Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
121/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuhan on siis näin, että kana munii vaikka kukkoa ei olisi mailla ei halmeilla. Näistä hedelmöittymättömistä munista ei tietenkään tipuja synny kovallakaan hautomisella. Eli tipuja syntyy vain niistä munista, jotka kukko on ensin hedelmöittänyt.

Vierailija
122/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin varmaan joku 15, kun naapurissamme asuva vanhempi rouva tuli pihalla vastaan, kyselin kuulumisia kun en ollut häntä vähään aikaan nähnyt. Hän kertoi olleensa lasaretissa, ja minä fiksuna tyttönä kysyin, että no olikos siellä kivaa ja aurinkoiset kelit. Naapurin täti katsoi vähän kummissaan, ja totesi että harvemmin siellä nyt niin kovin kivaa on. Ja kyllä jälkeenpäin nauratti, kun mulle selvisi ettei lasaretti olekkaan etelän aurinkolomakohde.

Eräs ystäväni taas myös joskus murrosikäisenä väitti kivenkovaa, että pakkasella suusta tuleva hengityshöyry on savua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas luulin, että ko sieni on suo_muorakas. Ihmettelin kyllä vähän, mitä sieniä on muorakkaat, ennen kuin tajusin...

Vierailija
124/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli että poni on hevosen lapsi...

Vierailija
125/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada ja Ruotsi pelas loppuottelussa jääkiekossa. Matsi oli tasanen ja sitten meni jatkoajalle. Kanada teki maalin mutta sitten ei oltu heti varmoja oliko se maali vai ei ja siinä odoteltiin kauan. Oli sen mustan kandalaisen haastattelu ja hän sitten sanoi jotain että: " we can' t decide it, it' s the guy upstairs who decides" . Raivostuneena puhisin miehelleni että miten mua raivostuttaa kun pitää uskonto sekottaa ihan joka asiaan, ihan kun se nyt ois jumalan päätettävissä! Ihmettelin että mitä mies siinä virnistelee tyhmän näkösenä. Mies katteli vähän aikaa mun tuhinaa siinä kunnes totesi että olenko tietoinen että " guy upstairs" tarkottaa tuomaria joka istuu vähän korkeammalla ja tarkastaa videonauhoja, eikä suinkaan Jumalaa. Että mua hävetti...

Vierailija
126/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri hiuksia syöttämällä, lasten tietämättä.

Vierailija
127/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on se että tämä on lisääntymisen ympärillä pyörivä keskustelupalsta. Näitä voittajageenejä sit lisää maailmalle? Ei helevetti.

Vierailija
128/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä sisko tuli hakemaan ruokapöytään ja kertoi, että ruokana on spaghettia ja minähän luulin et siellä on paketteja keittössä. Juoksin keittiöön ja petyin ku ei ollukkaa lahjoja..

Lukiossa pidin esitelmän aiheesta, että kuinka haluaisin muuttaa pois kotikaupungista maailmalle. Erehdyin kuitenkin sanoista, englannista johtuen luulin, että leva tarkoittaa asua.. Joten pidin esitelmän koko luokan edessä siitä että kuinka haluan pois täältä enkä halua enää elää.. :DD

Vierailija
129/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyselin lapsena äidiltä, miten mun nimi sanotaan ja kirjoitetaan ruotsiksi?

Kaverini otti kolmannella luokalla kieleksi venäjän. Ensimmäisellä tunnilla heille oli opetettu oma nimi venäjänkielisillä aakkosilla kirjoitettuna. Kaverini oli tästä tohkeissaan ja selitti mulle, että nyt riittää että oppii kaikki aakkoset niin sitten osaa venäjää koska se venäjän kieli on sitä että käännetään vaan kaikki suomenkielen sanat niitä aakkosia käyttäen, helppoa.

Parasta tässä oli että minä uskoin ja yhdessä " opettelimme" tällä konstilla venäjää iltakaudet :DD

Vierailija
130/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

lapsena luulin että vesitornit ovat täynnä vettä!

nyt hävettää *punastus*

Vierailija
131/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lätkäfani henkeen ja vereen.... mut minä en vieläkään ole älynny mikä on paitsio....

Vierailija
132/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos Selänne on tuomassa kiekkoa vastustajan päähän, Koivu ei saa mennä siniviivan yli ennen Selännettä.

Vierailija
133/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se banaani sitten kasvaa jos ei puussa? Kyllä minä ainakin olen ulkomailla nähnyt niiden puissa roikkuvan. Vai eikö se olekaan puu vaan joku ruoho? :)

Vierailija
134/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kananmunan kuori on pehmeä silloin kun se munitaan. Säikähdin lapsena kun poimin tuoreen kananmunan ja se olikin pehmeä. Ja mites se miehen siittiö sitten läpäisee munasolun kuoren. Biologian opettajilla olis kyllä tekemistä.

Vierailija
135/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän jos LAPSENA luulee ja uskoo ties mitä,mutta että onko ihmisistä tullu näin tolloja ja luonnosta yms. vieraantuneita että yksinkertaiset asiat(ainakin mun mielestä) ei mee jakeluu!???

Tää maailma on menossa pelottavan uusavuttomaksi!

Vierailija
136/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri luuli lukioikäisenä, että on olemassa miesten alushousumalli nimeltä tanko - kun niitä on useammat, on siis tangat. Ja samalle kaverille sain joskus selittää, mikä ero on organismilla ja orgasmilla ja myös mitä tarkoittaa runkata.

Mutta kaikista typerin oli kyllä yhden toisen kamun eksä - kun puhuttiin Jeesuksesta, niin tämä kysyi kohta että kukas se Kristus sitten on... Ihan aikuinen mies kyseessä siis.

Vierailija
137/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

410:

Ei muuten tule paitsiota, jos kuljettaa kiekon takaperin luistellen siniviivan yli.

Totta, jos kiekko on " hallussa" .

Vierailija
138/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinkas ne banaanit muuten lisääntyy?

Sen ymmärrän, ettei porkkanoissa ole siemeniä, kun ne on ne juuret, ja siemenet kehittyy sinne ylös kukan jäänteisiin. Tai siis kehittyisi, jos kasvi saisi rauhassa kasvaa ja tehdä ne kukat.

Mutta banaanihan on oikeasti hedelmä, joka kehittyy kukan heteistä tms.

Kasvina se lisääntyy juurista ' vesomalla' , mutta kovin tehokasta lisääntymistä se ei ole. Isossa tertussahan on toista sataa hedelmää - ei luulisi että kasvi viitä huvikseen tekee...

Vierailija
139/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. luokalla opetettiin, että lauseen loppuun tulee piste. Minä viisaana ajattelin, että jos lauseen haluaa lopettaa todella varmasti, niin mitä useamman pisteen laittaa peräkkäin, sitä varmemmin lause päättyy.

Eli saatoin laittaa lauseen loppuun viisikin pistettä.

Kaveri luuli lapsena, että vehnäjauho tehdään hiekanjyvist

Ja minä luulin, että joskus 50-luvulla kaikki oli mustavalkoista ja että jos mummolan vanhan radion avaa niin sieltä kuuluu Helsingin olympialaiset.

Lisäksi luulin, että Rovaniemen Lappia-talo on Lattia-talo.

Tuttavani oli miettinyt, että mitä on UHE. Kun kaakaopurkissa luki että KAAKAOJUOMA ja UHE. (Siis kaakaojuomajauhe.) Itse taas luulin, että kaakao on kaakauta ja 1. luokalla koulussa järkytyin kun koulukirjassa lukikin kaakaO.

Lapsena luulin myös, että portsari on pormestarin lyhenne ja että ne tarkoittavat molemmat samaa, eli sitä joka on baarin ovella. Kehuin sitten olleeni kaverin syntymäpäivillä pormestarina.

Joskus ala-asteen lopussa, en muista missä yhteydessä, minun piti sanoa sapatti, mutta sanoin selibaatti ja ihmettelin että miksi äiti nauraa hysteerisesti.

Kaverini ihmetteli yläasteella, että miksei cd-levyä voi faksata, koska eihän se ole sen paksumpi kuin paperikaan...

Vierailija
140/717 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin, että kaukolämmitystaloissa lämmin käyttövesi tulee suoraan voimalaitoksesta. Kuvittelin myös, että sama vesi kiertää lämpöpattereissa. Ikää oli reilut 20 vuotta, kun tajusin asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi