Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Puolison pienet, ärsyttävät tavat? Myös miehet saa vastata ;)

Vierailija
11.01.2011 |

Ja nyt siis nimenomaan sellaisia tapoja joista ei varsinaisesti ole ainakaan mitään isoa haittaa, vaan etupäässä vaan ärsytystä. Saa kertoa myös omista puolisoa ärsyttävistä tavoista :)

Mua ärsyttää

-miehen tapa tipauttaa takkinsa aina lattialle, tuolille tms. Ei ne varsinaisesti tiellä ole, mutta epäsiistin näköistä kun isoja takkeja lojuu siellä täällä.

-Pullonkorkit. Sanotaan heti kärkeen, etät mies ei ole mikään alkkis ;) Mutta KOSKAAN ei laita korkkeja metallinkeräykseen, vaan jättää ne lojumaan pöydille.

-Miestä taas ärsyttää se, kun jos huomaan levysoittimen päällä niin ettei tule musiikkia sammutan virran mutta en katso onko levyä sisällä enkä siis ota sitä pois jos on.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- likaisten vaatteiden jättäminen lattialle ja myttyyn tuoleille

- pikkutavaroiden jättäminen siihen mihin sattuu jäämään, ei palauta paikoilleen, kynsisakset yms. aina hukassa

Vierailija
2/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa useita päivässä ja laittaa niitä kuivumaan pyykin sekaan.

Mulla ei ole hajuakaan onko pyyhkeet pestyjä vai käytettyjä ja saan sitä paitsi pestä melkein pelkkiä pyyhkeitä tämän takia. ÄRSYTTÄVÄÄÄÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää olla just paikallaan. Tulee joskus perässä ja pyyhkii just mun pyyhkimän pöydän tai järjestää jääkaappiin mun sinne laittamat tavarat. On tosi tarkka käytössäännöistä ja tavoista.

Hyviä puolia ne on kaikki, joskus vaan menee liian pitkälle.

Vierailija
4/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää

- kun mies jättää sukkiaan ja paitojaan lattioille mytyksi. Vien ne sitten pyykkikoriin ja silloin mies harmittelee, että kun aikoi käyttää niitä vielä... Jättää myös takkejaan tuoleille, ei ikinä naulakkoon!

- kun mies jättää astiat pöydälle, ei ikinä vie edes tiskialtaaseen saatikka sitten että huuhtelisi. Kiva irrottaa jämähtänyttä puuroa (juuri äsken jynssäsin).

- kun mies jättää tavaroitaan (mappeja, laitteita, koneiden osia jne) pöydille eikä koskaan siivoa niitä pois. Voi olla monta kuukauttakin pöydillä, jos en siivoa pois.

Miestä ärsyttää:

- kun jätän esim. kaapin oven auki, koska laitan sinne kohta tavaraa. Pitäisi sulkea aina heti perään ovet.

- Jos lavuaarin tasolle on roiskunut vettä. Pitäisi heti kuivata pois

Vierailija
5/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Mies jättää haisevat työvaatteensa samaan pyykkikoriin muiden vaatteiden kanssa, vaikka olen pyytänyt, että laittaisi työvaatepyykkikoriin, koska se haju tarttuu muidenkin vaatteisiin.

2) Tekee sellaista turhaa työtä, jos ei ole mitään oikeaa tekemistä. Esim. tekee vauvalle sosetta, vaikka siihen ei ole kaikkia tarvikkeita. Tai sitten raapii pihasta lunta kolalla vaikka ei oikeasti tarvitsisi.

3) Korjaa autoa, vaikka ei tarvitsisi. Siis varmuuden vuoksi. Toisaalta tietysti hyvä, mutta jostain syystä tämä ärsyttää. Tekee esim. ylimääräisiä öljynvaihtoja tai vaihtoi kerran molemmat lamput vaikkei toinen ollut palanut (ok, sävyero)

4) Tekee ruokaa, mutta tiskit jättää levälleen.

5) kommentoi autolla-ajamistani ihan joka kerta jos on kyydissä

6) ei pese käsiä kotiintullessaan ja harvoin vessastatullessaan

7) ei käy suihkussa joka päivä vaikka tekee ruumiillistä työtä.

8) kylvettää vauvaa hikisenä, niin että se vauvakin haisee ihan hieltä kylpynsä jälkeen

9) laittaa dödöä hikiseen kainaloon

10) ei pese hampaitaa joka päivä

tämä saa riittää ;) Rakastan kuitenkin miestäni paljon ja olen onnellinen, mutta nuo nyt ärsyttää

Vierailija
6/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa useita päivässä ja laittaa niitä kuivumaan pyykin sekaan.

Mulla ei ole hajuakaan onko pyyhkeet pestyjä vai käytettyjä ja saan sitä paitsi pestä melkein pelkkiä pyyhkeitä tämän takia. ÄRSYTTÄVÄÄÄÄ

jos joku tekis noin!

Asiaan. Mun miehellä on aika vähän semmoisia YKSITTÄISIÄ ärsyttäviä tapoja. En esimerkiksi ärsyynny mistään maiskutuksista tai ryystämisistä, mutta eräs piirre miehessäni risoo. Hän on nimittäin todella huono panemaan tavaroita paikoilleen, ja niinpä mä saankin kunnian korjata hänen jälkiään jatkuvasti. Eniten tästä on haittaa miehen työhuoneessa ja autotallissa, jotka joutuvat (etenkin jälkimmäinen, koska sen siisteyteen en puutu mitenkään) aivan järkyttävään kaaokseen, eikä sieltä sotkusta löydä mitään. Olen yrittänyt selvittää, mikä etu siitä on, kun tavaroille on omat paikat ja ne myös pannaan niihin käytön jälkeen, mutta toistaiseksi turhaan. Ehkä joku päivä.

Vierailija
7/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä jotain muuta lisäksi:

- sylkee avoinna olevaan olohuoneen roskikseen

- nyppii kaikkia pikkunäppyjä joka puolelta kehoansa

- nyppii jalkapohjista nahkaa

- kaikki astiat pitäisi tiskata juoksevan veden alla heti käytön jälkeen

- valittaa ihan pienemmästäkin metelistä, tyyliin että jos multa putoaa esim. vessassa dödö lattialle, niin heti huutaa, että "mitä sä siellä oikein metelöit"

- vaatteita on joka paikassa, puhtaita ei erota likaisista

- kävelee sisällä matoilla kengät jalassa

Ja mun juttuja mm:

- mun hiuksia on kuulemma joka paikassa

- avaan ruokapaketit väärin

Onneks me ei asuta yhdessä.

Vierailija
8/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä se, että aina joudun perustelemaan kymmeneen kertaan ennen kuin saan maalata tai tapetoida jonkun huoneen uudelleen. Tai laittaa taulun seinälle, koska siitä jää jälki seinään.

Ollaan asuttu reilu kuusi vuotta tässä talossa ja makkari on vieläkin melkein samanlainen kuin alkuperäisessä varastohuone käytössään (vaaleat seinät ja yksi taulu seinällä).

Lisäksi ärsyttää, ettei pidä omasta kunnostaan parempaa huolta.

Vierailija
9/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ärsyttää vain se ettei mene automaattisesti suihkuun illalla hyvissä ajoin, että olisi puhtoinen sitten seksin aikana. Minä olen aina käynyt jo vuosien ajan nimenomaan illalla suihkussa tästä syystä. Mies käy vain aamulla ja illalla pese vain hampaat, kasvot ja alapään. Jalat haisevat illalla jo hielle ja kainalot yöks.

Vierailija
10/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa useita päivässä ja laittaa niitä kuivumaan pyykin sekaan. Mulla ei ole hajuakaan onko pyyhkeet pestyjä vai käytettyjä ja saan sitä paitsi pestä melkein pelkkiä pyyhkeitä tämän takia. ÄRSYTTÄVÄÄÄÄ

KÄYTÄ AAMUISTA PYYHETTÄ!

Kukaan mies ei jaksa nyppiä neulaa pois joten säästyt pyykiltä.

Vierailija
11/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- takin jättäminen yleensä keittiön tuolille

- tyhjiä maitopurkkeja on JOKApaikassa

- astiat jää ruoanjämineen pöytään kuivumaan

Auton yms.koneiden osat ovat nyt pysyneet pois keittiöstä. Nyt ne ärsyttää terassin pöydällä. En uskalla kysyä mikä mussa ärsyttää...

Vierailija
12/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies:

- ei ikinä tiedä missä tavarat ovat. Saattaa hyvinkin kysyä että missä vauvan vaipat ovat. No ovat EDELLEENKIN siinä hoitopöydän vieressä missä aina ennenkin.

- edelliseen liittyen, ei osaa etsiä. Jos sanon että silitysrauta on tuossa kaapissa, niin mies kurkkaa sinne sisään ja sanoo eikä ole. Kun menen itse katsomaan, niin siinähän se silitysrauta on ihan ensimmäisenä. Ei voi olla huomaamatta.

- ei kuule mitään silloin kun istuu tietokoneella. Sataan kertaan saa huutaa oikein nimeltä ennenkuin havahtuu.

- ottaa joka aamu noin 20min suihkun, viikonloppuisin joskus jopa pidemmän.

Vierailija
13/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua apukuskin paikalta jatkuvasti kun ajan autoa.

Oon ihan ok kuski, en ikinä koheltanut mitään tms, mutta mies katsoo aiheelliseksi jatkuvasti kerrata liikennesääntöjä minulle. Myös neuvoo miten kannattaa vaikkapa risteykseen tullessa aloittaa jarruttaminen hyvissä ajoin.

Enää en suostu ajamaan ollenkaan jos mies on mukana, siitä saadaan aina niin mojova riita aikaiseksi.

Vierailija
14/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- riisuu sukat sohvalla ja niitä on sitten pitkin lattioita. Lisäksi sitten kiukuttelee kun pyykistä tulee parittomia sukkia...miksiköhän!

- tyhjät ruokapakkaukset jää pöydälle, vahingossakaan roskiin! Ja sitten möykkää mulla kun keittön tasot on niin sotkuiset...

- kasaa vaatteitaan eteisen jakkaralle. Tulee heti ovella sotkuinen fiilis moisesta vaatekasasta ja eipä siinä tuolilla voi sitten enää istua lapsia pukiessa.

- jättää aina juotavaa mukiin, lasiin tai tölkkiin. Ja sitten ne on kumossa kun lapset leikkii.

- nukkuu lähes aina sohvalla! Ei suostu menemään sänkyyn ennen kuin minä menen ja sitten kun minä olen menossa niin ei kuitenkaan saa enää kammettua itseään sohvalta. Ja aamulla valittaa miksi TAAS jätin hänet sohvalle nukkumaan! Pitäisi ilmeisesti kantaa hänet sänkyyn...

Vierailija
15/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puree kynsiään. hyi hitto että on nolon ja lapsellisen ja ärsyttävän näköstä. on siinä muutakin mihin menee hermot mut ton jos siitä sais kitkettyä niin muut asiat ei niinkään haittais.

Vierailija
16/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiehuu jo näitä lukiessa... :D Pyyhkeiden vaihtelu, sylkeminen roskikseen (hei PLIIS!), näppyjen nyppiminen, kysely missä mikäkin on, omassa kodissaan... Huh huh!!!

Mulla vaan seurustelukumppani joten saatan olla vähän jäävi vastaamaan... ;)

Vierailija
17/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää olla just paikallaan. Tulee joskus perässä ja pyyhkii just mun pyyhkimän pöydän tai järjestää jääkaappiin mun sinne laittamat tavarat. On tosi tarkka käytössäännöistä ja tavoista. Hyviä puolia ne on kaikki, joskus vaan menee liian pitkälle.

järjestän miehen jäljiltä jääkaapin ja astiakaapin.

Miehellä kun on tapana laittaa kaikki matalat pakkaukset (esim. juustot ja leikkeleet) sille ainoalle hyllylle, johon maitopurkit ja muut korkeat mahtuvat pystyyn. Maitopurkit hän laittaa kyljelleen matalalle hyllylle ..ja sitten ihmettelee mihin laittaisi avatun purkin.

Astiakaappiin soveltaa samantyyppistä logiikkaa eikä saa kaappiin mahtumaan edes puolia astioista :/

Vierailija
18/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies nyppii aina jotain näppylöitä ihostaan. Useimmiten vielä repii ne auki ja kaivaa väkisin jonkun olemattoman palluran sieltä sisältä, jota sitten esittelee mulle :D

Hyvä puoli tässä on se, että mies tykkää puristella myös mun kaikki mustapäät ja finnit naamasta, ei tartte ite vaivatutua :D

Vierailija
19/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä jotain muuta lisäksi: - sylkee avoinna olevaan olohuoneen roskikseen - nyppii kaikkia pikkunäppyjä joka puolelta kehoansa - nyppii jalkapohjista nahkaa - kaikki astiat pitäisi tiskata juoksevan veden alla heti käytön jälkeen - valittaa ihan pienemmästäkin metelistä, tyyliin että jos multa putoaa esim. vessassa dödö lattialle, niin heti huutaa, että "mitä sä siellä oikein metelöit" - vaatteita on joka paikassa, puhtaita ei erota likaisista - kävelee sisällä matoilla kengät jalassa Ja mun juttuja mm: - mun hiuksia on kuulemma joka paikassa - avaan ruokapaketit väärin Onneks me ei asuta yhdessä.

Olen kuin miehesi. :)

Vierailija
20/103 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni verkkareiden taskusta tipahtaa räkäpaperi lattialle, niin hän ei nosta sitä pois ennen kun asiasta mainitsen.

Minä en niihin koske, kiertelen vaikka lopun elämääni niitä imurilla, mutta en koske.

Toinen on voiveitsi keittiön kaitaliinalla. Miksi sitä ei voi jättää paljaalle päydälle jos on jätettävä ylipäätänsäkään. Aina liinalle, voi miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan