Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako niitä uusia laihdutuslääkkeitä oikeasti?

Vierailija
27.12.2023 |

Mistä ja miten? Tarkoitan ozempic ym vastaavat. Mitä vaaditaan että resepti kirjoitetaan? Pitääkö ensin tehdä jotkut tutkimukset? Määrätäänkö missään etävastaanotolla? Kertokaa kokemuksia jotka olette onnekkaita ja saaneet tuollaisen lääkityksen. Itsellä n 60kg ylipainoa ja toivo laihduttamiseen mennyt... 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosiin niin ei tartte mitään lääkkeitä. Pysyy myös kylläisenä ja paino putoaa varmasti.

Vierailija
2/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Ei tohon mitkään lääkkeet auta kun mätät sitten kuitenkin pullaa ja suklaata entiseen malliin. Ei ole mitää ihmelääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh! Ei tohon mitkään lääkkeet auta kun mätät sitten kuitenkin pullaa ja suklaata entiseen malliin. Ei ole mitää ihmelääkkeitä.

Onpas ne ihmelääkkeitä. Mun mies on laihtunut jo 20kg ja edelleen laihtuu, kun hänen ei vaan tee enää mieli mättää pullaa ja sipsiä päivittäin. Hän on tätä ennen yrittänyt laihduttaa tuloksetta varmaan 30v. Hän sai reseptin työterveyslääkäriltä, mutta hänellä on ylipainon lisäksi diabetes. 

Vierailija
4/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut sillä et menet sinne kävelylle ja jätät ne pullat syömättä

Vierailija
5/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin Ozempic vaikka ylipainoa on vain 10 kg, en ottanut, sanoin että kyllä tämä ruokavaliolla ja liikunnalla lähtee.

Vierailija
6/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tarjottiin Ozempic vaikka ylipainoa on vain 10 kg, en ottanut, sanoin että kyllä tämä ruokavaliolla ja liikunnalla lähtee.

No lähtikö?

Vierailija
7/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarjos?

Vierailija
8/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoosiin niin ei tartte mitään lääkkeitä. Pysyy myös kylläisenä ja paino putoaa varmasti.

Mikä on ketoosi?

Vierailija
9/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ketoosi?

Hurriganesin Get on.

Vierailija
10/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille lääkärille noita pitää mennä kinuamaan? Riittääkö yleislääkäri vai pitääkö olla jokin erikoislääkäri yksityisellä?

Vierailija
11/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt lähinnä porkkanoita ja keitettyjä kananmunia ja laihtunut 3 kg vaikka olen normaalipainon alarajoilla. Luulisi tuollaisen massiivisen ylipainon lähtevän vielä helpommalla.

Vierailija
12/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö stimulanteilla saa myös ruokahalua vähentäviä vaikutuksia?

Vierailija
13/13 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Ozempic-reseptiä ei toivottavasti uusille aloittajille kirjoiteta, koska saatavuustilanne on niin huono. Huom, vaikka aloituksessa käytettäviä pienempiä kyniä olisikin saatavilla, pidemmän päälle saatavuusongelmat tulevat haittaamaan lääkkeen käyttöä.

Muita lääkevaihtoehtoja on esim. Saxenda ja Rybelsus.

Lääkkeen voi saada terveysaseman yleislääkäriltä, työterveys- tai opiskelijaterveydenhuollosta, yksityiseltä erikoislääkäriltä, eli melkeinpä mistä vaan.

Ja älä välitä kaiken maailman huutelijoista. Ylipaino on todella alihoidettu SAIRAUS, hienoa, että siihen alkaa olla vaikuttavia hoitokeinoja. Niitä saa hyvällä omalla tunnolla käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi