Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
161/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain ahaa elämyksen.. =))

Vierailija
162/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Selitin TAAS kerran, että XX se on ammatiltaan ja työskentelee tutkijana XX-yliopistossa ja tutkii siis tällä hetkellä aihetta XX ja tekee siinä sivussa väikkäriä jne..

" Heh.. No.. Jaa.. Mitä se siis niinku oikeesti tekee..? Kai sellainen tutkiminen nyt joskus loppuu ja mikä sen ammatti niinku on..?

Mihinse sitten niinku menee oikeisiin töihin? ja miten te pärjäätte kun saatte vaan opintotukia??" (minä palasin jatko-opintojen pariin hiljattain)

Siis voitteko kuvitella?? Ihminen ei tiedä, että maailmassa on ihmisiä jotka tekee työkseen tutkimustyötä ja tekevät sitä ihan palkallisena..

Ja tämä keskustelu on käyty USEASTI!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyökkäävä pelaaja ei saa mennä hyökkäysaluelle (siniviivan yli) ennen kiekkoa.. Ihan sama miten päin pelaaja on, vaikka päällään seisten!!

Vierailija
164/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyökkäävä pelaaja ei saa mennä hyökkäysaluelle (siniviivan yli) ennen kiekkoa.. Ihan sama miten päin pelaaja on, vaikka päällään seisten!!

Vierailija
165/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
166/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
167/717 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin parikymppisenä vastarakastuneena poikaystäväni kanssa ajelemassa hänen uudella autollaan. Autossa oli hienot stereot ja kuuntelimme musiikkia. Levyjä vaihdellessani tuumasin fiksuna että miksei kukaan ole keksinyt stereoita joissa olisi myös kuva? Poikaystävän siihen että no onhan, sitä kutsutaan televisioksi! Vähäks olin nolona.

Vierailija
168/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tässä vasta muutama vuosi sitten, että ne tv kamerat eivät vaihda puolta kun erä vaihtuu, vaan ne joukkueet vaihtaa hyökkäyspäätä.

Vierailija
169/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten pyöri telkassa mainos;Andy suorastaan RÄJÄYTTÄÄ lian pois:Meille ei saanut sitä ostaa,kun luulin et talo räjähtää. Luulin että kun nielaisee ompun siemenen,kasvaa sisälleni puu,pommaclimpparissa oli alkoholia,et tamponin kans ei voi pissiä..Onneks on jotain tullu jo opittua...

Vierailija
170/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt, että mitä tarkoittaa " sampi-tuuli" kun lauletaan " lensi maahan enkeli, joutuiSAMPI tuulta..." Varmaan vuosi sitten vasta tajusin tavuttaa oikein! tollo... :)

Vierailija
171/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vietetään sellaisten lasten kunniaksi, joilla ei ole mitään " vikoja" eli sairauksia tai synnynnäsiä epämuodostumia tms. Itselläni oli syntyessäni leikkausta vaativa epämuodostuma eräässä sisäelimessä ja surullisena totesin äidilleni, etten voi viettää Viattomien lasten päivää koska olen syntynyt viallisena.

Vierailija
172/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kananmunista voi kehittyy tipuja vaan,jos kukko tökkää kanaa. munia tulee siis ilman kukkoakin.

Vierailija
173/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran tankaamaan diesel-autoa Jetille ja olin jo jonottanut tankille kun ajattelin vielä varmistaa viereissä tankaavalta nuorelta mieheltä, että " onhan toi 99 sama asia kuin diesel?"

Mies katto pikkusen hitaasti ja vastas, että " ei ole" . Siinä vaiheessa olin jo valunut punaisena autoon ja vetäissy oven kiinni. Jetillä ei ollut myynnissä lainkaan dieseliä silloin. Noloa...

Kaverini taas laittoi kinkkupiirakkaa, johon tuli mm.auringonkukansiemeniä. Kun piirakka oli syöty, kyselin häneltä, että oliko tullut hyvää. Hän vastasi, että " joo muuten tuli tosi hyvää, mutta niistä auringonkukansiemenistä en oikein tykänny, kun ne oli niin himskatin kovia!"

Mä siihen, että " kai nyt sitten varmasti laitoit niitä linnuille tarkotettuja auringonkukansiemeniä(=kuorellisia)?"

Kaveri mani punaiseksi ja ihmetteli että " onko niitä muunkinlaisia?!"

Mahtoi olla hyvää piirakkaa!! Hehe

Vierailija
174/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puhuin aina kaikille Zupista...en tiedä mistä tämmöinen on päähäni tullut.

Vierailija
175/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illemmalla tämä exä sitten soitti, että joko MAHAKIPU on hellittänyt! Minä ihan ihmeissään, että mikä h-vetin mahakipu, että päähänhän mulla koskee.. Exä-raukka oli mielessään kuvitellut, miten minä ripuloin pöntön sekaisin :D:D:D Oli vielä ajatellut, että onpas suorapuheinen nainen, heh.

Samainen exä puhui aina myös, että " Minä ihan vartta vasten kävin kaupassa" . Repesin sitten tietysti nauramaan, ja muutaman kerran tuota sanontaa kuunneltuani kerroin hänelle, että se on kyllä VARTA vasten -' vartta vasten' tarkoittaa sitten jotain ihan muuta :)

Joskus ostin serkulle joululahjaksi marmelaadikuulia, ja hän totesi mulle, että onkin aina halunnut tämmösiä geishakuulia :D Hieman nauratti..

Vierailija
176/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen niin tehnyt. Täysiä piti painaa ja sitte ku rusahti niin tiesi että oli menny läpi, olin sillon 14 ja samt reijä' t on vieläkin korvassa!

Vierailija
177/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin teininä sitä, että miten formulakisoissa aina voi johtaa se pirun Laps Remaining.

Erittäin entinen poikaystäväni sanoi tosissaan, että napaa ei saa kaivaa, se on vaarallista. Sama tyyppi sanoi, että samaa sampoota ei saa käyttää liian kauaa, koska hiukset tottuu siihen. Siis... eikö ne enää puhdistuisi vai mitäköhän se tarkoitti. Oli sillä muitakin ihan älyttömiä juttuja, en muista enempää.

Lukiossa kaverini ei uskonut kun sanoin, että Aurinko on samankaltainen taivaankappale, kun tähdetkin, mutta se on vaan niin lähellä maata, että se näkyy isompana. Ja kaverini aikoi vielä tähtitieteilijäksi. Jes. Hyvä ettei luullut että aurinko kiertää maata. Luuli siis, että Aurinkokunta on koko avaruuden keskus, ja Aurinko on maailmankaikkeuden isoin kappale.

Poikaystävältäni tulee usein hauskoja juttuja, jotka johtuvat siitä, että hänen äidinkielensä ei ole suomi. Hän mm. kysyi minulta, mikä se pälhäkkä on, kun aina sanotaan että päästä pälhäkästä... siis pälkähästä. En minäkään tiedä tosin, mistä se sanonta tulee. Poikaystäväni ihmetteli myös kylppärin kaapilla, mikä on siveellinen yöside (siis siivellinen...)

Itse luulin pienenä, että maailma oli mustavalkoinen ja muuttui värilliseksi vasta joskus 70-luvulla.

Pienenä luulin, että ponit ovat niitä My little pony-tyyppisiä pastellinvärisiä eläimiä oikeastikin.

Näitä varmaan olisi aika paljon, mutta ei tule nyt enempää mieleen.

Vierailija
178/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pliis, piristää kummasti!

Vierailija
179/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaveri pisti ekan tamponin sisään, ja lähdettiin kaupungille. Matkalla mietittiin et mihin se toinen pahvitötterö jäi...soitin äidilleni matkalta paniikissa et onko se luiskahtanut kaverin sisuksiin..

-Viking Linen vanha mainos missä kapeeni sanoi jotenkin Stig om bord, luulin et esitteli itsensä, tyyliin Ja heter Stig Ombord

Vierailija
180/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vielä muutama vuosi sitten luulin että jos autoa hinataa niin siinä hinattavassa autossa ei tarvi kääntää rattia koska se hinausauto hoitaa sen kääntämishomman. Nyt olen 24v ja asia on nyt tiedossa. = )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän