Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku outo fakta itsestäsi

Vierailija
12.09.2015 |

Saa olla mitä vain, pysytään kuitenkin asialinjalla.

Itse sanon että tykkään juoda aina vain lämpimiä juomia. Jopa kaljan ja limsankin täytyy olla huoneenlämpöistä.

Kommentit (579)

Vierailija
61/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"]

Masturboin pillupuhelimen letkulla.

[/quote]

Ööö, mikä on pillupuhelin???
[/quote]
Käsisuihku

Vierailija
62/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon onnellisempi eron jälkeen. Rakastan vapauttani! Lapsen kanssa eläminenkin on mukavampaa ilman huonoa parisuhdetta. Tästä syystä olenkin ollut vapaaehtoisesti seksittä ja suhteetta  jo puolitoista vuotta... Silti mietin jatkuvasti miltä tuntuisi hypätä sänkyyn sen-tai-sen kanssa. Riisun miehiä katseellani kaupungilla. Sitten palaan kotiin rakentelemaan lapseni kanssa legoilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:10"]

Aina kun haluan vahvistusta mielipiteelleni, sanon olevani akateeminen, vaikka olenkin lähihoitaja.

[/quote]

Samoin. Minä pk-pohjaisena työttömänä huutelen akateemisuuttani ja yläpeukut vaan viuhuu.
[/quote]

Söpöä. Ei tuosta voi suuttua.

Vierailija
64/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:38"]En pelkää ampiaisia ym. pistäviä hyönteisiä. Annan niiden kävellä kädellä. Jos niitä eksyy kotiini, pyydystän ne astiaan ja vien ulos. En voi ymmärtää tuttavia, jotka pelkäävät lähellä pörrääviä pistäviä  ötököitä. Eivät ne pistä, jos ei rupea huitomaan.
[/quote]

Minä pelkään niitä, koska olen niille todella pahasti allerginen, pistosta seuraa sairaalareissu. :)

Vierailija
65/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää karkista ja suklaata suorastaan inhoan.
Myös kaikki makeat leivokset (pullat, kakut yms) maistuu mielestäni todella kuvottavalle.

Vierailija
66/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]

Onko sulla stressiä, muita murheita?
Itselläni itsetyydytys lisääntyy kun ahdistaa.
[/quote]

Niin minullakin! Mistähän johtuu?

Vierailija
67/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:53"]Masturboin pillupuhelimen letkulla.
[/quote]

Siis millä?

Vierailija
68/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakko olla parillinen määrä kaikkia astioita. Jos yksi kuppi hajoaa niin pakko heittää pois kaksi.
Järjestän myös samanlaiset astiat vierekkäin pesukoneeseen, jotta niillä ei olisi yksinäinen olo siellä. :D

Vierailija
69/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen pehmoleluilleni mielessä ja ne vastaavat minulle myös. He myös puolustavat yöllä minua, ettei peikot ym muut ällöt hiivi sänkyni vieressä. En pysty jättämään niitä kaappiin piiloon, tulee kamalan huono omatunto.

Tiedostan täysin että olen vielä lapsellinen ja melko kypsymätön, mutta tykkään ja haluan ottaa vastuusta itsestäni ja arkipäivän asioista.

Vierailija
70/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nukkua vain omassa sängyssäni. Eli en voi koskaan olla yötä missään muualla kuin kotona. En oikein tule toimeen muiden naisten kanssa, viihdyn miesporukassa parhaiten.

Vierailija
71/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:21"]Aina kun otan kananmunia kennosta, järjestän jäljelle jäävät munat symmetrisesti. Tämän takia joudun usein ottamaan yhden lisää tai vähemmän kuin mitä olin ajatellut ensin. Ostan mieluiten isoja kennoja, joissa on kolme riviä kahden sijasta, koska niissä järjestely on helpompaa.
[/quote]
Mä teen samaa! :D
[/quote]

Niin minäkin, mutta siksi että äitini opetti minulle lapsuudessani, että kananmunat kannattaa ottaa "tasaisesti" paketista jotta ne eivät putoa sieltä. Siis jos ottaa vaan toisesta kulmasta niin se kenno "repsottaa", you know.

Vierailija
72/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tulee epänormaali määrä spemaa. Pystyn ejakuloimaan kahvimukin puoliksi täyteen eli noin desin verran.

Vierailija
73/579 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessani minulla on aina tyyny jalkojen alla, en osaa nukkua ilman. Kyljellä ollessani tykkään laittaa jalat koukkuun ja tyyny polvien väliin, ihanaa köllötellä semmosessa asennossa. Laitan ketsuppia melkein jokaiseen ruokaan.

Vierailija
74/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1,5cm lisäperna

Vierailija
75/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:44"]Mun virtsa haisee kahville kahvinjuonnin jälkeen. Siis ihan kunnolla. Vessassa haisee ihan Starbucksille sen jälkeen.
[/quote]

Mun haisee hernekeitolle!

Vierailija
76/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tentti tulossa, pidän "luentoa" olemattomille oppilaille vaikkapa ollessani suihkussa. Näin kertailen oppimiani asioita.

Toinen liittyy myös suihkuun, nimittäin "näyttelen" siellä lempparikohtauksia elokuvista. Meidän pesusieni on nähnyt Titanicit, Chicagot, Kummisedät.. :D

Vierailija
77/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole varma, mutta liittyisikö jotenkin samaan asiaan kun lasten unnutus. Sillähän lapsetkin hakee lohtua, mielihyvää ja rauhoittumista.

Vierailija
78/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin omituinen, että valtaosa näistä tunnustuksista osuu samaan.

Mullakin on maustepurkit aakkosjärjestyksessä. Ärsyttää, jos mies tekee ruokaa ja laittaa maustepurkit takaisin hyllyyn miten sattuu.

Mulla on myös astiakaapit aina tiptop-järjestyksessä, vaikka kotona muuten olisi sekamelska.

Mä myös säälin kaikkia huonompia asioita, oli kyse mistä tahansa. Saatan esimerkiksi katsoa jalkapalloa tv:stä ja kannatan toista joukkuetta. Jos tämä kannattamani joukkue tekee maalin, alan sääliä sitä toista joukkuetta ja toivon, että hekin tekevät maalin. Saatan sääliä yksinäistä autoa parkkipaikalla. Miksei sille ole pysäköity kaveriksi ketään? Säälin juuri tuota huonompaa leipää.

Minun pitää aina laskea kaikkea esim. portaita kävellessä pitää laskea montako niitä on. En pidä parittomista luvuista. Tv:n äänenvoimakkuuskin pitää aina olla parillinen luku.

Olen rutiinien orja. Kaikki pitää tehdä aina samassa järjestyksessä. Aamut sujuvat minuuttiaikataululla samaa kaavaa. Työt aloitan aina samoilla rutiineilla, siivoan AINA työpöytäni, kun lähden töistä. Ihan sama mitä siihen jää kesken, se pitää olla järjestyksessä.

Vierailija
79/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla nukkumaan mennessä pitää laittaa silmät kiinni ensin ja sammuttaa valo vasta sitten. Aamulla noustessa pitää oikean jalkani osua lattiaan ennen vasenta, ettei "ole noussut väärällä jalalla".

Vierailija
80/579 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]Runkkaan päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Ennätys taitaa olla 30 kertaa päivän aikana niin että olen saanut orgasmin
[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole varma, mutta liittyisikö jotenkin samaan asiaan kun lasten unnutus. Sillähän lapsetkin hakee lohtua, mielihyvää ja rauhoittumista.
[/quote]

Orgasmi vapauttaa serotoniinia ja tuottaa näin mielihyvää. Pidemmän päälle, jos jatkuvasti ahdistuksessaan masturboi, serotoniinivarasto tyhjenee ja ahdistus ja pahamieli pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän