Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön, mies arvostelee ja pahoittaa mieleni jatkuvasti

Vierailija
22.03.2014 |

Hei!

Oli pakko tulla purkautumaan tänne kun on vaan yksinkertaisesti niin paha mieli. Olen ollut nyt työttömänä 2,5kk ja pelkästään jo sen takia on välillä todella kurja olo. Olen laittanut työhakemuksia ja käyn JOKA PÄIVÄ tarkistamassa mol.fi-sivustolta uudet ilmoitukset. Lisäksi olen laittanut useita hakemuksia suoraan eri firmojen nettisivujen kautta ja soittanut myös muutamaan paikkaan suoraan. Välillä tilanne masentaa, mutta olen kuitenkin toiveikas sen suhteen että saisin töitä jossain vaiheessa.

Mun mies ei tue työnhaussa tai ole muutenkaan kovin tsemppaava tän asian suhteen, vaan päinvastoin. Välillä mies kyselee, että olenko hakenut ollenkaan töitä vaikka olisin juuri kertonut mihin laitoin hakemuksia. Mies on myös sanonut, että ei työnhaun pitäisi olla oikeasti näin vaikeaa ja kehuu kuinka on itse aina saanut töitä kun on hakenut niitä. Nyt mies sitten alkoi epäilemään, että mun hakemuksissa ja CV:ssä täytyy olla jotain vikaa kun ei edes haastattelukutsuja tule. Ja äsken oli mun mielestä viimenen niitti, kun mies töksäytti, että "teinitki saa kesätöitä, jos sä et saa mistään töitä niin kyllä sussa jotain vikaa täytyy olla." Tuli niin paha mieli! :(

Onko täällä muita, joilla on samanlainen tilanne? Miten teidän puolisot suhtautuvat työttömyyteen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä. Raha menee miehellä kaiken muun edelle. Ei arvosta.

Vierailija
62/64 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Maksan säästöillä + ansiosidonnaisella asuntolainani, mutta silti kuulen harva se päivä kuulen silti,  miten mies joutuu kaiken kustantamaan. Rahat kun ei lainan lisäksi juuri mihkään riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulossa siis kaiken päälle, kun on toiselle niin raskasta tämä minun työttömyys

Vierailija
64/64 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tulossa siis kaiken päälle, kun on toiselle niin raskasta tämä minun työttömyys

No etpä sä tommoisessa miehessä miehessä mitään menetä, joka ei ole rinnalla myötä- ja vastamäessä. Toisille raha on tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän