Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua HUUMEHÖRHÖISTÄ

Vierailija
29.08.2015 |

Minä olen päällisin puolin täysin normaali ja kunnollinen ihminen. Minulla on hyvä ammatti, käyn töissä, maksan vuokran ja laskut. Pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Olen kiltti, ystävällinen ja avulias. Mutta olen huumeriippuvainen.
.
Lapsena olin ns. kympin tyttö, mutta todella arka. Pärjäsin koulussa hyvin ja minulla oli kavereita. Jossain vaiheessa kuitenkin masennuin ja ahdistuin, ja itsemurhaa yritin 15-vuotiaana. 17-vuotiaana kiinnostuin huumeista ja aloin käyttämään satunnaisesti, ensin harvoin ja saatoin olla kuukausiakin ilman. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta, masennuksesta, surkeasta itsetunnosta... Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan. Monta vuotta käyttö oli hyvin satunnaista eikä siitä koitunut mitään ongelmia. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä, eikä sitten enää ollutkaan kivaa. Nyt olen 23-vuotias ja olen jo uskoakseni päässyt pahimman yli, vaikka edelleen sorrun sillon tällöin huumeisiin. Olen yrittänyt jo pitkään yrittänyt lopettaa, mutta se ei ole helppoa. Uskon kuitenkin onnistuvani vielä, vaikka siinä menisi kauan.
.
Miksi huumeiden käyttäjiä vihataan niin paljon vain siksi, että he käyttävät huumeita? Jotkut nistit joo tekevät rikoksia ja aiheuttavat vahinkoa muille, mutta sitten on muita kaltaisiani jotka eivät tee kenellekkään mitään pahaa. Narkkaritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja aivan yhtä arvokkaita, ainunlaatuisia yksilöitään. Miten itse suhtaudut huumeisiin ja niiden käyttäjiin?

Kommentit (564)

Vierailija
161/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:00"]

Mikset sitten promoa ilmaisen lääkärin puolesta köyhille? Ei sinua kinnosta paraneminen, sinua kiinnostaa lääkkeet. Mahdollisimman kovaa tavaraa mahdollisimman halvalla. Mahdollisimman helposti.

[/quote]

Ei minua lääkärit kiinnosta tiedän lääketieteestä ja lääkkeistä tarpeeksi ilman lääkäriäkin. Ei itsensä lääkitsemiseen lääkäriä tarvita.

Jos saan suuren haavan niin tietenkin lääkäri laittaa tikit tai paikkaa murtuneen luun, koska osaa sen parhaiten. En tarvitse lääkkeiden kanssa mitään lupia. Lääkkeillä pidennetään työkuntoa. Lääkäri vetää välistä aikaa ja rahaa.

Vierailija
162/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kovaa tavaraa mahdollisimman halvalla. Mahdollisimman helposti.

[/quote]

Kapitalismissa asiat toimivat noin. Kysynnälle on tarjotaan. Haluatko kommunismin jossa ihmisten toimiin puututaan ja kaikkia kytätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:04"]

Ei minua lääkärit kiinnosta tiedän lääketieteestä ja lääkkeistä tarpeeksi ilman lääkäriäkin. Ei itsensä lääkitsemiseen lääkäriä tarvita.

[/quote]

farmaseutti tietää lääkkeistä enemmän kuin lääkärit. Jostain syystä lääkäreillä on ylimääräinen valta kirjoittaa reseptejä. Ilman sitä valtaa lääkärit olisivat suhteellisen turha ammattikunta.

Vierailija
164/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:34"]

Minkä hiton takia harrastat huumemyönteistä valistusta? Myytkö huumeita ja tarvitset lisää asiakkaita? Vai onko olotila epämukava, kun saattaa joutua poliisin rekisteriin, kun huumeet ovat laittomia. Vai onko siellä kamapäissä yksinäistä ja tarvitset ympärillesi enemmän narkkeja?

[/quote]

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/13/kemiallisia-unelmia

Tämän ohjelman takia. En suinkaan ole huumemyönteinen mutta en myöskään syrji lääkkeiden käyttäjiä. En myöskään tuomitse heidän ahdinkoaan. Laillistaminen ei saisi minua koskaan piikittämään mitään ainetta suoneen. Siksi ihmettelen miksi sen pitää olla laitonta.

Vierailija
165/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:04"]

[/quote]

farmaseutti tietää lääkkeistä enemmän kuin lääkärit. Jostain syystä lääkäreillä on ylimääräinen valta kirjoittaa reseptejä. Ilman sitä valtaa lääkärit olisivat suhteellisen turha ammattikunta.
[/quote] Ei perusfarmaseutti osaa tehdä diagnooseja samalla tavalla kuin lääkäri.

Vierailija
166/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:11"]

Tässä oikeaa valistusta. Janis Joplin, Jimi Hendriks, Jim Morrison, Amy Winehouse kuolivat kaikki koska he elivät terveellisesti ja heidän elämänsä oli loppuun asti nousujohteista. He kuolivat kaikki hyvässä kunnossa. Kuolin syytä ei tiedetä. Ehkä se oli se liian terveellinen elämä.

[/quote]

Tunnettuja kovien huumeiden käyttäjiä:

Steve Jobs, Bill Gates, Alexander Shulgin, Timothy Leary, Jack Nicholson, Francis Crick, Kary Mullis, Sigmund Freud, John C. Lilly, Richard Feynman. Nobel-palkinnon saajista taitaa olla isompi osuus kovien huumeiden käyttäjiä kuin naisia. Kovien huumeiden pelko saattaa johtaa siihen, että paasaat vauvapalstalla kuolin_syistä, kun taas käyttäminen saattaa johtaa tieteelliseen läpimurtoon. Kary Mullisia lainatakseni: "What if I had not taken LSD ever; would I have still invented PCR? I don't know. I doubt it. I seriously doubt it."

Vierailija
167/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:41"]

Elvis muistetaan musiikistaan. Häntä ei pidetä hienona ihmisenä, koska käytti huumeita vaan musiikkinsa takia. Sinä et ole hieno vaikka kuinka käyttäisit huumeita, huumeiden takia. Suurin osa ihmisistä ei yllä koskaan Elviksen tasoon musiikissa. En minäkään, etkä sinä. Lopeta se itsesi ylentäminen, koska käytät huumeita.

[/quote]

Jos sinä kuitenkin käytät huumeita niin en tuomitse sinua. Minä en nimittäin käytä huumeita vaan minulle on määrätty syöpäkipuihin lääkkeitä joita jotkut pitävät huumeina. Syöpäni ei ole kovinkaan hieno se pullistaa puolet otsasta melkein ulos... Ei kovin kaunista katseltavaa kuten Elviksen elokuvat. Ikävää että sinulla on niin ilkeä asenne lääkkeiden käyttäjiä kohtaan ja erilaisia mielipiteitä kohtaan, mutta onhan Putinillakin Venäjällä vähän sellainen asenne ja sellaisia dick taattoreita on aina ollut ja tulee olemaan. Heidän mielestään heidän mielipiteensä on aina oikea ja muut ovat väärässä ja heidät pitäisi tappaa.

Jos nyt kuitenkin vielä toivot kuolemaani niin ehkä sinua onnistaa. Kuolen melko varmasti tämän kuukauden aikana ja sitä varten minulla on kova lääkitys.

En pidä Elviksen musiikista. Pidän hänen elokuvistaan. Elviksen musiikki on vähän liian valkoista minulle. In the ghetto on kyllä hieno biisi.

Elvis oli kaunis mies ja äärettömän lahjakas näyttelijä.

Vierailija
168/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse ketään, mutta tunnen asuntolaporukkaa, ja aina jos joku tapetaan/nuori kuolee/joutuu mielisairaalaan/järjestetään pahoinpidellyksi/ryöstetyksi, asia liittyy aina huumeisiin. Ei alkoholiin tai edes sekakäyttöön.

Vierailija
169/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäävä otsikko, jos et itse ole huumehörhö.

Vierailija
170/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:47"]

En tuomitse ketään, mutta tunnen asuntolaporukkaa, ja aina jos joku tapetaan/nuori kuolee/joutuu mielisairaalaan/järjestetään pahoinpidellyksi/ryöstetyksi, asia liittyy aina huumeisiin. Ei alkoholiin tai edes sekakäyttöön.

[/quote]

Huumeiden laittomuuden takia. Jos huumeet olisivat laillisia ketään ei ryöstettäisi ja hinnat olisivat alhaiset. Syy on puhtaasti laittomuuden. Laillisuus poistaisi heti rikokset kaduilta ja jokainen saisi olla rauhassa.

Vierailija
171/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:20"]

Elvis muistetaan musiikistaan. Häntä ei pidetä hienona ihmisenä, koska käytti huumeita vaan musiikkinsa takia. Sinä et ole hieno vaikka kuinka käyttäisit huumeita, huumeiden takia. Suurin osa ihmisistä ei yllä koskaan Elviksen tasoon musiikissa. En minäkään, etkä sinä. Lopeta se itsesi ylentäminen, koska käytät huumeita.

[/quote]

Hyi miten kehtaat pilkata syöpäsairasta ihmistä narkkariksi.

Oksettava jeesustelija kertakaikkiaan.

Vierailija
172/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"]

...Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan...

[/quote]

Kertomus ei voi pitää paikkaansa.  Subutexia käytetään opiodien väärinkäyttäjien vieroitus- ja korvaushoidossa.  Oopiumi, kodeiini, morfiini, heroiini lamauttavat, väsyttävät, nukuttavat, aiheuttavat euforian eli hyvän olon ja suurinaannoksina pysäyttävät hengityksen.  Subutexin vaikutukset ovat samankaltaiset.

Sensijaan vaarallinen huumausaine amfetamiini vaikuttaa toisin.  Se "antaa energiaa" ja nimenomaan itseluottamusta, jaksamista, piristää, pitää hereillä annoksista riippuen jopa muutaman vuorokauden. Amfetamiinin erilaisia muunnoksia käytetäänkin yöravintoloissa ym bileissä antamaan tanssivoimaa.

Sodan aikana amfetamiinia annettiin Pervitin-nimisenä piristyslääkkeenä rintamalinjan toiselle puolen menneille kaukopartiomiehille.

Ihmettelen AP:n aloituksen tarkoitusta, koska se on ilmiselvä valekertomus.

Vierailija
173/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle isälleni määrättiin amfetamiinia väsymyksen hoitoon. Elettiin sodan jälkeisiä aikoja ja sotavelat oli maksettava kalliisti takaisin. Kuten muita miehiä niin isäänikin koetteli väsymys ja lääkäri määräsi amfetamiinia väsymykseen. Haittana oli valvotus mutta siihen isä sai rauhoittavia. Valokuvissa isäni on langanlaiha koska lääke vei myös nälän.

Suomalaiset eivät olleet muita sisukkaampia vaan lääkitys oli hyvä ja olosuhteiden pakosta piti tehdä pitkää päivää kovalla työteholla. Pitää vielä mainita etten muista isän olleen mitenkään sekaisin kun otti lääkitystä oraalisesti väsymykseensä. Ilmeisesti annos oli niin pieni että huume vaikutusta ei tullut.

Vierailija
174/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:11"]

Tässä oikeaa valistusta. Janis Joplin, Jimi Hendriks, Jim Morrison, Amy Winehouse kuolivat kaikki koska he elivät terveellisesti ja heidän elämänsä oli loppuun asti nousujohteista. He kuolivat kaikki hyvässä kunnossa. Kuolin syytä ei tiedetä. Ehkä se oli se liian terveellinen elämä.

[/quote]

Unohdit listasta Bob Marleyn ja Beatlesit. Kaikille kävi myöhemmin köpelösti kovien huumeiden käytön takia.

[/quote]

Bob Marley kuoli kannabiksen aiheuttamaan kovaan syöpään ja Beatles hajosi?

Ilmeisesti mielenterveys meni jokaiselta ja soitto ei enää onnistunut ja yksi kuoli epäselvissä yhteyksissä ilmeisesti huumevelka ja tuli ammutuksi. Loput ovat edelleen lsd-tripillä eivätkä osaa tehdä musiikkia enää. Heidän artikulaationsakin on vähän mitä sattuu nykyään.

Ottakaa oppia nuoret ja varokaa huumeiden vaikutuksia. Huumeet tappaa tai tekee hulluiksi.

Vierailija
175/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri koko ketjun alusta loppuun. Tuli ikävä jokusen vuoden takaista kiinnostavaa ja taitavaa bloggaajaa Minhiä (Minhin haarakonttori). Todella kiinnostaisi lukea, mitä Minhillä olisi kommentoitavaa tähän ketjuun. Kunpa joku hänet tunteva lähettäisi tämän ketjun hänelle. Blogiaankin saisi tietysti jatkaa. 

Vierailija
176/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:20"]

[/quote]

Hyi miten kehtaat pilkata syöpäsairasta ihmistä narkkariksi.

Oksettava jeesustelija kertakaikkiaan.

[/quote]

Jeesustelet minua, vaikka itse ylennät itsesi jopa syöpälääkäreiden yli syövän hoidossa. Kuvittelet olevasi parempi kuin he. Olet lukenut jotain netti juttuja. Heillä on lähes kymmen vuoden koulutus ja ehkä 20 vuotta kokemusta. Mitäs sinulla on?

Jos sinulla on syöpä saat siihen lääkitystä. Jos sinulla on niin kovat kivut, että tarvitset siihen morfiinia, olet jo osasto hoidossa, etkä muualla kirjoittamassa av:lle. Kukaan ei rinnasta vahvaakin kipulääkitystä saavaa ihmistä narkkareihin, paitsi sinä. Yrität nyt väkisin selittää huumeiden käyttöä sillä, että se on muka jotain tee se itse lääkitystä. Siksi välttämätöntä. Ehkä sodan jälkeen joku on tarvimmut piristystä, jotta sotakorvaukset saadaan maksettua. Mutta sota on jo ajat sitten ohi. Voi mennä ihan lepäämään jos väsyttää. Ehkä ottaa jotain vitamiini valmistetta ja käydä hierojalla. Hakea jopa sairaslomaa, jos ihan kauhean väsynyt on.

Tässä tulee hyvin esiin kuinka sinua ei kiinnosta parantuminen, vaan lääkkeet. Pitäisi saada sellaiset sodan jälkeiset käyttöön, vaikka sen jälkeen lääketiede on tehnyt vaikka kuinka suuria edistyksiä.

Jokainen selitys kelpaa, kunhan saisi niitä huumeita. En nää mitään järkevää syytä miksi sinun pitäisi saada vapaasti ostaa apteekista halvalla huumaavia lääkeaineita. Ei vaikka sinulla olisi syöpä. Sen lisäksi kela kyllä korva syöpälääkkeet, kun olet ylittänyt määrätyn summan ja tarvittaessa annetaan resepti käteen.

Linkkaan vielä näitä julkkiksia jotka ovat käyttäneet huumeita. Mites se oli? Kaikki elivät pitkän ja hyvän elämän ja he olisivat hengissa, jos huumeet olisivat olleet dekriminalisoituja? Niin vai?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug-related_deaths

Oikeasti minusta olet halveksittava, koska jatkat tätä huumemyönteisyyden promoamista!

Vierailija
177/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:06"]

Mahdollisimman kovaa tavaraa mahdollisimman halvalla. Mahdollisimman helposti.

[/quote]

Kapitalismissa asiat toimivat noin. Kysynnälle on tarjotaan. Haluatko kommunismin jossa ihmisten toimiin puututaan ja kaikkia kytätään?

[/quote]

Haluan ettei jokainen heikko yksilö tai typerä nuori voi vapaasti alkaa lääkitsemään itseään riippuvuutta aiheuttavilla aineilla. Vapaa on vapaa kaikille ja silloin myös ihmiset, joiden ei tosiaankaan kuulu sotkeutua niihin, tekevät sen. Ethän sinä nytkään ole vapaa ostamaan katukaupasta mitä tahansa. Sitä rajoittaa sinun rahasi ja tarjolla olevat aineet.

Vierailija
178/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 06:35"]

"Kuten sanoin aiemmin, huumeiden käyttäjä on itsekäs. Hän ajattelee ensin omaa oloaan ja sitten vasta muiden."

Kuten 100 % kaikista muistakin ihmisistä.

[/quote]

Sinulla ei taida olla omia lapsia? Mutta oletkin narkkari. Kannat narkkirin arvomaailmaa. Ajattelet kyynisesti narkkarin aivoillas.

Pelkäät varmaan kokoajan et sut käännetään etkä saa seuraavaa satsia. Tai vähintäänkin pyhität käyttösi tällä argumentilla joka on yleistävä ja ontto. Kuinka narkkari piripäissään satsinsa jälkeen rupee sit yhtäkkiä muita ajattelee? Herätys!

[/quote]

Hankit lapset sen takia, että "sinullakin olisi". Hankit ne siksi, että saisit DNA:si maailmalle. Et tehnyt lapsia siksi, että maailma on hyvä ja/tai tänne tarvitaan yhtään enempää ihmisiä.

Vierailija
179/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Huumeiden laittomuuden takia. Jos huumeet olisivat laillisia ketään ei ryöstettäisi ja hinnat olisivat alhaiset. Syy on puhtaasti laittomuuden. Laillisuus poistaisi heti rikokset kaduilta ja jokainen saisi olla rauhassa.
[/quote]

Niin, paitsi että samoissa porukoissa on myös kaljavelkoja, joihin suhtaudutaan olankohautuksella, huumevelat taas vievät aina sairaalaan. Se voi kyllä olla totta, että kuolemia saattaisi olla vähemmän, jos valvottaisiin millaista kamaa on myynnissä, ei esim. liian vahvaa. Mielisairaalakeikkoja ja psykooseja ja paniikkikohtauksia tuskin olisi vähemmän.

Vierailija
180/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 06:35"]

"Kuten sanoin aiemmin, huumeiden käyttäjä on itsekäs. Hän ajattelee ensin omaa oloaan ja sitten vasta muiden."

Kuten 100 % kaikista muistakin ihmisistä.

[/quote]

Sinulla ei taida olla omia lapsia? Mutta oletkin narkkari. Kannat narkkirin arvomaailmaa. Ajattelet kyynisesti narkkarin aivoillas.

Pelkäät varmaan kokoajan et sut käännetään etkä saa seuraavaa satsia. Tai vähintäänkin pyhität käyttösi tällä argumentilla joka on yleistävä ja ontto. Kuinka narkkari piripäissään satsinsa jälkeen rupee sit yhtäkkiä muita ajattelee? Herätys!

[/quote]

Hankit lapset sen takia, että "sinullakin olisi". Hankit ne siksi, että saisit DNA:si maailmalle. Et tehnyt lapsia siksi, että maailma on hyvä ja/tai tänne tarvitaan yhtään enempää ihmisiä.

[/quote]

Narkeille maailma on tietysti paha. Siksi hänestä tänne ei kannata tehdä lapsia. Ei kaikki edes "hanki" omalla dna:lla lapsia. Toiset ottavat sijaislapsia, adoptoivat, tekevät lapsen koska puoliso haluaa.

Sinusta muut ovat itsekkäitä, koska sinä ja kaverisi  olette sitä ja luulet, että kaikki muutkin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän