Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
181/717 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on PILVENTEKOKONEITA :D:D:D:D:D:D

Vierailija
182/717 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidillä on ollut masussa kaikki me kolme lasta yhtä aikaa. Edessä yksi ja kaksi muuta molemmilla sivuilla :).

Kaverin kanssa mietittiin, että mistä saisi rahaa ja se sit fiksuna keksi mistä sitä saa. No, sillon oloi vielä postin seinässä postimerkkiautomaatti, johon rahan laittamalla ja tapista vetämällä sai postimerkkejä. Kaveri sit kivenkovaan väitti, että siitä saa rahaa kun vaan vetää siitä tapista. No, ei toiminut :)

Lapsena mietin myös kun äiti sanoi veljelleni, että oonpas minä jättänyt pyykkinarut alhaalle. Veljellä oli siis fritsut kaulassa. Minä vaan mietin pikkutytön aivoilla, että miten se veli on oikein kävellyt niihin naruihin, varmaan ollut pimeetä ja onpa äiti tosiaan hölmö kun jättää ne niin alas, että niihin voi satuttaa itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/717 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sama tyyppi sanoi, että samaa sampoota ei saa käyttää liian kauaa, koska hiukset tottuu siihen. Siis... eikö ne enää puhdistuisi vai mitäköhän se tarkoitti. Oli sillä muitakin ihan älyttömiä juttuja, en muista enempää.

Vierailija
184/717 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulun ruokalassa seinällä juliste, jossa oli maitoa latkivan siilin kuva ja alla luki en hörpi. Kaverini katseli kuvaa ja kysyi: " onko en hörpi siili ruotsiksi?"

Vierailija
185/717 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnituneet vaikka osti korppujauhoja. Samalla kysyi, että miksi korppujauho paketissa on lihapullien ohje, eikä korppujen ohje.

Pikkaisen nauratti!! :D :DVierailija:

Jäätyään poikamieheksi hän aikoi tehdä ihan itse perunamuusia ja osti sitä varten kaupasta - perunajauhoa. Ihmetteli sitten, miksi hänen muusistaan tuli sellaista liisteriä :D.

Vierailija
186/717 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain suuri myytti että muka kenelläkään intiaanilla ei parta kasva. Intiaaniheimojakin on niin monia. Tässä vielä muitakin myyttejä:

http://www.nativecircle.com/mlmEverydaymyths.html

Vierailija
187/717 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Exäni luuli että naiset tulevat raskaaksi vain kuukautisten aikaan, vähän niinkuin koirilla on juoksuaika tiedättehän. Ihmetteli vaan että miksi pitää käyttää ehkäisyä kun eihän sulla ole edes kuukautiset :O ja ikää oli kundilla 23v.

Vierailija
188/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma uskoin lisaksi, etta mun mahassa asuu kaksi peikkoa, jotka syovat mun syoman ruuan, niilla peikoilla oli nimetkin, mutta en muista millaan. Mahan muristessa peikot jutustelivat. Hammaspeikonkin uskoin kerran ihan nahneeni.

Vierailija
189/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ko. miehen ranneke oli aitoa nahkaa.

Vierailija
190/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne paljon pienempiä kuin luumut! Kauan on tarttenu kuivata, että ovat kutistuneet luumun kokoisiksi.. :-D

Vierailija
191/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupien ovien vieressä oli aina lista siitä, ketä tuvassa asuu, sekä tuvan esimiehen nimi, naisten tuvassa esimies oli Alik Björklund ja lähimmässä miesten tuvassa Alik Myllymäki. Minä fiksuna ekaa päivää intissä tuumailin, että " onpa hauska sattuma, tommoinen harvinainen etunimi kahdella tyypillä, Alik..."

Onneks en sanonut tätä ajatustani ääneen kellekään, ennen kuin totuus valkeni.

Vierailija
192/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kertonut hänelle, että meillä on siellä puuhella.. kovasti hän sitten mietti miten toi voi olla puuhella kun ei ole tehty puusta =)

Vierailija
193/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla :)

Vierailija
194/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes lapsena?

Vierailija
195/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos puren kynsiäni niin ne eivät kasva enää ikinä ja serkkuni sanoi,että puuteria saa kätevästi kun hieroo kahta kiveä yhteen.

Vierailija
196/717 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että muuri tarvittiin siksi, kun se oli puoliksi kummassakin maassa. Mitenkähän olin ne ilmasillat Länsi-Berliiniin sun muut itselleni lukion historian tunneilla perustellut?

Vierailija
197/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-poikakaverini väitti kivenkovaan, että kaikki kananmunat ovat ruskeita ja että valkoiset on vaan kloorivalkaistu ennen kauppaan vientiä :-)

Eikä uskonut minua, kun sanoin, että eri kanalajit tekevät erivärisiä munia.

Meni sitten (22 v.) kysymään isältään asiaa. Sitten uskoi vasta.

Vierailija
198/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' sen joka keksi maidon pitäisi saada Nobelin palkinto' ! Sitten vasta hokasi mitä oli sanonut..

Vierailija
199/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kertoi vauvojen saavan alkunsa " kun sitä toivotaan oikein kovasti" . Minä tietysti olin jo ehtinyt toivoa aiemmin itselleni vauvaa... Ja lapsilla kun on luonnostaan pyöreä massu, ajattelin, että siellä tietenkin kasvaa nyt vauva. Mietin monta päivää, miten uskallan kertoa äidilleni asiasta...

Vierailija
200/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysillä harjoittelussa päiväkodissa nimeltään vaikka Viljamin päiväkoti. Lapsilla varavaatteita joissa päiväkodin lyhenne VPK. Ystäväni ihmetteli miksi lapsilla on käytössään vapaan palokunnan vaatteita.