Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt menee hermot!! Naapurista kuuluu koko ajan meteliä!!

Vierailija
05.02.2006 |

En ole koskaan ennen tavannut noin kova äänistä perhettä! Saakeli pitää varmaan alkaa itekin metelöimään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sille joka huomautti hiljaisuuden alkamisajasta. Ja jos luit viestini niin kirjoitinkin että lopetimme meteliä aiheuttavat työvaiheet klo 21!!!

La ja su ovat ainoat päivät jolloin oikeasti ehti tehdä jotakin. Ilta-aika on kovin lyhyt jos pitäisi maalata, tapetoida, uusia lattioita, laatoittaa keittiö jne. Työaikaa kun jäi iltaisin sellaset 2-3 tuntia. Jos on kyseessä lyhyt remppa jolloin töitä tehdään sen 3-4 viikkoa niin tuskin se 3 sunnuntaita jolloin ääniä kuuluu voi olla niin iso asia. Pikkumaista sanon minä! 3 sunnuntaita jolloin kuuluu ääniä ja asut samassa asunnossa vaikkapa 5 vuotta, onko muka liiallista? Jotain suhteellisuudentajua!

Vierailija
22/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kerrro tarkemmin jos haluat sympatiaa.

Se että itse kykenet touhuamaan töiden jälkeen, ei tarkoita että kaikilla olisi sama mahdollisuus. Jos lähtökohta on, että pitää olla hiljaista kuin sinä haluat päiväsaikaan ja muiden pitää pystyä hoitamaan nikkarointinsa arkisin kun sinäkin pysty, niin ongelma on sinussa.

Minä en asu kerrostalossa juuri näistä syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien ihmisten täytyy tunkea itsensä sinne Helsinkiin ja sitten itketään kun ei ole omaa rauhaa. Tulkaa tänne maalle!

Vierailija
24/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meille naapuriksi =)

ap

Vierailija
25/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä sahaamisen ja naulaamisen ääntä kuului vuoden ajan joka helvetin päivänä myös SUNNUNTAINA ja joskus jopa ilta myöhään. Ei auttanut laput ilmoitustaululla kun sitä ääntä ei pystynyt paikallistamaan. Oikeesti meinas mennä hermot. Sellaisen tyypin pitäisi vuokrata joku työpaja tai muuttaa omakotitaloon eikä ihmisten jotka haluavat ja OSAAVAT asua rauhallisesti muita häiritsemättä.

Vierailija
26/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joten kerrro tarkemmin jos haluat sympatiaa.

Se että itse kykenet touhuamaan töiden jälkeen, ei tarkoita että kaikilla olisi sama mahdollisuus. Jos lähtökohta on, että pitää olla hiljaista kuin sinä haluat päiväsaikaan ja muiden pitää pystyä hoitamaan nikkarointinsa arkisin kun sinäkin pysty, niin ongelma on sinussa.

Minä en asu kerrostalossa juuri näistä syistä.

Lähtökohta ei ole että kun minä olen kotona, pitää olla hiljaista! Olen jo monta kertaa sanonut että saa kuulua normaalia elämisen ääntä ja jopa remonttia saa tehdä! Pointti on että tämä meteli joka meille kuuluu ei ole normaalia. Yritin selventää asiaa jo kerran vertaamalla meteliä siihen että joku hakkaa vasaralla KOKO AJAN JA KOVAA lattiaa (tämä oli vertaus, en tiedä millä ne hakkaa). Tai joku kirskuttaa jakkaraa lattiaan KOKO AJAN JA KOVAA. Tai joku huutaa ja kiroilee KOKO AJAN JA KOVAA. Plus muut kolinat ja metelöinnit. En osaa selventää paremmin, sanoinkin jo aiemmin ettei tätä kukaan usko ellei ole itse kuuntelemassa.

ap

Vierailija
27/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla jos ovat niin kyllä ne viimeistään siinä vaiheessa vaikenevat kun häätö tulee. Kannattaa kysellä muilta naapureilta, häiritseekö. Useamman naapurin kommentti on aina yhtä parempi.

Minullakin oli yhdet häirikkönaapurit, mutta siitä oli tavallinen elämä kaukana ja koko talo häiriintyi. Remppailusta tms. en ole häiriintynyt koskaan, toiset remontit kestävät viikkotolkulla.

T. Se ex-kerrostaloasukas

Vierailija
28/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit vaan isännöitsijälle yhteys. Onneks meillä on aika rauhallinen talo.Voi olla, että meiltä tosin kuuluu mölyä mutta uskoisin, et naapuri tulis sanomaan jotain. Meillä musisoidaan jonkun verran ja poika on aika vilkas ja saa komentaa vähän väliä.Tosin päiväsaikaan ja ei tietenkään jatkuvasti. Kyllä muakin ottais aivoon jos joku hakkais vasaralla tai jollain muulla jatkuvasti.

ISÄNNÖITSIJÄÄN VAAN YHTEYTTÄ!