Miksi joku ei kerro etunimeään deittisovelluksessa?
Siis on siellä esim. nimellä A
Miksi? Vastapuolelle tulee vähän outo fiilis kun ei edes nimeä tiedä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Varattu
No on siellä kuitenkin pärstästä kuva
Ap
Ei luota sokeasti, vaan terveen varautunut, ja hyvä niin. Tuollaisissakin paikoissa kun pyörii jos jonkinlaista hiihtäjää eivätkä kaikki ole liikkeellä vilpittömin aikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu
Ap
Vaikeampi selvittää silti todellista statusta
Miksi pitäisi? Nimimerkki riittää. Ja muutama sana. Kuvakin on yhden tekevä. Kokeilin juuri miehenä asian. Laitoin kuusi sanaa itsestäni ilman kuvaa nimimerkillä, ja vastauksia naisilta on tullut kiitettävästi.
Osa ihmistä haluaa pysyä anynyyminä netissä. Itse en ole koskaan laittanut omaa kuvaani tai oikeaa nimeäni nettiin.
Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmistä haluaa pysyä anynyyminä netissä. Itse en ole koskaan laittanut omaa kuvaani tai oikeaa nimeäni nettiin.
Kerro nyt vielä, että et ole edes koskaan ollut deittisovelluksissa. Nyt oli kyse deittisovelluksesta!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu
Ap
No tee kuvahaku. Nopeammin sillä löytää henkilön kuin jollain etunimellä
Hän on sillä tavalla vanhoillinen ettei tee sinunkauppoja kenen tahansa kanssa.
Ei siellä montaa muutakaan asiaa kerrota.
Jotkut eivät kerro että ovat alkoholisteja.
Jotkut eivät kerro että heillä on lapsi(a).
Mikä stanan tarve se on saada tietää toisesta ihmisesti hetijustiinsa aivan kaikki nimestä alkaen!? Ei puutu kuin rutinat siitä, miksi deittisovelluksessa ei ihmiset kerro lainkaan, minkä värisiä ja kokoisia kikkareita paskantavat ja kuinka monta kertaa päivässä.. Onhan se nyt vallan epäilyttävää.. Kaikilla ei ole tarvetta ryntäillä suunapäänä tutustumaan vieraaseen vaan haluavat rauhassa katsella, minkälainen ihminen sieltä paljastuu ennen liikoja paljastuksia.. ja se on ihan ok..
Vierailija kirjoitti:
Mikä stanan tarve se on saada tietää toisesta ihmisesti hetijustiinsa aivan kaikki nimestä alkaen!? Ei puutu kuin rutinat siitä, miksi deittisovelluksessa ei ihmiset kerro lainkaan, minkä värisiä ja kokoisia kikkareita paskantavat ja kuinka monta kertaa päivässä.. Onhan se nyt vallan epäilyttävää.. Kaikilla ei ole tarvetta ryntäillä suunapäänä tutustumaan vieraaseen vaan haluavat rauhassa katsella, minkälainen ihminen sieltä paljastuu ennen liikoja paljastuksia.. ja se on ihan ok..
Alkoi kiinnostamaan minkälaista paskaa juuri sinun ryppyrubiinista tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan minkälaista paskaa juuri sinun ryppyrubiinista tulee?
Mieti sitä.. Minä en aio sinulle kertoa..
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää että ihmiset käyttää noita sovelluksia ja kertoo siellä omalla kuvalla ja nimellä ummet ja lammet kaikkea itsestään ihan tuntemattomille
No mitä siellä pitäisi kertoa? Valehdellakko ummet ja lammet. Niistä aika moni löytää joka päivä kumppanin kuitenkin. Joten eiköhän se ole aika oleellista. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vielä, että et ole edes koskaan ollut deittisovelluksissa. Nyt oli kyse deittisovelluksesta!!!!!!!
Olen ollut deittisovelluksissa aina ilman kuvaa. Olen saanut hyviä tuloksia kun itse olen aloittanut keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miten joku luottaa, että toinen tulee tapaamiseen paikan päälle kun vasta muutama viesti on vaihdettu deittisovelluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu
Ap
No tee kuvahaku. Nopeammin sillä löytää henkilön kuin jollain etunimellä
Nyt en ihan ymmärtänyt. Eihän kuvahaulla löydy yhtikäs mitään. Selitä nyt vähän edes?
Varattu