Onko 71neliön 3h&k ahdas?
Kommentit (17)
Meillä on 65m2:n kolmio (3h+k+p), jossa on loistava pohja, eikä tunnu ahtaalta.
Meitä on 2+2.
Sinne muuttaisi lapsi ja minä.
Kiitos vastauksista!
Ap.
riippuu vähän miten huoneet on sijoiteltu, huonekaluista ja millaisella kokoonpanolla huoneistossa asutaan + mitä kaikkia tarvikkeita asunnossa täytyy säilyttää.
3 henkeäkin mahtuis vallan mainiosti.
Kodinhoitohuonetta siinä ei useinkaan ole, se on ainoa miinus mielestäni. Ja oi miten nopeasti sen siivosikaan!
Sinne muuttaisi lapsi ja minä. Kiitos vastauksista! Ap.
Meitä hieman pienemmässä kolmiossa neljä ihmistä (kaksi aikuista ja kaksi lasta) ja hyvin mahdutaan.
pohjasta ja sitten onko saunaa? Ilmeisesti ei, mutta jos on niin itse kokisin jo ahtaaks..
ja ahdasta on. Kolmihenkinen perhe.
2 aikuista ja 1 lapsi ja tosi hyvin mahdutaan. Talo on kyllä uusi ja asunnon pohja tosi avara. Se vaikuttaa paljon
-pohjasta
-tavaran määrästä
-ihmisten määrästä
Meillä 75 neliötä, 3h(avokeittiö)+wc+kph eikä ole ahdasta, vieraatkin kehuvat yleensä ensimmäisenä että onpas avaraa. Meitä vanhemmat + 1 lapsi.
sopivan kokoise keittiö ja oh.Toinen makkareista aika pieni mutta välttää.Ei ole liian ahdasta ;)minä+3 lasta
riippuu tosin kuten muutkin on kirjoittaneet pohjaratkaisusta. Meillä kolmelle hengelle mainio tehoneliö, jossa vähemmän neliöitä kuin 71 mutta hyvin on mahduttu.
meillä on 62 neliötä kaksio ja kaikkien muidenkin mielestä huipputilava eli jos pohja on hyvä, niin tuon kokoinen kolmio on hyvä.