Miehelleni valkeni vasta äsken
Kommentit (717)
Vierailija:
Eli jos Selänne on tuomassa kiekkoa vastustajan päähän, Koivu ei saa mennä siniviivan yli ennen Selännettä.
Vierailija:
Nyt tiedän, miksi meillä on miehen kanssa hieman eri mielipiteet rangaistuksista. Minä olen luullut, että paitsio tulee jos kiekko menee siniviivan yli tyhjälle kentälle..
Vierailija:
Vierailija:
Nyt tiedän, miksi meillä on miehen kanssa hieman eri mielipiteet rangaistuksista. Minä olen luullut, että paitsio tulee jos kiekko menee siniviivan yli tyhjälle kentälle..
Vierailija:
meikä pissattaa poikaa tien vieressä ja mies huutaa kauhistuneena että kato nyt vähän mihin päin sitä poikaa pissatat, suoraan vastatuuleen!!! Harvemmin sitä itse tulee tuulen suuntaa katsottua kun kyykkypissalla " pusikossa" käy :O)
Juu, en minäkään tuota tiennyt. Aina sitä jotain uutta oppii.
T. mies 27v
Ala-asteella luulin ettei jääkiekossa puollustaja saa mennä oman siniviivan yli, siis puollustajan täytyi pysyä koko pelin omalla puollustusalueellaan. Noh, eipä minusta jääkiekkoilijaa tullut, onneksi :)
Vierailija:
Paitsio on se, jos hyökkäävästä joukkueesta joku menee siniviivan yli ennen kiekollista pelaajaa.
Eli jos Selänne on tuomassa kiekkoa vastustajan päähän, Koivu ei saa mennä siniviivan yli ennen Selännettä.
Ei ennen kiekollista pelaajaa vaan nimenomaan _ennen kiekkoa_.
Jokuhan sen kiekon sinne tuo.
t. se paitsiota selittänyt
ja minua ennen hänellä oli ollut 1 seksi kumppani,
jolla oli vaaleat karvat alapäässä niin kuin Ex:llänikin,
mutta minulla tummat karvat ja ihmetteli sitä kummissaa,
että eikö kaikilla ole karvat vaaleita alapäässä... =))
Hih...
Vierailija:
Jokuhan sen kiekon sinne tuo.t. se paitsiota selittänyt
Vierailija:
Ensin oli kova touhotus että millä ASTEELLA (=lämpötila) silitetään, ja samaan hengen vetoon sanoi jo kärsimättömänä että tää on joku ikivanha silitysrauta kun tässä on jotain pisteitä vain.
meillä mies on sitä mieltä et silityslauta on todella naisten keksintö kun siinä on vain pisteitä eikä asteita... osittain olen samaa mieltä. vähän sama kuin amerikassa pestään vaatteet joko kylmässä tai lämpimässä vedessä. Siellä ei pesuohjeissa ole lämpötiloja.
Minä ite luulin et mannaryynit tehdään manna nimisestä lajikkeesta. Olin pitkälti jo 20 ennen kuin luin pussin kylestä et ne on vehnää =)
mä kans luulin et vesitornit on vettä täynnä.
ja sit pienenä kans ihmettelin et kuka kuka se kolkyt on (kolkyt ja risat)
toinen oli konnankoukkuja kahdelle. ihmettelin et mistä niitä kuokkuja riittää niin paljon. luulin pienenä myös et tupakan savu tulee myös korvista pihalle.
mulle selvis viime vuonna toi kolmas kivi auringosta juttu. :)
ja en vieläkään ymmärrä faksin, monet naurut saanu kun tyhmänä kyselly et missä se paperi oikein menee kun se niin nopeesti liikkuu paikasta a paikkaan b.
meitä on moneen junaan!
Luulin pienenä, kun vanhat ihmiset sanoo ihmistä komeaksi, että se tarkoittaa kaunista tms..Se onkin LIHAVA! Heh..Vierailija:
Muistan aina kokkikoulun, kun teen lusikkaleipiä. Meidän luokalla oli sellainen hiukan " käsi" tyttö. No hän joutui alkamaan leipomaan lusikkaleipiä. Aikansa niitä tuherrettuaan, meni open luokse ja kysy et mitä nyt ku lusikat loppu kesken. Oli laittanut lusikkoineen päivineen taikinan pellille =) Tais lirahtaa aika monelta pissat housuun ku niin nauratti. Hyi meitä..säälittää..
Luulin, että kaukolämmitystaloissa lämmin käyttövesi tulee suoraan voimalaitoksesta. Kuvittelin myös, että sama vesi kiertää lämpöpattereissa. Ikää oli reilut 20 vuotta, kun tajusin asian.
En muista enää mistä tv-sarjasta oli puhe, mutta poikaystäväni kysyi, että mitä sen jaksossa tapahtui. Minä vastasin pokkana: " Se jäi ihan kauheeseen hang-overiin" , ja siinä samassa tajusin mitä sanoin :D Tarkoitukseni oli siis sanoa cliffhangeriin, =yllärilopetukseen. En voinut lopettaa nauramista...
että Finnair on Finn-air. Mietin että miksei Suomen lentoyhtiö ole jotain Suomen Ilma(liikenne) niin kuin Air America -tyylisesti, ennenkö sitten välähti ;D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paitsio