Mies raivostui siivouksesta
Siivosin ja maalasin vaatehuoneen. Miehen huppari jota ei käytetty 10v niin sanoin laitetaanko pois. Mies sanoi "aina oot hävittämässä mun entistä elämää" ja lähes kävi kurkkuun kiinni sanoilla "jos oisin kuin sun entinen mies niin hakkaisisin". Mitä tässä just tapahtui? Yhdessä 5v ja muutin hänen taloon kun eksänsä häipy. Voiko olla että on entiseen kiintynyt vieläkin?
Kommentit (57)
Taitaa olla samanlainen kun sun entinen mies. Lähtisin kyllä erittäin äkkiä tuommoisesta suhteesta, jossa uhkaillaan hakkaamisilla.
No kylläpä vain näin tapahtui! En ymmärrä itsekään tätä. Kait tuo ukko on jotenki sairas? Ei pyydelly anteeksi tai mitään. Illalla tapahtui ja nyt on mies VIELÄKIN mulle vihainen. Olen se "saatanan paska" Siis voiko joku käyttämätön vanha riepu olla noin tärkeä?
Muutenkintäällä on todella nihkeetä ollut esim kaappejen siivous ja järjestely koska "entinen on ollut hyvä" ja mun mielestä kyllä epäkäytännöllinen! Ja minähän se keittiössä häärään! Ja just maalaus on ollut kans hyvin tappelun takana, vanha talo missä kaikki aivan kamalan vanhaa ja rumaa, ei sais laittaa kuntoon kun entinen häviää.. ap
Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap
Exän antama. Tai edesmenneen rakkaan mummon/papan.
Et toiminut sinäkään oikein kun hävitit kysymättä. Olisin itsekin tympeissäni vaikka olisi ollut täysin tunnearvoton riepu. Koska ylitit rajan hävittämällä kysymättä.
Väkivalta on silti vielä vakavampi asia. Väkivallalla uhkailu on henkistä väkivaltaa.
Oma parisuhteeni menisi tuosta kerrasta poikki. Olen kohdannut fyysistä väkivaltaa nuoruuden parisuhteessani. Ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Siis en puhu lämpimikseni vaan todella olen ko. sanat myös todeksi itse tehnyt. Olin hyvin nuori, rutiköyhä ja 700km päässä kotoani. Silti se mies lähti eikä ikinä saanut anteeksi.
Jos minä pystyin siihen, sinäkin pystyt siihen. Kuka tahansa pystyy siihen. Tässä iässä raja menisi jo tuossa uhkailussa. Nuorena en naiivina ottanut uhkausta tosissani.
Väkivalta ei kuulu parisuhteeseen. Miljoona kertaa parempi on olla yksinkin. Ja sinua rakastava kumppani ei ole millään tavalla väkivaltainen.
Voi olla hengestäsi kyse, jos jäät. Suomi on maailman väkivaltaisin maa naisille parisuhteessa. Oikeasti.
Muistan itse miettineeni pahoinpitelyn kestäessä 18-kesäisenä että kuolenkohan nyt. En olisi uskonut hänestä eikä kukaan muukaan.
Syy hakkaamiseeni? Mehupurkki oli roskiksessa "väärällä tavalla" taiteltuna. Terveisiä tutuille.
Lähde sinä ennemmin. Tästä on nyt 30v aikaa mutta yhä muistan sen kirkkaasti.
Ukkos ei oo henkisesti terve ja väkivallalla uhkailu on tosi törkeää.
Miten muuten menee parisuhteessa? Onko tämä yksittäinen ylilyönti vai kunnioittaako mies sua muuten / kohteleeko hyvin?
Mä varmaan ottasin jalat alle. Tollasta ei tartte kenenkään kattella tai sietää.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkintäällä on todella nihkeetä ollut esim kaappejen siivous ja järjestely koska "entinen on ollut hyvä" ja mun mielestä kyllä epäkäytännöllinen! Ja minähän se keittiössä häärään! Ja just maalaus on ollut kans hyvin tappelun takana, vanha talo missä kaikki aivan kamalan vanhaa ja rumaa, ei sais laittaa kuntoon kun entinen häviää.. ap
Ei se mies halua, että hääräät siellä. Ei taida edes tykätä sinusta. Sen verran sietää, että saa pillua ja puhtaat pyykit.
En hävittänyt paitaa vaan vain KYSYIN eli paita on tallella. Ei ole ainakaan kenenkään edesmenneen antama huppari
Sanoko todellakin " hakkaisisin"?
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap
Pystyy. Kyse on äärettömän huonosta provosta.
Tuttu mies sanoi stressitilanteessa puolisolleen, et ymmärtää hyvin miks eräs julkisuudenhenkilö hakkas puolisoaan.
Myöhemmin sama mies kävi sitten aikuiseen lapseen käsiksi (useamman eri kerran), kun tämä ei suostunut enää kävelemään munankuorilla hänen ympärillään, vaan alkoi puolustaa itseään ja omia rajojaan. Se ei narsistille käynyt. (Lapsi pisti lopulta välit poikki.)
Eli ap, pelasta itsesi, kun vielä voit.
Uhkailu on henkistä väkivaltaa. tuollainen käytös ei ole normaalia. taitaa taustalla painaa se että edellinen lähtenyt ja jättänyt. hyvässä lykyssä olet vain siksi siellä että on näyttää ex:älle että on saanut uuden. järjestä asiasi nopeasti niin että pääset pois. tuo on sinulle hengenvaarallista.
Pääasiassa menee ok suhteessa. Nämä ylilyönnit liittyy aina alkoholiin, oon huomannut sen. Mutta miksi se on mulle vieläkin vihainen? En edes hävittänyt mitään. Mulle se on normaalia käyä vaatteita läpi ja laittaa kierrätykseen jos ei käytä kun on meillä todella rajoitteiset säilytystilat
Mulle ei puhuttaisi noin. Eikä auttaisi anteeksipyytelyt tai muutkaan lupaukset. Hyi.
Mitä sä toisen vaatteita alat hävittämään! Anna olla!
Ja sanoi että hakkaisi. On ennekin sanonut. Olen koittanut sulkea silmät tältä mutta en enään jaksa. Kerran tukisti ja sitten väitti että ei tukistanut vaan itse vedin päätä eteenpäin että hän vain olisi antanut suukon otsalle
Ehkä sinun kannattaisi lähteä. Teidän kommunikaatio ei toimi lainkaan.