Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
81/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin korvakorujen menevän korvalehdestä läpi kun vaan tarpeeksi painaa. Isosisko oli lävistänyt korvalehtensä ensin nuppineulalla ja sitten vasta laittanut korun roikkumaan, oli unohtanut mainita asiasta minulle ja minä perässä kokeilemaan. Muistot korvalehdissä vielä aikuisiässäkin (kuopat, aivan kuin reiät, mutta ei läpi).

Samoin isosisko uskotteli mulle että silmän mustuainen on oikeasti vaan reikä ja siitä menee se tikku läpi; " sitä tikulla silmään joka..." . Onneksi äiti korjasi tämän väärinkäsityksen ennen kuin ehdin kokeilemaan...

Suututtuani äidille sekoitin kipsistä, vedestä ja askarteluhileistä massan, jonka oli tarkoitus olla näkymättömyysainetta. Sitä sitten sivelin päähän ja vartaloon ja tepastelin ylpeänä äidin eteen kun nyt se ihmettelee minne hänen rakas tyttärensä on kadonnut...

Aikuisiässä (24 v) minulle valkeni että Siperia onkin aika suuri alue, ei vain jokin kyläpahanen Venäjällä. Samoin mulle oli ihan uutta että Siperiassakin on kesä, ei siellä aina ole lunta ja jäätä (luontodokumentissa näytettiin kuinka oli joutsenia Siperiassa). Siitä sitten säntäsin ylpeänä kertomaan asiasta miehelleni!

Vierailija
82/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ihan kehdannut kysyä että mitä se tarkoittaa ja että siis minne, joten emmin et en mä varmaan tänään joo menossa. ja luulin että se tarkoittaa vermon ravirataa, hieman ihmettelen et miksi se kundi siellä kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni luuli että naiset tulevat raskaaksi vain kuukautisten aikaan, vähän niinkuin koirilla on juoksuaika tiedättehän. Ihmetteli vaan että miksi pitää käyttää ehkäisyä kun eihän sulla ole edes kuukautiset :O ja ikää oli kundilla 23v.

Vierailija
84/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

patja kirjoitetaan paattia ja niin sanoinkin aina.kerran sanoin kaverille että yks tyyppi oksensi teijän laatoille ku joku sanoi sitä ennen että se laattasi.ja sit mullon ollu kans epäselvä toi kolkyt ja risat, luulin et se on joku hlö.jajaja...mun mies on keittänyt riisiä kotsan tunnilla ilman vettä ja viime vuonna kun se valutti makaroonista vesiä niin se teki sen hellan päällä kun ei tajunnu et sielhän on ne reijät,heheheh.miksköhän niitä sitte ylipäätään huuhdellaan???

Vierailija
85/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut turhan paljon ajateltu faksin toimintaa.

Vierailija
86/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ihan oikeasti huolestunut, kuinka voisin ymmärtää illan suomalaista elokuvaa (= sen puhetta/tekstitystä), kun se tuli ruotsinkieliseltä kanavalta... Blondi...

Vierailija
87/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu luuli että hänen paappansa on mennyt venäjälle,

kun puhuttiin että on mennyt rajan taa,eli siis kuollut :)

luulin pienenä että kortsuja käytetään niin ,että äiti punnaa vauvan alun pussiin ja siinä heitetään pois...jep jep :D

ja tuo vesitorni on klassikko vissii..mäkin luulin pienenä että se on vielä päältä avoin ,että sade vedet kertyy sinne!

:D oi voi,veet silmis oon nauranut pinkan läpi....kiitos!

Vierailija
88/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Vähän aikaa sitten kysyin ystävältäni että mitä poljinta autossa painetaan kun auto on käynnissä mutta tehdään sitä wwmmmm wwmmmmmm wwmmmmmmmmm ääntä?kaasuahan siinä ei mielestäni voi painaa kun auto lähtis sit liikkeelle....

en omista ajokorttia ja ikää 22v....NOLOA!!! "

en tämmöistä kehtaisi tunnustaa edes nimettömänä!!!

Vierailija
89/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikuisiässä (24 v) minulle valkeni että Siperia onkin aika suuri alue, ei vain jokin kyläpahanen Venäjällä. Samoin mulle oli ihan uutta että Siperiassakin on kesä, ei siellä aina ole lunta ja jäätä (luontodokumentissa näytettiin kuinka oli joutsenia Siperiassa). Siitä sitten säntäsin ylpeänä kertomaan asiasta miehelleni!

Vierailija
90/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kävi pelaamaan lätkää? Runojen jälkeen?

Vierailija
91/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kun kuuluu se wmm wmm ei kyseessä ole mikään erillinen ääni-poljin, vaan kytkin on silloin pohjassa ja painetaan kaasua. (kytkin pohjassa ei auto liiku, kaasua painetaan jotta auto esim. pysyy käynnissä)

Vierailija
92/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovikellossa kun luki Friedland! :D Aika iso suku näillä Friedlandeilla :D

Vierailija
93/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tämä sieni olis nimeltään suomuo_rakas. näin kuvittelin siinä parikymppisenä. se oli jotenkin hellyttävä nimi sienelle, että oikeen rakas.

Vierailija
94/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanojen, että Kalevi kulke

Vierailija
95/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin, että pitääkö niitä autoja alkaa myydä joka paikassa, että eikö olisi järkevämpää perustaa muitakin kauppoja.

Mieheni sitten valisti minua " lempeästi" .

Vierailija
96/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mistä me ollaan synnytty ja minä vastasin, että Aatami ja Eeva sai Jeesuksen.

Myöhemmin muistin, ettei se ihan noin mennytkään.

Vierailija
97/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti tänään kivenkovaan että me asutaan neliössä, ku meillä on neljä huonetta. Eli siis 3h+keittiö. Saakelin pönttö.

Vierailija
98/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jänis ja rusakko jutun..? Mikä on minkäkin värinen ja millon?

Vierailija
99/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin TAAS kerran, että XX se on ammatiltaan ja työskentelee tutkijana XX-yliopistossa ja tutkii siis tällä hetkellä aihetta XX ja tekee siinä sivussa väikkäriä jne..

" Heh.. No.. Jaa.. Mitä se siis niinku oikeesti tekee..? Kai sellainen tutkiminen nyt joskus loppuu ja mikä sen ammatti niinku on..?

Mihinse sitten niinku menee oikeisiin töihin? ja miten te pärjäätte kun saatte vaan opintotukia??" (minä palasin jatko-opintojen pariin hiljattain)

Siis voitteko kuvitella?? Ihminen ei tiedä, että maailmassa on ihmisiä jotka tekee työkseen tutkimustyötä ja tekevät sitä ihan palkallisena..

Ja tämä keskustelu on käyty USEASTI!!

Vierailija
100/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäjänis vaihtaa turkkia talvelksi eli talvella on valoinen " kokopuku" . Lisäksi metsäjäniksellä on pienemmät korvat ja pyöreämmät tassut ja töpö on valkoinen. Rusakko on ympärivuoden ruskeanharmaa ja korvat ovat pidemmät. Lisäksi on isokokoisempi ja tassut soikeamman muotoiset jäljistä katottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän