Miehelleni valkeni vasta äsken
Kommentit (717)
Kieltäytyi suklaasta kun sitä tarjottiin ja selitti tämän teoriansa, että viimeksi kun hänsöi 200 g suklaata hän oli heti kaksi kiloa lihavampi kuin sitä ennen. Hhmm, ei muuten usko vieläkään ettei se voi pitää paikkaansa mitenkään!
menee hiukset vanhetessaan kiharalle.
Siihen aikaan taisi kaikilla mummoikäisillä ja keski-ikäisillä olla lyhyet ja kiharat hiukset.
Vierailija:
itelläni moniakin asioita, joita miettinyt mut lisään täs ku mieleen tulee.Toi lepardi on mullakin, mut oon heittäny sen nykyää välimuodoks jos ei muista kumpi on. Samoin oli ton Bambin kans.
Tää on kaverini: oli poikaystävän kans alottelemas makaronilaatikon tekoa ja poikakaveri alko laittaa makaroneja kiehuun. Kaverini siihen kummissaan, ett eikös meitin pitäny tehä sitä makaronilaatikkoa! juu, uuniin vaa raakana..
Teininä menimme viettään kaverin mökille viikonloppua isolla porukalla ja kosteissa merkeissä. Tuumasin sisälle päästyämme ett " Siistiä!" Johon kaveri, ett kyl äitin piti tääl käydä siivoomassa.
Hieman saa aina hakea näiden muitisanojen merkityksiä; pissis, ihq, muilua..ym
Minä luulin vielä vähän aikaa sitten, että silpoydinherneet kirjoitetaankin Silpoydin herneet ja ne ovat joko paikasta nimeltä Silpoyd tai sitten jonkun Silpoyd-nimisen kehittelemä lajike... Silpoyd' s peas! :)
kaa...
mun mies ei millään meinannut uskoa mustien aukkojen olemassaoloa, vaikka selostin teorian moneen kertaan ja eri tavalla.
Näytä nyt sitten musta aukko hänelle! :)
Vierailija:
miksi niin sitten lauletaan?
joka esiintyy kolajuoman tuoteselosteessa.
pohti eräänä päivänä kovasti missä minun aataminomenani on...... ;D
Siis että ei tiennyt että naisilla ei ole aataminomenaa.
lähtee omasta napanuorastani. Mies selvensi asiaa 35. viikolla.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...:=))
omast anavastani (ei napanuorastani).
Kirjoitustaitokin mennyt raskauden myötä.
kun kuuli, että mies ja nainen menevät aikuisina naimisiin. Rupesi itkemään hysteerisenä ja varmisteli minulta että " Äiti, menethän sinä minun kanssani naimisiin, menethän!" Ja kun sanoin lohduttavasti, että älä nyt moisia vielä sure, niin kahta kauheampi parku että menethän menethän, en halua ketään muuta... mitäpä siinä sitten reppanalle muuta kuin että no tottahan toki äiti menee... =)
ananas juttua! JA näitä on tosi ihan alukea, ja kukaan ei kerrankaan valita ja hauku muita! KIvaa! :-)
Vierailija:
patja kirjoitetaan paattia ja niin sanoinkin aina.kerran sanoin kaverille että yks tyyppi oksensi teijän laatoille ku joku sanoi sitä ennen että se laattasi.ja sit mullon ollu kans epäselvä toi kolkyt ja risat, luulin et se on joku hlö.jajaja...mun mies on keittänyt riisiä kotsan tunnilla ilman vettä ja viime vuonna kun se valutti makaroonista vesiä niin se teki sen hellan päällä kun ei tajunnu et sielhän on ne reijät,heheheh.miksköhän niitä sitte ylipäätään huuhdellaan???
Olin 14-15 vuotias ja olin jostain kuullut sanan dildo, mutta en tieenyt mitä se tarkoittaa. Olin kova tyttö hokemaan vittua, joten ajattelin " fiksuna" likkana, että rupeen hokemaan jotain muuta kun vittua. No dildo oli hyvä, kaverini koulussa vaan suhahti minulle että hiljaa, kun ensimmäisen kerran sanoin että " no voihan dildo!" , siinä sitten ihmettelin että miksi sitä ei saa sanoo...kaverini eivät kertoneet sanan merkitystä minulle, mutta muutaman kerran sen toistettuani ja heidän käskettyä lopetin sanan käyttämisen. No vähän ajan päästä sitten puhuin suuren ihastukseni kanssa " tuhmia" puheluita. Hän sitten kysyi että " onks sulla dildoo?" ja minä sitten että " mikä se on?" , ja ai vähänkö nolotti kun hän minulle sitten selitti sanan merkityksen. Olin kuullut sanan hieromasauva, ja sillä sen tunnistanut, mutta nolotti kyllä pikkusen...
Itse luulin että mummo ymmärtää koirien kieltä koska " suomensi" mulla usein ajokoiransa murahduksia ja haukuntaa. Kysyin aina " no.. mitä Retu nyt sanoi?" ja mummohan tiesi kertoa että retu sanoi " että mua nyt vähän väsyttää, taidanpa oikaista tuohon sohvalle ja toivottavasti saan olla rauhassa"
Kerran mummo sitten sanoi kysymyksellei " äh, en keksi nyt mitään"
VOI sitä pettymystä.. mummo olikin HUIJANNUT eikä oikeasti ymmärtänytkään koirien kieltä :-(((((( Vieläkin olen mummolle katkera.. ikää 34v...
T:yksi joka pienenä kivenkovaan väitti että on...
Oletin, että perheen ensimmäinen lapsi, eli meillä isosiskoni, on saanut valita itselleen haluamansa isovanhemmat.
ja itse tietenkin stadilainen...=)
Juttelin asiantuntevasti, että mä tykkään tästä Traktori-bändistä.....vieläkin hävettää, myöhemmin tajusin, että bändi olikin Raptori.