Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelleni valkeni vasta äsken

Vierailija
03.02.2006 |

.

Kommentit (717)

Vierailija
681/717 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

third rock from the sun. jaa, hmm, mikäköhän kivimöntti se nyt olikaan...

Ja edelleen ihmettelen, mitä niissä vesitorneissa sitten on..? :O

Vasta vuosi sitten sain tietää, että lohikäärmeitä ei ihan oikeasti oo koskaan ollu olemassa. Luulin, että silloin ku dinosauruksia on ollu, on ollu lohikäärmeitäkin. Vaikea edelleen uskoa tätä asiaa.

Vierailija
682/717 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten ollessani sinkku, zsättäilin jossain ja joku mimmi kysyi, "onko sulla mese"?

Vastasin että bemari... ja se katos :)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/717 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina pienenä varastossa käydessäni että miksi isällä on iso kanisteri lasin_pesun_estettä. Tokihan kyseessä oli siis lasinpesu_neste.

Mieheni luuli että vihreät banaanit ja keltaiset banaanit ovat eri lajiketta, kunnes valaisin asiaa...

Eksäni väitti kivenkovaa että tiehen maalatut hirvivaaramerkit ovat siinä siksi, että siinä kohdalla on ajettu joskus hirvikolari... :D

Vierailija
684/717 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selittänyt asian hänelle pariin kertaan ja kuitenkin taas jonkin ajan kuluttua sanoo, että sukupuoli tulee äidiltä. Onkohan torkkunut bilsan tunnilla...

Vierailija
685/717 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin n.9 - vuotiaaksi asti että poliiseilla on autossaan tutka jolla he näkevät että onko autossa olijoilla turvavyöt päällä(isä uskotteli)

Toinen hölmöys: Pienenä tähdenlennolta toivoessa luulin,että jos toivoo jotain tavaraa niin se tippuu taivaasta styroxi- laatikossa...=)

Vierailija
686/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se kuukautisvuoto, se on samaa, oli ovulaatiota tai sitten ei. Tietty siitä uupuu se munasolu, muttei kukaan voi muutenkaan erottaa munasolua silmillään =D

Luuliko joku, että munasolu on kooltaan jotain samaa kuin kananmuna, eikai sentäs!? Hih..

Vierailija
687/717 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kysyi lounaalla tietääkö kukaan mikä on nalkio. Kukaan ei tiennyt. Kaveri sitten ihmetteli että täytyyhän nyt jonkun tietää, kai se on joku hedelmä tai vastaava... koska hän söi juuri jogurtin jossa sitä oli... purkissa kun luki vehnänalkiojogurtti

Vierailija
688/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on puhuttu siitä, irtoaako ihmisellä pillereitä käyttäessä munasolu vai ei. Tuskin kukaan on luullut ihmisen munasolua kananmunan kokoiseksi - aika hankalasti se liikkuisi tuolla munanjohtimissa...

Vierailija
689/717 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" E-pillerin sanotaan ehkäisevän munasolun kasvua..? Eikö vaan..?

Siis jos käyttää pillereitä niin tuleeko sieltä sitten ulos vain kohdun limakalvoa vai munasolu joka ei ole hedelmöittynyt+sitä limakalvoa?"

Tuon perusteella ainakin voisi luulla kirjoittajan uskovan, että munasolu suorastaan valuu ulos. Että sitten lisäksi tulee sitä limakalvoa.. Ja siis munasolu ei valuisi ulos ilman ovulaatiota. Heh!

Vierailija
690/717 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me mieheni kanssa alettiin seurustelemaan ihmettelin miksi hän aina laskosti kaikki paitansa ja puseronsa kaappiin vaikka oli tilaa ja hengareita laittaa roikkumaan hengareihin. Selitti syyksi sen, että jos hän laittaa hengariin, puseroiden pääntiet venyvät. Kun sanoin, että kannattaa yrittää laittaa alakautta, hän jäi katsomaan minua suu auki :D Ihan raukka tosissaan oli! Mies oli silloin 27-vuotias :) Ja insinööri :D :D :D

Vierailija
691/717 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh, onko rusinat kuivattuja viinirypäleitä???? ja

Vierailija
692/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anjovis kala...?? Oon luullu sitä joksikin hedelmäksi.

Luulin kauan, että Afrikka ja Aasia ovat maita muiden rinnalla. Samoin olin varmaan jo yläasteella kun tajusin, että amerikka koostuu osavaltioista. En vieläkään osaa sanoa, mikä on osavaltio ja mikä taasen kaupunki. Ikää on 22 vuotta. Tarkoitan siis että en tiedä onko esim. Chigago (miten lie kirjoitetaan) osavaltio vai kaupunki.

Muistan kun ala-asteella en vielä tiennyt sukupuolielimiä. Olin varmaan kuudennella luokalla, kun tajusin, että miehellä on peniksen lisäksi myös kivekset. Myös nimitykset olivat kauan hukassa. Palli ja pillu menivät usein sekaisin.

Mietimme ensimmäisillä luokilla kavereiden kanssa usein myös sitä, minne se tampooni laitetaan ja voiko silloin pissata. Tulimme siihen tulokseen, että naisella on kaksi reikää ja tamppooni laitetaan sinne ylempään, pissareikään. Sitten kauhisteltiin sitä, että jos nainen pissaa silloin kun harrastaa seksiä, niin pissa ei pääse ulos jos samassa reiässä on myös penis...

Luulin vielä yläasteenkin alussa, että insinööri on yksi ammatti. En tajunnut, että se on vain tällainen yleisnimike ja että on olemassa eri alojen insinöörejä. Luulin, että insinööri tekee vaan jotain toimistohommia ja on melko johtavassa asemassa.

Olen myös kauan luullut, että babyporkkanat ovat niitä tavallisten porkkanoiden sydämiä.

Olen luullut vielä vuosi sitten, että Lenita Airisto ja Aira Samulin ovat sama henkilö. Olen myös luullut, että CSI ja CIA ovat sama asia.

Monta muutakin kertaa on näin käynyt, mutta nuo on ne ainoat jotka nyt muistan.

Luulin vielä lukiossa, että Eppu Normaali on ihminen eikä bändi. Sama juttu Dingon kanssa.

Poikakaverini ei tiennyt, että intiaaneilla ei kasva parta, mutta ei tuo minusta mikään kovin suuri aukko sivistyksessä ole. Ei tuota tiedä läheskään kaikki.

Mulle uskoteltiin lapsena, että makarooni kasvaa puussa. Kauaa en sitä kuitenkaan uskonut ja kun Aapisessa oli ekaluokalla kertomus, jossa mummo lähetti tytön naapuriin hakemaan makaronin siemeniä, niin tiesin kyllä että se on vaan juksausta.

Tuo sampi-tuuli on muuten todella yleinen väärinluulo. Hoksasin sen joskus lukiossa ja sitten kun nolostellen tuosta kavereilleni kerroin, niin nämä olivat luulleet aivan samaa ja hämmästyivät ihan, kun kyseessä ei mikään sampi-tuuli ollutkaan.

Kaverini luuli vielä ihan vähän aikaa sitten, että oraali on vain toinen nimitys anaalille. Kyllä hän usein ihmettelikin, että onpas laitettu hammarharjalle rivo nimi (OralB).

Näitä tietämättömyyksiä on ainakin mulla ihan hirveät määrät, joten kirjoittelen sitten lisää kun muistuu mieleen.

Vierailija
693/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut vielä kaikkia viestejä, mutta tajusin tämän ketjun myötä itsekin luulleeni nuorempana, että Soundtrack on joku bändi, joka on tehnyt esim. just Forrest Gump elokuvan musiikin. En kyllä muista että olisin puhunut tästä luulosta kenellekään :)

Vierailija
694/717 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää yli 40 v

Vierailija
695/717 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä huomaa ettei itse ole ainoo tyhmä tässä maailmassa :-)

tosin onhan tuolla joukossa joku itseään täyddelliseksikin luuleva..

Vierailija
696/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multippeleista alleeleista, opettaja oikein naureskeli ääneen kokeita palauttaessaan miten monien papereissa puhuttiinkin multipippeli alleeleista.

Vierailija
697/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" You' re my James Bond"

Vierailija
698/717 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lovettu" ja menin sitten isältä kysymään missä päin suomea on Lovettu. Isä vieläpä vastasi epäröiden, että jossain Keski-Suomessa päin taitaa olla...

Vierailija
699/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin lapsena n 6.v ettei presidentit ja kuninkaaliset koskaan ulosta. No joo... syö, juo ja paskantaa ne , siinä missä me muutkin :D

Vierailija
700/717 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta viime kesänä että italian ristorante on suomeksi sama kuin restaurant enkuksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan