Lesbo perhepäivähoitaja
Espoon kaupungilla on sellainen naispariskunta, joista toinen on pph. Meille tarjottiin siltä hoitopaikkaa, enkä tiedä mitä tekisin. Tuli vähän sellainen olo, että he hakevat itselleen lapsia päiväksi, että voivat tuntea olevansa perhe. Homoseksuaalisuus sotii minun moraaliani vastaan, enkä haluaisi lapsilleni antaa kyseistä mallia. Ennen kuin joku tulee syyttämään minua suvaitsemattomaksi, totean että minun puolestani he saavat elää miten haluavat, mutta en haluaisi sellaista mallia lapsilleni antaa.
Kommentit (26)
Mun mielestä perhepäivähoito on muutenkin niin arvelluttava vaihtoehto ellei löydä jotain helmeä. Mulla ei ole valitettavasti kuin negatiivisia kokemuksia pp-hoitajista.
sinuna en huolehtisi,saattaa olla oikein hyvä hoitaja.jos ei kokeile,ei voi tietää.
mutta tietysti, jos jotain mieltä on,niin vaikeahan siitä on pois päästä..
yritin vaan sanoa,että voisi olla ihan hyvä asia,jos jo lapsena huomaisi,että kaikki perheet eivät ole samanlaisia esim.isä,äiti ja lapset.
en nyt osaa hienosti ilmaista tätä asiaa,kun taitaa väsyttää liikaa.
mutta tee niin kuin parhaaksi näet:)
Koht täs yhteiskunnas pitäis suvaita kaikki.Varmaan pedofiilejä myöten.Ehkä jossain vaiheessa voit jopa mennä koirasi kanssa naimisiin.
Homoseksuaalisuushan on ihan sama asia, kun lapsiin ja eläimiin sekaantuminen! Oletko oikeasti tuota mieltä?
muutkin pph:t tai päiväkodin tädit tai sedät haluavat leikkiä perhettä sinun lapsellasi, ja tämä on motiivina heidän ammatinvalinnalleen??
Tiedoksesi, että monilla lesbopareilla on lapsia, niiden tekeminen on ihan helppoa, ja ovat virallisesti perhe, joten miksi ihmeessä he leikkisivät lapsiperhettä työnsä kautta, kun voivat halutessaan tehdä lapsen vaikka heti?
Oletko tullut ajatelleeksi, että kyseessä on työ siinä missä mikä tahansa muukin? Eikä pph:n lesbous näy työssä yhtään enempää kuin hetero-pph:n perhekuviotkaan. Onneksi lapset suhtautuvat täysin normaalisti toisiin ihmisiin, toisin kuin jotkut äidit näköjään...
Millä meinaat valvoa, ettei lapsesi tuleva päiväkodin hoitaja tai koulun opettaja ole lesbo tai homo? Et millään. Voit siis rentoutua jo tässä vaiheessa.
tosi hyvä paikka. Mutta jos minä vastustaisin tupakointia, en haluaisi antaa lastani tupakoivalle hoitajalle tms. Siis tämä ristiriita on jotenkin aika kummallinen..
Se on sinusta siis väärin. Selvä, mutta millä oikeudella sinä sen tuomitset vääräksi ja miksi sen mielipiteesi pitäisi vaikuttaa siihen, voiko tämä henkilö hoitaa lapsiasi? Ei kai hänen lesboutensa hänen työkykyynsä vaikuta?
Haluatko siis, että lapsesi oppivat samat rajoittuneet mielipiteet kuin itselläsikin on? Eikö olisi hyvä, että lapsesi oppisivat suvaitsevaisimmiksi kuin itse olet, koska asenteesi selvästi vaikeuttaa ja rajoittaa elämääsi?Tarjoaisit lapsillesi paremmat lähtökohdat...
Jos tyttäreni tulee joskus naisystävänsä kanssa esittäytymään, en minä heitä aio ulos heittää. Minusta vaan lesbous on luonnotonta, siinä se. Ja toi et ne leikkii kotista mun lapsilla on ehkä kuitenkin enemmän sitä kriisiä, kun pitäis päästää lapsista irti. Eli siis mustasukkaisuutta omista lapsista, = kasvunpaikka minulle.
kun ette suvaitse niitä joiden mielestä lesbous ei ole luonnollista?
Sitten kuitenkaan ei ole oikeutta olla sitä mieltä, että Homous on mielestäni väärin. Eli tekö sen sanelette kenellä on oikeus olla mitäkin mieltä, ja mitkä mielipiteet ovat oikeita?
elämästä mitään. Kenenkään henkilökohtaiset asiat ei kuulu työhön, vaikka hänen kotonaan ollaankin. Joku normi-heteron oloinen pph voi viettää villiä ravintolaelämää, olla sadomasokisti, käydä iltaisin strippaamassa, kuulua johonkin lahkoon, olla rasisti, olla mustalainen ilman kansallispukua, sen veli voi olla vankilassa, hän voi vihata lapsia ja tehdä työtä vain rahasta, sen mies voi hakata sitä, se voi seurustella ukkomiehen kanssa...tai ihan mitä vaan, mitä et hyväksy.
Tuo tilanne on kuitenkin aika turvallinen, kun tiedät että ovat naispari;). Äläkä hoe sitä lesboa, jos sana sattuu, ajattele niitä tosiaan naisina. Siinä kuin sinä tai naapurin Ulla tai kaupan kassa.
Hyvä kun myönnät, että ongelma voi olla erokriisi lapsesta.
Ja toinen niistä on pph? Silti eikö se pph päivisin hoida niitä lapsia työkseen, eikai se siinä pitkin päivää ehdi lesboilla.
Ihan sama jos pph:lla olisi mies, joka olisi päivisin kotona (?), pelkäisitkö jättää lapsesi sinne kun ajattelisit että saa jotain vaikutteita? Ja jos niin mitä?
Sinulle tarjotaan pph paikkaa jostain perheestä. Menet käymään siellä, ja oven avaa täysin hunnutettu nainen. Vain silmät vilkkuvat hunnun alta. Olet aina ollut naisten hunnuttamista vastaan. Mielestäsi se polkee naisten ihmisoikeuksia. Mitä teet? Paikka olisi varmasti hyvä, mutta mieltäsi silti painaa tämä asia... Mistä tiedät minkälainen vaimonhakkaaja perheen isä on? Tuskin oikeasti on, mutta eikö tämä silti herätä sinussa ajatuksia?
vaikka yritän olla suht. hyväksyvä, tuo lesbojuttu menee kyllä aika överiksi. Saavat olla ihan vapaasti lesboja, mutta tuntuu oudolta, jos tällaisten pariskuntien täytyy väen vängällä pyrkiä perheenomaiseen tilaan.
Joku sanoi aikaisemmassa viestissä, että joku normaali heterohoitaja saattaa huorata ja tehdä vaikka mitä yksityiselämässään. No se on aivan eri asia, minua ei ärsytä tai häiritse mahdollisen lapseni hoitajan kiihkeä seksielämä, päinvastoin, niin kauan kun ihminen toteuttaa oman normaalin terveen sukupuolisen suuntautumisensa mukaista toimintaa, se on ihan ok ja jos hoitaja on esim. miehiin menevä tyyppi, se on kuule ihan normaalia. Mutta minusta normaalia ei ole se, että kaksi samaa sukupuolta, olivat he mies tai nainen, ovat tekemisissä alaikäisten lasten kanssa, jotka eivät vielä ymmärrä koko kuviota. Voi tulla vinoutumia jne. Kaikki, mikä on vanhakantaisen ihmiskäsityksen mukaan ihmiselle ominaista, on minusta normaalia. Ei tuo homous ja lesbous oikein sovi ns. perinteisiin arvoihin.
Ehtiikö se lesbous tarttua hoitopäivän aikana? Miten? Esittääkö se pariskunta jotain näytöksiä lesbokulttuurista hoitopäivän aikana vai?
että pph ja kumppaninsa lesboilevat hoitolasten silmien edessä päivät pitkät? ja siitä lapset saavat sitten niitä vinoutumia? tai häiriintyneen ja luonnottoman mallia?
tai sitten se lebo saattaa vaikka aivastaa ja lapsiin tarttuu lesbobakteereita ja niistä tulee 3-vuotiaita lesboja???
haloooo! eiköhän lesbo pph hoida lapsia päivisin, ja elä parisuhdettaan vapaa-ajallaan.
Ovat kulkeneet lapsen kanssa kaupungilla ja kertoneet kuinka hauskaa on leikkiä perhettä =) En ole osannut asiasta loukkaantua, ymmärrän hyvin tunteensä. Itse 17v kuljin ylpeänä kummilapseni kanssa kaupungilla ja kuvittelin millaista olisi olla äiti... Eikä kummilapseni äitikään loukkaantunut vaikka kerroin toivoneen ihmisten luulevan vauvaa omakseni.
Lesbopari on lapseni nähden halaillut ja suukotellut, sellaista läheisyyttä mitä heteroparitkin lasten nähden harrastavat. En usko tuostakaan lapselle traumoja jäävän, ehkä päinvastoin oppii ymmärtämään ettei homoseksuaalitkaan mitään kummajaisia ole.
Ja mitä lapseni päivähoitoon tulee, minulle on ihan sama kenen kanssa lapseni hoitaja seksiä harrastaa. Pääasia että hän tekee työnsä hyvin ja lapseni saa turvallista hoitoa.
jos joutuu tuommoiselle pariskunnalle hoitoon.