Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
641/717 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin yläasteella, seiskaluokalla muistaakseni, kun olin luokkakaverini kanssa menossa koulun diskoon. Kaverin isä siitä kiusotteli tyylliin, että tytöt tulee sitten fritsut kaulassa kotia. En ollut ikinä kuullut mistään fritsuista, ja pitkän mietinnän jälkeen päädyin siihen lopputulokseen, että ne on rintaliivit :D Joskus myöhemmin vasta selkis tuo asia.

11-vuotiaana olin kaverilla kylässä, ja heillä oli videot, meillä ei. Enkä ollut koskaan käyttänyt videoita. Katseltiin jotain ohjelmaa videolta, ja kun se loppui, kysyin : " Mitä siellä toisella puolella on?" Siis totta kai videoissa on sekä A- että B-puoli kuten kaseteissakin...

Vierailija
642/717 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi, että se joutuu sitten tekemään tosi monta silmua puikoille, mistä se löytää niin isot puikot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli katsellut kun isäni kirjoitti tietokoneella tekstiä. Fontti oli sellainen, että kirjainten reunat olivat todella ohuita. Oli sitten kysynyt isältäni, että onkohan muste vähissä kun kirjaimet ovat noin haaleita..

Vierailija
644/717 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin pienenä Suomen olevan yhden maailman laajimmista valtioista, jossa asuu suurehko osa maailman väestöstä. Miksi muuten uutisissa puhuttaisiin niin paljon Suomesta eikä niinkään muista valtioista? Ja varsinkin kansainvälisissä yleisurheilukilpailuissa vaikutti olevan niin mahdottomasti suomalaisia osallistujia. Sillä tottakai selostajan pitäisi keskittyä jokaiseen urheilijaan yhtä paljon eikä suosia jotain tiettyä (kuten omaa) kansallisuutta.

Vierailija
645/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

astumaan. Siis jotenkin kuvaannollisessa mielessä, ts. saanut Suomen miehet jalkeille tms... :D

Ultra Bran biisissä lauletaan " Poltetaan erkkerissä tupakkaa, koska siitä saa auki kaksi ikkunaa" . Luulin joskus lukioikäisenä, että tuo erkkeri on joku automerkki... *nolo* Vasta tuolloin törmäsin ensimmäisen kerran rakennuksessa olevaan erkkeriin, ja asian oikea laita selvisi. :)

Vierailija
646/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä vesitorneissa sitten on?

ihmettelee täällä yksi 30v. joka nauroi vedet silmissä ap:n rusinamiehelle... Taidan olla jäänyt samasta junasta! ;D

Vierailija
647/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUHEAA, miten tyhmä olen... :o

Vierailija
648/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovikellossa niin sanotaan. :DDDDDDDDD

Vierailija
649/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleenkin jäi epäselväksi se makaronijuttu... Olenko tyhmä minä vai joku muu?!

Vierailija
650/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää on kaverini: oli poikaystävän kans alottelemas makaronilaatikon tekoa ja poikakaveri alko laittaa makaroneja kiehuun. Kaverini siihen kummissaan, ett eikös meitin pitäny tehä sitä makaronilaatikkoa! juu, uuniin vaa raakana..

/i]

Ei makaroneja ole pakko keittää ennen makaronilaatikon tekoa, itse keitän kyllä, mutta monet tutut tekee laatikon raaoista makaroneista, laittavat vain enemmän nestettä niin pehmeneehän ne uunissakin.

Miehen veljen ex-tyttöystävä oli välkky. Valitti mulle mieheni veljestä, että kun se nykyään koko ajan valittaa jostain. Edellispäivänä tää tyttöystävä oli ostanut jauhelihaa ja kun oli ruskistanut sitä, miehen veli oli mennyt katsomaan ja todennut, että onpa rasvaista jauhelihaa. Tää tyttöystävä nauroi mulle ihan hulluna, että onpa mies avuton, jauheliha on jauhelihaa, minkä sille rasvaisuudelle voi, sehän on aina samanlaista. :DD

Vierailija
651/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko manna vehnää...? :O

Jestas, nyt en enää edes kehtaa kertoa, mitä kaikkea UUTTA tämä ketju opettaa....

Se tyhmä 30v.

Vierailija
652/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porkkanat muka kaksivuotisia..? Oikeastiko?

Vierailija
653/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muun muassa kuulin mummolassa. Enhän ymmärtänyt tuollaista ilmaisua. Ei tule muuta hauskaa mieleen.

Vierailija
654/717 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä oli koulun ruokalassa seinällä juliste, jossa oli maitoa latkivan siilin kuva ja alla luki en hörpi. Kaverini katseli kuvaa ja kysyi: " onko en hörpi siili ruotsiksi?"

Vierailija
655/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ala-asteella vuosia että rotu Suomen pystykorva on pystyKOIRA !

Mäkin olen lukenut että 7up on ZUP !

Mieheni kans nykyään väitellään (tyhmiä kumpikin?) onko se GERBIILI vai GEBRIILI . Kumpi se on ? *nolo* :-/

Vierailija
656/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin ala-asteella vuosia että rotu Suomen pystykorva on pystyKOIRA !

Mäkin olen lukenut että 7up on ZUP !

Mieheni kans nykyään väitellään (tyhmiä kumpikin?) onko se GERBIILI vai GEBRIILI . Kumpi se on ? *nolo* :-/

Vierailija
657/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sperma on ruskeaa ;-D

Vierailija
658/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelin tätä miehelle, että kaikesta sitä tyynyjä tehdäänkin. Alpakka-polo! Mies ihmetteli, että mitäs siinä nyt, eikös se alpakka ole kangasta? Sanoin, että alpakka on lampaan tyylinen, pitkäkaulainen eläin. Mies intti vastaan. Lopulta oli katsottava asia googlen kuvahausta, ja kyllä se alpakka vallan elukalta näyttää...

Vierailija
659/717 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Limsapullon kyljessä luki aikanaan " valmistuspaikkakunta

lovettu" ja menin sitten isältä kysymään missä päin suomea on Lovettu. Isä vieläpä vastasi epäröiden, että jossain Keski-Suomessa päin taitaa olla...

Vierailija
660/717 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelle tuli kysymys: " Mikä on suomen suurin jyrsijä?"

Veli vastasi: hirvi

Äidille kysymys: " Kuinka pitkä oli viikinkien miekka?"

Äiti: viisi metriä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan