Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua HUUMEHÖRHÖISTÄ

Vierailija
29.08.2015 |

Minä olen päällisin puolin täysin normaali ja kunnollinen ihminen. Minulla on hyvä ammatti, käyn töissä, maksan vuokran ja laskut. Pidän huolta ulkonäöstäni ja pukeudun siististi. Olen kiltti, ystävällinen ja avulias. Mutta olen huumeriippuvainen.
.
Lapsena olin ns. kympin tyttö, mutta todella arka. Pärjäsin koulussa hyvin ja minulla oli kavereita. Jossain vaiheessa kuitenkin masennuin ja ahdistuin, ja itsemurhaa yritin 15-vuotiaana. 17-vuotiaana kiinnostuin huumeista ja aloin käyttämään satunnaisesti, ensin harvoin ja saatoin olla kuukausiakin ilman. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, ahdistuksesta, masennuksesta, surkeasta itsetunnosta... Subutexista sain itsevarmuutta, jaksoin tehdä muutakin kuin maata yksin kotona, jaksoin taas kiinnostua ja innostua asioista. Jaksoin ELÄÄ, mikä ei todellakaan ollut itsestäänselvää minulle siihen aikaan. Monta vuotta käyttö oli hyvin satunnaista eikä siitä koitunut mitään ongelmia. Jossain vaiheessa homma karkasi käsistä, eikä sitten enää ollutkaan kivaa. Nyt olen 23-vuotias ja olen jo uskoakseni päässyt pahimman yli, vaikka edelleen sorrun sillon tällöin huumeisiin. Olen yrittänyt jo pitkään yrittänyt lopettaa, mutta se ei ole helppoa. Uskon kuitenkin onnistuvani vielä, vaikka siinä menisi kauan.
.
Miksi huumeiden käyttäjiä vihataan niin paljon vain siksi, että he käyttävät huumeita? Jotkut nistit joo tekevät rikoksia ja aiheuttavat vahinkoa muille, mutta sitten on muita kaltaisiani jotka eivät tee kenellekkään mitään pahaa. Narkkaritkin ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja aivan yhtä arvokkaita, ainunlaatuisia yksilöitään. Miten itse suhtaudut huumeisiin ja niiden käyttäjiin?

Kommentit (564)

Vierailija
101/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:49"]

Vaikea uskoa että elämän tarkoitus olisi aiheuttaa kärsimystä kaikille. Sekä narkkarille itselleen, että muille siinä ympärillä. Ja sitähän huumeet nimittäin tekevät.

[/quote]

Huumeet on kehitetty lääkkeiksi. Drugs on lääke.

Vasarakin on vaarallinen työkalu, mutta hyvä työkalu. Minä haluaisin kaikki lääkkeet vapaaksi apteekkeihin. En nimittäin tarvitse lääkäreitä mihinkään.

Minua ei tarvitse holhota. Olen aikuinen. Ja vastoin esivanhempiani en syöttäisi opiaatteja huutavalle vauvalle kuten sodan jälkeen oli tapana antaa heroiinisuppoja huutavalle vauvalle.

Minulla on enemmän tietoa, mutta haluan ehdottomasti toimivia yskänlääkkeitä apteekkiin.

Vierailija
102/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:24"] Niin se vaan on että narkkari on aina narkkari ja monesti myös erittäin hyvä valhtelemaan. Entiset narkkarit ovat "entisiä" narkkareita ja aina parantaneet tapansa. Haluavat ehkä uskoa itsekin siihen, mutta päätyvät lopulta narkkaamaan elleivät opi sisäistämään "elämän tarkoitusta". He ovat monesti tyhmiä ja kuvittelevat ettei muut huomaa. Elämä on kulissia ja kun ne kulissit sortuvat, pitää kuolla tai rakentaa uusia. Ei hirveesti heru myötätuntoa ihmisille, jotka aiheuttavat paljon kurjuutta ympärilleen.. [/quote]Kerrotko mikä se elämän tarkoitus on, etten päädy uudelleen narkkaamaan? t. entinen narkkari [/quote] Mites olisi vaikka se, ettei heikennä ainakaan sillä omalla käytöksellään sitää omaa tai toisten elämänlaatua? Vaikea uskoa että elämän tarkoitus olisi aiheuttaa kärsimystä kaikille. Sekä narkkarille itselleen, että muille siinä ympärillä. Ja sitähän huumeet nimittäin tekevät.

[/quote]

Jos se elämänlaatu on tietyille ihmisille se että hyi kauheaa se käyttää jotain muuta nautintoainetta kuin alkoholi tai hyi sehän on homo ja väärän värinen niin minusta sen kauhistelijan on syytä muuttaa käsitystään elämänlaadun kärsimisestä.

Useimmalla on kyseessä ennakkoluulot. Etenkin kannabista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvinaista ettei nisti tee rikoksia.

t. kuivilla olevan nistin äiti

Vierailija
104/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:44"]

Subusta et pääse ikinä eroon. Se on pahempi kuin heroiini. Mutta sinulle subu in varmasti ollut pelastus. Mutta edes korvaushoidossa siitä ei vieroiteta. Tai varmaan kun keksivät uuden huumeen subun tilalle, niin vieroitus aloitetaan.

[/quote]

Lapseni kieltäytyi korvaushoidosta ja pääsi kuiville silti. Harvinaista on kyllä todellakin. Ja ei, en ole sinisilmäinen. Ollut kuivilla jo kauan, antanut seulat ja minulla oikeus potilastietoihin (on aikuinen mutta antanut luvan).

Vierailija
105/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:21"]

Tiedän etteivät sanani paljon auta, mutta haluan kuitenkin kertoa että toivoa irtipääsemisestä on! Itse aloitin subunkäytön 18-vuotiaana ja vähitellen kahenkymmenen vuoden ikään mennessä siitä oli kehittynyt riippuvuus. Nyt täytän pian 22 ja täysin raitis, lopetin päihteidenkäytön saadessani tietää olevani raskaana. Ja ei, tämä ei ole kehotus hankkia lasta siihen huumehelvettiin, mutta jos minä pystyin lopettamaan, uskon että teillekin se on mahdollista kunhan löydätte itsestänne sen motivaation ettekä pelkää hakea apua. Tietysti addiktio kummittelee vielä taustalla ja joskus tekisi vain mieli vetää pää sekaisin, mutta silloin katson tytärtäni ja tiedän mitä elämältäni oikeasti haluan. Tsemppiä kauheasti!

[/quote]

Epäilen tunnistavani tyttärekseni.. :) 

Vierailija
106/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:10"]

[/quote]

Nistin äiti on hyvä ja näyttää tilastot aiheesta eikä leimaa muita ihmisiä oman hulttiokakaransa perusteella.

Vierailija
107/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:33"]Kaikki narkit luulee että ei näy päälle mut kyllä näkyy! Käsien vapina ja se olemus on kokonaisuudessaan outo! Sitä ei peitä vaatteet eikä meikit. [/quote] Mun kädet ei vapise, miksi vapisisivat? Olemuksessani ei ole mitään outoa. Ystävä jolle kerroin käytöstäni, luuli koko juttua ensin vitsiksi ja järkyttyi sitten. Minusta kuulemma on niin vaikea uskoa mitään sellaista, koska en vaikuta millään tavalla nistiltä ulkoisesti enkä sisäisesti. Huumeiden käyttö on todella yleistä nykyään ja saattaapa sinunkin tuttavapiirissäsi olla joku joka tietämättäsi käyttää. T. Ap

[/quote]

Subun näkee kyllä pupilleista täysin kiistatta.

Vierailija
108/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:18"]

[/quote]

Nistin äiti on hyvä ja näyttää tilastot aiheesta eikä leimaa muita ihmisiä oman hulttiokakaransa perusteella.

[/quote]

Ei ole näyttää tilastoja enkä kiistatta selvästä asiasta ala vääntämään. Minulla ei ole hulttiokakaraa. Sinulla taas on ilmeisesti ns. oma lehmä ojassa.

Vierailija
109/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muoti-ilmiö saa nuoret piikittämään subua?

Räp vai heavy? Moni luuli että Rocknroll ja Elvis olisivat olleet saatanan sanansaattajia mutta räp ja heavy olivat niitä.

Vierailija
110/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole näyttää tilastoja enkä kiistatta selvästä asiasta ala vääntämään. Minulla ei ole hulttiokakaraa. Sinulla taas on ilmeisesti ns. oma lehmä ojassa.

[/quote]

Selvä asia on, ettei useat tuntemani narkomaanit ole tehneet muita kuin käyttörikoksia. Ei buprenorfiiniin synny parissa vuodessa vielä pahaa riippuvuutta, joten tyttäresi tuskin on kärsinyt pitkittynyttä flunssaa ja vatsatautia kummoisempia vieroitusoireita. Hyvä että sai lopetettua ajoissa ennen kuin olisi päässyt kehittymään voimakas riippuvuus, tai siirtynyt kovempiin aineisiin. :)

Vierailija
111/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:15"]

Räp vai heavy? Moni luuli että Rocknroll ja Elvis olisivat olleet saatanan sanansaattajia mutta räp ja heavy olivat niitä.

[/quote]

Muoti-ilmiön nimi on masennus. Tuota kansansairautta lääkitään subulla. Monet subun käyttäjät eivät edes pidä esim. heroiinista, koska siitä menee jo oikeasti juntturaan. Pitäisi saada nuoret hoitoon ennen kuin ryhtyvät leikkimään subun kanssa, eikä vasta sitten kun leikki on jo täydessä vauhdissa.

Vierailija
112/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Opiaatit ovat kipulääkkeitä ja lievittävät sekä fyysistä että henkistä kipua (nämä aktivoivat samoja alueita aivoissa). Nyrkkisääntönä on, että kurjempi olo on selvin päin, sitä nautinnollisemmalta opiaatit tuntuvat. Päihdeklinikalla työskentelvä lääkäri Gabor Maté sanoi: "All addictions are attemptions to soothe the pain. When I work with addictions, the first question is always not why the addiction but why the pain."

Vierailija
113/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:29"]

Mun mies on myös entinen narkomaani. Olin vielä myöskin hyvin nuori tavatessani hänet ensimmäisen kerran, olin 15-vuotias ja mies 27-vuotias. Ensitapaamisestamme on nyt 8 vuotta ja nykyisin asutaan avoliitossa ja ollaan naimisissa ja 1-vuotiaan tyttären vanhempia. :)

Mieheni oli juuri tuollainen mitä kuvailit tuolla lopussa, eli subu-piri-narkkari joka teki rikoksia ja pahin rikos mistä hänet aikoinaan on tuomittu, niin taponyritys, mikä liittyi velkojen perintään. Näinhän ne hommat hoidetaan alamaailman laein, jos ei velkoja tule ystävällisistäkään tai vähemmän ystävällistä kehotuksista ajoissa...

Mutta mulle mieheni ei oo koskaan tehny mitään pahaa, eikä todellakaan lapsellemme! ja muutenkaan ole kamalan väkivaltainen ihminen, ollut edes sillon kun käytti huumeita, mutta välillä tietty sitten tietyissä tilanteissa joutu puolustamaan itseään myös väkivallan keinoin ja hankkimaan noita velkoja takaisin väkivalloin! Mulle on kuitenkin jälkeenpäin sanonu että itekkin inhos sitä väkivaltaa ja huumeen huuruista elämää ja koko ajan ja monesti halunnu ulos vaan siitä, mutta se ei niin helppoo oo, kun huumeisiin on syntynyt riippuvuus...

Munkin mies oli hyvin nuori kun alotti käytön, 14-vuotias ja käytti sinne 27-28vuotiaaks asti ja 28-vuotiaasta asti on ollu TÄYSIN kuivilla eli tällä hetkellä meillä on ollut 7v kuivaa elämää huumeista, mikä on erittäin hienoa ja toivottavasti loppuelämä tulisi menemään samalla tavalla! :)) <3 ja jos ihmettelette miksi kirjoitin että meillä, niin minä + mies + lapsi kun ollaan nykyään kokonaisuus niin siksi. :) ja mies alotti ihan typerästä kokeilun halusta, mitä on katunut jälkeen päin älyn älyn älyttömästi!

Miehelle ei jäänyt mitään fyysisiä sairauksia/vammoja onneksi käytöstä, mitä nyt joskus käy vaan vähän normaalia hitaammalla ja ei välttämättä heti muista kaikkia sanoja... Et onneks ei mitään vakavampaa vauriota oo kuitenkaan jääny ja sit tietty myös C-hepatiitti, mut nykyään sekin on kovettunu, et siitäkään ei oo onneks enää vaaraa. Ei hälle itselleen, ei mulle, eikä lapsellemme.

Mut tosiaan, narkomaanejakin on erilaisia. On sinun kaltasia ap, jotka elää muuten tavallista elämää, mutta käyttää salaa huumeita, sitten on niitä jotka käyttää huumeita, ei pyri edes salailemaan sitä ja elää rikoksen polulla... Jokaisella päihdeongelmaisella on myös erillainen luonne. Toiset voi olla kuitenkin ihan mukavia + avuliaita ihmisiä niin kuin mieheni, sit löytyy myös täysiä kusipäitä jotka käyttää häikäilemättömästi toisia ihmisiä hyväkseen...! Ihan täysiä rottia. Minunkin mies on nykyisin myös onneksi työelämässä ja tuo leipää pöytään, kun mä olen kotosalla lapsen kanssa äitiyslomalla. :) Sähköasentajana työskentelee minun mies.

Sit syyt pystyy olemaan myös hirveän erilaisia mitkä johtaa siihen päihteiden väärinkäyttöön, toiset alkaa kokeilun halusta, joillakin taas voi olla ollut hirveän rankkaa elämässään ja lievittää päihteillä pahaa oloaan..... Elämä ei oo niin yksinkertaista niin kuin moni saattaa sen ajatella! Ihmiset jotka ei ymmärrä tätä ja haukkuu kaikki päihdeongelmaiset pystyyn, ovat minusta EMPATIAKYVYTTÖMIÄ. Enkä lähde siitä asiasta edes vääntämään, koska mun mieli ei muutu. :)

Minä en ole sitten ikinä huumeita käyttänyt, enkä tule käyttämään, ainut päihde mitä käytän on alkoholi silloin tällöin ja sitäkään en juo kun muutaman tölkin, tupakkaakaan en polta! Silti päädyin " rapa-nistin " kanssa yhteen ja olen myöskin ihan hyvästä perheestä, mitä tietty meidänkin perheellä ollut omat suden kuoppamme matkallamme. :)

[/quote]

Minkä takia vain 2 yläpeukkua ja 7 alapeukkua!?

Onko noin vaikea joidenkin olla onnellinen toisten puolesta, kun toinen ihminen on esimerkiksi selvinnyt ja parantunut päihdeongelmastaan tai vaikkapa masentuneisuudesta...

Tottakai on näitäkin jotka eivät usko että masennus on sairaus! Mutta kun se todellakin on.

Ja päihdeongelmaankin johtaa monet syyt, ei kukaan päätä alkaa vain NARKKARIKSI. Ei kukaan haluaisi olla riippuvainen siitä paskasta. Se on nyt ihan päivän selvä asia.

Mielestäni kuitenkin kirjoitin asiallisen viestin entisen päihdeongelmaisen ja rikollisen läheisenä, sen takia ihmettelen alapeukkujen määrää, kun kerroin tarinamme...

Vierailija
114/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Elvishän heräsi amfetamiinilla ja kävi nukkumaan morfiinilla ja hän oli todella suosittu ja lahjakas taiteilija. Moni ei miellä häntä narkomaaniksi, mutta oli.

Vierailija
115/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:28"]

[/quote]

Muoti-ilmiön nimi on masennus. Tuota kansansairautta lääkitään subulla. Monet subun käyttäjät eivät edes pidä esim. heroiinista, koska siitä menee jo oikeasti juntturaan. Pitäisi saada nuoret hoitoon ennen kuin ryhtyvät leikkimään subun kanssa, eikä vasta sitten kun leikki on jo täydessä vauhdissa.

[/quote]

Masennuslääkkeitä vaan lärviin alaikäisille niin muuntuu pysyvästi aivojen kemiat.

Pahemmaksi menee kuin päivittäisessä vuosien pilvenpoltossa. Silti satunnainen pilven pössyttely saa hirveän älämölön aikaiseksi ja samaan aikaan lääkäri määrää masentuneelle teinille päivittäiseen käyttöön ketiapinoria, joka tekee ihan toimintakyvyttömäksi.

Masennuslääkkeet muovaa nuoria kehittyviä aivoja. Jättäkää nuorten aivot rauhaan.

Vierailija
116/564 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:17"]

[/quote]

Elvishän heräsi amfetamiinilla ja kävi nukkumaan morfiinilla ja hän oli todella suosittu ja lahjakas taiteilija. Moni ei miellä häntä narkomaaniksi, mutta oli.

[/quote]

Uransa lopulla oli täysin sekaisin koko ukko ja narkomaniaa oli vaikea enää peitellä. 

Vierailija
117/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:24"] Niin se vaan on että narkkari on aina narkkari ja monesti myös erittäin hyvä valhtelemaan. Entiset narkkarit ovat "entisiä" narkkareita ja aina parantaneet tapansa. Haluavat ehkä uskoa itsekin siihen, mutta päätyvät lopulta narkkaamaan elleivät opi sisäistämään "elämän tarkoitusta". He ovat monesti tyhmiä ja kuvittelevat ettei muut huomaa. Elämä on kulissia ja kun ne kulissit sortuvat, pitää kuolla tai rakentaa uusia. Ei hirveesti heru myötätuntoa ihmisille, jotka aiheuttavat paljon kurjuutta ympärilleen.. [/quote]Kerrotko mikä se elämän tarkoitus on, etten päädy uudelleen narkkaamaan? t. entinen narkkari [/quote] Mites olisi vaikka se, ettei heikennä ainakaan sillä omalla käytöksellään sitää omaa tai toisten elämänlaatua? Vaikea uskoa että elämän tarkoitus olisi aiheuttaa kärsimystä kaikille. Sekä narkkarille itselleen, että muille siinä ympärillä. Ja sitähän huumeet nimittäin tekevät.

[/quote]

Jos se elämänlaatu on tietyille ihmisille se että hyi kauheaa se käyttää jotain muuta nautintoainetta kuin alkoholi tai hyi sehän on homo ja väärän värinen niin minusta sen kauhistelijan on syytä muuttaa käsitystään elämänlaadun kärsimisestä.

Useimmalla on kyseessä ennakkoluulot. Etenkin kannabista kohtaan.

[/quote]
Nämä viestit ovat niin käsittämättömiä. Yhdessä selitetään kuinka huumeet ovat kauheita, kuinka ollaan pohjalla, kuinka vaikeaa niistä on päästä eroon, kuinka raskasta on seurata vieressä kuin puoliso käyttää, kuinka se aiheuttaisi tuskaa jos äiti saisi tietää, millaisia terveys ongelmia tulee tai voi tulla. Tyyliin hitaalla käymistä tai hepatiittiä.

Ja sitten tulevat nämä, jotka ihan pokkana selittävät kuinka muut ovat vain ahdasmielisiä, koska haluavat estää heitä saavuttamasta korkeampaa elämänlaatua huumeilla. Ettei oikeasti kukaan ole hörhö. Kuinka kaikki huumeiden käyttäjät ovat niin kunnollista porukkaa. Kukaan ei edes ole koskaan tehnyt ainoatakaan rikosta. Paitsi siis, nyt sen käyttörikoksen. Mutta laillistamalla sen, huumeisiin liittyvät rikokset tippuisivat nollaan.
Kenestäkään ei näy mitään ja kannabiksesta aiheutuneet psykoositkin on ihan keksitty juttu.
Puhumatta nyt subusta tai heroiinistä. Ihan sellaiset tavalliset, tavallisen näköiset mammatkin sitä vetää. Siinä pikkukakkosen ja salkkareiden välissä.
Ja laillistamalla huumet ratkaistaan tuo masennuskin. Hitsin tehokas siihenkin. Pari vuotta kokaiinia tai heroiiniä ja masennus väistyy sillä. Siitä sitten vaan jatketaan sellaista kevyttä käyttöä. Se kun parantaa niiden lastenkin elämänlaatua huomattavasti. Äiti tai isä aina vähän muissa maailmoissa.
Joo, totta. Olen vaan vähän suvaitsematon, kun en ymmärrä tätä hienoutta mitä huumeet ovat tuoneet ihmisille. Toiset tuovat sitä hyvää muille kohtelemalla heitä hyvin. Toiset vetämällä itse huumeita.
Kuten sanoin aiemmin, huumeiden käyttäjä on itsekäs. Hän ajattelee ensin omaa oloaan ja sitten vasta muiden. Siinä missä huumeidenkäyttäjä ajattelee ainoastaan itseään, tuomitsijat ajattelevat heidän lapsiaan, perhettä, turvallisuutta vaikka työpaikalla, rahaa joka on pois jostain tärkeämmästä mutta menee huumeisiin.

Oikeastaan ei ihmetytä miksi toiset teinit ylipäätään aloittavat. Siinä iässä ollaan tyypillisesti niin itsekkäitä, eikä ajatella seurauksia. Ei itselle, eikä muille.

Vierailija
118/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:42"]

[/quote]

[/quote]

Uransa lopulla oli täysin sekaisin koko ukko ja narkomaniaa oli vaikea enää peitellä. 

[/quote]

Eipä ollut laiha ja riutunut narkomaani. Narkomaanitkin voisivat elää ihan hyvin jos lääkkeitensä hinnat olisivat kohtuullisia eikä laittomuus puuttuisi hintoihin. Elviksellä oli varaa. Elvis oli sen ajan lääketeollisuuden uhri, mutta kovaa uraa tuskin olisi luonut ilman piristäviä ja unta tuovia lääkkeitä. Tuskin Suomikaan olisi pystynyt pistämään kampoihin Venäjälle ilman piristäviä ja unta tuovia lääkkeitä.

Vierailija
119/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kun on tarpeeksi menestystä ja rahaa niin voi olla ihan minkälainen vain haluaa olla. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. He ovat vain kateellisia :)

Michael Jackson on hieno esimerkki miehestä joka ei välittänyt muiden rumista sanoista.

Minusta tässä ketjussa on kamalasti omaan elämäänsä pettyneitä katkeria ihmisiä. Teidän pitäisi lopettaa muiden tuomitseminen.

Vierailija
120/564 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huume sanan voisi korvata lääke sanalla. Huume sanana johtaa harhaan. Kysehän on lääkkeiden väärinkäytöstä. Osa suosituimmista lääkkeistä on jo vanhentunut mutta edelleen luomuna maailman suosituimpia poistamaan henkistä tuskaa, jonka läheiset ja yhteiskunta käyttäjälleen luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan