Miehelleni valkeni vasta äsken
.
Kommentit (717)
Tutkailtiin puolison ja rakentajan kanssa piirustuksia ja ihmettelin suureen ääneen kuvista, että miksi noita ripoja on laitettu noin paljon tuohon olohuoneen seinälle. (Ei käynyt mielessäkään, että ne ovat valokatkaisijan merkkejä). Kyllä oli pokassa pitämistä rakentajalla ja miehellä, kun yrittivät asiaa minulle selittää, ja kyllä asia naurattaa minua vieläkin, vaikka siitä on jo useita vuosia..
mutta lapseni 13 v opasti minua ja sanoi " äiti, se tehdään noista varsista" ,... oliko noloa, missäköhän olen ollut biologian tunneilla?
Vierailija:
Oikeasti rotuhan on harmaanorjanseisoja, harmaa_norjan_seisoja.
[color=crimson]Tällaista koirarotua (ainakaan FCI:n tunnustamaa) ei ole olemassakaan! Rotu on [b]Norjan harmaa hirvikoira[/b]. Taisit pistää hiukan omiasi....[/color]
[color=crimson]Siis edellinen jatkaa...
Virallinen nimi on harmaa norjanhirvikoira ja " kansan suussa" Norjan harmaa hirvikoira tai metsästäjät puhuu Norjan harmaista.
Mutta seisojan kanssa ei ole missään tekemisissä![/color]
Katsottiin sukulaisissa uutisia ja tätini selitti tohkeissaan että " hei nyt se Stroganoff tulee vierailulle lentokoneella Suomeen" :):)
Kyseessä oli siis Gorbatshov.
Ihmettelin lapsena, kun tuttava alkoi tehdä muusia OIKEISTA perunoista: " voiko sitä noinkin tehdä?" (meillä oli aina syöty Mummonmuusia). Väitin myös ala-asteella, että hissimatka kestää 10 minuuttia.
Pojalle oli sattunut haaveri ja silmäkulmaan laitettiin pari tikkiä. HOITSU oli sitten lohdutellut miestä et se arpi nousee hiusrajaan kun lapsi kasvaa aikuiseksi ja naamanahka venyy sen verran! Ja mies uskoi! ;D ;D
Tämä valkeni muutama vuosi sitten kun menin esikoista synnyttämään sinne. ikää minulla nyt 29v....
Eihän siinä ole mitään järkeä, vai onko?
Jos olisi vaikka 5up, niin sen voisi kuvitella tarkoittavan vaikka " high five" a, mutta mikä ihme on 7up? Seitsemän kääpiötä odottamassa Lumikkia retkeltä..
Luulin lukemaan opetellessani, että Aku Ankassa on AKU ja LINES. Hävettää vieläkin.
Vierailija:
Luulin lukemaan opetellessani, että Aku Ankassa on AKU ja LINES. Hävettää vieläkin.
Äitini sekoilee välillä sanoissaan, ja on sanonut mm. kerran puhelimessa eläinlääkärille, ettei usko koiransa olevan sairas,
" sillä sen terska on kostea ja viileä" .
Oli ehkä tarkoitus kuitenkin sanoa kirsu :DDD Tälle on naurettu hartaasti, samoin eläinlääkärin reaktiolle, joka oli ollut asiallisen kohtelias, ja äiti oli tajunnut itse erheensä :)
[/quote]
Toi on kyllä ihan paras! Siinä on eläinlääkärillä ollut hyvä pokka!
monta on tullut harhaluuloani täällä vastaan ,utta tämä kummitytön synttärijuttu on ihan kuulovirheestä saanut alkunsa
Oltiin kahvipöydässä ja minulle ennestään tuntematon mies esitteli itsensä " XX, Merin mies" minä kuitenkin kuulin että MERIMIES ja vielä toista viikkoa myöhemmin ihmettelin ystävälle että hittoako se mulle ammattiaan esitteli, mitäs minä sillä tiedolla teen? kunnes samaisen päivän iltana nukkumaan mennessä päähän pälkähti että ei jee, sen tyttösen toisen kummin nimi on Meri ja mulle esittäyty sen mies...
että jos naisella tulee raskausaikana " kuukautiset" (siis ku joillain sitä veristä vuotoa saattaa tulla vaikka alkuraskaudessa) niin on mahdollista hedelmöittyä toistamiseen ja näin saada kaksoset, jotka syntyvät eri aikaan....
Mutta ystäväni kyseli lähes kolmekymppisenä että miten ihmeessä ne kierrätettävät maitotölkit saadaan uudestaan suljettua siististi.
Samoin toinen ystäväni ei tajunnut lukioaikana, että ruotsalainen ei voi tajuta että " har du redan redan redan" on sama kuin että onko sinulla jo jojo...
Vierailija:
Rypsiöljy puristetaan siemenistä.