Lesbo perhepäivähoitaja
Espoon kaupungilla on sellainen naispariskunta, joista toinen on pph. Meille tarjottiin siltä hoitopaikkaa, enkä tiedä mitä tekisin. Tuli vähän sellainen olo, että he hakevat itselleen lapsia päiväksi, että voivat tuntea olevansa perhe. Homoseksuaalisuus sotii minun moraaliani vastaan, enkä haluaisi lapsilleni antaa kyseistä mallia. Ennen kuin joku tulee syyttämään minua suvaitsemattomaksi, totean että minun puolestani he saavat elää miten haluavat, mutta en haluaisi sellaista mallia lapsilleni antaa.
Kommentit (26)
ja enkä kenellekkään kiihkouskovaiselle.itse olin paikassa jossa pariskunta (pph)olivat helluntailaisia ja aina siellä ramppasi jtn.uskiksia jotka yhdessä rukoilivat hallelujaa hokivat,oli siinä 6vuotiaalla ihmettelemistä.itse en ole uskis perheestä.vaikka hyviä hoitajia olivat ja rakastivat meitä niin silti...en tiedä mitä tuosta lesbo jutusta onko sillä samantapaisia vaikutuksia kuin uskiksilla tai voiko olla?how knows?!?
omasta lapsestaan tulevan lesbo. En ole myöskään sanonut minua häiritsevän jos he ovat lesboja omalla tahollaan. En kuitenkaan haluaisi omalle lapselleni näyttää halailu ja pussailu esimerkiä (samaa sukupuolta olevien taholta), koska oman moraalikäsitykseni mukaan se ei ole oikein. Olen yön aikana tehnyt päätöksen, että lapseni eivät mene tähän hoitopaikkaan. Näin voidaan kunnioittaa molempien, niin meidän kuin hoitavan pariskunnankin vapautta ajatella omalla tavallaan. Ei olisi kenenkään kannalta mukavaa jos valitsisimme tämän hoitopaikan vain koska on pakko. Halailla saa ja pussailla ja vaikka mitä, mutta minä haluan antaa lapsilleni kuitenkin perinteisen heterokodin mallin. Tehkööt sitten omalla ajallaan omat päätöksensä, ja kunioitan heitä siinä.
mutta varaudu siihen, että kasvatusalalle hakeutuu paljon ihmisiä, jotka edustavat seksuaalivähemmistöjä. Heitä on päivähoidon puolella ja kouluissa myös. Ja eiköhän suurin osa heistä ole työssään ammatillisia, eli työ ja vapaa-aika ovat kaksi eri asiaa. Vai pelkäätkö piilo-opetusta...
jossa oli vasenkätinen hoitaja. Kaikkea muuta voin vielä sietää, mutten vasenkätisyyttä. Ajatelkaa, jos se tarttuis ja munkin lapsi alkais vasuriks.
Pelottaa, mihin tää maailma on menossa.
Kellään toisella ei pitäisi olla asiaan nokan kopauttamista, sillä silloinhan he ovat suvaitsemattomia sinun hyvää omaatuntoasi kohtaan. Meillä kaikilla ihmisillä on ainakin jonkinlainen omatunto. Toisilla se vain toimii herkemmin kuin toisilla, johtuen siitä millaisin moraaliperiaattein sitä on valmennettu. Nykyään on vallalla henki että kaikki pitäisi suvaita... mutta sitten niitä ihmisiä ei voida sietää joiden moraaliarvot eivät rapistu maailman moraalin mukana.
jos tämä pariskunta on hyväksytty pphksi niin en näe estettä asialle.itse varmaan veisin hoitoon jos on hyvä paikka,ja ovat ns.normaaleja.