Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
41/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myöskään tuo Kolkyt ja risat ole auennut kuin vasta muutama vuosi sitten. Luulin, että ne on kaksi perhettä, Kolkyn perhe ja Risan perhe.

Vierailija
42/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kaveri oli tehnyt suklaapiirakkaa ja laittoi kuorrutuksen pohjan päälle ja uuniin. Tuli muuten ihan mielenkiintoisen näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri ihmetteli että mitä ne päävärit tekee, onko ne suutareita vai räätäleitä tms... :-DD

Vierailija
44/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuvat heti puhumaan vierasta kieltä, eikä voi puhua vaan suomea, niinkuin me.

Lisäksi lapsena luulin, että maailma oli ennen mustavalkoinen, ja värit keksittiin myöhemmin. Pari vuotta sitten vieläkin tuli hämmentynyt olo, kun näin värifilminpätkän Hitleristä jossain dokumentissa. Ikää siis se kolkyt ja risat.

Ja täällä vasta selvisi tuo Friedland-asia, voi ei, luulin, että miehen ex-vaimon sukunimi on nykyisin tuo F...

Vierailija
45/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän päivään asti luullut että genuine tarkoittaa nimenomaan tekonahkaa !! Ja naureskellut kun joku on ' luullut' sen olevan aitoa.

Ja minäkin laitan makaronit raakoina, tulle 100 kertaa parempaa makaronilaatikkoa niin.

Ja minä luulin aikuisiälle asti että ambulanssit sulkevat hälytysäänet juuri ennen sairaalaa, koska siellä hoidettavat hullut saisivat muuten hulluuskohtauksia jatkuvasti noista äänistä. Näin äiti on minua joskus valistanut.

Vierailija
46/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten jää isälle kiinni kun soitan sille (luulin että hajut menevät puhelimen mukana)

Vierailija
47/717 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on aataminomena?

Vastaajina Päijät-Hämeen keskussairaalan korva-, nenä-, ja kurkkutautien ylilääkäri Juha Silvola ja apulaisylilääkäri Jouko Nieminen

VASTAUS: " Aatamin omena" on osa kilpirustoa, joka suojaa meillä kaikilla äänihuulia ja muita kurkunpään sisäisiä rakenteita. Miehillä kilpirusto on kookkaampi ja selkeämmin erottuva johtuen heidän suuresta kurkunpäästään ja kilpiruston terävästä etureunasta. Tämä puolestaan johtuu testosteronihormonin vaikutuksista. Tästä syystä miehillä on esimerkiksi naisia matalampi ääni.

http://www.ess.fi/keywordarticle.jsp?article=66155&category=30&main=21&…

Vierailija
48/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen äiti kysyi kotona, mitä ranskan tunnilla oli opittu. Minä siihen fiksuna totean, että harjoiteltiin niitä anaaliäänteitä. tarkoitin tietysti nasaaliäänteitä. noloa.

Vierailija
49/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pienenä, että " ennen vanhaan" on maailma ollut mustavalkoinen, ettei ole ollut värejä ollenkaan, koska vanhat elokuvat ovat mustavalkoisia. Olen syntynyt 1975.

Vierailija
50/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selitteli mulle aina pitkät tovit mitä Turre nyt sanoi...

ja minä yritin pinnistellä oikein, että oppisin myös.

Mun veljet ja sisko (minua paljon nuoremmat) luuli ennen, että on ihmisiä ja lapsia. ja minua se ärsytti niin...

valehtelin siskolleni, että kun painaa nenät vastakkain, vaihtuu nenät. ja sitten nauroin, kun itkien meni äidilleen valittamaan, että sisko vei mun nenän!!!

Vierailija
51/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kissat on tyttöjä ja koirat poikia.

Mun yks kaveri meni myös siihen lankaan, että valkoiset munat on kloorivalkaistu ja, että vain ruskeat kanat munivat ruskeita munia.

Vierailija
52/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkee tehdä korkee torni, jos ei ees oo vettä?

Vierailija
53/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokasin siihen 13 vuotiaan suurella viisaudella, että " entäs jos mä pamahdan paksuksi" . Tarkoitin toki että jos lihon niin etten mahdu pukuun. Kyllä äiti ja naapurin rouva saivat makeat naurut!

Vierailija
54/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun siihen ei tietty tarvii kukkoa.. Et miten ne oikeestaan kehittyy siä kanan sisällä...?

Vierailija
55/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyyhän sullakin munasolu joka kuukausi, joka vuotaa sitten pois.

Jos muna hedelmöittyy, niin tulee vauva.

Vierailija
56/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies kuuli radiosta, että käyttöön tulee " kahdenkymmenen sentin kolikoita" ..

Levitteli siinä käsiään noin parinkymmenen sentin etäisyydelle toisistaan ja voivotteli suureen ääneen, että " vitsi, mieti nyt.. Vähän mikä lompakko pitää hankkia kun tulee kakskytsenttisiä kolikoita.."

Aika moni luokkakaveri tajusi vasta viime viikolla kun tuli puheeksi, että mistä tylee " Än yy Tee Nyt" ;o)

Vierailija
57/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerin sanotaan ehkäisevän munasolun kasvua..? Eikö vaan..?

Siis jos käyttää pillereitä niin tuleeko sieltä sitten ulos vain kohdun limakalvoa vai munasolu joka ei ole hedelmöittynyt+sitä limakalvoa?

Vierailija
58/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, 30 vee, tajusin vasta nyt tuon ÄN YY TEE NYT jutun! en ole koskaan ees miettiny mistä se tulee.. nyt rupesin miettiin että onko siinä siis joku juttu..

nauran ihan kippurassa täälä! KIITTI sulle joka valaisit mua ;-)

Vierailija
59/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten sain tietää vasta aikuisiällä, et manna on vehnää, eikä oma viljalajinsa..

Vierailija
60/717 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kalaa maalla. Homma oli minusta ällöä ja iso veitsi ja kalat hermostuttivat. Avasin ison kalan vatsan ja siellä oli pieni kala, johon tokaisin " voi ei, tää kala oli raskaana!" . Tajusin kyllä saman tien ja purskahdin hillittömään nauruun.

Mä olen aina luullut että kananmunien munimiseen tarvitaan kukkoa.

T. kaupunkilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän