Mä sit kokeilin juoksemista, lähtö nollasta.
Ja kevyesti, puhelimeenkin samalla puhuen, 3,4km yhtä soittoa kunnes alkoi pistää kyljestä. Wtf!? Miten se on edes mahdollista???
Kommentit (63)
Kylkipistos häviää, kun kunto kasvaa. Mutta älyttömän hyvin juoksit aloittelijaksi! Älä kuitenkaan juokse aluksi joka päivä vaan muista lepo!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 20:55"]Kylkipistos häviää, kun kunto kasvaa. Mutta älyttömän hyvin juoksit aloittelijaksi! Älä kuitenkaan juokse aluksi joka päivä vaan muista lepo![/quote]Täytyy myöntää että innostuin ja harkitsin huomennakin lenkkiä, jos vaikka vaan lyhyempää... ;) Mahtava olo! Vaikka sitten kotiin tultuani kyllä vedin ähkyt, 3 tonnikalajuustoleipää, jätskin, ompun ja pari mandariinia ja juoksin äkkiä pesemään leegot etten enempää vedä :D Tais kuluttaa pikkasen energiaa kun ei oo tottunu. Mut nyt löytyi "se fiilis" :D Ja olen ihmeissäni.
Mä aloitin eilen Porin juoksukoulun ohjeilla. 5 min. kävelyä ja 2 min. juoksua. Sitten käännös kotiin päin ja sama uudestaan. Just ja just jaksoin ton... No kyllä se siitä, pikkuhiljaa.
Hienoa! Minä aloitin paljon vaatimattomammin.
t. nykyinen maratoonari
Joo olin varma että muutaman sadan metrin jälkeen puiston kohdalla menee kävelyks mutta ei, siinä se ohi meni, kirppiskin, nestekin, hesekin, ex-kämppä jne :D Tuntui oudolta! :) Ap
No lähes juoksemista, aika kova vauhti hölkäksi mielestäni.. Siinä välimaastossa :) Ap
Mä hölkkään tosi hitaasti. Nipin napin 7km/h enkä jaksa kuin 20min :(
Hyvä! Tää tsemppas. Mä lähen lenkille N Y T. Katotaan miten mun käy. ;D
Hassua, kun monet puhuvat juoksevansa, mutta kuitenkin näkyvät hölkkäävän.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:07"]Mä hölkkään tosi hitaasti. Nipin napin 7km/h enkä jaksa kuin 20min :(
[/quote]Hyvinhän tuo on ja pääasia että ON hölkkää, kuluttaa enemmän. Siitä se vauhti kasvaa matkoineen! :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:08"]Hassua, kun monet puhuvat juoksevansa, mutta kuitenkin näkyvät hölkkäävän.
[/quote]
Haluutko sulan sun kukkahattuun?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:08"]Hassua, kun monet puhuvat juoksevansa, mutta kuitenkin näkyvät hölkkäävän.
[/quote]Pilkun nussija. Häivy palstalta typerine välikommentteinesi. Kateellinen ja valitettavasti juoksemista kutsutaan myös hölkäksi. Mitä luet jos vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:10"]
[/quote]
Haluutko sulan sun kukkahattuun?
[/quote]
En, vaan rehellisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:08"]Hyvä! Tää tsemppas. Mä lähen lenkille N Y T. Katotaan miten mun käy. ;D
[/quote]Loistavaa!!! Saatat yllättyä ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:11"]
[/quote]Pilkun nussija. Häivy palstalta typerine välikommentteinesi. Kateellinen ja valitettavasti juoksemista kutsutaan myös hölkäksi. Mitä luet jos vituttaa.
[/quote]
Kysypä ammattilaisilta, mikä ero on hölkällä ja juoksemisella. Et tunnu tietävän. Ja miksi kiihdyt, onko aihe arka?
Täällä toinen Porin juoksukoulun eilen aloittanut. Jee hyvä me!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 21:11"]
[/quote]
Kysypä ammattilaisilta, mikä ero on hölkällä ja juoksemisella. Et tunnu tietävän. Ja miksi kiihdyt, onko aihe arka?
[/quote]Ärsyttävää miten tulet latistamaan fiiliksiä. Miksi valitat? Älä lue.
Kai jatkat jos noin hyvin meni? :)