Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
701/717 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä ihmeen RAIjuusto...

että mistä se rai on keksitty siihen juuston eteen ja samassa tajusin että sehän onkin RAE.

Vieläkään en ole keksinyt mistä tuo RAi on peräisin mutta äitini ja siskoni sanovat sitä RAIjuustoksi :)

että rairuoho on raeruoho.

Vierailija
702/717 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnustan, että olen myös luullut aina tähän asti, että vesitornit ovat täynnä vettä..

Ja, että nyt saadaan lisää noloutta kehiin, niin olin ehkä 15v kun nykyinen mieheni " valisti" minua, ettei purkka jää jumiin mahaan kun sen nielee.. Kiitti äiti. Oli miehellä hauskaa kun huomasi, että ihan tosissani olin huolissani hänestä kun hän nielaisi purkan..

Kunnes tajusin että niin luulin minäkin... Hysteerisenä lapselle sanoin että eiii! ei saa nielaista kun se purkka jää masuun! voi elämän kevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/717 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin joskus pienenä matkustamaan yksin lentokoneella Vaasasta Helsinkiin. En ollut koskaan ennen lentänyt yksin, joten kysyin kauhuissani äidiltäni "Mistä tiedän millä pysäkillä painaa nappia?" :D

Vierailija
704/717 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää aina lapsena mietiskelin, että kukahan ihme se dolby surround on, kun se esiintyy kaikissa ohjelmissa :)

muun muassa kääntyi suussa muummuummuassa varmaan yläasteikäiseksi asti.

neli-viisivuotiaana väitin isälleni osaavani stripata... halusin oikein näyttää. tarkoitin kyllä steppausta :D

parikymppisenä tajusin, ettei anjovis olekaan vihannes.

Vierailija
705/717 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin pari päivää sitten miksi niin monet nimeävät veneensä Terhiksi.

Sitten joku kertoi, että se on venemerkki.

Vierailija
706/717 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ilmeisesti ei ollut turhan tarkkoja neuvoessaan siskokatraalle mm. moottorivärkkien nimiä. Mä luulin vielä seiskalla että mopo on lyhennelmä sanasta moottoripyörä ja että niitä on vaan sitte erikokoisia mopoja. Kummin poika tuohtui aikalailla kun tuumasin hänen uudesta moottoripyörästään, että " Hieno mopo sulla" . Myös kuorma-auto ja rekka oli pienenä mun mielestä sama asia, en ollut hoksannut autojen eroja. Samaa listaa voi jatkaa sanalla kaurapuuro: mun mielestä se oli ikään kuin yleisnimitys vastaavannäköisille puuroille. Joskus sitten tarkemmin miettiessäni hoksasin, että Neljän viljan puuroo voi tuskin sanoo kaurapuuroks, ku siinä on ohraa, vehnää ja ruistakin.

Kuulin joskus 4-5-vuotiaana kerrostalon pihalla pojilta sanan kyr*ä ja ymmärsin, että jostain kehonosasta puhutaan. Niinpä päättelin sen tarkottavan sanaa " kyynärpää" ja olevan näpsä, moderni lyhennös. Tottahan niin hienoo sanaa piti heti käyttää ja minätyttö marssinkin sisälle kertoo äidille, että Mulla on kyr*ä kipee" .

Termit " solmia avioliitto" , " mennä kihloihin" , " naimisiin meno" , " vihkiminen" oli mun mielestä myös epämääräinen sanaviidakko. Luulin myös kuusivuotiaana, että koska isällä oli albumissa armeijakuvia, hän on ollut sodassa ja ampunut ihmisiä.

Kerran tokalla olessani kysyin jäteautonkuljettajalta, että mitä teidän Piialle kuuluu? Mies ei tuntenut minua, joten selvitin hälle, että hänen tyttärensä Piia on mun tarhakaveri ja että me ollaan äitini puolelta pikkuserkkuja (mikä oli totta). Mies kysyi äitini nimeä ja vastasin äitini nykyisellä nimellä. Hän pudisti päätään ja kysyi äitini tyttönimeä. En mä tiennyt mikä on tyttönimi, mutta yht' äkkiä sain älynväläyksen ja vastasin " Biila-Turkitta" . Oli setä vähä Öönä. Olin vastannut sillä nimellä, millä äitiä oli haukuttu lapsena: sanankäännös Tuula Birgitta -> Biila-Turkitta. Hiukanko nolotti, kun asia selvisi myöhemmin.

Mä ja sisko katottiin ala-asteiässä Benny Hill-show:ta. Ohjelman alussa tulee teksti THAMES. Luimme sanan väärin (TAHMENS) ja luultiin sitä sen ohjelman nimeksi. Ihmeteltiin kovasti, kun tv-aikatauluissa ei koskaan lukenut TAHMENS:ia. Kerrankin sisko huusi: No nyt täällä taas tulee se Tahmens, vaikka varmasti ei lukenut lehdessä!!! Meni aikaa, ennen ku osattiin ettiä lehdestä " Benny Hill show" .

Murkkuiässä kuuntelin kaverini nauhoittamaa Skid Row:n kappaletta Wasted Time, jossa lauletaan " Is it all, just wasted time..." Mä sanoin kaverille, että tää " Easy Doll..." on tosi hyvä kappale. Sai hyvät naurut. Vastaavasti se itte mokas, kun kuunteli yhtä Hardlinen kappaletta ja sanoi " Ihan ku tossa laulettais Cold as eyes" mutta eihän se tarkoita mitään. Oli oikeesti " Cold as ice" .

Vierailija
707/717 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli luokkakaverina papin tytär, joka oli pienenä hoilannut onnessaan joulukirkossa " Halleluja" :n sijaan " Hae leluja" .

Vierailija
708/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
709/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt sellaisia pieniä maalaushommia kotona. Maali ei sitten ollut vesiliukoista. Kun sitä pesi saippualla ja vedellä, tuli sellainen kiva vihreä maalikelmu sormista ranteisiin saakka. Kun en kerran ollut tiennyt, mihin sitä tärpättiä tarvitaan, niin sanomattakin lienee selvää, etten ollut sitä etukäteen ostanut...

Vierailija
710/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoa että miehilläki on lantio :)

murkkuiässä lantio levenee...

vähä niiku toi aataminomena juttu.. miehillä se vaan kasvaa isommaks..

Vierailija
711/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri oli lähössä ulkomaille ja oli piirtäny paperiin auringon, juomalasin ja siinä luki pina colada.. sit kysyin toiselta kaverilta et mikä maa on pina colada...

Vierailija
712/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystäväntekele ihmetteli, et eikö mulla ole kuukautisia vaikka on kuunvaihde. Ikää oli herralla päälle 20 v ja luuli tosissaan, että kaikilla naisilla on kuukautiset aina kuukauden vaihtuessa.

Vierailija
713/717 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin pienenä, kun vanhat ihmiset sanoo ihmistä komeaksi, että se tarkoittaa kaunista tms..Se onkin LIHAVA! Heh..Vierailija:

Vierailija
714/717 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitti ettei numeroita tallenneta kännykkään ylös. Oli sitten toiset kysyneet, että mistä se kännykkä sitten tietää ilmoittaa sen ihmisen nimen ketä sieltä soittaa? Vastaus: kyllä ne siellä telellä tietää.

Selvisi, että hän luuli, että siellä joku ihminen yhdistää joka ikisen puhelun erikseen ja tunnistaa ihmiset äänistä.

Vierailija
715/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säilyy ruoat kuten isossa pakastimessa. Ostaa aina satsit punaisen leiman tän päivän ruokaa kun halvalla saa, ja tuo sitä sekä omaan että mun pakastelokeroon. Sit sitä esim. päiväyksellä 27.7.11 ollutta lihaa löytyy jouluna, ja on vielä ihan kunnossa kuulemma. Ei oo ikinä ruokamyrkytystä kuulemma saanut.

Eli sille ei oo valjennut vieläkään, ehkäpä vasta sitten kun kunnon paskatauti iskee ;)

Vierailija
716/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä on naaraslehmä, sonni uroslehmä ja härkä on sonni jolta on leikattu pallit. Ja vasikka on lehmän ja sonnin jälkeläinen, ja kaikki nämät ovat samaa lajia :) Sitten on vielä nauta ja hieho ja mulli, ja nekin ovat samaa elukkaa, mutten muista millaisia yksilöitä.

Vierailija
717/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pierut tulevat hengitysilmasta. Hän myös luuli, että lattiat pestään heittämällä sinne sangollinen vettä ja sitten hangataan...