Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että 2-vuotias poikamme on ihana!!

Vierailija
31.01.2006 |

Tänään kun oltiin lähdössä tarhalle, pueskelin poikaa ja samalla tuskastelin kun en löytänyt lakkiani mistään. Poika totesi " Ota isin pipo!" .

Näköjään jo noin pienellä välähtää välillä. :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän