Miten joku voi käyttää terveyssiteitä?
En ole käyttänyt siteitä varmaan kohta 20 vuoteen (ikää 36) mutta nyt en ollut muistanut ostaa tamponeja ja kaapista löytyi jotain lehden mukana tulleita Alwaysin ilmaisnäytehässäköitä, joihin turvauduin kun en jaksanut lähteä kauppaan.
Herran jestas että nämä siteet hautovat, haisevat ja tuntuvat epämukavilta. Kulkeeko jengi oikeasti kuukautisten aikaan päiväkausia moinen hässäkkä pöksyissään?
Kommentit (131)
Mutta pakko sanoa että siteen sentään muistaa vaihtaa ja ottaa pois.
Ja että miten se voi tosiaan sattua, jos sinne mahtuu munakin?
On mua sattunut gynelläkin kun se on tehnyt alapäätutkimuksen, eikä se ihmetellyt miksi, vaan käski vaan rentoutumaan. Ja mun miehellä on muuten isompi muna kuin gynen asettimet? vai mitä ne nyt on?
Kyllä mullakin ekat kerrat sattui tamponi, mutta se on vain opettelusta kiinni.
Ensin ihmetellään, miten voi sattua ja heti perään sanotaan, että itselläkin sattui aluksi.
Tosin en kyllä pahemmin alapäätäni tiiraile vessareissuilla.
Niinpä! Tosin jo ennenkuin se rupeaa haisemaan. Verelle ei voi mitään, veriseksi se menee tamponikin ja eipä noi nyt pahemmin hiosta.
Ihan kannattaisi tutustua nykyajan valikoimiin :)
Ihan kannattaisi tutustua nykyajan valikoimiin :)
Onneksi tosiaan nykyään siteet on jotain ihan muuta.
Ja se teippi oli sellanen ohut onneton siinä keskellä, ei se kunnolla pysynyt. Nainen-siteet, tällänen merkki on jäänyt päähän.
Ei sovi mikään muukaan: tamponista tulee läpi tai se jää liian kuivaksi (vuodon määrä vaihtelee melkein tunneittain) ja kupista tulee aivan kauhea olo (siis huom. se ei tunnu).
joskus kuukuppia, mutta helvetti, ensi viikolla on taas otettava kertasiteet käyttöön;-(. Työpaikalla ei ole vessassa käsisuihkua, ainoa mahis siis kuukautisten aikaan on sählätä kertasiteiden kanssa! Juu, ja asiaan pitäisi tulla muutos ensi viikon aikana! Jos ei isännöitsijä hommaa hoida, alan itse soittelemaan>:-/.
Ei side haise millekkään kun vaihaa usein,kyllä hygieniastaan välittävä nainen vaihtaakin eikä ihmettel sen enempää,samaha ns eon lapsella vaipasskain.JA juu nuo kukupit jos et pääse käsiä pesemään värkistä puhumattakaan ei onnistu ja vettähän s eei ainakaan sääsät,kokoajan pitää vettä lirutella!
Vai oletteko niin häveliäistä porukkaa, ettette koskaan vilkaisekaan alapäähän päin vessareissulla?