Miehelleni valkeni vasta äsken
Kommentit (717)
että diabetes on sama kuin kaatumatauti
Vierailija:
että diabetes on sama kuin kaatumatauti
Diabetes=sokeritauti
Epilepsia=kaatumatauti
paitsiosta vielä: juuri olympialaisissa joku suomalainen sai tyhmän paitsion, kun oli itse siniviivan toisella puolella laittoi kiekolle hieman vauhtia ja otti sen sitten omaan lapaan takasin viivan toisella puolella.
pitkään, että tuorejuusto ja sulatejuusto on sama asia...
Tajusin noin täysi-ikäisyyden saavutettuani, että sana " maailma" koostuu sanoista " maa" ja " ilma" . Hehkutin sitä kaikille, mutta se ei tehnyt kehenkään vaikutusta, pitivät vain minua tyhmänä kun niin kauan meni hoksaamiseen :D
Oikeasti rotuhan on harmaanorjanseisoja, harmaa_norjan_seisoja.
Kun olin ensimmäistä kertaa englannissa ihmettelin suureen ääneen, miksi suunnileen joka toisessa talossa on yleisövessojen kylttejä ja niistä kaikista puuttuu aina i-kirjan (to let).
poikakaverin vanhempien luona Kajaanissa. Hänen isänsä tuli hakemaan meitä lentokentältä. Automatkalla ihmettelin suureen ääneen, että katos vaan, täällä on lehmiäkin (luulin olevani Lapissa), johon isä jylisi, että tämä on Suomen maidontuotantoaluetta. Sitten mentiin Museotielle (kapeahko hiekkatie) ja minä siihen, että onks tällä tiellä paljon museoita. Poikakaveri vilkuili sitten siihen malliin, että mitäs jos olisit vaikka vaihteeksi hiljaa.
Ja ihan korkeasti koulutettu ihminen, jotenkin vaan sattui musta hetki.
että kun miehellä seisoo kun se on itse selällään, " se" törröttää kattoon päin eli on samassa asennossa ku sillon ku mies on seisaallaan ja sillä seisoo.
Ja kerrotaan vaikka, että 1. luokalla ollessani oli opettaja kerran sairas, ja hänen tilallaan opetti Sijainen. Kotona ihmettelin, kun isä tiesi hänen nimensä sanomattakin.
eroa eri äidinmaidonkorvikkeiden välillä. Olen itsekin kuullut sanottavan että jos tuntuu että Tutteli ei sovi lapselle, kannattaa kokeilla jotain muuta merkkiä esim. Nania (jos on vaikka vatsanpuruja). No tää ex sitten valistamaan minua että se johtuu siitä että Tutteli on kermapohjaista ja Nan taas puolestaan maitopohjaista korviketta. En raatsinut kertoa että maito ja kerma on oikeestaan yksi ja sama asia, ts. tulee samasta lehmästä samalla kertaa samalla tavalla, toinen vain rasvaisempaa.
Appiukkoni väittää kivenkovaan että hänellä on laktoosi-intoleranssi (on testattu n miljoona kertaa että ei ole), koska hän ei voi juoda maitoa. Siis KAIKKI muut tuotteet uppoavat, esim. maidosta tehty mannapuuro, mutta " raakaa" maitoa ei voi juoda.
Anoppini puolestaan väittää että turvotus johtuu siitä että on juonut liikaa vettä, jolloin neste pääsee kertymään soluihin. Tämän vuoksi esim. kuumana kesäpäivän tai raskaana ollessa ei saisi juoda kuin ihan vähän, ettei tule turvotusta. Ja sitten taas ihmetellään kun on jalat turvoksissa vaikka ei olla edes juotu...
Mulle kävi pari viikkoa sitten varsinainen ahaa-elämys.
Olen asunut täällä etelässä kohta 10-vuotta ja olen nähnyt Jyväskylän vaakunankin satoja kertoja.
Minä olen luullut, että metsoja elää vain Lapissa. Mies sitten oikaisi käsitykseni sanomalla, että onhan Jkl:nkin vaakunassa metso kuvattuna.
Varsinainen järjen jättiläinen minäkin. :D
Merihaan isoja talohökötyksiä. Siihen kaverini: Ajattele, että siellä valtavan rakanneuksen sisällä on asuntoja, joissa ei ole edes ikkunoita! Otin aivan täydestä ja voivottelin ihmisparkoja, jotka joutuvat asumaan ikkunattomissa taloissa.
Vierailija:
Mies sitten oikaisi käsitykseni sanomalla, että onhan Jkl:nkin vaakunassa metso kuvattuna.
Varsinainen järjen jättiläinen minäkin. :D
Tai sitten miehesi on...
Ei oikein leivonnaiset onnistuneet.
Autosta tekee turvallisen metallikehikko, joka johtaa salaman samantien takaisin maahan.
Ajattelin tehdä heti kotona myös, kun pakaste oli täynnä marjoja. En vain hokannut mikä ero oli perunajauhoilla ja perunamuusijauhoilla.
aikamoista kiisseliä syntyi.
pienenä että kävyt ovat oravien "munia" ja oravat syntyvät siis kävyistä