Miehelleni valkeni vasta äsken
Kommentit (717)
Mies totesi, että se joutuu sitten tekemään tosi monta silmua puikoille, mistä se löytää niin isot puikot?
oli katsellut kun isäni kirjoitti tietokoneella tekstiä. Fontti oli sellainen, että kirjainten reunat olivat todella ohuita. Oli sitten kysynyt isältäni, että onkohan muste vähissä kun kirjaimet ovat noin haaleita..
Minä kuvittelin pienenä Suomen olevan yhden maailman laajimmista valtioista, jossa asuu suurehko osa maailman väestöstä. Miksi muuten uutisissa puhuttaisiin niin paljon Suomesta eikä niinkään muista valtioista? Ja varsinkin kansainvälisissä yleisurheilukilpailuissa vaikutti olevan niin mahdottomasti suomalaisia osallistujia. Sillä tottakai selostajan pitäisi keskittyä jokaiseen urheilijaan yhtä paljon eikä suosia jotain tiettyä (kuten omaa) kansallisuutta.
astumaan. Siis jotenkin kuvaannollisessa mielessä, ts. saanut Suomen miehet jalkeille tms... :D
Ultra Bran biisissä lauletaan " Poltetaan erkkerissä tupakkaa, koska siitä saa auki kaksi ikkunaa" . Luulin joskus lukioikäisenä, että tuo erkkeri on joku automerkki... *nolo* Vasta tuolloin törmäsin ensimmäisen kerran rakennuksessa olevaan erkkeriin, ja asian oikea laita selvisi. :)
Mitä niissä vesitorneissa sitten on?
ihmettelee täällä yksi 30v. joka nauroi vedet silmissä ap:n rusinamiehelle... Taidan olla jäänyt samasta junasta! ;D
KAUHEAA, miten tyhmä olen... :o
vaikka ovikellossa niin sanotaan. :DDDDDDDDD
mutta edelleenkin jäi epäselväksi se makaronijuttu... Olenko tyhmä minä vai joku muu?!
Vierailija:
Tää on kaverini: oli poikaystävän kans alottelemas makaronilaatikon tekoa ja poikakaveri alko laittaa makaroneja kiehuun. Kaverini siihen kummissaan, ett eikös meitin pitäny tehä sitä makaronilaatikkoa! juu, uuniin vaa raakana..
/i]Ei makaroneja ole pakko keittää ennen makaronilaatikon tekoa, itse keitän kyllä, mutta monet tutut tekee laatikon raaoista makaroneista, laittavat vain enemmän nestettä niin pehmeneehän ne uunissakin.
Miehen veljen ex-tyttöystävä oli välkky. Valitti mulle mieheni veljestä, että kun se nykyään koko ajan valittaa jostain. Edellispäivänä tää tyttöystävä oli ostanut jauhelihaa ja kun oli ruskistanut sitä, miehen veli oli mennyt katsomaan ja todennut, että onpa rasvaista jauhelihaa. Tää tyttöystävä nauroi mulle ihan hulluna, että onpa mies avuton, jauheliha on jauhelihaa, minkä sille rasvaisuudelle voi, sehän on aina samanlaista. :DD
Onko manna vehnää...? :O
Jestas, nyt en enää edes kehtaa kertoa, mitä kaikkea UUTTA tämä ketju opettaa....
Se tyhmä 30v.
Onko porkkanat muka kaksivuotisia..? Oikeastiko?
Vierailija:
Muun muassa kuulin mummolassa. Enhän ymmärtänyt tuollaista ilmaisua. Ei tule muuta hauskaa mieleen.
Vierailija:
Meillä oli koulun ruokalassa seinällä juliste, jossa oli maitoa latkivan siilin kuva ja alla luki en hörpi. Kaverini katseli kuvaa ja kysyi: " onko en hörpi siili ruotsiksi?"
Luulin ala-asteella vuosia että rotu Suomen pystykorva on pystyKOIRA !
Mäkin olen lukenut että 7up on ZUP !
Mieheni kans nykyään väitellään (tyhmiä kumpikin?) onko se GERBIILI vai GEBRIILI . Kumpi se on ? *nolo* :-/
Vierailija:
Luulin ala-asteella vuosia että rotu Suomen pystykorva on pystyKOIRA !
Mäkin olen lukenut että 7up on ZUP !Mieheni kans nykyään väitellään (tyhmiä kumpikin?) onko se GERBIILI vai GEBRIILI . Kumpi se on ? *nolo* :-/
Kauhistelin tätä miehelle, että kaikesta sitä tyynyjä tehdäänkin. Alpakka-polo! Mies ihmetteli, että mitäs siinä nyt, eikös se alpakka ole kangasta? Sanoin, että alpakka on lampaan tyylinen, pitkäkaulainen eläin. Mies intti vastaan. Lopulta oli katsottava asia googlen kuvahausta, ja kyllä se alpakka vallan elukalta näyttää...
Vierailija:
Limsapullon kyljessä luki aikanaan " valmistuspaikkakunta
lovettu" ja menin sitten isältä kysymään missä päin suomea on Lovettu. Isä vieläpä vastasi epäröiden, että jossain Keski-Suomessa päin taitaa olla...
Veljelle tuli kysymys: " Mikä on suomen suurin jyrsijä?"
Veli vastasi: hirvi
Äidille kysymys: " Kuinka pitkä oli viikinkien miekka?"
Äiti: viisi metriä
Vierailija: