Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua HUUMEHÖRHÖISTÄ

Vierailija
29.08.2015 |

Minä olen päällisin puolin täysin normaali ja kunnollinen ihminen. Minulla on hyvä ammatti, käyn töissä, maksan vuokran ja laskut. Pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Olen kiltti, ystävällinen ja avulias. Mutta olen huumeriippuvainen.
.
Lapsena olin ns. kympin tyttö, mutta todella arka. Pärjäsin koulussa hyvin ja minulla oli kavereita. Jossain vaiheessa kuitenkin masennuin ja ahdistuin, ja itsemurhaa yritin 15-vuotiaana. 17-vuotiaana kiinnostuin huumeista ja aloin käyttämään satunnaisesti, ensin harvoin ja saatoin olla kuukausiakin ilman. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta, masennuksesta, surkeasta itsetunnosta... Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan. Monta vuotta käyttö oli hyvin satunnaista eikä siitä koitunut mitään ongelmia. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä, eikä sitten enää ollutkaan kivaa. Nyt olen 23-vuotias ja olen jo uskoakseni päässyt pahimman yli, vaikka edelleen sorrun sillon tällöin huumeisiin. Olen yrittänyt jo pitkään yrittänyt lopettaa, mutta se ei ole helppoa. Uskon kuitenkin onnistuvani vielä, vaikka siinä menisi kauan.
.
Miksi huumeiden käyttäjiä vihataan niin paljon vain siksi, että he käyttävät huumeita? Jotkut nistit joo tekevät rikoksia ja aiheuttavat vahinkoa muille, mutta sitten on muita kaltaisiani jotka eivät tee kenellekkään mitään pahaa. Narkkaritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja aivan yhtä arvokkaita, ainunlaatuisia yksilöitään. Miten itse suhtaudut huumeisiin ja niiden käyttäjiin?

Kommentit (564)

Vierailija
141/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:13"]

Opettelee käyttämään huumeita ainoastaan kesälomalla. Ha ha haa. Kaikkea sitä lukeekin. Niin sitä me muutkin ollaan mietitty, miksi on noita rapanarkkareita, kun sen kohtuukäytönkin voi opetella. Sen olen kyllä huomannut, että tuo käyttö pehmentää narkkarien aivoja. Mutta onneksi se on silleen armeliasta, etteivät he itse ymmärrä sitä, sitä mukaa kun se etenee.

[/quote]

Kuulostaa varmasti hupsulta kun uskoo valistusta. Alkoholi on kovimmasta päästä oleva huume ja silti siitäkin saa vieroitettua itsensä kesäloman jälkeen. Menee noin viikko hikoillessa ja ajatellessa seuraavaa paukkua. Yökasteluakin saattaa ilmetä pitkän putken jälkeen.
[/quote]
Ihan oikeasti. Ihmisillä on paha alkoholi ongelma ja jos joku siitä onnistuu selviytymään, niin pidät sitä hyvänä esimerkkinä, että voisi toimia myös huumeiden kanssa. Sellainen vaihtoehto, että ei jois tai narkkais on ihan mahdoton sinulle vissiin.

Pitäisikö työantajan odotella viikko kun sinä selvittelet päätäsi? Vai suostuisitko lomastasi olla sen viikon kuivilla, ennen kuin työt taas alkaa? Mikä saa sinut kuvittelemaan, työnantaja haluaa palkata narkkarin? Suurin osa ei halua edes sitä alkoholistiä. Aina sairaina. Ja työnantaja maksaa.

Vierailija
142/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:06"]Hampunsiemenöljy voi näkyä positiivisena huumetestissä.
Ja unikonsiemenet. Esim leivän päällä.
[/quote]
Ja syöpä raskaustestissä. Entä sitten. Kyllä tuo väärinkäsitys voidaan oikaista, jos on tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:00"]

Ihan oikeasti. Ihmisillä on paha alkoholi ongelma ja jos joku siitä onnistuu selviytymään, niin pidät sitä hyvänä esimerkkinä, että voisi toimia myös huumeiden kanssa. Sellainen vaihtoehto, että ei jois tai narkkais on ihan mahdoton sinulle vissiin. Pitäisikö työantajan odotella viikko kun sinä selvittelet päätäsi? Vai suostuisitko lomastasi olla sen viikon kuivilla, ennen kuin työt taas alkaa? Mikä saa sinut kuvittelemaan, työnantaja haluaa palkata narkkarin? Suurin osa ei halua edes sitä alkoholistiä. Aina sairaina. Ja työnantaja maksaa.

[/quote]

Ei kuulu työnantajalle se mitä teen vapaa-ajalla. Työnantaja voi miettiä itse mitä tekee omalla vapaa-ajallaan. Voi vaikka vetää käteen aikansa kuluksi eikä kytätä muiden tekemisiä.

-kirkossa käymätön

Vierailija
144/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:06"]Hampunsiemenöljy voi näkyä positiivisena huumetestissä. Ja unikonsiemenet. Esim leivän päällä. [/quote] Ja syöpä raskaustestissä. Entä sitten. Kyllä tuo väärinkäsitys voidaan oikaista, jos on tarve.

[/quote]

Tunnen ihmisen joka menetti ajokorttinsa unikonsiementen takia ja joutui käymään kaksi vuotta kusitesteissä ja joutui tarkkailuun lapsen takia. Hoitaja kävi kotona.

Ihmettelivät miten helposti vierottui huumeista vaikkei koskaan ollut käyttänyt huumeita vaan syönyt unikonsiemenleipää...

Tapahtui 90-luvulla.

Vierailija
145/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:56"]Voisiko tässä keskustelussa käyttää narkin sijaan vaikka ihmistä.

Ettähän te kirjoita maahanmuuttokeskustelussakaan neekeri sanaa.

Pelkästään narkki sanan käyttö paljastaa kirjoittajan halveksuvan ja vihamielisen asenteen toista ihmistä kohtaan. Minua kuvottaa itsensä ylentäjät.
[/quote]
Minua taas kuvittaa rikolliset, joita huumeiden käyttäjät ja myyjät ovat. Sekä heidän kuvitelmansa olla jotenkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä, vaikka huumet ja niiden myynti aiheuttaa suurta kärsimystä ja kuolemaa jopa.

Vierailija
146/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:04"]

Vai suostuisitko lomastasi olla sen viikon kuivilla, ennen kuin työt taas alkaa? Mikä saa sinut kuvittelemaan, työnantaja haluaa palkata narkkarin? Suurin osa ei halua edes sitä alkoholistiä. Aina sairaina. Ja työnantaja maksaa.

[/quote]

Työnantajat eivät edes tunnista narkomaaneja tai alkoholisteja edes silloin kun on kovat vieroitusoireet käynnissä. Monella on ehkä hermot vähän tavallista enemmän tiukilla mutta työt hoituu silti. Ei ne vieroitusoireet vie työkuntoa sentään edes huumeilla. Käyttäjän saa selville vain testeillä. Ei se päällepäin näy mitenkään.

Et taida tietää totuutta vaan uskot paskavalhe valistusta?

Vierailija
147/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:26"]

Subusta pääsee eroon, en edes ollut missään korvaushoidossa tms, normaali työssäkäyvä ihminen joka veti subua puolikkaan päivässä. Lopetin tramaleilla käymällä joka helvetin päivä töissä nukkumatta montaakaan hetkeä helvetinmoisten kipujen takia.

Subua käyttäessä on ihan ylivoimainen työntekijä. Mulla oli enemmän virtaa kun kaikilla yhteensä.

Klinikkalaiset on paskahousuja, jotka ei halua lopettaa. Siitä pääsee, jos haluaa. Mulla syy oli kaksi viivaa.

[/quote]

Tässä on oikeaa valistusta.

Moni kuvittelee että elämä pilalla ja lääkkeen käyttäjä on ikuisessa syöksykierteessä helvettiin.

Vaan ei ole ja elämä jatkuu. Toivottavasti vihaa ja eriarvoisuutta lietsova huumevalistus saadaan lopetettua Suomesta. Valehtelua ja syrjäytystä meidän verorahoilla.
[/quote]
Tässä oikeaa valistusta. Janis Joplin, Jimi Hendriks, Jim Morrison, Amy Winehouse kuolivat kaikki koska he elivät terveellisesti ja heidän elämänsä oli loppuun asti nousujohteista. He kuolivat kaikki hyvässä kunnossa. Kuolin syytä ei tiedetä. Ehkä se oli se liian terveellinen elämä.

Vierailija
148/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:07"]

Minua taas kuvittaa rikolliset, joita huumeiden käyttäjät ja myyjät ovat. Sekä heidän kuvitelmansa olla jotenkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä, vaikka huumet ja niiden myynti aiheuttaa suurta kärsimystä ja kuolemaa jopa.

[/quote]

Jos ihminen pitää itseään hyvänä ja elää hyvin omien kriteeriensä mukaan siten ettei aiheuta muille harmia niin mikä sinä olet tuomitsemaan hänet pahaksi? Et ole heitä korkeammalla tuomitsemaan pahaksi.

Poistamalla lääkkeistä rikollisuuden ja jättämällä tuomitsemisen käytöstä ei rikosta tapahdu. Se hoituu lakia muuttamalla. Sitten sinunkin on muutettava käsityksiään.

Vierailija
149/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:04"]

Vai suostuisitko lomastasi olla sen viikon kuivilla, ennen kuin työt taas alkaa? Mikä saa sinut kuvittelemaan, työnantaja haluaa palkata narkkarin? Suurin osa ei halua edes sitä alkoholistiä. Aina sairaina. Ja työnantaja maksaa.

[/quote]

Työnantajat eivät edes tunnista narkomaaneja tai alkoholisteja edes silloin kun on kovat vieroitusoireet käynnissä. Monella on ehkä hermot vähän tavallista enemmän tiukilla mutta työt hoituu silti. Ei ne vieroitusoireet vie työkuntoa sentään edes huumeilla. Käyttäjän saa selville vain testeillä. Ei se päällepäin näy mitenkään.

Et taida tietää totuutta vaan uskot paskavalhe valistusta?
[/quote]
Eipä juuri. Ketään ei ole koskaan saanut potkuja noista syistä. Miten noita huumekuolemia sitten on, jos kerran homma on niin terveellistä? Miksiköhän noita huumetestejä tehdään, jos kerran se ei vaikuta työkykyyn?

Vierailija
150/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:56"]Voisiko tässä keskustelussa käyttää narkin sijaan vaikka ihmistä.

Ettähän te kirjoita maahanmuuttokeskustelussakaan neekeri sanaa.

Pelkästään narkki sanan käyttö paljastaa kirjoittajan halveksuvan ja vihamielisen asenteen toista ihmistä kohtaan. Minua kuvottaa itsensä ylentäjät.
[/quote]
Päihteettömät ja narkkarit eivät vaan ole samalla viivalla, vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
151/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:11"]

Tässä oikeaa valistusta. Janis Joplin, Jimi Hendriks, Jim Morrison, Amy Winehouse kuolivat kaikki koska he elivät terveellisesti ja heidän elämänsä oli loppuun asti nousujohteista. He kuolivat kaikki hyvässä kunnossa. Kuolin syytä ei tiedetä. Ehkä se oli se liian terveellinen elämä.

[/quote]

Unohdit listasta Bob Marleyn ja Beatlesit. Kaikille kävi myöhemmin köpelösti kovien huumeiden käytön takia.

Vierailija
152/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"]

Päihteettömät ja narkkarit eivät vaan ole samalla viivalla, vaikka kuinka haluaisit.

[/quote]

Vaikka Elvis oli amfetamiinin ja morfiinin käyttäjä niin pidän häntä paljon paljon parempana ihmisenä ja lahjakkaampana ammattilaisena kuin sinä koskaan tulet elämäsi aikana olemaan. Niin se vain on.

Toiset onnistuu elämässä ja heidät muistetaan ikuisesti vaikka olisivat kuinka sairaita tahansa.

Vierailija
153/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:26"]

Subusta pääsee eroon, en edes ollut missään korvaushoidossa tms, normaali työssäkäyvä ihminen joka veti subua puolikkaan päivässä. Lopetin tramaleilla käymällä joka helvetin päivä töissä nukkumatta montaakaan hetkeä helvetinmoisten kipujen takia.

Subua käyttäessä on ihan ylivoimainen työntekijä. Mulla oli enemmän virtaa kun kaikilla yhteensä.

Klinikkalaiset on paskahousuja, jotka ei halua lopettaa. Siitä pääsee, jos haluaa. Mulla syy oli kaksi viivaa.

[/quote]

Tässä on oikeaa valistusta.

Moni kuvittelee että elämä pilalla ja lääkkeen käyttäjä on ikuisessa syöksykierteessä helvettiin.

Vaan ei ole ja elämä jatkuu. Toivottavasti vihaa ja eriarvoisuutta lietsova huumevalistus saadaan lopetettua Suomesta. Valehtelua ja syrjäytystä meidän verorahoilla.
[/quote]
Minkä hiton takia harrastat huumemyönteistä valistusta? Myytkö huumeita ja tarvitset lisää asiakkaita? Vai onko olotila epämukava, kun saattaa joutua poliisin rekisteriin, kun huumeet ovat laittomia. Vai onko siellä kamapäissä yksinäistä ja tarvitset ympärillesi enemmän narkkeja?

Vierailija
154/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:17"]

Miten noita huumekuolemia sitten on, jos kerran homma on niin terveellistä? Miksiköhän noita huumetestejä tehdään, jos kerran se ei vaikuta työkykyyn?

[/quote]

Paracelsus: ”Ei ole myrkytöntä ainetta. Vain annos ratkaisee, että aine ei ole myrkky

Kusitesteissä näkyy hajoamistuotteet. Esimerkiksi kannabiksen kohdalla henkilö ei ole juuri nauttinut lääkeannostaan vaan hajoamistuotteet näkyvät viikkoja käytön jälkeen.

Miksi panacodin vaikutuksen alaisena voi työskennellä vaikka lääke on opiaatti? Panacod on yleisin selkäsärkylääke, joka on myös huumausaine. Tiedän monia jotka ajavat autoa ja trukkia panacodien vaikutuksen alaisena koska töitä on tehtävä. Kipu estäisi työnteon. Lääkkeitä nyt vain on nautittava vaikka ne vähän heikentää tarkkaavaisuutta.

Elviskin esiintyi usein lääkkeiden vaikutuksen alaisena että jaksoi raskasta työtään. Hänen oli pakko elättää itsensä työllä johon oli määrätty lääkkeitä. Piristäviä ja unta varten.

Vierailija
155/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"]

[/quote]

Vaikka Elvis oli amfetamiinin ja morfiinin käyttäjä niin pidän häntä paljon paljon parempana ihmisenä ja lahjakkaampana ammattilaisena kuin sinä koskaan tulet elämäsi aikana olemaan. Niin se vain on.

Toiset onnistuu elämässä ja heidät muistetaan ikuisesti vaikka olisivat kuinka sairaita tahansa.
[/quote]
Elvis muistetaan musiikistaan. Häntä ei pidetä hienona ihmisenä, koska käytti huumeita vaan musiikkinsa takia. Sinä et ole hieno vaikka kuinka käyttäisit huumeita, huumeiden takia.
Suurin osa ihmisistä ei yllä koskaan Elviksen tasoon musiikissa. En minäkään, etkä sinä. Lopeta se itsesi ylentäminen, koska käytät huumeita. Olet valinnut itsekkään ja helpon tien. Joka kaiken lisäksi on rikollista.
Pysy siellä pohjalla, mutta älä vedä tuolla huumemyönteisyydelläsi muita siihen paskaan.

Vierailija
156/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:34"]

Minkä hiton takia harrastat huumemyönteistä valistusta? Myytkö huumeita ja tarvitset lisää asiakkaita? Vai onko olotila epämukava, kun saattaa joutua poliisin rekisteriin, kun huumeet ovat laittomia. Vai onko siellä kamapäissä yksinäistä ja tarvitset ympärillesi enemmän narkkeja?

[/quote]

Ei se ole huumemyönteistä valistusta jos pitää lääkkeiden käyttäjiä ihmisinä. Ei tarvitse olla lääkkeiden myyjä tai tavoittaa taloudellista hyötyä.

Minä itse toivoisin matalapalkka-alan ihmisenä että saisin apteekista tehokkaita lääkkeitä yskään ja selkäsärkyihin ilman että pitäisi maksaa lääkärille. En tarvitse lääkäriä tarvitsen oikeita lääkkeitä.

Erityisesti tarvitsen lääkkeitä siihen että olisin työkuntoinen. Minulla ei ole varaa käydä lääkärissä koska lääkärissä käyty aika vie rahaa. Yksikin päivä kuussa tarkoittaa sitä etten välttämättä saa maksettua vuokraa.

Haluan halpoja tehokkaita lääkkeitä markkinoille laillisesti. Samoja mitä ennen sotia oli ja sotien jälkeen ennenkuin YK puuttui Suomen apteekin toimintaan.

Lääkkeitä että työkunto ja teho paranee.

T: Työläinen

Vierailija
157/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:18"] Päihteettömät ja narkkarit eivät vaan ole samalla viivalla, vaikka kuinka haluaisit. [/quote] Vaikka Elvis oli amfetamiinin ja morfiinin käyttäjä niin pidän häntä paljon paljon parempana ihmisenä ja lahjakkaampana ammattilaisena kuin sinä koskaan tulet elämäsi aikana olemaan. Niin se vain on. Toiset onnistuu elämässä ja heidät muistetaan ikuisesti vaikka olisivat kuinka sairaita tahansa. [/quote] Elvis muistetaan musiikistaan. Häntä ei pidetä hienona ihmisenä, koska käytti huumeita vaan musiikkinsa takia. Sinä et ole hieno vaikka kuinka käyttäisit huumeita, huumeiden takia. Suurin osa ihmisistä ei yllä koskaan Elviksen tasoon musiikissa. En minäkään, etkä sinä. Lopeta se itsesi ylentäminen, koska käytät huumeita. Olet valinnut itsekkään ja helpon tien. Joka kaiken lisäksi on rikollista. Pysy siellä pohjalla, mutta älä vedä tuolla huumemyönteisyydelläsi muita siihen paskaan.

[/quote]

Sori että tuotan pettymyksen. En käytä huumeita käytän alkoholia kolmesti viikossa runsaanlaisesti. Elviksen musiikista voimme huomata vauhdikkaan amfetamiinin ja myöhemmän ajan lempeän baladimaisen morfiinin vaikutuksen.

Vierailija
158/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:41"]

Olet valinnut itsekkään ja helpon tien. Joka kaiken lisäksi on rikollista. Pysy siellä pohjalla, mutta älä vedä tuolla huumemyönteisyydelläsi muita siihen paskaan.

[/quote]

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/13/kemiallisia-unelmia

tuossa on totuus. Veteraanit vetivät kovia huumeita ja koko kansa veti niitä tuberkuloosiin ja selkä/lonkkakipuihin. Heroiinia annettiin pienille vauvoille koliikkiin...

Suomi oli maailman kärkiluokkaa kovien huumeiden käytössä. Kaikkea sai apteekista.

Ja ihan hyvin meillä meni ei kansa sortunut narkomaniaan.

Vierailija
159/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ole vielä laittanut tätä linkkiä tänne niin kannattaa katsoa totuus kovista huumeista Suomessa.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/13/kemiallisia-unelmia

Jakso 1/4. Kemiallisia unelmia. Huumeiden historia lääketieteen ja apteekkilaitoksen vaiheissa.

Vielä viime vuosisadan puolivälissä oopiumia sai apteekista ilman reseptiä. Heroiinilla rauhoitettiin lasten kouristuksia, ja amfetamiinia määrättiin laihdutus- ja masennuslääkkeeksi. Suhdettaan huumaaviin lääkeaineisiin avaavat muun muassa vuoden 1965 Miss Suomi Virpi Miettinen ja farmakologian tohtori Pentti Arvela.

Vierailija
160/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:34"]

[/quote]

Ei se ole huumemyönteistä valistusta jos pitää lääkkeiden käyttäjiä ihmisinä. Ei tarvitse olla lääkkeiden myyjä tai tavoittaa taloudellista hyötyä.

Minä itse toivoisin matalapalkka-alan ihmisenä että saisin apteekista tehokkaita lääkkeitä yskään ja selkäsärkyihin ilman että pitäisi maksaa lääkärille. En tarvitse lääkäriä tarvitsen oikeita lääkkeitä.

Erityisesti tarvitsen lääkkeitä siihen että olisin työkuntoinen. Minulla ei ole varaa käydä lääkärissä koska lääkärissä käyty aika vie rahaa. Yksikin päivä kuussa tarkoittaa sitä etten välttämättä saa maksettua vuokraa.

Haluan halpoja tehokkaita lääkkeitä markkinoille laillisesti. Samoja mitä ennen sotia oli ja sotien jälkeen ennenkuin YK puuttui Suomen apteekin toimintaan.

Lääkkeitä että työkunto ja teho paranee.

T: Työläinen
[/quote]
Mikset sitten promoa ilmaisen lääkärin puolesta köyhille? Ei sinua kinnosta paraneminen, sinua kiinnostaa lääkkeet. Mahdollisimman kovaa tavaraa mahdollisimman halvalla. Mahdollisimman helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi