Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
101/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli naiset ei ole ihmisiä, vaan vain miehet ovat ihmisiä.

Eehehee.. meidän kolmevuotias viime kesänä kyseli kovasti eräästä ihmisestä ja kerroin hänen olevan nainen yms..jätkä hetken aikaa mietti kuulemaansa ja totesi että " äiti, sinä et ole ihminen, sinä olet vain nainen..isikään ei ole ihminen, isi on mies.Mutta minä, minä olen ihminen." Totuus tulee aina lasten suusta..

Menee varmaan vähän aiheen vierestä mutta kun vieläkin naurattaa niin kerron. Päiväkodissa on töissä marja-leena niminen täti, johon poikani on syvästi ihastunut. Syksyllä käveltiin ulkona ja ihasteltiin kuin pihlajanmarjat ovat komean punaisia ja kypsiä..poika sitten päiväkodissa meni tädin luokse ja kysyi, että noh oletkos sinä marja-leena jo kypsä..kyseli tätä varmaan jouluun asti varmistaakseen ilmeisesti kypsyysasteen..

Vierailija
102/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille nauroin katketakseni:

" ranskantunnin anaaliäänteet" ja " Silpoydin herneet" *reps*

Ihania!!

Minäkin olen luullut tai ainakin tarkemmin ajattelematta vaan uskonut, että

- keltuaisesta muodostuu tipu

- quartz on kellomerkki

- Hoosianna oli Daavidin poika (näinhän juuri lauletaan)

- olin äskettäin matkalla ja luulin että todella monen sikäläisen sukunimi on Correio, kun melkein jokaisessa postiluukussa niin luki. En tiedä vieläkään mitä se tarkoittaa, mutta ainakin tajuan, ettei se voi olla sukunimi... varmaan samanlainen juttu kuin tuo Friedland ovikellossa :)

joten tästä ketjusta on ollu mulle suoranaista hyötyä :)

Äitini sekoilee välillä sanoissaan, ja on sanonut mm. kerran puhelimessa eläinlääkärille, ettei usko koiransa olevan sairas,

" sillä sen terska on kostea ja viileä" .

Oli ehkä tarkoitus kuitenkin sanoa kirsu :DDD Tälle on naurettu hartaasti, samoin eläinlääkärin reaktiolle, joka oli ollut asiallisen kohtelias, ja äiti oli tajunnut itse erheensä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä raukka ihmettelin parikymppisenä, miten porkkanat lisääntyvät/kasvavat kun niissä ei ole siemeniä?? - Vanhempi työkaveri neuvoi tyttöparkaa - porkkanat ovat kaksivuotisia kasveja.

Vierailija
104/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ammatiltaan opettaja, eli hänellä on ne kuuluisat pitkät kesälomat. Useampikin naapuri oli aivan ihmeissään siitä, että opettaja saa kesäloman aikana PALKKAA! Haloo!

Vierailija
105/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä tää ilmaisu tulee? Mä olen kuullut sen vain Virossa äänettynä upsi teisii, ja kuvitellut että se tarkoittaa upsis toisia... Että ei meitä vaan upisi niitä toisia...

Olen ihan ulalla.

Vierailija
106/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on englanniksi hupsistakeikkaa tai vastaavaa. katso elokuva notting hill!

Vierailija
107/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varma, mutta ihmettelin männä viikolla että miksi telkkarin säätiedotuksessa lämpötilat on siististi Helsingin, Tallinnan, Pietarin ja Tukholman kohdalla mutta Suomessa sikin sokin. Sitten tuli aavistus että onkohan ne sittenkin joidenkin kaupunkien kohdalla siinä Suomen kartassa? Kuka tietää?

Vierailija
108/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että Hoosianna Daavidin poika. Jeesus oli Daavidin sukua, sen ymmärrän, mutta onko tämä Hoosiannan Daavid sama, joka linkosi Goljatia kivellä päähän? Ja kuka Daavid oli Juudean kuningas? Vai tuliko Daavidista kuningas sen jälkeen kun hän oli voittanut Goljatin?

Vierailija
109/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka keväällä kylvetään? Eihän ko.juureksissa/vihanneksissa ole siemeniä..

Valaiskaapa joku ni voin sitte kohta tulla kertomaan että olen jo 26 ja nyt tämä vasta selvisi..

Vierailija
110/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pokkana huudahtanut " Terska!" . Kuvittelin sanovani hassusti, kuten morjens tms. Meni serkku (3v vanhempi) noloksi kun se tiesi mitä sana tarkoittaa, minä en tiennyt, eikä serkku kertonut... Muttei ole tullut sitä sanaa tuossa tarkoituksessa käytettyä enää...

Vierailija
111/717 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heillä varmaan luki postiluukuissa " posti" , jotta paikallinen kusti tietää, mihin kirjeensä lykkää.

Vierailija
112/717 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainio ketju =)

Vierailija
113/717 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ennen kun markka devalvoitiin (eli jotain lähemmäs parikymmentä vuotta sitten?), kysyi eräs ystäväni vakavissaan että mites viiden markan kolikon sitten käy???? :D

Vierailija
114/717 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuin aina kaikille Zupista...en tiedä mistä tämmöinen on päähäni tullut.

joo ja nyt tiesin vasta tuon tenkkapoon....;)

Vierailija
115/717 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin jo aika vanha, ennen kuin ymmärsin että jääkiekossa tehdään vaihtoja :) siis luulin, että ne 60min pelaa koko ajan samat äijät ja muut istuu vaan varalla tai jotain.... enkä ole blondi!

Vierailija
116/717 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 26v... Onks toi varmasti totta?

Vierailija
117/717 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoin aika pitkään, että jos jyrsii hiuksenlatvoja niin ne hiukset ei ikinä lähde mahasta pois. voi kuolla siis;) äidiltä opittua..

Vierailija
118/717 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyräili mustasukkaisuuksissaan kaverin saamaa hääkutsua, joka oli osoitettu " Maija Meikäläinen + avec" että kuka toi Avec on, joku sun ex vai...

Vierailija
119/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin etta on just sopivan lampoista, mene syottamaan. Mies sanoi ettei sita viela voi syottaa! Kysyin miksi ja sanoi etta senhan pitaa antaa aina seisoa minuutin verran mikrosta ottamisen jalkeen. Niin kuulemma lukee kaikissa valmisruoissakin...

Vierailija
120/717 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parasta siinä vielä se, et ukko on autonasentaja.. :)

Eikös tämä selitä asian? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi