mun tekis mieli tappaa itseni...
ei vaa oo mitään mieltä enää elää.vaikka syön masennuslääkkeitä niin silti on itsetuhoinen olo.
Kommentit (24)
Sinuna ottaisin kyllä heti yhteyttä psykiatriin, vaikka tuo lääkkeen tehoaminenkin on syytä ottaa huomioon. Uskon, että ei kuitenkaan tuossa tilanteessa osaa ajatella parin kuukauden päähän. Ja ehkä lasten hoitoon saaminen voisi olla ihan hyvä asia, siitä hyötyisivät ehkä niin äiti kuin lapsetkin.
toinen vaihtoehto on kriisipäivystys,jos sellainen on paikkakunnalla jolla asut.Sanot suoraan etttä lääkitys ei auta ja ajatukset ovat pahentuneet.
Ottavat sinut osastolle lepäämään ja tarkkailuun ja määräävät toisen lääkityksen.
Eikö vaan ap ? Sinä olet arvokas ihminen.Toimi nyt heti.Satko miehesi mukaan lääkäriin tai päivystykseen ja lapset hoitoon?
Laitahan viestiä vielä itsestäsi, haitko apua? nostettiinko lääkeannosta?
Olen vastottain ollut ihan samassa tilanteessa. Nyt syön Zoloftia 200mg /maksimi annos. Ja voin sanoa että pinna on parantunut ihan älyttömästi ja jopa 5vuoteen ekan kerran minua ei ahdistanut. Vaikka olen voinut 2vk jo paremmin, silti pelkään että taas vajoan...
Lääkkeet ja keskusteluapu on hyvä tuki ja turva..