Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
21/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana laittaaa käsi puoleksi housujen sisälle jos dataan puhelimel tms :'D

Vierailija
22/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan korvien puhdistamista! Vasten kieltoja, kyllä, tungen sen vanupuikon korvakäytäväänkin. Putsaan korvat melkein joka päivä, se vaan tuntuu niin kivalta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies eikä mulla ole ajokorttia, enkä seuraa mitään urheilua.

Vierailija
24/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun virtsa haisee kahville kahvinjuonnin jälkeen. Siis ihan kunnolla. Vessassa haisee ihan Starbucksille sen jälkeen.

Vierailija
25/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"]

Masturboin pillupuhelimen letkulla.

[/quote]

Ööö, mikä on pillupuhelin???
[/quote]
Joo mietin samaa! :D saa toki kertoa.
[/quote]
Saa toki lukea edellisiä vastauksia, mutta pillupuhelin on bide.

Vierailija
26/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:10"]

Aina kun haluan vahvistusta mielipiteelleni, sanon olevani akateeminen, vaikka olenkin lähihoitaja.

[/quote]

Miten se akateemisuus muka vahvistaa mielipidettä? Eikö hyvin perusteltu mielipide riitä jo itsessään ilman, että pitää toitottaa akateemisuuttaan? Olen aktaaminen, mutta en mainosta sitä muualla kuin työtä etsiessäni.

Vierailija
27/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut tai rakastunut. Tästä huolimatta olen naimisissa onnellisesti, pitkän kiintymyksen jälkeen se rakkauskin tuli lopulta. Mutta en siis tiedä miltä järjetön rakastuminen tuntuu eikä suoraan sanottuna kyllä kiinnostakaan.

Olen ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa naimisissa. En ole koskaan jättänyt tai tullut jätetyksi. En ole uskovainen eikä tämä ole moraaliin sidottu valinta, vain sattumaa. Olen vasta 30. Kuulostan varmaan kaikkien mielestä joltain uskovaismummolta perähikiältä.

Vierailija
28/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:59"]Mulla on mielikuvituspoikaystävä, kenen kanssa keskustelen arkisista asioista pääni sisällä. Jos olen menossa keittiöön niin se saattaa kysyä menenkö keittämään kahvia ja vastaan joo, tuonko sullekin ja se vastaa että tuo, en kuitenkaan keitä kahvia kuin itselleni.
[/quote][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:59"]Mulla on mielikuvituspoikaystävä, kenen kanssa keskustelen arkisista asioista pääni sisällä. Jos olen menossa keittiöön niin se saattaa kysyä menenkö keittämään kahvia ja vastaan joo, tuonko sullekin ja se vastaa että tuo, en kuitenkaan keitä kahvia kuin itselleni.
[/quote]

Eo kai kovinkaan outoa? Se olisi outoa jos keittäisit ja kattaisit myös alter egollesi.

Vierailija
29/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:16"]

En ole syönyt muuta kuin suklaata lapsuudenkodista muuton jälkeen, eli 9 vuoteen... Todella häpeällistä ja on ihme ettei se vielä näy, eikä tunnu, eikä onneksi näy edes labrakokeissa... Haluaisin toisaalta oppia syömään muutakin.

[/quote]

Minkälaista kakkaa tulee? Taitaa olla ihan ruskeata lirua! Tuoksuuko hyvälle?

Vierailija
30/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:16"]En ole syönyt muuta kuin suklaata lapsuudenkodista muuton jälkeen, eli 9 vuoteen... Todella häpeällistä ja on ihme ettei se vielä näy, eikä tunnu, eikä onneksi näy edes labrakokeissa... Haluaisin toisaalta oppia syömään muutakin.
[/quote]

Etkö todellakaan mitään muuta? Ei ole tullut vastaan "pakollisia" ulkonasyömiskäyntejä? Olisi mielenkiintoista kuulla myös päivittäiset syömisesi!

Vierailija
31/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille korvankaivajalle: Mä tykkään kans kaivella korvia. Myös syvältä ja nautinnolla :)

Vierailija
32/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin pillupuhelimen letkulla.

Vierailija
33/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]

Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin

[/quote]

Oletko mies vai nainen? Itse tyydytän itseäni usein niin, että imen omaa penistäni. Laukean suuhuni ja syön mällini. Mahtaako olla muita samanlaisia täällä? 
[/quote]
Hyi xdd

Vierailija
34/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaupan pakastealtaiden tuoksua <3

Vierailija
35/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvan kaivaminen vanupuikolla tosiaan tuntuu ihan taivaalliselta. Välillä mietin onko se kielletty vähän samalla periaatteella kun runkkaaminen aikoinaan: ihan vaan siksi koska se tuntuu niin hyvältä = sen täytyy olla väärin :P (tai sitten vaan koska aina löytyy joku idiootti joka ei ymmärrä mikä on liikaa).

Vierailija
36/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan uusien seteleiden tuoksua

Vierailija
37/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen voimakastahtoinen, sosiaalinen ja reipas nainen mutta suhteessa tarvitsen huomiota ja hellyyttä, lupaa olla heikkonen. Harvinaisempaa ehkä on se että haaveilen miehestä joka antaa piiskaa säännöllisesti (kotikuri) jotta pysyisin ruodussa <3 Eipä vaan ole näkynyt.

Vierailija
38/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruokaa ja ruuanlaittoa. Syön oikeastaan mitä vaan, pahaa ruokaa ei ole olemassa. Välillä ihmettelen miten en ole tällä ruokahalulla ylipainoinen.

Vierailija
39/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kuin aivan harvoista ja valituista ihmisistä. Silti näyttelen suht. sujuvasti, että voin sietää paljon suurempaa prosenttia porukasta kuin mitä oikeasti siedän. Eniten minua ärsyttävät sellaiset ihmiset, jotka eivät pidä kakaroitaan kurissa. Minulla itselläni on kaksi lasta, jotka ovat jo melko isoja. En ole kovinkaan monta kertaa joutunut häpeämään heitä huonon käytöksen vuoksi. Moni taas pitää minua aivan liian tiukkana äitinä. 

Vierailija
40/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:44"]

Mun virtsa haisee kahville kahvinjuonnin jälkeen. Siis ihan kunnolla. Vessassa haisee ihan Starbucksille sen jälkeen.

[/quote]no tää nyt ei oo mitenkään outoa, sama kuin parsapissa, myös tonnikala, punajuuri ja energiajuomat tulee pissassa läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi