Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
41/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu todella rankasti ulkonäön (kasvojen alueella) syystä. Tästä on tullut aivan hirvittävä itseinho, ja laajentunut jostain syystä seksuaali-identitenttiin. Pidän itseäni ällöttävänä ja en kykene koskemaan itseeni, ja olen neitsyt enkä pysty edes ajelemaan itseäni, joka lisää vastenmielisyyttäni. Ja kun nykymaailma pyörii seksin ympärillä, minä olen täysin arvoton ihmisenä, kun olen päästäni sairas. :(

Vierailija
42/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoni tavarat ovat monesti epäjärjestyksessä, mutta haarukat, veitset ja lusikat eivät koskaan. Minua ei haittaa sekava vaatekaappi, mutta "väärässä järjestyksessä" olevat aterimet kyllä.

Ollessani vaikkapa kylässä, saatan muiden silmien välttäessä laittaa aterimet "oikeille" paikoilleen, jos ovat mielestäni väärässä järjestyksessä. Niiden pitää siis olla omissa lokeroissaan ja tietyssä järjestyksessä, toisin kuin vaikkapa lautasten ja lasien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani ovat ihania ja pidän niistä hyvää huolta, mutta usein leperrellessäni niille sanon lempeällä äänensävyllä mitä kamalimpia solvauksia. Minusta on hauskaa katsella, kuinka tyytyväinen ilme kissoilla on ilkeistä sanoista huolimatta. (Jospa itsekin oppisi ottamaan aiheentonta kritiikkiä vastaan loukkaantumatta :D  )

Vierailija
44/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:28"]Mun maustepurkit on aakkosjärjestyksessä.
[/quote]

Mullakin!

Vierailija
45/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon olueni huoneenlämpöisenä. Syy tähän ehkä, että kylmä  olut menee alas nopeammin.

Vierailija
46/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:01"]Mä olen voimakastahtoinen, sosiaalinen ja reipas nainen mutta suhteessa tarvitsen huomiota ja hellyyttä, lupaa olla heikkonen. Harvinaisempaa ehkä on se että haaveilen miehestä joka antaa piiskaa säännöllisesti (kotikuri) jotta pysyisin ruodussa <3 Eipä vaan ole näkynyt.
[/quote]

Sama :) <3

Vierailija
47/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on aina hyvä järjestys ja se on siisti. Siivoan kunnolla karran viikossa ja järjestelen kaiken. Kaappini sen sijaan ovat järkyttävän sotkuisia. Kaikki laatikot sikin sokin roinaa täynnä. Mutta ai haittaa, koska kaappien ovet ovat aina kiinni, samoin laatikot.

Vierailija
48/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin alapääni vessassa aina seisaaltaan, lapsuudessa jo opittu tämä tapa.

Vierailija
49/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"]

Masturboin pillupuhelimen letkulla.

[/quote]

Ööö, mikä on pillupuhelin???

Vierailija
50/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn av-palstalla

Vierailija
51/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin aina vessakäynneillä kaapit julkisissa tiloissa, kavereilla, kahviloissa jne. Useimmiten löytyy vain vessapaperia, mutta luulen vieläkin olevani joku aarteenmetsästäjä tai löytöretkeilijä. En siis varasta mitään, ilahdun vain jos saan tietää yksityiskohtia asukkaista tai paikasta. Esim. wc-raikastimen merkki on palkitseva, salainen tieto.

Vierailija
52/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lanseerannut palstalle syvästi juurtuneen lompakkoloinen-käsitteen. Aluksi jankkasin sitä vitsinä, sitten vastaraktiona raivolle siitä ja nyt se elää jo ihan omaa elämäänsä  ; D

Vierailija
53/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan englanninkielisiä räppilyriikoita / runoja. Tykkään myös itsekseni räppäillä niitä jonkun biitin tahdissa, samoin "laulan" räppikaraokea toisinaan omaksi ilokseni, yleensä Eminemiä. 

Vierailija
54/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään erinlaisia wc-paperin palasia. Joka vierailureissullani käyn vessassa ja katson löytyisikö jotain mitä mulla ei vielä ole.

Vierailija
55/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda limpparia, mutta puhallan yleensä pillillä hapot pois tai heiluttelen pikkupulloa, että hapot lähtee. Liian hapokasta, ei pysty.

Vierailija
56/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää ampiaisia ym. pistäviä hyönteisiä. Annan niiden kävellä kädellä. Jos niitä eksyy kotiini, pyydystän ne astiaan ja vien ulos. En voi ymmärtää tuttavia, jotka pelkäävät lähellä pörrääviä pistäviä  ötököitä. Eivät ne pistä, jos ei rupea huitomaan.

Vierailija
57/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:25"]

Jos teen kaksi voileipää, se toinen siivun on jotenkin tuomittu olemaan huonompi kuin toinen. On esim. pienempi, huonomman mallinen tms. Laitan kahdesta kinkkusiivusta, juustosta, you name it, huonomman sille huonolle leivälle. Tomaatin kanttipalat menevät sille ja kauniit siivut paremmalle leivälle. Syön ensin huonomman leivän pois ja nautiskelen hienosta leivästä.

[/quote]

Mun outouteni on se että säälin tuota huonompaa leipää. 

Vierailija
58/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea niellä hernekeittoa. En siis inhoa sitä, mutta se vain on rakenteeltaan sellaista, etten meinaa saada nielemisrefleksiä toimimaan. Viimeksi tänään kävi niin. Mies laittoi lounaaksi hernekeittoa, enkä ollut lainkaan muistanut, että syy, miksi en sitä yleensä syö, on tuo. Piti sitten jokaisen lusikallisen päälle ottaa kulaus vettä, jotta sain keiton alas.

Maussa siis ei ollut vikaa.

Vierailija
59/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]

Jos teen kaksi voileipää, se toinen siivun on jotenkin tuomittu olemaan huonompi kuin toinen. On esim. pienempi, huonomman mallinen tms. Laitan kahdesta kinkkusiivusta, juustosta, you name it, huonomman sille huonolle leivälle. Tomaatin kanttipalat menevät sille ja kauniit siivut paremmalle leivälle. Syön ensin huonomman leivän pois ja nautiskelen hienosta leivästä.

[/quote]

[/quote]

Mä kans säälin lautaselle tai kattilan pohjalle jäävää ruokaa. Eihän se ole huonompi kuin muu annos, muu ruoka vain syötiin ensiksi ja se jäi jäljelle, ei tahallaan jätetty yksin... Siksi ylensyön joskus, kun en henno syrjiä niitä jämiä.

Vierailija
60/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]

[/quote]

[/quote]

Nyt kun sanoit noin, niin muakin alkoi säälittää se huono leipä =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi