Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Puolison pienet, ärsyttävät tavat? Myös miehet saa vastata ;)

Vierailija
11.01.2011 |

Ja nyt siis nimenomaan sellaisia tapoja joista ei varsinaisesti ole ainakaan mitään isoa haittaa, vaan etupäässä vaan ärsytystä. Saa kertoa myös omista puolisoa ärsyttävistä tavoista :)

Mua ärsyttää

-miehen tapa tipauttaa takkinsa aina lattialle, tuolille tms. Ei ne varsinaisesti tiellä ole, mutta epäsiistin näköistä kun isoja takkeja lojuu siellä täällä.

-Pullonkorkit. Sanotaan heti kärkeen, etät mies ei ole mikään alkkis ;) Mutta KOSKAAN ei laita korkkeja metallinkeräykseen, vaan jättää ne lojumaan pöydille.

-Miestä taas ärsyttää se, kun jos huomaan levysoittimen päällä niin ettei tule musiikkia sammutan virran mutta en katso onko levyä sisällä enkä siis ota sitä pois jos on.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko juoda viinaa, jotta pystyy lähentymään, ei aina kykene toimiin. Ei huomioi tarpeeksi minua. Tylsä, ei yhteistä huumoria. Pihi. Sanoo usein "aalriight" ilman syytä, joka kiristää hermojani ihan todella paljon, valittaa, jos tarjoaa minulle edes alle 20 euroa maksavan jutun! Aiemmat miehet ovat saattaneet maksaa hotelli - ja kylpyläloman, 5 dinneriä ja juomat tuon loman aikana! Keksineet ja suunnitelleet ravintolan mihin mennään yhdessä. Kai se on ikäero ja saituus..vanhemmat miehet haluavat yleensä tarjota daamilleen ja helpottaa hänen elämäänsä. Rahasta ei ole puute ja jos sitä menee, sitä myös tulee.

Miten tälaisen ihmisen kanssa voi suunnitella mitään yhteistä tekemistä tai matkaa?! olen itse räväkkä ja täynnä elämää enkä tottunut siihen, että ollaan saitoja. Tottakai säästän itsekin, mutta pienet tekemiset kuuluvat elämään: esim.biljardin  peluu, minigolf ja drinkeillä käynti. Noistakin olen kuullut saiturin höpinää! Kun muut miehet ovat kysyneet haluanko drinkin?!

Tämä ehdottaa kävelyä ja ajelua, aloittelua hänen luonaan, jotta ei mene rahaa ja meillä in aina tylsää! Ei riitä puheenaihetta, nukkuu klo 12:sta. Entiseni ehdotti itse, että mennään shoppailemaan jne.etsi minulle sopivia vaatteita ja osti ne! Kai se on ikäero ja joku aloitekykyisyys. Tämä 10 v.nuorempi ehdottaa kävelyä! Kuinka tylsää..pitää kai vaihtaa johonkin enemmän toiminnan mieheen, joka haluaa että hänen naisensa viihtyy ja tekee kaikkensa tämän eteen..

Kiva, kun on nyt taas viikonloppu ja tuon tylsimyksen kanssa pitäisi viettää perjantai.. mielummin istuisin viinillä parhaan kaverini kanssa,kuin tuon kera sohvalla nysväten kotona..tosiaan aluksi oli hauskaa, tämän plus 1 kk jälkeen ei enää ja olen viikkoja miettinyt pitääkö antaa olla.

Sääli, kun muuten mukava mies ja tunnen näin.

Vierailija
102/103 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun miehellä on tapana ihmetellä jotain täysin mitätöntä asiaa ja jankata siitä loputtomasti. Esim. kun hän on laittamassa tiskejä koneeseen niin keskustelu menee näin:

mies: onko pakastimesta otettu jotain kun tiskissä on pakasterasioita?

Minä: en muista

Mies: onpa outoa. Mä oon laittanu tiskit viimeksi eilen eli nämä on ilmestynyt tänään. Hehe aika outoa kun et muista, mistä nämä rasiat on tulleet. Mitä me on syöty eilen ja tänään?

Minä: Kalapuikkoja ja lihakeittoa

Mies: onko niihin otettu jotain pakastimesta?

Minä: Lopeta jo tuo jankkaus ja laita ne tiskit!!! Se on ihan sama, mistä ne rasiat on ilmestyny sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että likapyykit jätetään lattialle pyykkikorin viereen ja, että käytettyjä nenäliinoja ei laiteta roskiin. Isoin ärsytys on kuitenkin se, että puoliso ei käytä vessaharjaa kakalla käynnin jälkeen, koska hänestä sitä käytetään vain, jos pestään pytty aineella. Lisäksi ärsyttää, että puoliso jättää television päälle ja lähtee pois huoneesta pitkäksi aikaa.

Puolisoa taas ärsyttää se, että kaapin ovet pitää sulkea ennen nukkumaanmenoa ja että jätän huuhdellut maitopurkit kuivumaan enkä litistä samantien. Varmasti moni muukin asia mutta noista saan kuulla säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme