Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun tekis mieli tappaa itseni...

Vierailija
31.01.2006 |

ei vaa oo mitään mieltä enää elää.vaikka syön masennuslääkkeitä niin silti on itsetuhoinen olo.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu että olen epäonnistunut lasten kasvatuksessa,mä vaan huudan niille ja tukistan niitä.olen niin paska äiti kun vaan voi olla. ap

Vierailija
2/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen tuli fritsun näköinen jälki. :/ varmaan päiväkodissa saarnataan mulle tänään ja sehän oloa helpottaakin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa niitä kasvattaa ja nekin varmasti vihaa minua,olis varmaan niille parempi ilman tälläistä hirviö äitiä. ap

Vierailija
4/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti auttaa sinua käsittelemään tunteitasi huomaat pian kestäväsi lastesi kiukkuja yms. paremmin.

Vierailija
5/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan keskenään keskustelee siellä että äiti hakkaa lapsia.mutta sitä en sentään tee,tuo tukkapölly on ainut väkivaltainen asia. ap

Vierailija
6/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita järjestää itsellesi omaa aikaa. Aloita joku mieluinen harrastus, jossa saat ajatuksillesi lepopaikan.

Vierailija
7/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki nyrkkeilysäkki ja hakkaa sitä,sä tarviit vaan jonkun johon purkaa painees ja ahistuksen

Vierailija
8/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nimellä oleva, joten en voi sitä laittaa.

Vierailija
9/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin söin muistaakseni 30mg päivässä, vaikka mulla oli vain lievä masennus.

Vierailija
10/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä että olet väsynyt ja et jaksa nyt olla paras äiti lapsillesi. Soita ihmeessä perheneuvolaan, kirkolle ym. jotta saisit tukea jaksaa arjen kanssa. Kerro ihmeessä päiväkotiin masennuksestasi, suhtautuvat sinuun eri tavalla.

Masennusta ei tarvitse hävetä, se on sairaus

Vierailija
11/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän ettei masennus oikeuta tukistamiseen ja olen yrittänyt olla huutamatta lapsilleni ja olla tukistamatta heitä.mutta hermot vaan menee.ja koko ajan ne kiukuttelee ja varmasti sen takia kun olen pahalla päällä.lapset varmaan jo pelkää minua ja siksi vihaan itseäni.

Vierailija
12/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja masennuksesi pahenee...nyt puhelinluettelo eteen ja apua hakemaan..

Täältä kyllä saat hieman tukea ja keskustelua mitä myös tarvitset, mutta nyt tarvitset konkreettisempaa apua myös.

Masennus ei poistu pelkkiä lääkkeitä syömällä, tarvitaan myös keskustelu apua..

Kaikki sujuu varmasti paremmin kun tartut härkää sarvista ja soitat vaikka kirkon diakonissalle

Vierailija
13/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään keskustelee että " kattokaa mikä jälki on pojalla niskassa,hakkaakohan äiti sitä.no en ihmettele yhtään onhan hän sen näkönenkin,nuori ja kulmassa lävistys..." mulle aivan sama mitä aattelevat,jos en muutenkaan kauvaa meinaa elossa olla. ap

Vierailija
14/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen todella, että otat itse yhteyttä perheneuvolaan tai muihin vastaaviin. Tai jos todella haluat itsesi tappaa, nyt on aika soittaa lastensuojeluun ja hankkia lapsille uudet kodit valmiiksi jo. Samaan eivät luultavasti pääse, mutta eiköhän hyvät vanhemmat järjesty kun ensin viettävät jonkun kuukauden/vuoden lastenkodissa.

Ap ottaa nyt järjen käteen, heti paikalla.

Sinulla on oikeus tuhota oma elämäsi, mutta lastesi elämää et tuhoa! Tuliko selväksi?

Se puhelin luettelo nyt eteen. Perheveuvola, kirkko, mielenterveystoimisto...

Tai sitten se lastensuojelu...

Valinta on sinun..

Vierailija
15/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää nyt jo kuitenkin ja lopeta itsesäälissä märehtimisesi. Hae apua!

Ymmärsit varmasti kyllä mitä tarkoitin " ikävällä" tekstilläni.

Itsellä ollut syvä masennus, vaati sairaala hoitoa joten tiedän mistä puhun.

Loukata en sinua halua vaan saada ajattelemaan

Vierailija
16/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän jo miten sen teen ja millon sen teen. ap

Vierailija
17/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kyllä turha tulla itsemurha viestejä kirjottelemaan..Vai onko tarkoituksena saada toisillekkin ihmisille pahaa oloa aikaiseksi?

Vierailija
18/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa vielä sinullekin. Minulla on kaksi raskasta vuotta takana ja nyt alkaa helpottaa. Älä kuuntele noita tyhmiä jotka ei oikeesti ymmärrä mitä on sairastaa masennusta!

Vierailija
19/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että annostus on liian alhainen. Olen syönyt ko. lääkettä ennenkin ja auttoi todella hyvin masennukseen. Nyt masennus iski taas toisen lapsen jälkeen ja lääkitys aloitettiin 10 mg:llä. Olen syönyt n. kuukauden mutta teho ei ole tarpeeksi hyvä. Aion pyytää että nostavat annosta.

Vierailija
20/24 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älä nyt ihmeessä sitä itsemurhaa tee. En minäkään vaikka olo ihan kamala. Kuuntele järkeäsi. Ikävä olotilasi on väliaikainen vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan. Nykyään masennukseen on hyvä hoito ja lääkkeet joten olisi hölmöä jättää ne käyttämättä. Sitäpaitsi lapsillesi on vain yksi äiti. Ja meillä vain yksi elämä. Tiedän todellllla hyvin tunteesi. Älä päästä itseäsi sinne pohjamutiin. Itse yritän käydä kävelyllä tai harrastuksissa jotta piristyisin. Ne auttavat. Iltaisin olo on pahin ja tuntuu ettei mulla ole mitään mutta aamulla tuntuu vähän paremmalta. Suosittelen oikeasti että otat yhteyttä lääkäriisi. Meitä varten ne psykologit siellä työskentelevät!!!!Jaksamista ja auringonpaistetta!!!

Vierailija:

Luulen että annostus on liian alhainen. Olen syönyt ko. lääkettä ennenkin ja auttoi todella hyvin masennukseen. Nyt masennus iski taas toisen lapsen jälkeen ja lääkitys aloitettiin 10 mg:llä. Olen syönyt n. kuukauden mutta teho ei ole tarpeeksi hyvä. Aion pyytää että nostavat annosta.