multa turha tulla kysymään missä kenenkin sukat on kun kaikilla mustat sukat.
Robotti-imurin telkan tyhjennystä kerran kk.
Vierailija kirjoitti:
Mä imuroin nykyään kuulokkeet korvilla ja tanssien se imuroiminen menee. Vaatteita en enää edes tunnista kaikkia,kolme miestä taloudessa. Pesen ja heitän kuivumisen jälkeen kasan miesten eteen, et ettikää omanne. Mukisematta sen tekevät. Multa turha tulla kysymään missä kenenkin sukat on kun kaikilla mustat sukat.
Kolme miestä taloudessa, ja sinä teet kaikki kotityöt? Noinhan sitä kasvatetaan hienoja, osallistuvia poikia. Mutta hyvä kun sentään ihan mukisematta osaavat ottaa omat vaatteensa pinosta.
Iksinkkuna lähes joka kerta kun viikkaan ja taittelen puhtaita lakanoita kaappiin tunnen, kuinka olen sinkku - Toisaalta nautin siitä, että voin pujahtaa puhatsiin ja raikaisiin lakanoihin nukkumaan.
Voi olla erikoinen vastaus naiselta, mutta ruuanlaittoa. Onneksi mies tykkää kokata. Nytkin pitäisi tehdä itselle jotain mutta ei huvita, otan vähän vihanneksia ja leipää iltaruuaksi.
Mua ällöttää ajatus astianpesukoneen sihdin puhdistamisesta ja hajusta. Ehkä paras laittaa joku suojain kasvoille. Muutkaan viemärit eivät saa intoa syttymään.
Kyllä se on minullakin tuo vaateshown pyörittäminen. Aina loman lopussa.
Inhoan pestä pyykkiä talvella, koska silloin pyykit pitää ripustaa kuivumaan pimeässä, kylmässä saunassa. Mutta rakastan pestä pyykkiä kesällä, kun pyykit saa ripustaa ulos kuivumaan. Tämän vuoksi hoidan pyykinpesut ja kuivattamiset kesällä, ja mies yleensä talvella.
Lasien, mukien ja lautasten tiskaaminen käsin on on, mutta haarukoiden ja veitsien ym pesua vihaan. Minä siis pesen lasit, mukit ja lautaset ja mies loput.
En voi imuroida joten mies tekee sen. Harvoin, mutta kuitenkin.
Pölyjen pyyhkiminen ja lattioiden pesu
Pyykkien pesu koska pitää ravata pesutuvassa toisessa rakennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sipulien kuorinta.
Minä käytän sipulirouhetta just tuosta syystä.
Kissankarvojen puhdistus sellaisesta sohvasta, mistä ne ei lähde kunnolla.