Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua HUUMEHÖRHÖISTÄ

Vierailija
29.08.2015 |

Minä olen päällisin puolin täysin normaali ja kunnollinen ihminen. Minulla on hyvä ammatti, käyn töissä, maksan vuokran ja laskut. Pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Olen kiltti, ystävällinen ja avulias. Mutta olen huumeriippuvainen.
.
Lapsena olin ns. kympin tyttö, mutta todella arka. Pärjäsin koulussa hyvin ja minulla oli kavereita. Jossain vaiheessa kuitenkin masennuin ja ahdistuin, ja itsemurhaa yritin 15-vuotiaana. 17-vuotiaana kiinnostuin huumeista ja aloin käyttämään satunnaisesti, ensin harvoin ja saatoin olla kuukausiakin ilman. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta, masennuksesta, surkeasta itsetunnosta... Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan. Monta vuotta käyttö oli hyvin satunnaista eikä siitä koitunut mitään ongelmia. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä, eikä sitten enää ollutkaan kivaa. Nyt olen 23-vuotias ja olen jo uskoakseni päässyt pahimman yli, vaikka edelleen sorrun sillon tällöin huumeisiin. Olen yrittänyt jo pitkään yrittänyt lopettaa, mutta se ei ole helppoa. Uskon kuitenkin onnistuvani vielä, vaikka siinä menisi kauan.
.
Miksi huumeiden käyttäjiä vihataan niin paljon vain siksi, että he käyttävät huumeita? Jotkut nistit joo tekevät rikoksia ja aiheuttavat vahinkoa muille, mutta sitten on muita kaltaisiani jotka eivät tee kenellekkään mitään pahaa. Narkkaritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja aivan yhtä arvokkaita, ainunlaatuisia yksilöitään. Miten itse suhtaudut huumeisiin ja niiden käyttäjiin?

Kommentit (564)

Vierailija
201/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:52"] [quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 08:59"]Suomessa saa vetää mitä tahansa kamaa kunhan siihen on resepti. Silloin lähes taianomaisesti huumeiden käytöstä tulee lääkitys. Erikoista on se että miedoimmalle eli kannabikselle on vaikeinta saada resepti. Kipuihin saa jotain opiaattia, sressiin rauhoittavia ja univaikeuksiin keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä. Tuo että kovempia aineita saa helpommin on niin hämärää logiikkaa etten sitä ymmärrä. [/quote] Olet ymärtänyt reseptit ihan väärin. Sinun ei kuulu mennä lääkärille vaatimaan niitä, vaan ne määrätään sinulle. Lääkäri on opiskellut vuosia, jotta tietäisi mikä lääke sopii sinulle parhait en. Sinä vaadit jotain lääkettä perustuen mutuun ja joihinkin nettijuttuihin. Kuvitellen tietäväsi enemmän ja nostat itsesi lääkäreiden yli jopa lääketieteessä. Onko narkeilla kaikilla noin hyvä itsetunto? Eikö sen pitänyt olla huono? Siksihän te olitte aloittaneet sen huumeiden käytön. Koulukiusaaminen ja paskat vanhemmat, jotka tuhosivat itsetunnon? Eikö ne ollutkaan ne vakkari syyt aloittamiseen? On ihan tuollaisia tavallisia kipulääkkeitä, kuten ibuprofeenit tai ketoprofeenit. Jos tarvii sellaista miedompaa lääkitystä. Mitä jos kokeilisit sellaisia? Nekin tepsivät kipuun. Paitsi tietenkin niihin itse keksittyihin. [/quote] Mitä jos opettelisit ymmärtämään lukemasi ja jättäisit paatoksen vähän vähemmälle? Kipua, stressiä tai unettomuutta ei voi mitata kuin vaikka verenpainetta. Niistä keskustellaan lääkärin kanssa ja sen perusteella tohtori kirjoittaa mitä kirjoittaa. Siinä ei vaatimiset mitään auta. Turhaan siitä kiukuttelet että suomessa kirjoitetaan helpommin kovia kuin mietoja aineita. Viihdekäyttö on ihan toinen asia ja niin kauan kun ei myönnetä että sitä voi harrastaa kohtuudella siitä ei kannata keskustella. Fanaattisesti suhtautuvilla kun palaa hihat jos asiasta puhutaan totta. [/quote] Minkä ihmeen takia sinun pitäisi saada viihdyttää itseäsi heroiinillä? Laillistaminen lisäisi tietetenkin käyttöä, koska silloinhan sitä pidettäisin hyväksyttynä. Sen myötä tulisi tietenkin he, joilla homma riistäytyisi ihan totaalisesti käsistä. Enemmän käyttäjiä, enemmän ongelmia. Välillä syntyisi ehkä kunnon trendejä, jolloin käyttö lisääntyisi vielä enemmän. Hollannissa käytetään suhteessa enemmän huumeita, kuin niissä maissa joissa se on laitonta. Mutta kai minä olen vain vanhanaikainen, kun en ymmärrä sitä hienoutta, kun vanhemmat siinä saunan jälkeen piikittävät itseensä heroiiniä kotisohvalla ja sillä aikaa lapset leikkivät siinä olohuoneen lattialla legoilla.

[/quote]

Minä en koskisi mihinkään kannabista vahvempaan vaikka r-kioskilta saisi. Hollannissa on suhteessa vähemmän huumekuolemia kuin suomessa. Coloradossa rikollisuus laski kautta linjan kun laillistivat kannabiksen. Ei se kieltolaki kenenkään käyttöä estä mutta mahdollistaa rikollisille markkinat.

[/quote]

Mutta eihän huumeiden kuulunut aiheuttaa ongelmia, puhumatta nyt kuolemista. Vai poliisitko ne narkkarit ampuvat?

Sinä et itse käyttäsi, mutta olisko se sinusta oikein, että Helmi 3v ja Santtu 7v:een äiti ja isä lauantai iltana viihdyttäisi itseään siellä kotona heroiinipäissään. Sillä aikaa kun Helmi ja Santtu leikkivät barbien ja autojen  kanssa. Lomat ja viikonloput sujuisivat hyvin, kun äidit ja isät viihdyttäisivät itseään vapaalla olessaan huumeilla. Sitten kun työt taas alkavat, niin huumet jäisivät. Kohtuu käyttöhän oli opeteltavissa.

Onko tämä nyt sitä turvallista ja hyvää lapsuutta, jota nämä nykyiset narkkarit niin kaipasivat ja jonka puuttuminen ajoi heidät itse käyttäjiksi?

Totta kai rikollisuus laskee, kun pois otetaan käyttörikollisuus. Se ei kuitenkaan ole sama asia, että huumeiden käyttö väheni. Se sen sijaan on nousee.

En ymmärrä logiikka, miksi haluatte, että huumeiden käyttö lisääntyy? Sitäkö te toivoitte omalta lapsuudeltanne? Että äitinne ja isänne olisi aloittanut huumeiden vetämisen 15 vuotiaana? Saanut teidät jossain narkkariporukoissa. Jatkanut sen käyttöä koko teidän lapsuuden ja nyt vanhuksena olisi aivot pehmenneet ja puhe olisi jo suht puuroista? Vai puuttuiko teiltä se kannabissavu sieltä olohuoneesta?

Voin vielä käsittää, että olette itse siellä pohjalla, mutta tämä laillistamisen ajaminen ja huumepromoaminen on vaan niin itsekästä ja halveksittavaa. Suomi ei tarvitse ainoatakaan nykyistä tai tulevaa narkkaria. Ainoastaan entisiä. Ei vaikka kuinka olisi sodan jälkeen annettu vauvoille heroiiniä tai amfetamiini auttaisi väsymykseen tai vaikka kuinka jaksaisi bilettää sen avulla 48 tuntia putkeen.

Vierailija
202/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hiukka överiksi nuo jatkuvat heroiini jankutukset. Coloradossa siis väheni kaikenlainen rikollisuus. Porttugalissa rangaistavuuden poisto vähensi kovien huumeiden käyttöä. Ei se rankaisu ja kielto politiikka toimi missään. Ei ole ikinä toiminut mutta näyttöä on ettei sallivampi käytäntö pahenna asioita. Se on vain turhaa pelottelua että käyttö räjähtää käsiin jos mitään sallitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:24"]

Menee hiukka överiksi nuo jatkuvat heroiini jankutukset. Coloradossa siis väheni kaikenlainen rikollisuus. Porttugalissa rangaistavuuden poisto vähensi kovien huumeiden käyttöä. Ei se rankaisu ja kielto politiikka toimi missään. Ei ole ikinä toiminut mutta näyttöä on ettei sallivampi käytäntö pahenna asioita. Se on vain turhaa pelottelua että käyttö räjähtää käsiin jos mitään sallitaan.

[/quote]

Niin käytettänkö tota subutexia kannabikseenkin, josta täällä on puhuttu? Tässä ketjussa ei ole puhuttu mitenkään pelkästään kannabiksesta, vaan yleisesti huumeista. Myös niistä kovista. Nyt yrität vääntää tästä keskustelun pelkästään kannabikseen. Sitä se ei ole ollut vaan kaikki huumeet miedoimmasta kovimpaan.

Mutta vastaa noihin kysymyksiini. Haitat voivat olla muutakin kuin rikosrekisteri tai kuolema.

Vierailija
204/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on aika johdatteleva. Yhtä paljon jokainen huumetta käyttävä on hörhö kuin jokainen alkoholia käyttävä on juoppo. Ei subutexia käytetä kannabikseen. Aivan eri aineita kaikin tavoin. Yksi käytännön haitta käytöstä rankaisemisessa on leimautuminen.

Vierailija
205/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:52"]Otsikko on aika johdatteleva. Yhtä paljon jokainen huumetta käyttävä on hörhö kuin jokainen alkoholia käyttävä on juoppo. Ei subutexia käytetä kannabikseen. Aivan eri aineita kaikin tavoin. Yksi käytännön haitta käytöstä rankaisemisessa on leimautuminen.
[/quote]
Niin miksi narkkareita vihataan juuri siksi, että he aihuttavat haittoja myös muille. Sinä ajattelet nyt pelkästään narkkarin kokemia haittoja. Niinkuin narkkarit tekevät. Ja siksi heitä kutsutaan itsekkäiksi. Itsekään et suostu miettimään ja ottamaan kantaa niistä haitoista, jotka koskettavat ympärillä olevia. Se on oikeastaan vissiin aika epäolennaista sinulle, verrattuna niihin sinusta suuriin haittoihin joita syntyy, jos nimi on jossain rekisterissä. No, minusta taas se on suurempi ongelma, että lapsella on narkkarivanhemmat kuin jos sinulla on nimi rikosrekisterissä tai rahasi eivät riitä huumeisiin.
Kyseessä on ongelma, jota sinä katsot eri kulmasta kuin minä. Sinulla on itseaiheutettu ongelma itsellesi. Minulla taas ongelmana se, että sinä aiheutat muille niitä.

Vierailija
206/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö teitä pidetään huonoimpina kuin esim peliriippuvaiset ja alkoholistit? Ööööö helppo vastaus. HUUMEET OVAT LAITTOMIA. Alkoholi tai pelailu ei. Rikotte Suomen lakia.

Vierailija
207/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:24"]

Ai miksikö teitä pidetään huonoimpina kuin esim peliriippuvaiset ja alkoholistit? Ööööö helppo vastaus. HUUMEET OVAT LAITTOMIA. Alkoholi tai pelailu ei. Rikotte Suomen lakia.

[/quote]

Legalistit tästä vielä puuttuikin...

Vierailija
208/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:52"]Otsikko on aika johdatteleva. Yhtä paljon jokainen huumetta käyttävä on hörhö kuin jokainen alkoholia käyttävä on juoppo. Ei subutexia käytetä kannabikseen. Aivan eri aineita kaikin tavoin. Yksi käytännön haitta käytöstä rankaisemisessa on leimautuminen. [/quote] Niin miksi narkkareita vihataan juuri siksi, että he aihuttavat haittoja myös muille. Sinä ajattelet nyt pelkästään narkkarin kokemia haittoja. Niinkuin narkkarit tekevät. Ja siksi heitä kutsutaan itsekkäiksi. Itsekään et suostu miettimään ja ottamaan kantaa niistä haitoista, jotka koskettavat ympärillä olevia. Se on oikeastaan vissiin aika epäolennaista sinulle, verrattuna niihin sinusta suuriin haittoihin joita syntyy, jos nimi on jossain rekisterissä. No, minusta taas se on suurempi ongelma, että lapsella on narkkarivanhemmat kuin jos sinulla on nimi rikosrekisterissä tai rahasi eivät riitä huumeisiin. Kyseessä on ongelma, jota sinä katsot eri kulmasta kuin minä. Sinulla on itseaiheutettu ongelma itsellesi. Minulla taas ongelmana se, että sinä aiheutat muille niitä.

[/quote]

Haitta narkkarivanhemmista ei ole itse huume, vaan vanhempien päihderiippuvuus. Missä on näyttö siitä, että huumeiden laillistaminen ja varojen keskittäminen päihderiippuvuuden hoitoon käyttäjien rankaisemisen sijaan lisäisi päihderiippuvaisten määrää? Päinvastaista näyttöä kun löytyy esimerkiksi Portugalista. Pitää pyrkiä vähentämään haittoja, ei käyttöä. Minä kannatan mallia, jossa jokainen päihderiippuvuuden kanssa painiva pääsee hoitoon leimaantumatta ja sosiaalisia suhteita ja työpaikkaansa vaarantamatta. Huumeiden täyskielto rikastuttaa kansainvälistä rikollisuutta, ajaa käyttäjiä toimimaan lain väärällä puolella, tappaa ihmisiä laadunvalvonnan puuteen takia, aiheuttaa turhia kustannuksia poiisille ja oikeuslaitokselle, maksaa menetettyinä verotuloina satoja miljoonia vuosittain (nämä rahat voitaisiin käyttää päihderiippuvaisten hoitoon) ja tekee satunnaisesta viihdekäytöstä - joka on ylivoimaisesti yleisin huumeidenkäyttömalli - vähähaittaisen sijaan mahdollisesti jopa tappavaa:

http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/mum-15-year-old-girl-who-died-6065682

Vierailija
209/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:04"]

Kyseessä on ongelma, jota sinä katsot eri kulmasta kuin minä. Sinulla on itseaiheutettu ongelma itsellesi. Minulla taas ongelmana se, että sinä aiheutat muille niitä.

[/quote]

Mitä haittaa pössyttely tai kaljan juonti kenellekään aiheuttaa?

Pössyttelyssä laittomuus aiheuttaa kamalasti veronmaksajille kustannuksia kun pitää tutkia onko hamppu kuituhamppua vai huumehamppua ja kaikki ne virtsatestit ja muut tutkimukset jotka tulevat todella kalliiksi.

Poliisille hamppujen kitkeminen Suomen kesässä on varmasti mukavaa vaihtelua mutta siitäkö veronmaksajat haluavat maksaa vai jostain hyödyllisemmästä?

Puutarhurin palkkaaminen kitkemiseen tulisi halvemmaksi.

Vierailija
210/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:24"]

[/quote]

Aivan. Melkein kaikki meistä ja myös entiset piikittäjät voivat sanoa ettei tee mieli aloittaa moista harrastusta. Ne jotka nyt jo ovat aloittaneet ovat suuressa pulassa lainsäädännön takia. He ovat suuressa syrjäytymisvaarassa. Dekriminalisoimalla heidän oloaan helpotettaisiin suuresti. Se olisi myös yhteiskunnalta suuri ele ja myöntö että ovat ihmisoikeuden arvoisia olentoja jokainen. Aina on apua tarjolla jos ei pääse irti kamasta. Ajojahdin pitäisi loppua.

Vierailija
211/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]

Subusta et pääse ikinä eroon. Se on pahempi kuin heroiini. Mutta sinulle subu in varmasti ollut pelastus. Mutta edes korvaushoidossa siitä ei vieroiteta. Tai varmaan kun keksivät uuden huumeen subun tilalle, niin vieroitus aloitetaan.

[/quote]

Subu on parempi kuin heroiini, koska sitä ei saa tällä hetkellä kuin puhtaana. Heroiinin katukauppakin on suomessa olematonta verrattuna esimerkiksi amfetamiinikauppaan.

Vierailija
212/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä viiraa pahasti näillä sotien aikaan syntyneillä ja jälkeen. Ovat saaneet pentuna niin kovia lääkkeitä että ilmenee käytöshäiriönä nykyään. Nykyään nuoret eivät ole niin mustavalkoisia ajattelutavoiltaan. Voi olla että nämä kovat huumeet ovat todella haitallisia. Harva heidän lapsensakaan on hyvissä väleissä liikaa lapsena lääkettä saaneiden vanhempiensa kanssa.

Kannabiksen laittomuus on suuri vääryys monessa mielessä.

Vierailija
213/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:47"]

Elviksen musiikista voimme huomata vauhdikkaan amfetamiinin ja myöhemmän ajan lempeän baladimaisen morfiinin vaikutuksen.

[/quote]

Työni puolesta olen kuullut että Elviksen musiikki on kovinta kamaa kamapiireissä. Täytyy sanoa että olin aika yllättynyt. Toisaalta en tiennyt että Elvis oli narkomaani. Hänen musiikkinsa on melko huumaavaa ja psykodeelistä.

Vierailija
214/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:20"]

Elvis muistetaan musiikistaan. Häntä ei pidetä hienona ihmisenä, koska käytti huumeita vaan musiikkinsa takia. Sinä et ole hieno vaikka kuinka käyttäisit huumeita, huumeiden takia. Suurin osa ihmisistä ei yllä koskaan Elviksen tasoon musiikissa. En minäkään, etkä sinä. Lopeta se itsesi ylentäminen, koska käytät huumeita.

[/quote]

Hyi miten kehtaat pilkata syöpäsairasta ihmistä narkkariksi.

Oksettava jeesustelija kertakaikkiaan.

[/quote]

Jeesustelet minua, vaikka itse ylennät itsesi jopa syöpälääkäreiden yli syövän hoidossa. Kuvittelet olevasi parempi kuin he. Olet lukenut jotain netti juttuja. Heillä on lähes kymmen vuoden koulutus ja ehkä 20 vuotta kokemusta. Mitäs sinulla on?

Jos sinulla on syöpä saat siihen lääkitystä. Jos sinulla on niin kovat kivut, että tarvitset siihen morfiinia, olet jo osasto hoidossa, etkä muualla kirjoittamassa av:lle. Kukaan ei rinnasta vahvaakin kipulääkitystä saavaa ihmistä narkkareihin, paitsi sinä. Yrität nyt väkisin selittää huumeiden käyttöä sillä, että se on muka jotain tee se itse lääkitystä. Siksi välttämätöntä. Ehkä sodan jälkeen joku on tarvimmut piristystä, jotta sotakorvaukset saadaan maksettua. Mutta sota on jo ajat sitten ohi. Voi mennä ihan lepäämään jos väsyttää. Ehkä ottaa jotain vitamiini valmistetta ja käydä hierojalla. Hakea jopa sairaslomaa, jos ihan kauhean väsynyt on.

Tässä tulee hyvin esiin kuinka sinua ei kiinnosta parantuminen, vaan lääkkeet. Pitäisi saada sellaiset sodan jälkeiset käyttöön, vaikka sen jälkeen lääketiede on tehnyt vaikka kuinka suuria edistyksiä.

Jokainen selitys kelpaa, kunhan saisi niitä huumeita. En nää mitään järkevää syytä miksi sinun pitäisi saada vapaasti ostaa apteekista halvalla huumaavia lääkeaineita. Ei vaikka sinulla olisi syöpä. Sen lisäksi kela kyllä korva syöpälääkkeet, kun olet ylittänyt määrätyn summan ja tarvittaessa annetaan resepti käteen.

Linkkaan vielä näitä julkkiksia jotka ovat käyttäneet huumeita. Mites se oli? Kaikki elivät pitkän ja hyvän elämän ja he olisivat hengissa, jos huumeet olisivat olleet dekriminalisoituja? Niin vai?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug-related_deaths

Oikeasti minusta olet halveksittava, koska jatkat tätä huumemyönteisyyden promoamista!

[/quote]

Minulla on kännykkä jolla kirjoitan vuoteeltani. Kännykässäni on netti, tyttäreni osti sen minulle. Aika kätevä laite. Äsken kävi läheiset moikkaamassa. Sain kukkia pöydälle.

Olet todella häikäilemättömän surkea ihminen. Minulla on nyt todella hyvä olla kun sain taas lääkettä kipuihin. Toivottavasti opit vielä kunnioittamaan ihmisiä.

-se syöpäsairas

Vierailija
215/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 00:57"]

Linkkaan vielä näitä julkkiksia jotka ovat käyttäneet huumeita. Mites se oli? Kaikki elivät pitkän ja hyvän elämän ja he olisivat hengissa, jos huumeet olisivat olleet dekriminalisoituja? Niin vai?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drug-related_deaths

Oikeasti minusta olet halveksittava, koska jatkat tätä huumemyönteisyyden promoamista!

[/quote]

Miksi kannabikseen ei ole kuollut kukaan julkkis?

Miksi kannabis on laitonta?

Vierailija
216/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:00"]

Mahdollisimman kovaa tavaraa mahdollisimman halvalla. Mahdollisimman helposti.

[/quote]

Kapitalismissa asiat toimivat noin. Kysynnälle on tarjotaan. Haluatko kommunismin jossa ihmisten toimiin puututaan ja kaikkia kytätään?

[/quote]

Haluan ettei jokainen heikko yksilö tai typerä nuori voi vapaasti alkaa lääkitsemään itseään riippuvuutta aiheuttavilla aineilla. Vapaa on vapaa kaikille ja silloin myös ihmiset, joiden ei tosiaankaan kuulu sotkeutua niihin, tekevät sen. Ethän sinä nytkään ole vapaa ostamaan katukaupasta mitä tahansa. Sitä rajoittaa sinun rahasi ja tarjolla olevat aineet.

[/quote]

Tuo on kommunismia. Voit leikkiä vasurileikkiä yrittämällä blokata kysyntää ja tarjontaa. Se on epänormaalia.

Vierailija
217/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 03:46"]

Viimeinen lause oli siis.Et huomaa itse sitä älykkyyden alenemista etkä kykene ymmärtämään sitä.

[/quote]

Jos älykkyys on sitä että ollaan sairaita ihmisiä parempia ja hoetaan että paras narkomaani on tapettu narkomaani niin ei haittaa jos älykkyys katoaa. En todellakaan halua olla muita arvosteleva kusipää ja ainoa oikea jumala joka päättää siitä mitä muut pistää omaan vartaloonsa.

Vierailija
218/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 11:36"]

Ja on kyllä harvinaisen typerää ajattelua kuvitella, että laillisuus poistaa kaikki huumeisiin liittyvät ongelmat. Viina on laillista ja yhteiskunta maksaa sen haittavaikutuksista miljardeja terveyden huollossa. Kuten hyvin tiedät, mitä vapaammaksi ja halvemmaksi sen myynti on tullut, sitä enemmän sitä on käytetty. Huumeilla kävisi aivan samoin. Mutta sinähän haluat, että muutkin käyttäisivät. Ei tarvitsisi tuntea vissiin oloa huonommaksi, kun muutkin olisivat yhtä rappiolla. Joka vuosi saisit vähän enemmän niitä 15 vuotiaita narkkeja seuraksi. Joku saattaisi kuolla yliannostuksen, kun ei ole vielä oppinut tavoille. Mutta se nyt olisi sinulle pieni hinta, kun sinun ei enää tarvitsisi miettiä rekistereihin joutumista ja rahat riittäisivät paremmin niihin sinulle rakkaisiin huumeisiin.

[/quote]

Perusta uusi DDR jos haluat kontrolloida kaikkea. Peukutuksista päätellen olet aika yksin jo mielipiteinesikin.

Muut ihmiset haluavat vapautta valita elämässään asioita, vaikka niitä vääriäkin valintoja. Vääriä valintoja ei ole olemassakaan vaan ainoastaan erilaisia valintoja. Sinä et onneksi päätä muiden elämästä mitään ja et myöskään tuomitse ketään. Armokuolema pitäisi heti saada Suomeen.

Meillä on jo useita valtioita joissa laillistaminen on poistanut huumeisiin liittyvät ongelmat. Mitä sinä enää jaksat jankata asiasta. Ota pää pois kommunismin kopastasi ja hyppää kapitalismin pyörteisiin.

Vierailija
219/564 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 18:47"]

Elviksen musiikista voimme huomata vauhdikkaan amfetamiinin ja myöhemmän ajan lempeän baladimaisen morfiinin vaikutuksen.

[/quote]

Työni puolesta olen kuullut että Elviksen musiikki on kovinta kamaa kamapiireissä. Täytyy sanoa että olin aika yllättynyt. Toisaalta en tiennyt että Elvis oli narkomaani. Hänen musiikkinsa on melko huumaavaa ja psykodeelistä.

[/quote]

Bee pappa luulaah ja jayl house rock ovat melko vauhdikkaita kappaleita. Niissä riittää vauhtia. Sitten myöhemmän ajan tuotanto on paljon paljon rauhallisempaa. Voin kuvitella miten taianomaista on nukahtaa näiden unettavien kappaleiden tuuditukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi