Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20.6 aloitettu dieetti; nyt -6,4kg!!

Vierailija
25.06.2008 |

Mulla alkoi 1.6. dieetti, nyt on poissa 2,4 kiloa. Aloituspaino oli 69 kiloa, tänä aamuna vaaka näytti 66,6 ;) Olen ollut koko ajan normaalipainoinen.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen laihtunut -18,4kg.

tunne on mitä parhain.

edelleenkään en ole livennyt alkuperäisestä suunnitelmasta,ruokapuolen suhteen,olen vain siis nostanut kaloreita.

eikä tee edes mieli. kahvi menee kahvina,ei kaipaa pullaa seurakseen enää edes ajatuksissa. jos haluaa jotain,ruisleipä kera juustosiivun,niin nam!

matka jatkuu...

tsemppiä muillekkin laihduttajille!

-ap

Vierailija
22/76 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään kertonut liikuntatottumuksistasi? Harrastatko kävelyä tms hyötyliikuntaa?

Vierailija
24/76 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä (kokkina) tulee päivän liikkumiset.. joudun ravaamaan kahden talon väliä,joten kyllä siinä muutama askel tulee,sanoisinko,yht, 2km päivässä..?

askelmittari on tilauksessa:))

suunnitelmissa aloittaa pyöräily...

muutoin auto alla.

on sitä piristynyt,että edes suunnittelee liikkumista lisää:)

-ap

Vierailija
25/76 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee pieni lenkki päivittäin, niin huomaat, kuinka palkitsevaa se on=) Liikkeelle lähtö on aina hankalaa, mutta sitä hyvänolon tunnetta ei voi sanoin kuvailla, kun huomaat, että jaksat pidempiä matkoja! Kunhan aloitat rauhallisesti. Lähde iltapäiväkävelylle jonun läheisesi kanssa ja tee siitä tapa. Liikunta vaikuttaa positiivisesi myös mieleen. tsemppiä sinulle!

Vierailija
26/76 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin redut 17.11.2007 ja nyt on painon pudotus 50 kg ja risat, alaspäin edelleen mennään. olisi vielä 30 kg pudotettavaa.

Vierailija
27/76 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskaista on ollut,kun vaaka on seisonut vaan tuossa samassa lukemassa,mutta nyt taas tapahtuu: pudotus on yht. 13,5kg:))

kiitos neuvoista!

olen lisännyt kaloreita,siinä 2000 korvilla pyörii,ja nyt ennen kuukautisten alkua,on kenties hieman ylitettykkin se,koska minulla on aina ennen niitä tajuton nälkä n. viikon ajan..mistä lie johtuu??

pidättäytynyt edelleen kaikesta makeasta,ainut,johon olen antanut itselleni luvan,on makeuttamaton jogurtti,johon laitan makeutusainetta,ja aaaah..niitä mansikoita:)

eli alaspäin on suunta:)

-ap

Vierailija
28/76 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaa noin 500kcl enemmän vuorokaudessa kuin normaalisti. Kun pääset tuonne 110kg niin laske kalorit 1800 ja 90 kilossa 1500, mutta sen alle ei saa mennä. Näin laihtuminen jatkuu tehokkaasti. Jos liikut niin muista syödä ainakin puolet kulutetuista kaloreista.

Elimistö joutuu aika shokkiin kun tiputetaan kolmestatonnista yhtäkkiä lähelle tonnia. Sitten kun se toipuu järkytyksestä alkaa puolustus ja laihtuminen loppuu. Kalorit pitää laskea hitaasti niin ettei elimistö tajua. Ei siis mässäilystä nälkärajalle vaan mässäilystä normaaliin : )

Itsekin innostuin lopulta laihdutukseen ja aloitin tuon joillekin niin pahamaineisen karppaamisen. Vielä hapuillaan kun ei kaikkea tajuta, mutta alaspäin on menty kuudessa päivässä 2.7kg.

Vierailija
29/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä söit loppupäivänä

Vierailija
30/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen niita sivuja katsellut jo useamman kerran, mutta loytyyko sielta mistaan SELVIA neuvoja etta mita esim. voisin syoda aamiaiseksi, paivalliseksi ja illalliseksi? Enta valipaljoa mita voisi olla?

Ihan vain pikaisesti riittaisi pari vaihtoehtoa joka aterialle, kiitos?

Ja jos tiedatte linkin suoraan ed. sivuille jossa olisi noita menuja niin kiitos siitakin.

-150kg ja aika epatoivoinen jo...

Vierailija
31/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmän päälle lihan,rasvan,läskin ja kuohukerman syönti ei varmaan kanna lopunelämää hoikkana?

ja mitä sanoo kolesteroli ja verisuonet?

yritän tässä loppuelämäni muutosta "parempaan", ja opettelen syömään ennemmin noita kasviksia...kevyesti.

toki kuohukerma ja pekoni peittoaa jonkun parsakaalin mennentullen:)

-ap

Siinä ei tarvitse laskea kaloreita ja kuohukermaa saa käyttää. Ei tarvitse tuntea nälkää. Käyppä katsomassa nämä sivut: www.karppaus.info/

Sieltä saat neuvoja.

Minä olen 14:sta päivässä tiputtanut 5 kg.

Vierailija
32/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pekonia, vaan juuri sitä parsakaalia ja paljon

t: karppi

Vierailija
33/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reductil ei kylläkään vie nälkää

Vierailija
34/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon lisäsin raejuustoa. Lisäksi salaatia kurkkua tomaattia, oliiveja.

Päivällinen

Naudan pippuripihvi, päälle vuohenjuustolevitettä. Paistoin voissa herkkusieniä, valkosipulia, sipulia ja paprikaa ja pistin tilkan kermaa sekaan.

Lisäksi salaattia.

En syö välipaloja, koska nälkä ei yllätä ruokien välissä.

Nestettä menee päivässä pari litraa.

-62

Vierailija
35/76 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi keväänä voit olla jo 40-60kg kevyempi. Pistä elämä remonttiin älä laihduta. Yleensä nälkä on elämän nälkää eikä oikeaa nälkää. Syöt koska haluat jotain muuta.

Minä en tunnista edes janoa nälästä vaan syön janoisenakin. Ihan perustuntemuksista voisi aloittaa. Minä painan 109kg enkä ole vielä omaa intoani löytänyt. Onnea sinulle elämänmuutokseen ja hoikkia ajatuksia : )

Vierailija
36/76 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy lisätä kaloreita:))

tänään mennyt vasta 300ckal,mutta yritän parhaani ja otan sen 1700ckal illan mittaan kiinni.

tuntuu uskomattomalta,että pitää syödä enemmän laihtuakseen:)

täytyy tutkia noita kasviksia,ym. "terveellistä"missä olisi eniten kaloreita, ja vaikka rasvattomia kinkkuja.

-ap

Vierailija
37/76 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on lähes sataprosenttista rasvaa.

Vierailija
38/76 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat sen 2000kcl. Sun olisi pitänyt tähän mennessä päivää (klo 14 ) jo syödä 1000kcl. Sun on jo elimistö säästöllä. Nyt on jo kohta välipala aika!

Vierailija
39/76 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitään tiukkaa Atkinsia vedä, mutta tarkkailen mitä syön ja keskityn rasvan laatuun ja ruoan ravintoarvoihin. Karppausinfon sivuilla on ns. ateriamatriisi, missä on selvitelty aika hyvin mitä voi ja kannattaa syödä. Tutustukaan rauhassa sivuihin, ja esim. Heikkilän kirja kannattaa lainata kirjastosta, sopii meille suomalaisille hänen oppinsa.

Itse ns. hyväkarppaan, normaali päivän ruoat voi olla esim. seuraavat:

aamulla: kaksi paistettua munaa, tomaatti, pala kurkkua, kahvia, pari mantelia tms

lounas: paistettua lohta ja sekasalaattia, omppu tai kauden marjoja

illallinen: kana-kasviswokki, salaattia.

illalla: tummaa suklaata pari palaa, pari lasia punaviiniä.

Suosittelen tutustumaan aiheeseen. Nälässä ei tarvitse olla, syödään hyvää ja monipuolista ruokaa, olo kohenee ja elämä maistuu paremmalta :)

Vierailija
40/76 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi olkoon laihdutuksesta. Voisitko tuon vielä kertoa minulle mikä se on?

Itse alkupaino 115 nyt 105

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi