Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
61/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota israelilaisille satoi taivaasta Egyptissä. Kyllä piti monta kertaa miettiä, että miten ne saivat sen mannapuuron kerättyä Saharan hiekan pinnalta puhtaana.

Vierailija
62/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikä pissattaa poikaa tien vieressä ja mies huutaa kauhistuneena että kato nyt vähän mihin päin sitä poikaa pissatat, suoraan vastatuuleen!!! Harvemmin sitä itse tulee tuulen suuntaa katsottua kun kyykkypissalla " pusikossa" käy :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei irtoa munasolua, jos käyttää pillereitä.

Vierailija
64/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5- ja 1-vuotiaiden poikien äiti

Vierailija:

meikä pissattaa poikaa tien vieressä ja mies huutaa kauhistuneena että kato nyt vähän mihin päin sitä poikaa pissatat, suoraan vastatuuleen!!! Harvemmin sitä itse tulee tuulen suuntaa katsottua kun kyykkypissalla " pusikossa" käy :O)

Vierailija
65/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttun jokai piti lukiossa esitelmää sanasta demonstroida meni pikkasen sanoissa sekaisin ja sanoi luokalle " Nyt minä vähän masturboin teille" Opettajallakin oli aika hauskaa...

Vierailija
66/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva on jo tuolla ähkässy moneen kertaan kun hekotan täällä teiän alikeille, dildoille, genuiineille......

me oltiin muutettu just paritaloon kerrostalosta kun olin 14 v. äitini sitten kasvikirjasta katteli että mitä kasveja siinä pihalla kasvaa. sitte siinä oli aika sellanen tuuheasti rehottava pensas ja äiti löysikin sen kirjasta ja huusi ihmeissään: " ette ikinä usko mikä ton nimi on: tuoksuva tukka" sitten sitä kauan aikaa ihasteli että onhan se vähän niin kun tukka ja tuoksuukin. selvis sitten myöhemmin että se oli TUOKSUVATUKKA, siis tuoksu-vatukka.

muistatteko ennen kun oli sellanen ob-tamponien mainos missä käveli kolme kaunista pitkäsääristä naista ja sitten oli laulu: " oo bee, oobee, se varma tamponi" . mun paras kaveri väitti kiven kovaa että ob on sukkahousumerkki, että se mainostaa sukkahousuja ja et se on vaan sellanen vertaus että ne ob-sukkikset on yhtä varmoja kun tamponit!! me lähdettiin siltä seisomalta kauppaan tarkastamaan ja mä voitin...

muuten: e-pillereiden hormonit mm ehkäisevät munasolun irtoamisen eli se vuoto mikä tulee (tyhjennysvuoto) siinä välissä on limakalvoa.

Vierailija
67/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai lahjaksi jouluna kukkaistutuksen: iso, punainen kukka istutettu posliiniseen joutseneen. joutsen oli maalattu kulta-, pastelli-, sun muilla väreillä ja isän kanssa sitä siinä ihmeteltiin. sanoin isälle, että jos TUO ei ole kitschiä, niin mikä sitten? ennen kuin isä kerkesi vastata, kivahtaa äiti että EI SE MIKÄÄN KITSCH OLE, SE ON AMARYLLIS!

ettäs tiesitte!

Vierailija
68/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kun näin niiden kasvavan kuin tulppaanit, heräsin joka aamu hymyssä suin niitä ihmettelemään Perun viidakossa..kyllä oli paikallisella poikakaverillakin hymyssä pitelemistä kun niitä niin kovasti ihmettelin

Vierailija
69/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkasin ja siinä sitten taivuttelin ripsiäni, niin mieheni tokas että mä en ymmärrä teitä naisia kun te leikkelette ripsiänne :)) rauka oikeesti luuli, että lyhennän ripsiäni taivuttajalla!!!

Vierailija
70/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy 22 wee

Vierailija
71/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Wieninleikkeen päällä.

Ja meillä kännykkään saa lisää kenttää kun juoksee ympäri taloa ja hups jossain voi vaikka kuulua.

Vierailija
72/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nyt kun ajattelen spaghettipuuta.

Vierailija
73/717 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin noin 10-vuotiaana, että sanat " sievä" ja " siveä" tarkoittavat samaa asiaa. Olin lukenut siveän jostain kirjasta ja niinpä tietäväisenä kerroin juuri sopivasti vanhemmalle veljelleni, kuinka eräs kaverini on Tosi Siveä tyttö. Veli kyseli muikean näköisenä että millä tavalla siveä...

Joskus eka-tokaluokalla juteltiin sähköstä, opettaja kysyi että mitä tapahtuisi kaupungilla jos sähköä ei olisikaan. Minä viittasin innokkaana ja kerroin, että autot ja bussit lakkaisivat kulkemasta... Taisin olla aikaani edellä :)

Vierailija
74/717 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin 14-15 vuotias ja olin jostain kuullut sanan dildo, mutta en tieenyt mitä se tarkoittaa. Olin kova tyttö hokemaan vittua, joten ajattelin " fiksuna" likkana, että rupeen hokemaan jotain muuta kun vittua. No dildo oli hyvä, kaverini koulussa vaan suhahti minulle että hiljaa, kun ensimmäisen kerran sanoin että " no voihan dildo!" , siinä sitten ihmettelin että miksi sitä ei saa sanoo...kaverini eivät kertoneet sanan merkitystä minulle, mutta muutaman kerran sen toistettuani ja heidän käskettyä lopetin sanan käyttämisen. No vähän ajan päästä sitten puhuin suuren ihastukseni kanssa " tuhmia" puheluita. Hän sitten kysyi että " onks sulla dildoo?" ja minä sitten että " mikä se on?" , ja ai vähänkö nolotti kun hän minulle sitten selitti sanan merkityksen. Olin kuullut sanan hieromasauva, ja sillä sen tunnistanut, mutta nolotti kyllä pikkusen...

Vierailija
75/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietti missä banaanit tehdään, että miten ne saa sen sisälmyksen sinne kuoren sisään. Ja ihmetys oli suuri kun kerroin, ettei niitä tehdä vaan ne kasvaa puussa=)

Vierailija
76/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus ala-asteella luulin että " lastentekoaine" on virtsa, ei sperma. Voi yök.

Vierailija
77/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 km siltä kohtaa). Siinä se sitten ihmetteli että " miten ne ruotsinlaivat mahtuu tuosta menemään..." Samoin hän ajatteli, että " Terska!" on passeli tervehdys kiljaista vastaan tulleelle +10 vee isoveljellemme kadulla.

Vierailija
78/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastasi, että se on siperialainen tuhkamunapensas, johon vastasin vain, että hän onkin aina ollut parempi tunnistamaan kasveja ja lintuja kuin minä. Luulin monta vuotta, että kyseinen pensas on todella siperialainen tuhkamunapensas! Onneksi en ole kovin kiinnostunut kasveista enkä kokenut tarvetta kertoa kauniisa pensaasta kenellekään.

Vierailija
79/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
80/717 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös luullut että ne ovat täynnä vettä!! miksi niitä sittetn sanotaan vesitorneiksi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä